+++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

Sunflower11
Hei vaan tännekin!

Ovis varmaan ihan käsillä kun aamulla tuli vaaleanpunaista tuhrua!
Aamulla testaan näkyykö mitään.. jos nyt olis ovis pian niin ainakin aiemmin tulee kun viime ja edellisellä kierrolla (silloin kp 20 ja kp 18, nyt olis kp 14 vissiin menossa)
 
Hei kuumeilija-ystävät :heart:

Pahoittelen omanapaisuutta, mutta voi hyvänen aika miten kamalaa tämä menkkavuoto on!! Kolmatta päivää mennään ja edelleen ihan kuin avohaavasta tulee... :O :x :kieh:
Siis yöllä nukuin ehkä 4h kun piti rampata vessassa ja työpäivän aikana sai riepua vaihtaa viisi kertaa. Prkele! Anteeksi, mutta joskus ei löydä sitten mitään positiivista mistään... :(
 
mg jännittelen sun puolesta! Peukut pystyssä!

Miimau Ehkä tässä kierrossa tärppää! Jos tästä kyttäilystä odotttelusta ym. jotakin positiivista haluaa keksiä, niin sen, että masennusta ja surua kestää ainakin mulla vain noin 1vrk ja sitten taas tasaiseen nousuun, jokainen kierto on uusi mahdollisuus. :)

Tervetuloa uudet ja onnea plussaneille! Niitä lisää!

).( Mulla tylsä ja ankea alkukierto menossa. Ovista saan odotella vielä n. 2 viikkoa. Lapsettomuustutkimukset on mennyt eteenpäin, verikokeet otettu, aukiolotutkimus tehty. Sitten ois simppanäytteen vuoro ja sitten ihmetellään uudestaan!

Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille!
 
Emmuska10 > Tervetuloa ja plussatuulia! :wave:

Lisey > Voi ei! Kylläpä sulla on inhottava täti kylässä. Purkillinen karkotetta lähtee täältä nyt pikana. Toivottavasti hyydyttää epämieluisan vieraan ja saat häädettyä pihalle. :hug:

Bla-bla > Kiitos! Toivottavasti on jotain jänniteltävää. :D Peukutukset tulee kyllä aina tarpeeseen.

Zanca > Kylläpäs me osuttiin sanoillamme arkaan paikkaan. :D Taisikin olla muurahaispesä, jota tultiin sohaisseeksi. :xmas:

Ei näy tätiä täällä edelleenkään. Alkaisikohan tässä testipäivää miettimään, jos ei huomennakaan hana aukea? :popcorn: Mielenkiinnolla odotan minä päivänä saan raportoitavaa ja millaista uutista pukkaa. :rolleyes:
 
macy gray: Mä missasin sen keskuskustelun lopun... Ja nyt se on siirretty, ettei sitä enää näe... Hitsi kun jäi kutkuttamaan :D Kerkesin nähdä Zancan kommentin ja vastauksen siihen... Äkäistä tekstiä vaikutti tulevan ap:lta :O Omituisia katsantokantoja vaikutti olevan...

Lisey: Tädin hätistyksiä täältäkin sinne! Onpa ikävä kyläilijä tosiaan... :(

Bla-bla: Kiva, että teillä tutkimukset edistyvät =) Jospa ne tuottaisivat pian tulosta :heart:

Sunflower11: Onko sulla aikasemminkin tullu tuhrua oviksen aikaan? Sehän on hyvä, että ovis aikaistuu =)
 
SiSa78 > En minäkään enää muista mitä siinä oli. Ap:n ja yhden muun kommentit vain muistaakseni Zancan jälkeen ja sitten minun puolustuspuheenvuoroni. :D S taisi olla vimeinen niitti. :saint: Taisit siis jäädä paitsi kahdesta kommentista, mutta samoilla linjoilla niissäkin oltiin.

