N
Nasu.
Vieras
Meillä ei toivoakaan noin hienosta pottailusta kuin Mimmillä. Istua töröttää kuitenkin jo hetken siinä ja välillä pitää tarkistaa onko potassa mitään kun minä höpötän vieressä että pissi tai kakka pitäs tulla pottaan. Ei siis milläänlailla yhdistä itseään siihen kakan / pissin ilmestymiseen
Nauroin meidän pikkuäitille että voisi itse opetella sen potta jutun ennen kuin "vaati" omia vauvojaan käymään potalla. Ne kun käy aika usein istumassa potalla mutta pikkuäiti ei niinkään
Tänään kävin ostamassa baby börnin tarjouksesta joka osaa sulkea silmät ja jokeltaa. Kait se itkeekin tai jotain. En vielä tutustunut tarkemmin ja jouluna olisi tarkoitus vasta antaa tämä lahja.
Jotainhan piti kommentoida teidänkin tarinoita mutta nyt tuli ajatuskatkos ja kirjoittaminen ei oikein maistu.
Ai, niin siitä piti vielä marmattaa kun mies on iltavuorossa sen viikon kun meillä olis työpaikan pikkujoulut. Voi dääm. Minäku haluisin niin kovasti mennä. Jospa ukko sais vuoron vaihdettua. Ei taida viitsiä mummojakaan vaivata kun just viikonloppuna oli anoppi ja keskiviikkona tulee mun äiti. Sit seuraavalla viikolla tulee miehen sisko meille kun se hoitaja on siellä laivalla. On siis nakitettu lähisuku viime aikoina apuun
Keskiviikkona meinattiin miehen kans et mentäs kaksin leffaan ja syömään ku kerrankin olisi hoitaja. En tiedä mitä mieltä äitini on jos koko päivän kökkii yksin meillä mutta eiköhän se suostu.
Jotainhan piti kommentoida teidänkin tarinoita mutta nyt tuli ajatuskatkos ja kirjoittaminen ei oikein maistu.
Ai, niin siitä piti vielä marmattaa kun mies on iltavuorossa sen viikon kun meillä olis työpaikan pikkujoulut. Voi dääm. Minäku haluisin niin kovasti mennä. Jospa ukko sais vuoron vaihdettua. Ei taida viitsiä mummojakaan vaivata kun just viikonloppuna oli anoppi ja keskiviikkona tulee mun äiti. Sit seuraavalla viikolla tulee miehen sisko meille kun se hoitaja on siellä laivalla. On siis nakitettu lähisuku viime aikoina apuun