+++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

Moi! Minä palaisin tuolta odottajista takaisin tänne kuumeilijoihin. :) Tosiaan toisen keskenmenon saimme 12 viikolla. Suru on ollut kova, :( mutta ei auta kuin jatkaa, ja toivoa että meillekkin joskus pikkunen rantautuisi. Ikä 22 Yrityskertaa 10. Keskenmenon jälkeen ensimmäinen. Esikoista yritämme. kp 15/28-30. Miten te jotka olette saaneet keskenmenon, oletteko jättäneet sen yhden kuukauden väliin, jota lääkkäristä suositellaan. Ja vasta sen jälkeen yrittäneet???
 
Ansku, Emmuska viimeksi kirjotti, että hällä kummiski niin kummallinen täti, että hänet saa pitää listalla. Aikoo testata huomenna, jos täti on edelleen kummallinen =)

öttiskälle suuren suuret pahoittelut :hug: Mulle sanottiin kaavinnan jälkeen, että yrityksen voi alottaa heti. Jos niin suuri onni kävis, että heti tärppäis, lasketun ajan vois sitte ultrassa tarkistaa.
 
Heipä hei taas, täällä on lomalta palattu ja yölennon (10h) jälkeen silmät vielä ihan ristissä ja väsyttää. Kylläpä teki loma terää =) Luin ohimennen viime viikkoiset tekstit ja pahoittelen kun en jaksa kommentoida niihin enää , onnea plussanneille ja pahoittelut negoista mitä on tullut:hug:

ON: Täällä porhalletaan edelleen tätä nälkävuoden mittaista kiertoa :headwall: Positiivinen ovistesti oli ovista mitä todennäköisimmin, koska testiviiva oli jo haaleampi parin päivän päästä siitä todella tummasta viivasta. En viitsinyt edes raskaustestiä enää tuhlata kun asia oli selvä. Odottelen menkkoja siis näillä näkymin sitten ensi viikonloppuna ja katsotaan sitten taas missä mennään. Ihmettelen vaan mitä tää kroppa oikein duunaa kun ei enää ota mistään selvää ja oireet ovat vaihdelleet oireettomasta varmoihin (raskaus)oireisiin. Muutenkin oviksen oli pitänyt olla jo yli kuukausi sitten mutta lääkäri oli varmaan väärässä:rolleyes: Ihmettelen miten toi limakalvo voi pysyä enää koossakaan kun on jo kohta kaksi kierron mittaa täynnä...?!:confused:
 
öttiskä > Tervetuloa mahtavaan porukkaamme ja osanotto menetykseen! Toivottavasti kolmas kerta toden sanoo. :hug:

Terolut-kuurin tuoma kivuttomuus on näköjään menneen talven lumia. :kieh: Olen vielä sinnitellyt ilman lääkettä ja ajattelin illemmalla rentoutua saunoen, mutta lohduttelen itseäni karkeilla. :D Ihan mahdoton mässytyshimo iski, joten mässätään sitten. Luultavasti joudun lääkettä jossain vaiheessa ottamaan, sillä kipu tuntuu kohdun ja munisten lisäksi myös selän puolella ja reisissä. Hieman epäilyttää onko tavallisista menkoista kyse, mutta eipä sillä liene merkitystä. Ajan ultraan sain varattua ja nyt sitten vain odottelen perjantaista Clomikuurin alkua. Luultavasti vuoto on siinä vaiheessa jo hiipunut tai ainakin sen päivän aikana hiipuu.

Oletteko te uskaltaneet käyttää paria annosta runsaammin alkoholia oviksen aikoihin? Koitin tuossa laskeskella mihin kohtaan ovis osuu (tai laitetaan osumaan) ja saattaa olla samoihin aikoihin yksien juhlien aikaan. Varaan kyllä alkotontakin mukaan ja täytän lasini vaivihkaa vaikka autolla, mutta ihan koko iltaa en voi teeskennellä siinä porukassa. Luultavasti joudumme yöpymään juhlapaikassa, joten karatakaan en voi kovin aikaisin. Juhliminen kyseisessä porukassa on kyllä mieleinen asia, koska harvoin tuollainen tilaisuus järjestyy, mutta en haluaisi riskeerata raskautumismahdollisuutta.
 