Taisi tulla raportoitavaa. Kipuilu on lievää ja toispuoleista, mutta lisääntynyt lyhyen ajan sisään huomattavasti. Vessareissulla todettu punertavaa väriä pyyhittäessä, joten viimeistään huomenna taitaa hana aueta. Näyttää epäonnen päivästä tulevan onnenpäivä, sillä siihen kohtaan täytyisi kontrolliultra saada varattua. Clomit alkaa sopivasti viikonlopuksi. :)
 
Siiis Eikä!?! Argh, mun piti poistua koneelta niin en nähnyt mitä se mulle vastas siihen! :D Hitto. No hyvä jos joku oli mun kannalla, ei mua nyt täysin teilata, kun en pystynyt turpaani pitämään kiinni :D
 
Zanca: Se vastaus oli lievästi ilmaistuna äkäinen :D Mutta jotenkin sellaista osasi odottaakin aikaisempien juttujen perusteella. Ja eihän kukaan täysjärkinen voi sun kanssa erimieltä asiasta olla ;) Täysin oikeassahan sä olit :)
 
Ja pasmat meni ihan sekasin nyt :)

Tattoomam ja Emmuska10; Tervetuloa!

Piinailijoille tsemppiä ja hermoja :)

Sunflower; Ovis onnea!

Lisey; Onpa inhottavan runsaat. Toivottavasti loppuu nyt sitten pian, kun kerran noin vuotaa.

Bla-bla; Onnea hoitoihin. Ootteko kunnallisella vai yksityisellä? Jos oot jo kertonut, niin olen sen jo onnistunut unohtamaan :ashamed:

MG; Jos se täti nyt tulee, niin toivottavasti on nopea visiitti, jotta sitten ensi kierto tulisi nopeasti ja tärppi kävisi!

Sisa :D Kjehhehehehe :p

Tänne ei raportoitavaa, kp 2 ja kivasti vielä flunssakin tulossa. Taisin lopettaa liian aikasiin D-vitskujen popsimisen. Noh, vedetään sitten tuota greippimehua. Siitähän saan revittyä C-vitamiinia ja jospa se happamuudellaan tappas pöpötkin kurkusta :)
 
Sunflower11
Mä oon aivan ulkona mistä te puhutte.. dääm : /

Sisa78: ainoastaan ekassa kierrossa missä ilmeisesti oli se kemiallinen kun menkat oli 3pvää myöhässä ja sain päivää ennen vuodon alkua haamulaisen.. tiedä sitä sit.

Mut ei, ei ovis+ vielä.. Ehkä huomenna :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mie kävin kans tän ihme mitä mä teen keskustelunlukemassa....

Sunflower: eräs jo hieman iäkkäämpi kävi kyselemässä mitä kannattais tehdä kun ajatus kai oli miehellä et neljättä vai kolmatta lasta pitäis tehdä naisella kaksi aikaisempaa ennenstään ja mies haukkuu häntä ja vanhempia lapsia riidellessä ja kai aika ikävästi... ja eihän siihen montaa vastaus vaihtoehtoa ole.... ja ne ei sitten vissiin ihan miellyttäny ja kävi sättimään Zancaa mielipiteestään...

Bla-Bla: samat on fiilikset...miulla on se masis kans sen yhden päivän ja sitten se on jo unohdettu ja nousu uutta toivoa kohtaan...olisipa se aika moinen tapa aloittaa vuosi 2012 =) sitä kohti siis...

Zanca: täällä sain kans tädin mukana flunssan nyt sekin alkaa jo onneks pakata kamojaan...

MG: no jos en kerran tullakseen ni tulis nyt sitten eikä piiinais...ei ollu mukava kun miulla oli tuo viime kierto ihan oudon pitkä... mutta toivotaan ;)

ON: boooring.... kp liian vähän ovis liian kaukana....
 
Zanca > Sen ap:n mielestä sinä olet pentu vaikka itse käyttäytyi kuin pilalle hemmoteltu teini pms-kiukuissaan. :whistle: Ehkä avasin päätäni hieman kärkkääseen sävyyn, mutta se hyökkäys sinua kohtaan oli kyllä aika ala-arvoinen ja ihan aiheetonkin. Mielestäni kommenttisi oli kuitenkin asiallisesti kirjoitettu. Taisi tajuta peiliin katsomisen olevan aiheellista tai sitten meni toiselle palstalle kiukkuamaan. Veikkaan jälkimmäistä. :D

Minnarun > Piinata meinaa. :kieh: Ärsyttävintä tässä on se, etten voi soittaa ultra-aikaa ennen kuin tiedän milloin on kp8 ja aikojen vaikean saatavuuden vuoksi se tulisi tehdä mahdollisimman pian. Toivottavasti selviää päivän aikana.

