MG: Eilen kävin siinä kokeessa ja huomenna soitan tuloksia. Eli ne mun arvot on ollut: 12/11 TSH 3,40 ja T4V 18,3, 03/12 TSH 2,50 ja 06/12 TSH 4,04 ja T4V 18,0. En tiiä oliko mulla oireita vai ei
Siis nyt ei oo palellut niin paljoa loppukierrosta. Päivärytmi on mennyt uusiksi, aikasiin nukkumaan ja ajoissa herään, mutta tuo nyt voi johtua ihan muustakin. Ehkä ei ole niin ärsyyntynyt olokaan, mutta en tiiä onko sekään ollut kilpparin syytä 
Meillähän minä olen aika pitkälle sanellut mitä tehdään tämän yrityksen kanssa. Ennen kuin vuosi oli kasassa aloin puhua hoitoihin hakeutumisesta ja kun yritystä oli ollut 1,5 vuotta soitin ja varasin meille ajan lähetteeseen. Sanoin vain miehelle, että paree olla siellä sitten minun kanssa
Jokaiselle poli-käynille olen ottanut miehen mukaan ja oon puhunut tästä niin paljon, että mies jo tietää että tämä on se mitä haluan ja olen valmis tekemään kaiken sen eteen. Olen itkenyt hänelle, että tämä saattaa olla se meidän kompastuskivi, jos hän ei koe asiaa samoin kuin minä. Olen myös sanonut, että voin ihan hyvin käydä tämän yksinkin läpi lahjasoluilla. Olen niin paljon puhunut hänelle, etten voi luovuttaa ennen kuin olen kokeillut kaiken mahdollisen. Välillä hän epäröi, olisi valmis odottamaan. Kehtaa jopa ehdottaa että minun pitäisi lopettaa stressaaminen
(Ei hän enään sitä niin usein uskalla sanoa, kun hermostun siitä aika paljon
) Mutta siis, olen sanonut hänelle ettei minulla ole aikaa odotella, että ei tässä enään nuorruta eikä meille tapahdu sitä vahinkoa, että hupsheijaa olisinkin yhtäkkiä raskaana 
Tulipas pitkä sepastus, mutta siis alkuun hieman yritti vastaan potkia mutta ei hänellä valitettavasti ollut paljoa vaihtoehtoja..
Meillähän minä olen aika pitkälle sanellut mitä tehdään tämän yrityksen kanssa. Ennen kuin vuosi oli kasassa aloin puhua hoitoihin hakeutumisesta ja kun yritystä oli ollut 1,5 vuotta soitin ja varasin meille ajan lähetteeseen. Sanoin vain miehelle, että paree olla siellä sitten minun kanssa
Tulipas pitkä sepastus, mutta siis alkuun hieman yritti vastaan potkia mutta ei hänellä valitettavasti ollut paljoa vaihtoehtoja..
Viimeksi muokattu: