VIILAAJAT 45

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Caktus.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi!

Minsku aivan varmasti saat lahjoja!Ja tämän erityisenkin lahjan aikanaan,ihan varmasti :-)

Muistaessani vastaan Pilville:syötyäni pillereitä 6 vuotta menkat loksahti suht normaaliin heti lopetuksen jälkeen.Mun normikierto on 31 ja se pyöri 9 kuukautta +/- parin päivän säteellä.Sitten tapahtu jotain,ja kierto rupes menemään häränpyllyä :-(
Vuoden yrityksen jälkeen lähdettiin tutkimaan,mussa ei muuta vikaa kuin noi epätasaset kierrot(jotka johtuu lievästi rakkulaisista munasarjoista),miehellä simpat normaalirajoilla,mutta luomuraskauden pitäisi siis olla ihan mahdollinen.(ainiin,olihan mulla sellanen pikakeskenmeno rv5+2 jo vuosi sitten syksyllä...)Mutta nyt siis popsin clomeja kolmatta kiertoa ja yksi inssikin on jo tehty.Tuloksia odotellessa!

Tosiaan,clomit syöty taas tältäerää.Jos tääkin kierto on niin hassun lyhyt kuin edellinen,ovis on jo viikonloppuna!!Sitten alkuvuodesta tietäis tuloksen...

Missäs jännäyslista?Tilanne??

Heippa Viilaajat!
Enpäs ole vähään aikaan palstaillut teitä etelänreissun vuoksi ja nythän mulla olikin sivukaupalla kuulumisia luettavanani. Harmittelut Minskulle ja Fannylle tädin tulosta, mutta pää pystyssä seuraavaan kiertoon eiks jee?!?!?!?!?
Meillä meni loma niin leppoisissa ja osittain huuruisissa tunnelmissa, etten ehtinyt vauvahaaveilla päätäni vaivaamaan. Saa sitten kattoo, millä mielellä mies tammikuussa on kun pillerireseptin uusiminen tulee ajankohtaiseksi. Päätin, että olen siihen saakka ihan hiljaa ja sitten vaan kysyn, että mitäs tehdään asian suhteen. Eli ei painostusta ollenkaan ja saa tuntea tehneensä itse ratkaisevan päätöksen.Tottakai nyt hiukan ohjailen kysymystä siihen tiettyyn suuntaan... =)
Ja tervetuloa uusille Viilaajille myöskin!!!

Kiva kuulla että Siiseliinillä oli onnistunut loma :)

Minä varasin tänään talvilomalle lennot ja majoituksen, jee, pääsee lämpimään (toivottavasti on sitten kanssa lämmintä...)! Ja kun oli jo hyvä mieli varatusta lomasta, niin parin tunnin päästä varauksesta soi puhelin ja sain kutsun työhaastatteluun. Eli vaihteeksi onni potkii, joskaan ei tälle palstalle kuuluvilla aiheilla, mutta nyt on hyvä mieli :D

Vanukkaalle ovis-peukutukset ;)

Nella jännää...
Perhesuunnittelun sivulla oletettu menkkojen alkamispäivä on 22.12, joten hieman oon väärin laskeskellut, joten koitan malttaa mieltäni lähemmäs joulua, kun ei noita tuntemuksiakaan juurikaan ole!

Siiseliinille peukutuksia "miehen käännytykseen" ;)

Nyt saunaan, pitkä päivää takana...

Kivaa iltaa tytöt :)

Nella

Heissan kaikille,
ja erityiskiitos vastauksesta Fannylle.

Voi että no lomasuunnitelmat (tai jo toteutuneet) etelän lomat kuulostavat hyviltä! Tekisi todella kutaa. Lomapäiviä ei vaan sen vertaa, että voisi lähteä ulkomaille, vaikka aurinkoa todellakin kaipaisi.

Omaa napaa: mulla oli vuoto reilu pari viikkoa sitten, joka kesti vain 2 päivää ja ajattelin, ettei se voinut olla menkat. No kuitenkin, nyt sitten limat (sori tää on taas tätä yksityiskohtaista kuvailua) juuri sellaista kananmunan valkuaista kuin viime oviksen aikaan. Laskeskelin, että jos nämä "Minimenkat" olivat oikeat menkat, niin nyt todella olisi ovulaation aika. Että huh huh. Mä oon ihan sekaisin jo koko kierron kanssa, mutta todella limat ja nippailu oikealta puolelta (viimeksi vasen) kyllä ihan samanlaisia kuin viimeksi. Että saas nähä. Pupuillaan nyt kuitenkin varmuuden varaks! On tää mystistä. Ovistestiä en oo jaksanut tehdä, kun en jaksa pidätellä tuntitolkulla taas ja muutenkin, yritän olla ottamatta tästä hirveetä stressiä.

Mikä on uusi jännäyslista? Ketkä kaikki jännää?
Mulla (olettaen että nyt ovulaatio) jännäys ois sitten uuden vuoden tiimoilla...

Mites Minsku jakselee? onko pää painuksissa vai uusi toivo noussut?

No siis ainakin Nella jännää, kun nyt luin nuo viestit uudelleen. Täytyy näemmä siis joulunkin aikaan käydä täällä kattelemassa, josko tulis plussauutisia tähän ketjuun! :)

Kauniita unia, siirryn katsomaan Täydellisiä naisia. Kuka muuten itse olisit niistä? ;)

Huomenia

Ei onneksi ehdi nyt masentaa, kun on niin paljon puuhaa muuton ympärillä ja töissäkin on melkoisen kiire viikko tiedossa!
Menkatkin on ihan ihanteelliset :) Leikkauksen jälkeen vuoto on ollut paljon vähäisempää ja kipuja ei ole ollut nimeksikään, eli kaipa se auttoi sitten.

Eilen soittelin taas naikkarille ja oletetusti siellä ollaan kiinni joulun välipäivinä ja juuri silloinhan on kierron se vaihe joilloin ultra olisi pitänyt tehdä. Pikkasen masentaa kun ei pääse ees kierron kartoitukseen. Soittelen sitten taas uudelleen kun menkat alkaa seuraavan kerran.

Ahdistuksesta vielä muutama sana. Jossain vaiheessa mua riepo nähdä telkkarissa tai lehdissä vauvoja, mutta nyt sana perhe saa mut ihan känkkäränkäksi. Mainoksissa hoetaan "nyt koko perheelle" jne jne, istun vaan sohvan reunalla ja toteen vittu joo kun ei oo sitä "perhettä".
Kiinteistömaailman pupumainos sai mut jossain vaiheessa ihan raivonpartaalle, samoin Saarioisten "äiti" mainokset, tavallaan melko rasistista.

Mikäs on Nellan tilanne??

-m

Haa, Minsku, ihan samoilla fiiliksillä noiden mainosten suhteen... Varsinkin se Saarioisten "jonka laittoi äiti" rallatus sai mut lähes sekoamaan raivosta, ensinnäkin se on äärimmäisen rasittava rallatus, ja perkele tässä mitään pääse äitinä kenellekään laittamaan. Nih. Kiinteistömaailma ei ole mussa herättänyt tunteita, mutta sen sijaan se missä mainostetaan sitä jotain isyyslomaa, ruotsinkieliset tekstit, on raivoa herättävä, sais sen muksun niin voi mies jäädä isyyslomalle. Saiskohan koiranpennuista jäädä äitiyslomalle ja isyyslomalle... :)

Caktus.

No voi vitsi Caktus-arvaa soiko "jonka laittoi äiti"-nyt mulla päässä koko loppupäivän
:-D Murrrrrrrr!!!!Kyseinen mainos ei mua saa raivoihin muutakun siksi,että rallarus on tosi ärsyttävä.
Sensijaan muta SAA raivoihin kaverit ja tutun tutut,jotka lähettää joulukortin,jossa pällistelee niiden lapsi/lapset ja allekirjoituksena on pahimmillaan vielä VAAN lapsen nimi(jota ei olla välttämättä edes koskaan kuultu!)!!!Siinä sitä sitten miettii,että kukahan ton kortin mahto lähettää!?!Jee!

Heh, Vanukas pääsee leikkimään salapoliisia joulun alla selvitellessään korttien lähettäjiä ;)

Jostain muuten just luin juttua, missä kritisoitiin ihmisiä jotka lähettää joulukortteina just lapsien tai eläinten kuvia. Ja ehkä mä olen vähän samoilla linjoilla. Se nyt vielä menee jos muksut tai elukat on jotenkin puettu jouluisiksi tai on jotain jouluista rekvisiittaa kuvassa, mutta jos lähettää jonkin "koska vaan" otetun kuvan niin duh! mitä jouluntoivotusta siinä on... mieluummin otan sen Tiimarin markan kortin mikä on painettu jossain kiinassa lapsityövoimalla, mutta jossa edes virnuilee joku lumiukko. Mitä ne sitten nykyään maksaakaan (ei ole tullut euroon siirtymisen jälkeen ostettua Tiimarin "markan kortteja").

Tulipa taas niin palstan aiheeseen liittyvä viesti että... sorry gals :)

Iltaa tytyt :)

Voih, mullakin on niin paljon samoja fiiliksiä noista mainoksista..
Tippa tulee silmään JOKA KERTA kun tulee se soneran mainos jossa soi se "pieni ja hento ote"-kappale... se on niin herkkä ja koskettava...
mutta sama saarioisten mainos saa minunkin niskavillani nousemaan pystyyn, on se vaan niin hermostuttava rallatus!!! ..ja soi muuten nyt täälläkin päässä !
aetd_p.gif
meillekin tupsahti tänään postiluukusta 4 korttia, jossa oli kuvattuna perheen pienimmäinen joulutunnelmissa...herttaisiahan se kyllä ovat, mutta mieleen tulee että olenko minä nyt sit se joka vuosi vuodelta lähettää niitä "tiimarin markan kortteja" kun ei itestäänkään viittis kuvaa ottaa ja siitä väkertää korttia!!
b014.gif

Tuntemuksia ei ole minkäänlaisia, ...tai no onhan niitä joita oireiksi kuvittelee, mutta ei nyt ainakaan mitään selvää fiilistä joka poikkeaisi muista kierroista...

Näin viime yönä vauva-unta...
Siinä sain pikku pojan, ja se osas jo lässytellen puhua syntyessään... Kun läiväytin sille tissin suuhun niin se sano että: "YÄK tissiä" ja irvisti päälle.. Aamulla herätessäni ihmeissäni töllistelin ja mietin unta, mutta muuta en siitä sit muistakaan!!
Niin että näin kummallisia unia täällä... ;)

Mutta kivaa tiistai-iltaa Viilaajattaret ja kovasti lemmen suhinoita

kisses.gif
Nella

Heh, onhan Nellalla ollut unet :)

Toivottavasti et Nella loukkaantunut siitä Tiimarin markan kortti heitosta, minä henk. koht. en välitä pätkääkään mistä se lähetetty joulukortti on ostettu ja paljonko se on maksanut, mutta joillekin tuntuu olevan todella tärkeää mitä siinä kortissa on ne pienellä painetut tekstit. Ei voi käsittää... voiskohan tässä maailmassa olla jotain vähän tärkeämpiäkin asioita... Mistä tuli mieleen eilinen Ajankohtainen kakkonen. Aika karua, siinä haastateltiin jotain kaivoksella työskentelevää 12v afrikkalaispoikaa, joka sanoi että hänen on pakko työskennellä kaivoksessa jotta saa rahaa koulunkäyntiin ja kenkiin. Ja seuraavassa shotissa 12v suomalaispoika kertoi haluavansa joululahjaksi (hitsi en muista mikä se isoin toive oli) mm. uuden television omaan huoneeseensa "sodanaikaisen tilalle". Joo-o, vähän eri referenssit kavereilla. Käytiin eilen miehen kanssa ostamassa jouluruoat, ja kun oltiin poistumassa kauppakeskuksesta niin mies tokas että miksi hitossa täällä on näin paljon ihmisiä, onko kaikilta loppunut tavarat kotoa yhtäkkiä. Aika hyvin sanottu :) Mussa alkaa se anti-joulu-ihminen taas nostaa päätään... sorry.

Mukavaa päivää kaikille Viilaajille!

Caktus

Moi!

Täällä vähän ikäviä uutisia.Mieheni joutui eilen sairaalaan kovien vatsakipujen takia-jo monta kertaa vaivannut eturauhastulehdus oli taas uusinut rajusti.Nyt ollaan onneksi jo kotona,mutta säikähdin itkuisen miehen soittoa aivan kamalasti!Tämä ei tietenkään ole kovinkaan hyvä juttu vauvahaaveiden kannalta,kun samoilla alueilla liikutaan.Siis mitään pysyvää haittaa ei ole luvassa,mutta ennenkun tulehdus kokonaan paranee(ja se tuntuu nyt jäytävän vähän koko ajan..),simppojen laatu on kyllä huono.Eli nyt vähintäänkin tämä kierto menee hyväntekeväisyyteen.Eipä siinä muuta,kun turhaan syödyt hormoonit...
En ehkä nyt käy täällä paljoa,joten varmuuden vuoksi Hyvää Joulua!

Voi Fanny, olen todella pahoillani.

Täytyy muuten kiittää sua samassa yhteydessä... meillä nimittäin myös miehellä ollut tuo eturauhastulehdus, ja edelleen vähän vaivaa vaikka söi ensin antibioottikuurin, ja sen jälkeen syönyt tulehduskipulääkkeitä useamman kuukauden. Ja nyt muistin sitten sun kirjoituksesta että pitää soittaa sinne naikkarille ja kysyä meidän verikokeiden ja miehen simppatestin tulokset.

Jaksamisia Fannylle ja miehelle!

Voi Fanny, harmittelut myös täältä! Varmasti harmittaa ja ottaa koville, jokaisen kierron kun toki tahtoisi yrittää, kun sille tielle on lähtenyt.

Mä olen tänään ja eilen kuullut enemmän kuin riittävästi näitä vauvauutisia sekä vauvakyselyitä. Jotenkin se, että menee naimisiin, on tosi monelle yhtä kuin se, että puolen vuoden päästä kerrotaan vauvasta. Ja kun ei oo kerrottavaa, eikä oo tosiaan sitä yritystäkään kuin vasta toista kuukautta! Mutta kyllä ihmiset kysyvät suoraan, huh huh! En itse kyllä tekisi samoin! Esim työkaveri: "Milloinkas teillä on laskettu aika?" - hä?? olenko mä raskaana vai? ja kampaaja: "Joko on perheenlisäystä tiedossa?" - hä?? Eikä mulla edes ole iso maha! ;) No joo, näitähän riittää...

Mulla on nyt ovis selkeästi ohi, limat kadonneet ja kuivuus alkanut. Nyt se piina-aika alkaa, eli odotus ja jännitys ja toivomus.. Uuden vuoden aattona meinaan testata, ellei tätiä kuulu. Pidetään taas peukkuja, josko saatais tähän ketjuun vielä tänä vuonna plussia!

Hip hei

Minä kirjauduin sairauslomalle sitten, eilen illalla alkoi voimakas kipu oikealla puolella lonkkaluun kohdilla joka tuntui vatsassa ja selässä. Pelättiin jo että pitääkö lähteä päivystykseen jos on vaikka umisuoli tai jotain. Aamulla kävin sitten lekurissa ja vatsasta ei löytynyt tunnustelemalla mitään outoa, todettiin selän lihankivuksi. Nyt sitten on nappia jos jonkin moista, en jaksa niistä ottaa kauheeta stressiä vaan syön mitä on määrätty ja piste.

Saitkos Caktus soitettua niistä tuloksista?

Jouluhalit kaikille
-minsku

Minsku, en saanut, yritin soittaa eilen ja yritin tänään mutta kukaan ei vastaa :(
Sanoiko ne sulle miten ovat joulutauolla? Eli onko hormoonipolilla jo alkanut joululoma vai mistä johtuu etteivät vastaa puhelimeen soittoaikoina?
Jaksamisia Minskulle, toivottavasti tabut tappaa kivunaiheuttajan!

Mä soitin siihen meille määrättyyn huoneeseen soittoaikana, jouduin jonottamaan varmaan puol tuntia. Kauheeta pimputusta odotusmusana, meinasin jo luovuttaa.
Mä ymmärsin että ne on välipäivät kiinni 27-28.12

No mä olen myös yrittänyt soittaa siihen huoneeseen, mutta sieltä ei kukaan vastaa vaikka kuinka soittaa sen soittoajan aikana. Ihme touhua... ehkä mä vielä huomenna yritän ja sitten siirrän sen ens vuoden puolelle.

Caktus koita soittaa huomenna siihen ilmoittautumisluukulle, mäkin oon siihen joskus soittanut. Näkevät siitäkin tiedot ja osaavat ainakin kertoa miksei siellä kukaan vastaa...

m

Voi harmitus Fanny,olipa ikäviä uutisia :(
Toivottavasti se saataisiin nyt kuriin!!
Ja pahoittelut minskulle kipuilusta ja pikaisia paranemisia!!

Murr, toi on niin tota tuo soittaminen tollasiin paikkoihin, eli vain TOSI hyvällä tuurilla saattaa päästä läpi!! Harmillista! :(
Peukkuja yritykselle!!

Täällä ei tuntemuksia, kovasti turvottaa, mutta kuten mainitsin niin se on tosi yleistä mulla muutenkin!! Edes tissit ei oo yhtään kipeet... Hassua!!

Kivaa iltaa,mää lähen saunaan..

Kovasti parannushalauksia kaikille joilla siihen on tarvetta ja älyttömästi plussatuulia kaikille! :)

Nella