Tässä vaiheessa siis roikun vielä kierron lopulla, mutta jospa tämä päivän aikana kp1:si vaihtuisi. Jos vuoto ei ala, niin huomenna kyllä testaan. Alavatsan alueella ja reisilläkin kyllä kipuilee siihen malliin, että eiköhän siellä hanaa auki väännetä.
 
mg No toivottavasti nyt jotain tapahtuis niin pääsisit pois arvuuttelemasta ja jatkaa yritystä.. :)

Olikse se juttu mikä oli tällä osiolla?Siis vauvakuumeella?En kyllä lukenut kuin muutaman kommentin siitä niin en oo ihan kartalla.. :D

Hitto teidän kanssa, ootte tartuttanu muhun itsenikyttäystaudin... :D Raskauden mahdollisuus on kuitenkin olematon tälllä kierrolla, joten mitään "oireita" ei oikein voi olla, mut silti keksin jotain vähän väliä, nivusia kolottaa, tissit on kipeet jne..Hitsi naisen mielikuvitus on hauska kapistus.. :p

Mä päätin tässä ottaa itteeni vähän niskasta kiinni ja oon alkanu lenkkeilee enemmän, jos sais tota rasvakerrosta vähän pienemmäks..Nyt on ollu niin kivoja kelejä et ulkoilee jo ihan mielellään! :) Niin se kevät vaan tulee!

Mutta mukavaa päivänjatkoa teille kaikille! :) :hug:
 
Maira > Joo oli täällä vauvakuumeisissa se keskustelu.

Piina päättyi, hana aukesi eli kp1/30-35 ja yk17. Nyt sitten soittoa polille ja ultraa varaamaan. Toivottavasti kasvaa oikein superfolli, joka sitten hienosti poksuu ja alkaa simppasen kanssa sikiämään. :D
 
Emmuska Ahaa, korjailen sen nyt kun päivitän! Ei sit ollu iha nappii tuol Joululahjoissa se tieto! :D

MG näyttäis nyt vähän siltä et ennemmin onnitellaan ku pahoitellaan? :D Mut silti tätipahoittelut ja onnenpotku tähän kiertoon! =)

tattoomam Onkos mitään uutta ja ihmeellistä alla tähtien? d:Db Peukkuja nyt kuitenkin et se tätyläinen pysyy poissa ja se toinen viiva alkaa ilmestymään testiin! :heart:

Jensar, PieniTytönTylleröinen, Pänä ja AiraM Mikä tilanne teillä? =)
 
Viimeksi muokattu:


keskiviikko 6.4.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
Jensar.........................kp54/35-40.......32v....2. lapsi.....yk11/14ku1
tattoomam.................kp44/31.............26v....3.lapsi....yk1
PieniTytönTylleröinen..kp41/??.....................3. lapsi
Pänä..........................kp34/26-34.......28v...1. lapsi....yk20
AiraM..........................kp34/~34..............................yk4
*Justiina*...................kp27/30-32.......38v....3. lapsi.....yk3
Viena..........................kp24/29-31........33v.....1.lapsi.....yk3kkm1
kissendaal...................kp23/35.............25v.......2.lapsi....yk1
Maira...........................kp22/28-30......25v...2. lapsi......yk1/3ku1
Ansku83......................kp18/32-37.........27v...1. lapsi......yk4
Mango86....................kp16/??..............24v....2. lapsi.....yk1km1
Sunflower11...............kp15/26-31.................3. lapsi....yk4
nepari80.....................kp14/29..............31v...2. lapsi.....yk3
Sinderella....................kp13/25-30.............38v...6. lapsi....yk4/6km1
Miimau.......................kp12/27..............31v...1. lapsi....yk10
iloksi..........................kp12/31-33..........28v...1. lapsi......yk4,5v
Jul..............................kp10/27.............27v....1.lapsi.....yk3
Bla-bla........................kp9/34.............34v...2. lapsi......yk12
pikkumy......................kp8/28.............25v...1. lapsi......yk7
Minnarun....................kp7/29-31.........30v...3. lapsi.....yk9
Viola30.......................kp7/27............31v...2. lapsi.....yk11
Lisey..........................kp4/30-32........28v.....2.lapsi...yk2/4kkm1
Zanca.........................kp3/26-31........27v..1. lapsi.....yk9
Emmuska10...............kp2/34.............28v......2.lapsi.....yk2
macy gray...................kp1/30-35......30v...2. lapsi....yk17
Barbamama35............kp1/23-28........35v...3./4. lapsi...yk8
SiSa78........................kp?/??............32v.....2. lapsi....yk5km2