Mä katselin kanssa mielenkiinnolla eilen tuota "mitä teen" -keskustelua...voin vaan sanoa, että kaikenlaista sitä... ;) Mutta Zanca ja mg olivat kyllä ihan asian ytimessä. :)

:flower: Uusille tervetuloa! :flower:

öttiskä, suuret pahoittelut menetyksestänne. :'( :hug:
Minulla on itsellä nyt meneillään ekat menkat keskeytyneen keskenmenon (huomattiin 10+6) jälkeen, voi kamala miten runsaat ovat, ihan siis järkyttävä vuodon määrä... :( Niin, siis mehän jätettiin "suositusten vastaisesti" kumi pois heti kun jälkivuoto loppui ja raskaustesti (kotona) oli negatiivinen. :whistle: Valitettavasti ei ekasta tärpännyt, mutta jospa tästä sitten... :p Toivon teille myös oikein pikaista tärppiä, ainakin itselleni se olisi se paras mahdollinen "lääke" murheeseen ja suruun. :hug: (vaikka voin vaan kuvitella sitä pelon määrää... : / )

mg, paljon peukkuja tähän kiertoon!!! :heart: En usko että parilla alkoholiannoksella olisi oviksen aikaan haittaa...vai vaikuttaako alkoholi muniksen irtoamiseen?? En tiedä kyllä. :confused:
jensar: ohhoh mikä kierto! :O
Barbamama35: :hug:

Oviksen metsästäjille paljon onnea matkaan! :)

***

Vuotaa, vuotaa. Okei, tänään meni 8 tunnissa VAAN 4 riepua, eilisen 5 sijaan. Wohoo. :LOL: Ehkä se siitä. Toivotaan. Mutta yösiteen kanssa edelleen mennään...huoh...

Mitäs positiivista sitä keksis...ainakin tänne eteläiseen Suomeen on luvattu ihanaa keliä viikonlopuksi... :) Jeeeee.

 
No kun mää tosiaan ehtii jo tänne tulla kun luulin tädin saapuneen, mutta katsotaan tilanne huomenna vielä tarkemmin että tuunko tänne pysyvästi vai tarviiko olla edes täällä :) Sori sekavat puheeni :) Nyt ei vuotoa ollenkaan, ei edes pyyhkimällä tule mitään.
 
Ihan pikasesti Macy graylle vastailen... Meillä poika on saanut alkunsa juhannuksena ja kyllä sillon otettiin enemmän kuin pari annosta :D

Lukasin kaikkien jutut, mutta nyt liian väsy kunnolla kirjottamaan. Ei millään jaksa enää näitä 12h työ ja koulu sessioita. Onneks ei oo uusia luvassa piiitkään aikaan!

Ansku mut vois laittaa piinailemaan dpo 1

Ja tervetuloa öttiskä! Olen pahoillani menetyksestäsi. Itsellä km rv9 helmikuussa ja ei me pidetty mitään välikuukautta. En usko, että raskaus alkaa, ellei kroppa ole siihen valmis :)
 
Viimeksi muokattu:
Öttiskä, Lämpimästi tervetuloa ja pahoittelut sattuneesta. Tiedän tunteen, itsellänikin kkm rv9 marraskuulta ja siitä asti on kynsin ja hampain (sanan varsinaisessa merkityksessä yritetty :LOL: yk 3 menossa. Varmaan oletkin jo huomannut mutta täällä on huippu vertaistukiryhmä "keskenmenon jälkeen uutta yrittävät", josta saa aika paljon apua ihan noihin käytännönkinn kysymyksiin :)

Barbamama kiva kuulla että saatte kohta vastauksia kysymyksiin. Ei tarvitse ainakaan enää vain olettaa ja miettiä ja spekuloida, vaan nyt prosessi menee konkreettisesti eteen päin ja sitä kautta myös toivo saa uutta puhta :)

Macy Gray, minusta ovulaation aikaan voi ihan hyvin juhlia. Jos ei nyt ihan totaali nakkeja vedä silmille ja seivästä päähän, mutta enemmän kuin pari lasia joka tapauksessa. Anna sie mennä vaan :popcorn: olet juhlasi ansainnut!
 
