Hopsan Hejsan, mehän ollaan jo helmikuussa
Minäkin täällä pitkästä aikaa kirjoittelen, en olekaan sitten alun jälkeen tainnut kirjoittaa kertaakaan, sorry
Olen kyllä käynyt lukemassa teidän juttuja, mutta jostain syystä en ole sitten saanut aikaiseksi itse kirjoittaa.
Täällä voidaan varsin hyvin
Masu kasvaa ja vauva myllertää varsinkin iltaisin, mutta on se niin ihana tunne. Reilu kaksi viikkoa sitten käytiin Femedassa 4D-ultrassa, ja kaikki oli oikein hyvin pikkuisella. Mun mielestä oli kyllä rahanarvoinen käynti, saatiin se dvd ja paaaljon kuvia vauvasta. Ja saatiin tietää, että meille on tulossa poika :heart: Mulla oli kyllä alusta asti ihan poikafiilis, en tiedä miksi, mutta jotenkin vaan olin aika varma
Hankinnoista Me tilattiin Quinny Freestyle -merkkiset yhdistelmävaunut Saksasta. Oli tosi edulliset, 450?, ja kun maksoi tilisiirrolla niin sai vielä vähän alennusta. Paljon kateltiin erilaisia vaunuja, mutta noi oli sitten meidän molempien mielestä kaikista kivoimmat, ja löyty vielä kivan väriset, beiget. Toimitusaikakaan ei ole paha, 2 vkoa ja postitus on ilmainen, eli hyvät kaupat tuli tehtyä. Jos joku kiinnostui, niin tämä ko. lastentarvikeliike löytyy osoitteesta www.mypram.de Turvakaukalo saadaan tutuilta, on ollut heillä vuoden käytössä, ja on ihan uudenveroinen. Merkki on Maxi-Cosi, ja sen saa näpsäkästi adapterilla noihin Quinnyn vaunuihin. Pikkuisia vaatteitakin on jo jonkun verran, tai no aika paljon. Kovasti tekisi mieli ostaa lisää, mutta täytynee vähän jarrutella, ettei sitten ole niin paljon ylimääräisiä, että jää käyttämättä. Ja pianhan tulee jo äitiyspakkauskin
Eikös niin, että osa on sen jo saanut? Pinnasänky ja hoitopöytä ajateltiin hankkia Ikeasta, kävin yks päivä niitä paikan päällä kattelemassa, ja mun mielestä ne Hensvik -sarjan kalusteet oli kivannäköset.
Täälläkin tuo selkä vihoittelee, varsinkin pitkän työpäivän jälkeen. Olen kahvilassa töissä, ja se koko päivän seisominen tuntuu kyllä aika kivasti illalla. Mulle lääkäri neuvoi, että pitäis hankkia joku sellanen raskaustyyny, jota voi yöllä sitten pitää selän tukena. Onkos kukaan kokeillut semmosta?
Olikos mulla vielä muuta... Eilen illalla itkin miehen kainalossa ennen nukkumaanmenoa, kun rupesin ajattelemaan, että jos mun ensimmäinen raskaus ei olis päättynyt keskenmenoon, niin mulla olis laskettu aika ihan just, 14.2 :'(
Kukas se muuten vinkkasi siitä alkoholittomasta skumpasta? Kiitos Namm
Mulla on sellainen nyt tuolla jääkaapissa viilenemässä, ajattelin tarjota sitä mun mamma-kaverille, kun tulee kylään lauantaina. Toinen mitä mun tekis niiiiin mieli on Dry Martini
Ei mulla muuta nyt tällä kertaa. Kiva kirjoitella pitkästä aikaa.
Alex & Baby Boy 26+4