TAUSTALLA
mileon, Lara--, anniala, Green Lady, Kauniina Päivänä Tuut, Viulu, Jennynny, myrskytuuli, Ngale



PIINAILIJAT
Pänä...........................dpo20
Barbamama35............dpo13
viena..........................dpo10
Maira...........................dpo6
SiSa78........................dpo5
Ansku83.....................dpo5
Mango86....................dpo1


PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76........10.3.....kp27/24-31.....35v........4. lapsi....yk37
EevaN.............25.3.....kp25/25-26.......26v.....3. lapsi.....yk3
Mariel85...........26.3.....kp34/??...............25v...2. lapsi......yk5km2

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4................4.4......kp26/24............32v....6. lapsi......yk4

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT






Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83



Listan lyhenteiden selitykset ja maaliskuun pinkan linkki etusivulla! =)




Plussarikasta huhtikuuta!
 
Viimeksi muokattu:
MG Tätipahoittelut ja onnea uuteen kiertoon!

Omaa napaa kaivelen vaan jälleen :whistle: Ovisajankohta alkanee olla käsillä, on varmaan tänään tai huomenna. Tässä kierrossa en ovistestejä ostanutkaan joten ihan omien tuntemusten pohjalta mennään... taitaapa vaan mennä tämä kiero "hukkaan", kovin on ollut hiljaista miehen kanssa sängyssä ollut :headwall: Molemmilla aikamoista stressiä ollut niin eipä ole oikein innostanut puuhailla... Joten hyvin voipi olla ettei jouluvauvaa tarvitse haaveilla. Katsellaan nyt miltä tänään ja huomenna tuntuu, jos sitä innostusta löytyisikin...
 
Emmuska Ahaa, korjailen sen nyt kun päivitän! Ei sit ollu iha nappii tuol Joululahjoissa se tieto! :D
Olipas =) Edelleen siellä pidetään Emmuskalle peukkuja. Ja täällä kans ;)

Itsellä tuli tänään ovistikkuun selvästi erottuva toinen viiva, muttei vielä missään nimessä kontrolliviivan vahvunen. On kuitenki vahvempi ku eilen. Tänään tullu myös yhessä vaiheessa kunnolla valkkaria, joka oli osittain sitä kananmunavalkuaisen tapaista venyvää. Ja alhaalta vasemmalta nipistelee. Eli vois olettaa, että ovis on lähestymässä....
 
Omaa napaa heti aluksi: kp 1 ja yk 8 : /

Tervetuloa uusille! :wave:

Bla-bla: Meillä on kanssa noi samat tutkimukset menossa =) Aukiolotutkimus, ultra ja miehen simpat ok, mutta mun verikoe tuloksia vielä odotellaan. Kun nyt alkoi uusi kierto, pääsen siihen viimeiseenkin testiin (joka on yleensä kai se ensimmäinen, mutta me aloitettiin eri järjestyksessä). Sen jälkeen päästään keskustelemaan kokonaistilanteesta ja päättämään jatkosta. Me hakeuduttiin tutkimuksiin yksityisen kautta, koska kunnallisen puolelta ei oltais päästy vielä vaikka ikää on yli 35 ja täysillä yrittämistä yli puoli vuotta ilman minkään sortin tulosta. En halua odotella enempää, koska pelottaa koko ajan kasvavat riskit. Jospa löytyisi jotain selitystä ja apuja tähän tilanteeseen...

mg: :hug: Isot peukutukset tälle nyt alkavalle hoidolle! Toivottavasti se tuo pitkään kaivatun tuloksen b=)d

Mä ehdin nähdä tuosta teidän puhumasta keskustelusta vain avauksen ja mur-mur:n vastauksen. Mitä ihmettä siellä oikein tapahtui sen jälkeen? Onko keskustelu poistettu?
 

Yhteistyössä