Hei,

Mää haluaisin ilmoittautua tähän joukkoon mukaan. Olen teitä jo muutaman kuukauden seuraillu ja todennu tämän ryhmän omakseni. Mää haluan säästää mun mieheni suuremmilta tunteiden purkauksilta ja tulevilta kuvitelluista raskausoireista, joten tulin tänne niistä avautumaan :LOL:

Mutta itsestäni: Olen 31 v ja niin on mieskin. Toinen lapsi olis hakusessa ja pillerit lopetettu maaliskuun lopussa. Menkat loppui 27.3. joten eka yritys ja kierrosta ei mitään hajua. Ensimmäinen lapsi on kohta 6-v. Ensimmäisessä raskaudessa ehti tulla kahdet luomu menkat suunnitellusti ja silloin kierto oli 19 kp. Jos sitä ajattelis kierroksi nytkin, niin ovis on jo menny ja LA olis joulukuun lopussa, mutta en lähtis siihen luottamaan. Eli tiiviisti puistellaan peittoja kunnes suku tulee (mahdollisesti) kylään! :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Heippistä kaikille uusille :wave: ! Tervetuloa tähän huippuun poppooseen!!!

Kovasti pahoitteluja voimahalauksia Öttiskälle :hug: !!!!!!!!!!!!

Lisey: oi apua... :( Toivottavasti pääse pian inhottavasti tädistä eroon!!!!!

Omanapailua: Täällä odottelen ovista kovasti....tikuttellut len ja ainakaan vielä ei ole tärpännyt, haaleeta viivaa tarjolla :( Parin päivän sisään odotettavissa ja peittoja heiluteltu siis! Ehkäpä pian saan jo laittaa ovistikkukuvia teidän tuomaroitaviksi:) Täällä tosiaan taas "elämä voittaa" kun alkaa taas tapahtua... alkukierto on aina sellaista tuskailua,blääh! Kiitos tuhannesti teille kaikille tsempeistä!!! :heart:
 
Huomenta täältä taustalta=)

En tule kirjoittamaan tänne teitä, varsinkin piedempään yrittäineitä, ärsyttääkseni vaan toivottavasti tuon ennemmin toivoa teille kaikille.

Meillähän ei siis yritystä ole vielä ollut mutta jokin päätti toisin ja nyt näyttäisi siltä että meille voisi olla tulossa joulutonttu:heart: Testissä hentoinen haamu nyt pari päivää ennen menkkojen alkua, hui.

Eli todellakin vaikka joskus epätoivo piinaa vauvakuumeista niin se ihana yllätys on meille kaikille mahdollista ja voi osua kohdalle koska vaan.

Macy graylle vielä tsempitykset erikseen kun niin pitkään olet täällä kuumeillut. Ja kyllä oviksen aikaan voi olla viihteellä, niinhän sitä sanotaan että niin kauan kuin ei tiedä olevansa raskaana ei voi vahingoittaa salamatkustajaa.

Keväisin terveisin Mileon
 
Sunflower11
Onnea haamusta mileon! Toivottavasti vahvistuu!

Tervetuloa uusille!

ovis kadonnut, tai siis oireet :D Ei oo enää mitään. Tikutkin loppu joten mennään ilman. Joko se ovis sit meni tai on tulossa.. :D Kuka tietää.
 
Öttiskä: Pahoittelut km:stä :hug: Itselläni on kaksi km:ää takana. Tosin ne molemmat noin viikoilla 6 eli paljon varhaisempia kuin sinulla. Ei pidetty kummankaan jälkeen mitään taukoa, eikä meille kyllä sellaista edes suositeltu. Käsittääkseni se taukosuositus on ainoastaan sitä varten, että LA olis helpolpompi määrittää, jos tärppi sattuu heti käymään. Mutta onhan nykyään nuo ultralaitteet, joilla se voitaisiin siinä tapauksessa tehdä :) Tervetuloa tähän loistavaan pinoon ja plussatuulia! :wave:

Camilla31: Kiva kun valisit tämän meidän ihanaakin ihanemman pinon omaksesi =) Tervetuloa :wave:

macy gray: Komppaan muita siinä, että en usko alkoholin käytöllä olevan haittaa tuossa vaiheessa :)

