+++ HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat +++

SiSa Mikä on tilanne?

Mulla alko sit tiputtelee verta, soitin jo eilen sairaalalle et pitääkö huolestua, ei kuulemma niin kauan kun ei ala runsaammin vuotelee..Aamulla tuli vähän enemmän mut sit taas väheni, saas nähä miten tää tästä etenee..Aika perseestä..

Siellä alkaa näemmä jännäpäivät lähenee monella! :) Kamalasti plussatuulia puhaltelen minä! :whistle: :heart:
 
hei kaikille,saanko liittyä tähänkin osioon?
oon tuolla lapsettomuuspuolella jo clomittarissa,ja sit vauvakuume puolella kolmatta haaveilevissa=)

mulla nyt meneillään jo kp29 eikä menkkoja näy...ne olisi pitänyt jo alkaa,koska syön teroluteja ja otin viimesen kp 25..negaa näytti r.testi eilen kun tein.

mutta siis siksi syön teroja kun on niin epäsäännölliset menkat ja mulla on pco niin sen takia clomeja kun en ovuloi muuten...en kyllä tiedä ovuloinko nyt tässäkään kierrossa kun en sitä niinkään tunne.

mutta kaikille plussa tuulia!!!!! meillä seuraava kierto meneekin sit maaliskuun puolelle tuo seuraava yritys
 
Huomenta! Täällä on yöllä oksennettu....ja lämoöä 37,3. Hirveä olo muutenkin palelee ja päätä särkee. Saikulla olen ainakin 2 päivää. Joo toiveet taas nousee jospa tämä olisi "sitä",mutta tuskin ku miehellä oli sama tauti viime viikolla. Mutta seuraillaan. Testit tulee tänään,huomenna testing testing...
 
PieniTytönTylleröinen Tervetuloa! Minkäikäiset kaksi aiempaa? Oletko kauan jo yrittänyt?

Bluebaby Toivottavasti ois "sitä", eikä mitään muuta ;) Meinaatko heti testata kun testit tulee?

).( Testasin sitten tänäkin aamuna totaalinegan! Ei edes viivanpaikkaa herkkään testiin! Voiko kroppa kohdella mieltä näin julmasti! Oireita on aamuinen kuvotus, rinnat äärettömän kipeät tosta ihan pinnasta. Yleensä on enemmän syvemmällä se kipu. Tai niin mun pieni mieli ainakin haluaa kuvitella. Yks ilta suussa maistui "myrkky". Ei suoranaisesti metalli, mutta sellanen kitkerä paha maku. Ja jopa coca cola maistui silloin pahalta suussa. Onneksi mulla on noita halpistestejä enää yksi. Sen teen huomenna ja sen jälkeen loppuu testaus!
 
Sunflower11
Epa_88: varovaiset onnittelut :)

Nyt miulla alkanut jonkinmoiset jomottelut lantion seudulla, menkkamaisia.. NYt dpo 5.. että menkkojako enteilee, en mie kuitenkaan vielä 9pvää ainakaan odottais niitä.. -.-
 
Hyvää alkanutta viikkoa naiset :wave:

PieniTytönTylleröinen: Tervetuloa joukkoon! =)

Macy Gray: Toivottavasti pääset pian lääkäriin ja saat tilanteeseesi apua :hug:

bluebaby: Laitahan sitten kuva testistä tänne tiirailtavaksi :popcorn:

Maira: Toivottavasti vuoto ei mitään huonoa meinaa... :hug: On kyllä syvältä tommonen! :( Sais kyllä sulta jo nämä koettelemukset loppua. Toivotaan parasta!

