V
VP.
Vieras
Villavaipoille käytän lanoliinia. Saa monista vaippatarvikkeita myyvistä liikkeistä. Laitan kyllä joka pesun jälkeen, vaikka ei tarttis.
Kädestä ei saa ottaa ja muidenkin lapsia saa ja pitää kasvattaa. Siinäpä lyhyesti mun kanta
En oikeastaan oo kovin joutunut ajattelemaan asiaa, koska sukulaisten lasten kanssa homma toimii hyvin luontevasti. Tarhassa taas työntekijät huolehtii lasten turvallisuudesta ja tasa-arvosta. Eikä siellä isommat kuulemma yleensä edes kiusaa pieniä. Eivät edes silloin, kun pienet käyvät sotkemassa isompien leikkejä. Tämän olen todennut ominkin silmin, koska tutustumisaika oli niin pitkä ja vietin itsekin paljon aikaa pk:ssa Essin kanssa.
Antsukalle pikaista paranemista! Itse olen edelleen säästynyt tartunnoilta, vaikka olenkin varsinaisessa pöpöpesässä päivät pitkät.
Essin kävelyä odotellaan vielä, mutta nyt osaa virallisesti nousta omin avuin seisomaan ja pysyy hienosti pystyssä. Askeleet taitavat olla ihan kulman takana. Puhetta ja välillä 2-3 sanaa putkeenkin pulppuaa koko ajan. Äiti oli tämän päivän hitti ja huuto kajahteli pitkin päivää
Tosi sööttiä. Olivat pk:ssa kuunnelleet, että puhuuko tuo ihan tosissaan, kun oli päikkäreiltä herätessään jaapattanut ihan oikean kuuloista puhetta ja välillä "äitiäiti".
BB oli ja meni :/ Pitää kipaista nukkumaan, koska menemme huomenna mökille jatkamaan remonttia ja laittamaan pihan talviteloille.
Kädestä ei saa ottaa ja muidenkin lapsia saa ja pitää kasvattaa. Siinäpä lyhyesti mun kanta
Antsukalle pikaista paranemista! Itse olen edelleen säästynyt tartunnoilta, vaikka olenkin varsinaisessa pöpöpesässä päivät pitkät.
Essin kävelyä odotellaan vielä, mutta nyt osaa virallisesti nousta omin avuin seisomaan ja pysyy hienosti pystyssä. Askeleet taitavat olla ihan kulman takana. Puhetta ja välillä 2-3 sanaa putkeenkin pulppuaa koko ajan. Äiti oli tämän päivän hitti ja huuto kajahteli pitkin päivää
BB oli ja meni :/ Pitää kipaista nukkumaan, koska menemme huomenna mökille jatkamaan remonttia ja laittamaan pihan talviteloille.