).( Täällä dpo 6 menossa, eikä mitään oireita kiinnittymisestä tai muustakaan. Blaah... : / Aamulämpö oli 36.9, mutta eihän se mitään taida kertoa... Kohollahan se on tässä vaiheessa kiertoa jokatapauksessa. Rinnat eivät ole YHTÄÄN arat. Ei edes kovalla kourimisella ja mielikuvituksella :D Joten usko on aika vähissä, mutta toivoahan aina silti voi :rolleyes:
 
Heippa kaikille ja on kyllä mukava olla tässä ketjussa mukana =)

Sisa: Me kans mietittiin niitä luomumenkkojen odottamista pillerien jälkeen sen LA:n laskemisen helpottamiseksi, mutta ei maltettu odottaa :LOL: Kyllä se niissä ultrissa sitten tarkentuu, kun nyt ei ole tuosta kierron pituudesta mitään tietoa. Ja toivoa on aina niin kauan kunnes suku tulee ei- toivotulle vierailulle! :)

Mileon: Paljon onnea haamusta ja toivottavasti viivat vahvistuu! :flower: Kauniisti puhuit siitä kuinka kohtalo puuttuu peliin ja tapahtuu ihania asioita, kun niitä vähiten odottaa. :)

Öttiskä: Pahoittelut km:sta, isot rutistukset sinne. :hug:

ON: Noin neljä päivää tyhjennysvuodosta minulle on tullu alavatsa kipuja ja ne on aika voimakkaita. Ne säteilee ajoittain munasarjoihin ja kohtua nipistelee. Mulla on ollu joskus nuorempana kystia, joten ne saattaa olla niitä, kun vasemman puolen juiliminen on nyt loppunut. Mää olen käynyt tammikuussa gyneultrassa, kun silloinkin kipuili. Kivulle löytyi yksi selkeä kipualue. Kivulle ultrassa ei löytynyt syytä, eikä PAPAssa. Mutta katsotaan nyt mitä tapahtuu kunhan aikaa kuluu :) Ja aamulla totesin, että nännit on arat... Mää olen hirveen hyvä kuvittelemaan asioita, joten koittas nyt vaan ihan rauhassa odotella eikä alkaa tekemään pikaisia johtopäätöksiä =D

Tsemppiä kaikille kiertoihin ja plussatuulia!! :wave:
 
Camilla31 > Tervetuloa!

Mileon > Vauvaliimaiset onnittelut! :flower: Jospa se pieni ihme saapuisi meillekin tämän kierron myötä. :)

Kiitos kommentoineille! Ehkä sitten rohkenen iltaa viettämään ihan rennosti juomia laskematta. Kännissä olen niin harvoin, että sitä vahinkoa tuskin tulee tuolla reissulla käymään. Sellainen olotila tuntuu niin epämiellyttävältä, että pyrin välttämään sitä.

Palelee ihan kamalasti, kun lämmöt ovat vielä korkealla. Vuoto on ollut ehkä hieman tavallista runsaampaa, mutta tänään ei ole pahemmin onneksi enää kipuillut. Kiusallinen vaiva on harmina sitäkin enemmän. Tuntuu kuin pissaa tihkuisi välillä vaikka rakko ei tunnu täydeltä. Aamulla luulin kuukupin fuskaavan, mutta olikin kiire pissalle. Mikään kova hätä ei kyllä ollut, mutta ilmeisesti joku häiritsee nyt pidätyskykyä. Onko teillä muilla tämmöistä ongelmaa kuukautisten aikaan? Minulla ei ole aina eikä ihan tämmöisessä mittakaavassa, mutta vähän tiuhempaan tarvitsee vessassa käydä. Lihakset ovat kyllä käsittääkseni ihan hyvässä kunnossa.