Bla-bla: Inhottava tilanne :hug: Voi kun se plussa kuitenkin vielä löytäisi sinne :heart:

).( Täällä vuotaa edelleen... Nyt siis on vuotanu tasan kaks viikkoa, eikä muutosta näy. Vuoto ei ole kovin runsasta edelleenkään. Mutta r-testin viiva on nyt hieman haalistunu, että jospa tää tilanne alkais tästä nyt ratkeemaan =) Soitin silti vielä neuvolaankin. Terkka sanoi, että mitään akuuttia hätää mulla ei voi olla, kun ei ole mitään kipuja. Mutta sain silti ajan lääkärille ens maanantaille, koska vuoto ei ole ollut runsasta missään vaiheessa. Kai se sitten voi meinata sitä, että kohtu ei ole täysin tyhjentyny vielä. Voihan olla, että tilanne kerkee tässä selvitä jo ennen sitä lääkäriä, kun toi viivakin r-testissä lähti jo haalenemaan... Toivotaan parasta =)

Onneksi saan kohta muuta ajateltavaa, kun lähdetään huomenna kyläilemään muutamaksi päiväksi =)
 
Hei kaikille!

Minä haluaisin myös liittyä mukaan. Olen jo hetken lueskellut juttujanne taustalla. Sain km pari viikkoa sitten ja tuo raskaus oli yllätys. Se sai kuitenkin aikaan vauvakuumeen ja nyt alkaa sitten yritys :) Ennestään on poika 03/2010. Kierrosta ei hajuakaan, mutta ei se tässä vaiheessa haittaa:)

Maira, Mä haluan lähettää sulle jaksamisia. Jos omalle kohdalle olisi sattunut, varmaan eniten ketuttaisi kolmen kuukauden karenssi!

Toivottavasti myös SiSa sun tilanne selkiää. Ja Macy Gray saat lääkärillä asioita selkenemään.

Mango
 
MG::hug::hug::hug:

Maira: Tuo on varmaan jotain ihan kamalaa kun keho tekee ihan omiaan... toivottavasti kaikki saa onnellisen päätöksen =)

Sisa78: Siulla on ollu nyt tuota vuotoa jo sen verran et josko se vuoto pysyis sitten seuraavaksi monta kuukautta poissa :)

UUDET: Tervetuloa kaikille tasapuolisesti... minä olen saanut jo monelle uudelle toivottaa tervetuloa ja monelle myös tervemenoa...joskohan se minun vuoro olisi kesään mennessä =)

ON: Tämä kierto siis ei tuota tulosta koko kuukauden aikana peitot heilunu kertaa kaksi ja ei ihan parhaimmilla päivillä... joten tädin odottelua tuntuu vaan että tämä loppu kierto on tuskallisen pitkä jälleen kerran hieman jännittää minkä pituinen kierto tällä kertaa viime kiertohan olli ihan mega lyhyt aikaisempiin nähden, liekkö tämä jatkuva "yritys" laittaa kehon tekemään ihan omiaan... oon mie kyllä ihan pöllö jotenkin koko aika toivoo että yht äkkiä huomaa olevansa raskaana kun kerta sitä ehkäisyä ei ole käytetty sitten heinäkuun...hieman on menny joku pieleen kun yläasteella tehtiin niin selväks mitä kaikkea voi seurata suojaamattomasta yhdynnästä ?!? miulla on semmoinen tunne että kun tämä kehoni on näin hedelmätön ei meidän taloudessa tarvita enää koskaan käyttää ehkäisyä. No josko kevät sais minuun ja mieheeni hieman liikettä ja tuloksia alkaisi syntyä =) Jos olisin raskautunut heti kun ajattelin ni olisi jo viimeinen kolmannes käsillä ja laskeytu aika huhtikuussa ... nyt olisi tarjolla sitten seuraavaksi joulukuu... ei oo menny ihan niin ku ajattelin mutta onhan ensi vuonnakin se huhtikuu =)
 
SiSa No mä en tuohon " ei ole akuutti kun ei ole kipuja" kommenttiin kovin luota, ei niitä kipuja mullakaan ole ollut missään kohtaa, mutta jos r.testi on alkanut haaleta, hcg lienee laskussa ja siltä osin homma alkaa menee ohitte, ehkä sulla oli sitten tosiaan kiinnittymisyritys..Tsemppiä! :hug:

Kyllä taas eriäviä ohjeita satelee, soitin taas sairaalaan kun vuoto on selvästi yltynyt, tällä kertaa sanottiin että jos sattuu, ota särkylääkettä, vuoto on normaalia ja huolestua pitää jos vuoto on ihan mahdottoman kovaa, siinä kohtaa pitää kuulemma soittaa ambulanssi, kovin mieltä ylentävää..No, eipähän ehdi ressaamaan huomista viisureitten leikkausta kun on muuta mielessä.. :p

Epa
Ei muutakun viivan vahvistumista odotellen.. :) :heart:

Mango
Pahoittelut keskenmenosta, toivottavasti tärppi käy pian uudestaan! :)

Bla-bla
Josko se plussa sieltä vielä tulee.. :heart:

Minnarun Yleensähän se plussa tulee sillon kun luulis että mahdollisuudet on pienimmät.. ;)

Muoks.

Piti muuten kommentoida tota Mangon kommenttia jossa sanoit et se varoaika tuntuis pahimmalta, niin se aluks tuntuikin (tyyliin samana iltana ja seuraavana päivänä), nyt on iskenyt pelko raskautua, pelko siitä että taas käy niin että paikka on väärä ja lopputuloksena vielä pahemmat seuraukset eli tällä hetkellä en edes uskalla ajatella uutta raskautta..
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa PieniTytönTylleröinen ja Mango!

Epa Onnittelut haamusta! :flower: Eiköhän tuo tuosta vahvistu! :)

).( täällä kp1 ja uusi toivoa täynnä oleva alkukierto taas menossa! Mun pääkopalle sopii viel ainakin toistaseksi nä alkukierrot paremmin, ku sillon kaikki on viel mahdollista. Loppukierrosta pistää ahdistamaan, ku ei millekkään voi enää mitään jne.
 
Yhyy...:'( testit ei tullutkaan vielä. Tyhmää,sivuilla luvattiin että jos tilaa la tai su niin testit saa maanantaina. Noh huomenna näyttivät olevan tulossa. Jos jemmais aamupissaa....:LOL: Nyt on 37,7 kuume ei kiva yhtään....
 
Sunflower11
Bb: missä sivuilla luvataan noin? :O eihän se oo es mahdollista ku ei viikonloppuna kule. Ainoastaan halpa-testi (tai vastaavassa) lukee et jos tilaa la/su ni lähettävät maanantaina = saapuu tiistaina tai myöhemmin, riippuen postin liikkuvuudesta.
 
bluebaby: Ei sitten muuta kun aamupissaa jemmaan :D Päästään testejä tiirailemaan :popcorn:

Mango86: Tervetuloa :wave: Pahoittelut km:stä :hug: Ovat kyllä tosi kurjia... :( Mutta toivottavasti tärppää pian, kun yleensä km:n jälkeen on hyvät tärppimahdollisuudet ;)

Epa_88 Kuvia tänne :D :popcorn:

Maira: En mäkään kyllä ymmärrä tota "kaikki on hyvin, jos ei ole kipuja" -mentaliteettia. Ei asiat noin yksoikosia ole... Mutta koska viiva on lähtenyt haalistumaan, niin voin sitten ihan hyvin ootella sitä lääkärikäyntiä sen viikon. Koska se on se asia mikä mun järjen mukaan kertoo sen, että onko akuuttia hätää vai ei. Mutta toivottavasti tuo sun tilanne ei heittäydy nyt enää pahemmaksi! Voimia :hug:
 
Sunflower11
Bb: mie ajattelinkin et missä ne meinaa huijata noin :D Mut joo, aamupisut jemmaan ni päästään tiirailee kuvia :popcorn:

Huomenna on jo dpo 6, koskakohan mä alan kuvittelee kaikkii oireita :D
 
Huomenna olisi ehkä dpo9. Olenko aivan hullu, jos dippaan herkän halpistestin? :D Tänään on tuntunut siltä, että ehkä tuolla masussa jotain yritystä voisi olla tekeillä. Toiveajatteluahan se saattaa olla, mutta ehkä testaamisen myötä malttaisin odotella muutaman päivän lisää.

PieniTytönTylleröinen > Tervetuloa! :wave: Lisäilen sinut listalle seuraavaan päivitykseen. :)

Lara-- > Vauvapölyä alkaneeseen kiertoon! =)

Mariel85 > Vauvapölyä myös sinulle! Tuo on kyllä totta myös omalla kohdallani, että piinaavasta oviksen odotuksesta (ja arpomisesta) huolimatta alkukierto sopii päälle paremmin. Nyt on taas ne hermoja raastavat piinapäivät meneillään ja venähtävätkin vielä, jos olen tulkinnut kehoani väärin. Kyllä miehillä on helppoa. :rolleyes:

Maira > :hug: Luonnollinen varmasti tuokin tunne. Toivottavasti pääset sen yli ja raskaudut onnellisesti sitten, kun asia on ajankohtainen. Toivottavasti tuo tämän hetkinen tilanne menee pian ohi ja saat sen osalta huokaista helpotuksesta.

Mango86 > Tervetuloa! :wave: Pahoittelut keskenmenosta ja vauvapölyä uuteen yritykseen!

Sunflower11 > Mulla on myös ollut tässä kierrossa aikaisilla dpo-päivillä menkkakipuilua. On tainnut olla saman tapaista joissakin aikaisemmissa kierroissa, mutta en ole oireita listannut muualle kuin tänne. En tiedä onko ne vain oviksen jälkeisiä kipuja vai viestivätkö jotain olevan tekeillä. Toivottavasti jälkimmäistä. :D
 
macy gray: Testiä vaan kehiin ja kuvaa tänne :D Ja mä oon aika varma, ettei kukaan pidä sua hulluna. Eipä meillä taitais olla siihen edes varaa, sen verran sekopäistä touhua taitaa tässä itse kullakin olla meneillään sillon tällön :LOL:
 
macy gray: Testiä vaan kehiin ja kuvaa tänne :D Ja mä oon aika varma, ettei kukaan pidä sua hulluna. Eipä meillä taitais olla siihen edes varaa, sen verran sekopäistä touhua taitaa tässä itse kullakin olla meneillään sillon tällön :LOL:
:D On tainnut joku aikaisemmillakin päivillä testailla. Itse asiassa itsekin jopa ennen ovista, kun piti tarkistella olevinaan edellistä kiertoa vuodosta huolimatta. :xmas: Kuvaa laitan, jos siihen voi aavistuksen viivaa kuvitella. Omiin silmiini en luota, joten tarkistelen sitten tarvittaessa. Negaan asennoidun, varsinkin kun ei siitä oviksesta ihan varmuutta ole. Nyt sitten täytyy vain toivoa, etten herää pissalle liian myöhään ja että muistan purkkiin lirauttaa. :rolleyes:
 
Sunflower11
Toivottavasti MG tulisi plussanhaivahdus :heart:

Täällä ollaan kipeinä paitsi nuorimmainen.. Hän jaksaa touhuta joten minä, vähiten kipeä (lämpö 37,8) nousin ylös ja vedin panadolit ja panadolhotit naamaan ja koitan jaksaa.. Hirvee olo, nokka tukossa, yskä, henki ei kulje.. voi olla et taas tänään on tiedossa sairaalavisiitti jos vähänkin tuo hengittäminen vaikeutuu, mullahan menee kaik keuhkoihin ja on astma ja tuos ennen joulua olin myös avaavia hengittelemässä sairaalassa..
 

Yhteistyössä