'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -ELOKUUSSA'

Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 73,4kg
Muutos/vko: -600g
BMI: 25,3 (25,6)


Juhuu!! Paino pudonnut! :D Maanantain painajaispunnituksesta pudonnut tällä viikolla 1,7kg. :whistle: Apinan raivolla eteenpäin. :kieh:

Kaikilla ollut pudotusta tällä viikolla! Hienoa! :D
 
Aloituspaino: 93 kg
Paino nyt: 85,2 kg
Muutos/Viikko: -1500 g
BMI (edellinen lukema): 30,2(30,7)

Jee, 85 lähestyy hyvää vauhtia. :D Ens viikolla jo toivottavasti alle...

Hyvä me, kaikilla ollut hienoja pudotuksia. :flower:

Mie oon nyt alottanu vielä crossailun kaiken muun lisäksi. Tosin lenkkeily on jäänyt vähän lyhyemmille matkoille kun nyt sitten on kantapää ihan tosi kipee koko ajan. :/ Vissiin joku rasitusvamma sielläkin, en ees arvannu että oisin näin huonossa kunnossa kun joka paikka tuntuu hajoavan.
 
Angel Eyes: Aivan mieletön pudotus! :flower:

Selis: Onneksi olkoon tavoitteeseesi pääsystä! :flower: :hug:

--

Kunpa itselläkin olisi samanlainen itsekuri kuin teillä muilla. Torstaina alkoi työt, joten eiköhän mullakin ala pikku hiljaa paino tippumaan. Ainakin toivon niin :D. Ei pysty enää niin herkuttelemaan, mitä kotona ollessa. Kyllähän sitä pystyisi, kun ostaisi vain herkkuja töihinkin, mutta päätin, etten osta :D.

--
 
Miehen kanssa sitten lyötiin eilen veikka, että kumpi pudottaa marraskuun 1. päivään mennessä prosentuaalisesti enemmän, voittaa 250 ?! Lauantaina 22.8.2009 on ensimmäinen punnitus & viimeinen on 31.10.2009.

Nyt ei passaa kyllä yhtään repsahtaa.. En halua joutua maksunaiseksi.. Kyllähän minä sen tiedän, että mies voittaa minut helposti, mutta ainahan sitä saa yrittää :D.

--

Uusi työviikko & uudet kujeet. Mieletön flunssa vaan iski viikonlopun aikana.

--
 
Kiitos kukkasista RD. :)

Joo, nyt sitten perjantaina rävähtääkin iso plussa kun on kauheet menkkaturvotukset päällä. :( Oltiin yksillä synttäreillä niin siellä jo onniteltiin tulevasta perheenlisäyksestä, kun maha näyttää ihan vauvamasulta. Oli muuten vähän nolo tilanne. :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja NinniNuppunen:
AE: :eek: Siis joku onneton meni onnittelemaan perheenlisäyksestä!! :LOL: APUA! :headwall: Voin vain kuvitella miltä se tuntui... :/
Joo, näin kävi. :D Eipä tuo miuta mitenkään haitannut tai loukannut kun tiiän että maha näyttää just sellaselta, sääliksi kävi vähän tuota onnittelijaa vaan. Tietysti jos oli vaikka selvännäkijä, ei kyllä haittais yhtään, ainakaan miuta. ;)

Ehkä tässä on nyt päästy siis siihen vaiheeseen että enää ei näytä pullukalta vaan raskaana olevalta. Seuraava etappi ehkä sitten olisi se normaalivartalo. :D
 
Moikkista kaikille!!

ja onnittelut heti alkuun jokaiselle, ihan mahtavia lukuja!! :flower:

mulla kävi niin, että tietokone hajosi :( takuu tietenkin mennyt umpeen huhtikuussa.. piippaa vaan jotain omiaan eikä lähde sitten kuitenkaan käyntiin.. pitää koittaa jos kotivakuutuksesta sais jotain. puuuh. mieli maassa. kaikki pikkumimmin videot oli vaan mun koneella ja sit¨ä mennyttä aikaa kun ei saa takasin (varoituksen sana) kannattaa tehdöä ne varmuuskopiot, ennen kuin on liian myöhäistä...

no jos pahaa, niin on jotain hyvääkin :) vaatekoko on pienentynyt numerolla ja on taas 40 JEE JEE!!! jotain hyötyä siitä tolkuttomasta hiki päässä heilumisesta ja nurmikon pureskelemisesta siis on.. ihana kun näkee jotain tuloksia, motivoi kummasti jatkamaan..

joo ja ne luvut:

lähtöpaino:70kg
paino nyt: 68kg
muutos: -1500g
BMI (edellinen) : 25 (25.5)

Tsemppiä kaikille!!! :hug:

Miisa

p.s. mulla iltanaposteltavana telkkaria katsellessa lesehiutaleita, korvaa hyvin sipsit ;)
 
Aloituspaino: 76,2 kg
Paino nyt: 74,4 kg
Muutos/Viikko: -900 g
BMI (edellinen lukema): 25,1 (25,5)

Wuhuu!!! Alkaa tavote jo häämöttää. Luvut kävi jo eilen alempanakin mutta illalla tuli herkuteltu enempi ja liikunta oli vähäistä :p .
 
Misandra & Selis: Todella hienot pudotukset! :flower:

--

Itseni piti korjailla viime viikon pudotusta. Se oli plussaa eikä +-O tulos. Sitä, kun unisilla silmillä katselet. Onneksi ne tuolle Wii:lle jää muistiin.

--

Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 67,9 kg
Muutos/Viikko: -600 g
BMI (edellinen lukema): 25,6 (25,8)


--

Hieman pudotusta.. Jospa sillä myös jatketaan tulevilla viikoillakin. 67,9 kg on, jolla minä lähden laihdutus-urakkaan mukaan miehen kanssa.. Ei mulla ole mitään mahdollisuutta toista voittaa, koska eihän mulla niin hirveästi ole ylipainoa. Mielettömiä kannustuksia kyllä tarvitsen aina..

--

Ensimmäinen tavoite olisi päästä 65 kg => 63 kg => 60 kg.. Eihän tuota olisi kuin 7,9 kg tuohon 60 kg:n, mutta sinnekin on matkaa & paljon :ashamed: Unelma olisi painaa vielä joskus 56 kg, jonka painoinen ennen esikoisen raskautta.

--

Viime viikon torstaina palasin töihin ä-loman jälkeen & hiljaista oli 5 ensimmäistä päivää, mutta eilen jo oli ihan koko päivän tekemistä. En joutanut yhtään neulomaan. Muutama askel päivän aikaan sitten tuleekin :D.

--

Mutta nyt valmistautumaan töihin lähtöön.. Tytöt viemään eka päiväkotiin.

--
 
aloituspaino:72kg
paino nyt: 65,3kg
muutos/vko: -500g

hieman täälläkin paino tippunu vaikka alku viikosta ajattelin, että hyvä jos pääsee viime pe painoon. Oli hieman vkolopun jälkeen turvotusta (+1kg) :| saatiin koko vkoloppu vapaaksi ja sitä sitten tuli oltua viihteellä :D
 
Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 73,8
Muutos/vko: +400g
BMI: 25,5




En saa itseäni niskasta kiinni!!! |O :headwall:

Joka päivä ostan jotain iltapalaa muka koko porukalle, mutta saan vain sillä itselleni tekosyyn syödä. Ja sitten lasten mentyä sänkyihinsä aloitan makean mussuttamisen. :ashamed: Ärsyttää oma käytös, mutta en vain mahda itselleni mitään. Ei minkäänlaista itsehillintää. :/
 
NN Mie oon tehnyt sillain että muut kun syö herkkuja niin itse syön sitten jotain hedelmiä yms. juttuja. Tosin oon kyllä antanut itselleni luvan, että pari sipsiä tai karkkia voi maistella, mutta sellanen mässäily on pannassa.
 
AE & hammyy: Hienot pudotukset! Hyvä jatkaa eteenpäin! :flower:

NN: Tuo kuulostaa niin tutulta. :hug: Nyt, kun olen ollut töissä viikon, niin työpäivät menee älyttömän hyvin, mutta illat tuntuu sitten siltä, että tekisi mieli koko ajan ruokaa.. :ashamed: Nyt olen kuitenkin vain yrittänyt pinnistellä.. Ja herkut olen jättänyt vähemmälle.

Eilen meillä oli "jäähyväiset" roskaruoalle. Mies oli käynyt ostaa kaupasta hampurilaisia, lihapiirakoita & sitten hieman juomista :whistle: . Oli mukava ilta & sai rentoutua. Nyt alkaa miehellä ruokaremontti. Ja hän on päättänyt, että tammikuussa 2010 hän painaa alle 100 kg. Ei olisi kuin 28 kg tiputettavana.

--

Nyt kaipailen Arcatha:a!! Minne olet hävinnyt? kuten myös: äiti88? epätoivoinen myös? minjaana? Pamu k? Emiliina? Mitä teille kaikille kuuluu?

--

Onko kukaan teistä kokeillut tuota zumbaa? Olen ajatellut tilata sen kk:n lopussa.. Olisi kiva kuulla, jos jollain olisi omakohtaisia kokemuksia.

--
 
Anteeksi etten ole muistanut itsestäni ilmoitella :D
En ole muistanut ollenkaan painojani ilmoitella..
Kyllä on huomannut, että loman jälkeen, eli ajan jälkeen jolloin sai olla fyysisesti raskaammassa työssä kuin koulussa istuminen, on paino alkanut junnaamaan.. Eli ahkerasti pitäisi koettaa vaan jaksaa käydä lenkillä ja salilla.. Tuttavani pitää kuntonyrkkeilyryhmiä ja houkutteli minuakin sinne tulemaan, mutta saas nähdä kuinka innostun.. Ei yksin taida uskaltaa..

Mutta:

Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 115,0 kg
Muutos/Viikko: -800g
BMI (edellinen lukema): 36,7 (37)
 
Hienoja pudotuksia :flower: !

Mulle kanssa työpäivät on helpompia syömisen kannalta kun kotipäivät. Töissä meille yleensä aina omanlainen kiire ja ei kerkee miettimään mitään syömisiä, eilenkin söin lounasta vasta klo 14 kun en ennen kerenny. Kotona tuleekin sitten närpitty kokoajan kaikkee jos vaan mahdollista :( .
 

Yhteistyössä