Jotain positiivista pitäisi keksiä. Hehkutan kirpparilöytöjäni. Lapselle täytyi ostaa uusia ulkoiluvaatteita ja kävin ensin katsomassa kirpputoreilta. Löysin talvikeleille Lassietec-haalarin ja keväämmälle Reimatec-haalarin, jotka molemmat olivat siistissä kunnossa. Yhteensä maksoin niistä vain 16€. :D Ihan uskomattoman hyvä tuuri mielestäni löytää noinkin halvalla. Nyt voin käyttää säästyneet rahat johonkin muuhun hyödylliseen. =)
 
Herkkätesti näytti negaa ja nyt olis jo dpo 17 että olishan se näkynyt jos olis plussa. Menkat vaan ei ole vieläkään kunnolla alkaneet, eiköhän ne pian. Ilmoittelen sitten lopullisen kierronpituuden kun selviää tää homma :) En nyt kerkeä lukemaan tai kommentoimaan sen kummemmin, mutta tervetuloa uusille, onnea haamuilijalle sekä pongareille:)
 
Moi kaikille :) En ole täällä ehtinyt nyt muutamaan päivään käymään, olen kirjaimellisesti pihalla :D

Itsellä on tilanne se, että ovulaatio oli tiistaina tai eilen. Eli dpo on tänään luultavasti 2. Jos munasolua irtosi. Oireet olivat aika epämääräisiä normaaliin verraten. Limoja tuli (hyi :D) monta päivää, ja välillä ei ollenkaan. Testikin oli plussaa su-ma. Tiistaina oli illalla jo ihan nega. Mutta siis tiistaina oli kuitenkin aamulla veristä läpivuotoa (siksi sen tulkitsin, koska ei ole ennen koskaan ollut mitään välivuotoja kierroissa ja osui juuri ovisoirepäivälle). Illalla oli se tuttu kirvelevä jomotus vasemmalla, ja eilen tuntui kipuilua siten, että keltarauhanen on voinut alkaa muodostua. Mutta verislimaista vuotoa tuli vielä tänä aamunakin. Että tiiä häntä. Hoideltiin miehen kanssa aviovelvollisuuksia maanantai-iltana :D

Minut saa siirtää nyt siis piinailijoihin, dpo2 tänään. Mutta painetta on alamahalla ja jos tuo verinen paperiin jäävä limavuoto jatkuu vielä huomisen jälkeen, sitten tuskin on kyse ovulaatiovuodosta. Jännityksellä odotan, mutta jotenkin on epävarma olo. Jospa munasolun kypsyttely ja irtoaminen menivät nyt stressin takia pieleen, olen koittanut olla miettimättä koko raskausasiaa, mutta koko ajanhan sitä ajattelee.


Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!

Plussaonnea toivotellen, Kissendaal
 
Camilla31, tervetuloa! :)

Miimau: Tikkukuvia odotellaan. :D

mileon: Voi kuinka ihania uutisia!!! :heart: Oikein paljon onnea matkalle, ja pienelle joulutontulle suojelusenkeleitä mukaan. :) Kyllä melkein herkistyi, kun tuommoisen uutisen sai lukea. :heart:

SiSa78: Tsemppiä ja peukkuja!! :) (ei ne tissit mullakaan plussakierrossa kipeytyneet kun vasta joskus dpo11... ;) )

macy gray: Mä olen havainnut tuommoista "vaivaa" itselläni, etenkin pojan syntymän jälkeen... Vieläkin välillä tuntuu, että lirahtaa "tippa". :ashamed: Ja kuukautisten aikaan juurikin. Outoa. Jännä että sulla pysyy lämmöt tolleen koholla vaikka vuoto alkaa, mulla putoaa aina heti alas ennenkuin varsinainen vuoto edes tulee. Näin erilaisia sitä naiset on. :)

Emmuska10: Höh. : / Onpas kummaa.

kissendaal: Piinailutsempit!! :)

***

Täällä kp 6 ja se järkyttävä tätivuoto näyttää hävinneen yhtä salamannopeasti kuin alkoikin! :O Siis eilen vielä oli semmoista "normaalia" menkkavuotoa (ei siis niukkaa), mutta tänään ei ole tullut kuin ihan vähän vaan vaaleanpunaista. :confused: Noooooh, ei pidä tuulettaa vielä, kyllä se "uusi aalto" kerkeää vielä tulemaan... Mulla kun on taaksepäin kallellaan tuo kohtu, niin se kuulemma usein tekee sitä (ja ainakin minulla tekeekin) että vuoto muka loppuu, ja sitten hetken päästä (jopa päivän, parin) alkaakin uudestaan... : /

Voi että mikä vauvakuume. :headwall:
Vauvoja syntyy kuin sieniä sateella lähipiiriin...ja minä kateellinen kärvistelen. :ashamed: Eihän se minulta pois ole, ja ihana asia pienokaisen syntymä aina on, mutta silti...pistos sydämessä, ei voi mitään. :(

Jospa se tästä kun kp:t lisääntyy. :whistle:

Ihanaa viikonloppua kaikille!

 
Öttiskä; :hug: ja tervetuloa!

Camilla; tervetuloa!

MG; oon minäkin juonut oviksen aikoihin, tuskinpa se vaikuttaa siihen. En tosin tiedä, että jos tulis paha krapula, että voisko se siirtää ovista?

Mileon; Onnea ja vauvaliimaa!

Lisey; Niin tuttu tunne tuo pistos sydämessä.

ON: Kp5 ja täti taitaa pakkailla kamoja, pikku tihrua tulee enään. Tämä flunssakin sais pakata kamppeensa ja häipyä jonnekkin mistä ei enään ikinä löydä minun luokse. Ja tietty tätikin sais painella sinne mukaan, kumpaakaan en halua nähdä ihan heti uudestaan.
 
Viimeksi muokattu:


perjantai 8.4.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
Jensar.........................kp56/35-40.......32v....2. lapsi.....yk11/14ku1
tattoomam.................kp46/31.............26v....3.lapsi....yk1
PieniTytönTylleröinen..kp43/??.....................3. lapsi
Pänä..........................kp36/26-34.......28v...1. lapsi....yk20
AiraM..........................kp36/~34..............................yk4
*Justiina*...................kp29/30-32.......38v....3. lapsi.....yk3
Viena..........................kp26/29-31........33v.....1.lapsi.....yk3kkm1
kissendaal...................kp25/35.............25v.......2.lapsi....yk1
Maira...........................kp24/28-30......25v...2. lapsi......yk1/3ku1
Ansku83......................kp20/32-37.........27v...1. lapsi......yk4
Mango86....................kp18/??..............24v....2. lapsi.....yk1km1
Sunflower11...............kp17/26-31.................3. lapsi....yk4
nepari80.....................kp16/29..............31v...2. lapsi.....yk3
Sinderella....................kp15/25-30.............38v...6. lapsi....yk4/6km1
Miimau.......................kp14/27..............31v...1. lapsi....yk10
iloksi..........................kp14/31-33..........28v...1. lapsi......yk4,5v
Jul..............................kp12/27.............27v....1.lapsi.....yk3
Bla-bla........................kp11/34.............34v...2. lapsi......yk12
pikkumy......................kp10/28.............25v...1. lapsi......yk7
Minnarun....................kp9/29-31.........30v...3. lapsi.....yk9
Viola30.......................kp9/27............31v...2. lapsi.....yk11
Lisey..........................kp6/30-32........28v.....2.lapsi...yk2/4kkm1
Zanca.........................kp5/26-31........27v..1. lapsi.....yk9
Emmuska10...............kp4/34.............28v......2.lapsi.....yk2
macy gray...................kp3/30-35......30v...2. lapsi....yk17
Barbamama35............kp3/23-28........35v...3./4. lapsi...yk8
SiSa78........................kp?/??............32v.....2. lapsi....yk5km2
Camilla31....................kp?/??..........31v.....2.lapsi......yk1




TAUSTALLA
mileon, Lara--, anniala, Green Lady, Kauniina Päivänä Tuut, Viulu, Jennynny, myrskytuuli, Ngale



PIINAILIJAT
Pänä...........................dpo22
Barbamama35............dpo15
viena..........................dpo12
Maira...........................dpo8
SiSa78........................dpo7
Ansku83.....................dpo7
Mango86....................dpo3
kissendaal...................dpo3


PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76........10.3.....kp27/24-31.....35v........4. lapsi....yk37
EevaN.............25.3.....kp25/25-26.......26v.....3. lapsi.....yk3
Mariel85...........26.3.....kp34/??...............25v...2. lapsi......yk5km2

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4................4.4......kp26/24............32v....6. lapsi......yk4

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT

mileon






Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83



Listan lyhenteiden selitykset ja maaliskuun pinkan linkki etusivulla! =)




Plussarikasta huhtikuuta!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä