TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

Suzyanne
Yellow Kyseinen lastenvaatekirppis on Kruunuhaassa niinkuin nikunakukin arveli, tässä linkki nettisivuille. http://www.kruunukirppu.com/ Hinnat ovat keskiluokkaa, mutta vaatteet ja tavarat ovat yleensä erittäin hyväkuntoisia. Äitiysvaatteitakin siellä on, tänään ostin H&M Mama neuleen, 5 e, ja aiemmin olen ostanut parit Henkkamaukan äitiysfarkut.

Pilkkupantteri, Siksakkia vinkkasi, että Triumphilla on kyseistä kokoa. En nyt muista missä kaikissa liikkeissä Triumphia myydään, mutta eiköhän ainakin kaikissa suurimmissa tavarataloissa? En tiedä sitten, jos imetyksen aikana vielä koko suurenee, pitäisiköhän suoraan ottaa vielä yhtä kuppia isompi kuin nyt?

Nikunakun vauvalle tarrasukkia, ja kaikkien muidenkin, joilla on joko paikat auenneet tai kipeitä suppareita tms. ! :hug:
 
PilkkuPantteri: Täällä päin edullisimmat hinnat noilla Triumphin imetysliiveillä taitaa olla Prismassa ja vaatteita myyvässä S-marketissa.
Katselin noita Triumphin sivuja ja huomasin, että niillä on siellä verkkokauppakin jossa myös imetysliivejä:
http://triumphfi.timarco.fi/List0684a570-59a6-4139-abee-cf0878552a1c.aspx

Meidän amme+jalat näyttää aika samalta kuin nikunakun laittamassa linkissä. Kannattaa muutes hankkia sellainen amme, jossa on pohjassa reikä tai poistoletku että saa veden valutettua pois. Meillä ainakin se todettiin hyväksi apukeinoksi, ei tarvinnut sitten kippailla yli laidan niin että koko kylppäri olisi lainehtinut vedestä :)

Jos kylppäri on pieni, ainakin kohtuamme on sellainen joka ei vie paljoa tilaa. Meillä ainakin vauva mahtui siihen ihan tarpeeksi kauan kylpemään, sitten kun ei enää sopinut alettiin käydä suihkussa. Välttämättä ei olisi edes tarvittu tuota tavallista ammetta jalkoineen, mutta kun se oli tullut jo hankittua niin käytettiin myös sitä.

Tässä esimerkkejä:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=97615537
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=97713269
 
mä olen kokoajan äänessä. :whistle: lapset katsoo pikku kakkosta.Odotetaan miestä kotiin.Lupas hakea pizzat ni ei tartte tehdä ruokaa. Leivoin just persikkarahkapiirakkaa jälkkäriksi.

siis mä en vielä tied kohdunsuun tilannetta,enkä edes tiedä koska se lääkäri edes on.Mutta kauhulla odotan sitä. Mulla viime raskaudessa iski raskausmyrkytys ja menin sairaalaa käynnistykseen.Olin sinä käynnistys aamuna jo 4 cm auki. :eek: mutta hyvin tu pysyi sisällä kunnes vedet meni ja synnytys käynnistyi.

Mulla tuntuu ihme värinää mahassa. :eek: mitä tää on? olen joskus lukenu,että jollain on sellasta värähtelyä/värinää mahassa joten ei kai tää mitää kamalaa ole.Mut on epämiellyttävä tunne.

 
Alkuperäinen kirjoittaja nikunaku:
Mulla tuntuu ihme värinää mahassa. :eek: mitä tää on? olen joskus lukenu,että jollain on sellasta värähtelyä/värinää mahassa joten ei kai tää mitää kamalaa ole.Mut on epämiellyttävä tunne.
Mä oon kuullut että jos masussa värisee/tärisee niin poikavauva pissaa siellä :D
 
Tervehdys kaikille!

Nikunakulle synttäri onnittelut!

Kauheasti olikin tullut tekstiä..:) Mutta näitä on kyllä aina niin mukava lukea. Jos muistaisin ees jotain mihin piti vastailla..

Mulla myös tuo nälkä pääsee aina yllättämään, ja ruokaa on saatava hyvin pian siitä kun se nälkä iskee(vartin sisään saatava), muuten tulee sairaan huono olo... Toisinaan maistuu enemmän, toisinaan ei oikein mikään. Nyt alkanut tuleen iltaisin huono olo jos syö reilummin, olis vaan tyydyttävä, ja maltettava olla mussuttamatta, ja jätettävä se iltaruoka väliin, tai hyvin pieneksi.. tuntuu vaan et sito illan nälän tunne, tai mielitekoja kokoajan.. on tääkin :LOL:

Joku puhui niistä kivuista alaselässä ja häpyluun tienoolla ja pidemmistä harppauksistakin kyseltiin.. johtuvat S-I -nivelestä. Se löystyy ja aiheutaa kipua. Näin mulle sanottiin moneltakin taholta kun oon tutkimuksissa vaivojeni vuoksi ravannut jos jossain. Niihin voi apua saada tksta lainattavasta tai itse ostettavasta S-I-tukivyöstä. eli nää on just niitä mulle tuttuja vaivoja.. +tuntuu pahimmoillaan myös kun yrittään kenkää saada jalkaan, niin ei kärsi työntää sitä kenkää jalkaan asti, kun se kummasti tuikkaan jonnekkin tuonne alaselkään.. ja sängystä on toisinaan silkkaa tuskaa nousta, ja kyljen kääntäminen..kävely, ja raput.

viime yönä siis nukuttu taas tosi loistokkaasti, nukkumaan pääsin suunnilleen puolilta öin (ei meinaa uni tulla ku koko pv.n joutuu makaamaan, vaikkei nukkuiskaan pv.l) ja heräsin neljältä... se jälkeen oon nukkunut 8-9välin torkkuen..muuta en ookkaan tän vrk puolella nukkunut. en tiedä miten nukkuisin, kun aina sattuu johonkin(mm.selkään mahaan, lonkkiin, häpyluuhun) tai supistaa... prkl. Anteeks.

G: nlassa menee yleensä tunti

Tuommoinen jalallinen hoitopöytä amme systeemi meillekkin kantautui, mä en olis halunnut hoitopöytää laisinkaan, kun ei sitä mun tuu käytettyä.. Esikoltakin vaihdoin useimminten sängyllä tai lattialle alustan päällä vaipat... Tos ammees on se kohouma pohjassa, kaiketi siihen saa lapsen paremmin tuettua. Se ideana että ammeessa on jalat, ja saa paremmassa asennossa kylvetettyä houkuttaa kyllä, mutta pysyykö se pystyssä? :eek: Se kohtu amme houkuttais kyllä. menis pieneen tilaankin.. minkähän hintainen se mahtais olla?

Äippäx3: Olenkin koko päivän jännännyt, miten sulla on mennyt tänään.. Onneksi hyviä uutisia! :hug: Nyt vasta koneelle pääsin.
Mua jännittää huominen kanssa aikalailla.. harmi kun sitä ei voi koti konstein tietää, mikä on kohdunsuun tilanne.. :LOL: toki paljon luotettavampaa näin mennä srlaan, jos vakavasti puhutaan. Mut kun siis käskettiin täks vkoa vuodelepoon, on kyllä tuskaa! (selän takia liikkuminen ollut rajallista muutenkin, ja nuo supparit alkoi jo kauan sitten, ja niiden tullessa rauhoituin aina lepäämään, eli pedissä olen toki paaaaljon kauemmin kuin tuon viikon joutunut olemaan. Aina pikku jutun tehnyt, ja taas ol mentävä maaten tai ees istuun. Tekis niiiin mieli ulos, edes postia hakemaan, tai lähikaupalle.. Ja uimaan.. Mutta kyllä mä kestän, onhan tuolla sellainen rakkauspakkaus mahassa, että omat toiveet ja halut saa nyt väistyä.. Jos nyt kuitenkin joudun sinne sairaalaan, saakohan sinne ottaa läppärin mukaan?? :p olis jotain tekemistä... Olikos muuten sulla Äx3: vuodelepoa, ja millaiset ne supparit? ja sulla oli se kohdunsuu jo vähän auki? ja nyt sait uinti luvan? (anteeksi en muista oliko kaikki nää liittyen sinuun, meita supistelijoita kun oli usempikin, ja muisti tuppaa tätä nykyä olemaan aika hatara.. edelleen :LOL: ) ja sinne uimaan miunkin mieli tekis, ja se huomisen tuomio jännittää...

miimaamuu ja masukki 26+2

Nikunaku oli saanut ihanan synttäriyllätyksen!! Ja haaveita on hyvä olla, ne kantaa =)
 
Suzyanne
Siksakkia kiitos Triumphin nettisivulinkistä! Kävin äsken sovittelemassa noita Mamabel Comfort-imetysliivejä, mutta tuossa liikkeessä ei ollut haluamaani kokoa ja väriä. Oikeat liivit löytyivät kuitenkin nettikaupasta, ja tilasin ne. Tuleehan siihen postikulut 4 e, mutten jaksa ravailla kaupoissa... :whistle: Ovat muuten ihan mielettömän mukavat päällä, mistään ei kiristä eikä purista niinkuin muut liivini.

Syömisestä Minulle on alkanut maistua makea ihan liian hyvin, eilen taistelin makeanhimoa vastaan koko illan, mutta tänään sorruin, ja vetäisin ihan tuosta vaan levyllisen lemppariani Fazerin Omar- suklaata.. :ashamed: Ei kai silloin tällöin herkuttelussa mitään pahaa olisi, mutta kun sitä tapahtuu ihan liian usein.. :whistle:
 
syömisestä oonkin varmaan unohtanut kommentoida... kun mullakin on mukamas vähän väliä nälkä! Ihan kauheesti en pysty kerralla syömään, mutta liian monta kertaa päivässä on "pakko" saada jotain. Ja mieliteot tuntuu vaihtelevan melkein päivittäin. Milloin tulee kauhee himo tomaattiin, millon suklaaseen, millon juustoleipään tai korvapuusteihin. Musta kasvaa iso possu jos tätä vauhtia jotain puputan. :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:
Alkuperäinen kirjoittaja nikunaku:
Mulla tuntuu ihme värinää mahassa. :eek: mitä tää on? olen joskus lukenu,että jollain on sellasta värähtelyä/värinää mahassa joten ei kai tää mitää kamalaa ole.Mut on epämiellyttävä tunne.
Mä oon kuullut että jos masussa värisee/tärisee niin poikavauva pissaa siellä :D
ei ole totta :D mulla on eilen jä tänää tullu vahvasti sellainen tunne,että tää vauva onki poika.Vaikka lääkäri ultrassa sanoi,että on tyttö.Alusta asti ollut tosi vahva poika olo.No sittenhän sen näkee kun vauva syntyy.
Johan on vauva pissaillu,monta kertaa päivässä maha värissy,itseasiassa nytkin. :D



 
Suzyanne: joo toi on jsut se sama lastentarvike kirppis.Se on ollu siellä ikuisuuden. Meinaan asuimme Mariankatu 20 silloin kun mun nyt 14 v esikoinen oli vauva.
Jo silloin tuolla lastentarvike kirppikseltä löysi erikoisia ja kauniita lastenvaatteita suht edullisesti.

Nyt mä poistun laittamaan lapsia nukkumaan.Olen tänää ollut kyllä jo vähän liian paljon äänessä. :whistle:
 
Ideapark tapaamisesta. Minulle käy kans siirtäminen toiseen ajankohtaan. On ollut niin vipinää koko viikko...

Nikunaku minulla on kanssa vatsassa pientä tärinää, jonka huomaan kun olen selinmakuulla. Se kestää aina vain hetken. Olen kanssa kuullut, että poikavauva pissaa silloin =) Esikoisesta en muista tälläistä olleen ja sehän oli tyttö.

Liitoskipuja
on täälläkin. Sattuu varsinkin häpyluun keskelle. Kävellessä ja ylösnoustessa sattuu myös muualle alakertaan.

Sokerirasituksessa käyty ja kaikki siinä ok. Onneksi!

Nikunakulle vielä isot onnittelut synttärien johdosta :flower:
 
Mulla ainakin toinen pojista tärisi masussa. :D Tytöistä en muista sellaista tärinää.

Liitoskivut on kyllä ilkeitä! Itse vasta hetken niistä kärsinyt, ja voi voi kun on inhottavia. :$ Kylkeäkin kun yöllä kääntää, joutuu oikeen keskittymään, kun juiluu alapäähän niin ilkeesti. :|
 
Kiva, että pian 3x äippä:llä oli hyviä uutisia! :) Niitä olen tässä vähän seuraillutkin.

Minusta kanssa ihmisellä pitää olla haaveita (nikunaku). Kyllä sitä itsekin haaveilee vaikka ja mistä, jospa saisi jotain toteutettuakin tämän elämän aikana :)

Mulla menee neuvolassa yleensä 45-60min, se tunteroinen on varattu aina aikaa. Viimeksi taisi mennä ylikin. En tiedä miten siellä aina niin "kauan" menee, kun monet tunnustavat selviävän puolessakin tunnissa. Ei sillä, neuvolassa on aika kiva käydä, meillä on niin huippumukavat terveydenhoitajat!

Mulle voi kanssa muutella tuon iän listaan, huomenna tulee täyteen hurjat 26v. Täällä kanssa tuota närästystä/refluksihommaa, jatkuvasti nousee jotain ällöttävän makuista suuhun. Kyljellään on välillä lähes mahdoton olla ja se olisi mahan/selän kannalta mulle kaikkein paras asento.

Tuossa juuri selvisi, että jään töistä pois reilun kuukauden päästä! Kesäloma ennen äippälomaa, niin eipä tässä enää huimia ole. Tosin on niin kaikenlaista vaivaa, pahimpana selkä ja toisinaan maha (työasento hankala raskaana olevalle), että saa nähdä miten selviän tämän reilun kuukauden. Toivottavasti pystyisi olemaan töissä...
 
Niin paljon asiaa, että lähinnä merkkailen, kun en muista mistä on puhuttu :D

Ideapark-tapaamisen siirto käy mullekin. Mies tulee huomenna kotiin ja lähtee sunnuntaina uudestaan viikoksi työreissuun, niin kivempi olla kotona lauantai :D

Ai niin, mäkin haaveilen jostain omasta yrityksestä tms. Mä haluaisin jäädä hoitovapaalle ja tehdä kotona jotain hommaa, josta saisi hieman lisätienestiä. Mutta mitä se voisi olla??
 
Hei taas!

Teiltä tosiaan tulee juttua. En taas ole hetkeen päässyt koneelle.. mitäs kaikille kuuluu?

Samanlaisia vaivoja näyttää teilläkin olevan; mulla myös noita liitoskipuja ja selkäsärkyä
josta olen nyt parin päivän sairaslomalla. Kyljen kääntäminen sängyssä on tuskaisaa ja
hankalaa. :/

Söin juuri kokonaisen pizzan ja tuntuu että maha poksahtaa hetkellä millä hyvänsä :x
Oli pakko ahmia kaikki vaikka masu ilmoitti jo hyvissä ajoin että "tänne ei mahdu enää" :D

Tässä muutama kuva vauvan huoneesta..ei ihan valmis, mutta jo hyvällä mallilla. Säkyvaatteet on sängyssä jo, mutta kaikki pitäisi vielä pestä. Kokeilin vaan miltä näyttää..





 
Tällaiset petivaatteet löysin kirpparilta 15e:lla..

ne vaihtuu sitten kun olen varma että tyttö sieltä tulee :D



Ja tätä en voinut kaupassa vastustaa..vaikka ei ole kovin käytännöllinen.


Nämä ihanat pussilakanat tilasin ellokselta


Mobilen tilasin lastenhuoneesta (oli aika kallis, mutta olen ostanut niin paljon käytettynä muita juttuja että ei se haittaa..) :whistle:
Miehelle ei kerrottu hintaa :D Otinpa hassusti tuon kuvan.. ei ole oikein edukseen.


ja lopuksi tämänpäiväinen ihana kirppislöytö ;)



Tässähän näitä kuvia olikin.. kuvaan muutenkin aina kun vaihdan sisustusta. Olen nimittäin sisustus hullu :whistle: :D

Aurora ja toukka 25 poks
 
Oi, miten suloisen näköistä Auroralla! Olisipa meilläkin tilaa, niin voisi laitella jotenkin kivasti. Nyt jännään lähinnä sitä, miten saadaan makkariin sopimaan edes vauvan sänky ja hoitopöytä, tosi tiukkaa tulee tekemään.. Toivottavasti elämä heittelis nyt johonkin suuntaan ja päästäis vaikka muuttamaan.

Tuli tuosta mobilesta mieleen, että me ostettiin tällainen:
http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/1309 Saa nähdä millainen on..

Niiksu
 
Huomenta!

Mulla maha ei tärise samalla lailla kuin poikaa odottaessa, mutta naksuu tai natisee välillä kummasti tuosta ylhäältä vasemmalta |O Tuntuu kyllä erilaiselta kuin hikka, mutta olisko kuitenkin sitä?? Pojan pissaamistahan se ei voi olla, koska olen päättänyt että tyttöä odotellaan ;)

Yöt on ihan pyllystä. Nukun muutaman tunnin ja sitten yritän vessaan.. Lonkat ovat sanoneet itsensä irti ja ylösnousu kestää turhan kauan. Olo on kuin leppäkertulla joka yrittää vimmalla päästä jaloilleen :D Välillä on kyllä parempiakin hetkiä, mutta aina kuitenkin tuntuu vähän. Lasken jo päiviä, koska vauva syntyy ja pääsen eroon näistä vaivoista |O Närästääkin kaikki, sekä fyysisesti että psyykkisesti :| Ja mulle on iskenyt joku mummohiki!! Enää ei tarvita pitkähihaisia paitoja.. Olispa jo toukokuu..

Kirppareita olen kiertänyt ja kolunnut Lindexit ja muut kaupat enkä ole löytänyt ohkasta "vanupukua" Toukokuussa vielä tarvitsee jonkin päällysvaatteen, mutta ei mitään paksua.. Lisätään alle jos on tarvis.. Kaupoissa on nyt niin paksuja pukuja että en sellaista viitsisi, enkä jaksisi millään odottaa keväämmälle. Pakko saada hoidettua kaikki aina heti mitä keksin, aina joku pakkomielle menossa..

Muistaisko kukaan minkä kokoisia vaatteita käyttää 3-4kk:n ikäinen?? Mulla ei ole mitään aavistustakaan koosta, vaikka siitä ajasta on vaan vuosi.. Raskausdementiaa kenties?? Syyskuussa ollaan lähdössä Turkkiin ja ajattelin että jos vastaan tulee joku ohkainen, mutta isompi puku niin sitähän tarvitaan lentokoneessa..

Kaikki mitä tarvitaan on suurinpiirtein hommattu, puuttuu korkeintaan rasvoja ja sellasta pientä.

Jälkivuodosta Te jotka olette synnyttäneet sekä alakautta että sektiolla.. Onko vuoto samanlaista?? Varaudunko taas kunnon vaipoilla?? Alatiesynnytyksen jälkeen eka viikko oli kyllä ihan järkkyä vuotoa. Löysin x-tralta (??) sellaisia kunnon vaippamallisia yösiteitä jotka pysyivät paikoillaan ja imivät hyvin, libresset ja muut olivat liian hentoja siinä taistossa :D Onneksi rauhoittuivat aika nopeasti.. Ja pitääkö sen leikkaushaavan "hoitoon" varustautua jotenkin erityisesti?? Kysyy hän jolta on leikattu vaan luomi ;)

Mukavaa päivää kaikille, voimia niitä tarvitseville :hug:

Anu 24+0
 
Oikein paljon onnea Niiksu :flower:

Ihanan näköistä Aurora72 , olisipa meilläkin tilaa oikein vauvan huoneelle.. Vauva tulee asumaan meidän makkariin ja hälle tulee sinne pinnasänky. Hoitopöytää ei ollut aiemmillakaan ja enpä kyllä kaivannutkaan. Lipastoja talossa jo ihan liiaksi, eli ei hommata lainkaan. Vessan pöydälle kylläkin sellainen hoitopöytäalusta.

Neuvolassa menee yleensä sellainen puoli tuntia. joskus alle, joskus päälle.

Ruokailu täälläkin outoa.. Siis välillä ihan hirveä nälkä ja sitten se häviää kuin itsestään! Illalla huomaa heti jos on syönyt liikaa ja sitten on vaan ähky olo. Mulle on nyt iskenyt rahkahimo :ashamed: Ostin eilen (pääsin Prismaan ekan kerran kuukauteen :attn: ) älyttömästi erilaisia rahkoja kaupasta. Ja innolla söin jo mustikanmakuisen. Äiti kun oli mukana kommentoi vaan, että kauheesti kaloreita. Niinku en muuten lihois :LOL: Tosin vaa'alla kävin eilen ja ei kauheasti yli kiloa ole tullut. Mitä en kyllä ymmärrä kun on vaan maannut ja en tod ole liikaa rajoitellut makean syömistä..

miimaamuu mä kanssa oon aika ulalla ton lääkäri käynnin takia.. :eek: Kätilöt sanoi osastolla, että jos on auennut, ei se kiinni enää mene. Mut nyt näytti kaula sen yli 3cm pitkältä ja ei näkynyt tunneloitumista. Minkä ei senkään lääkärin mukaan pitäisi hävitä. Tosin lekuri sanoi että viimeksi oli supistellut kauan ennen, eli ilm on vähän hetkestä kiinni.
Uiminen kuulemma käy, kun nyt ei ole avoinna, niin ei ole tulehdusriskiä. Pitää sitten katsoa. Illalla kyllä huomas taas et oli jotain extraa tehnyt kun supisteli ja paikat oli ihan väsyt! Eli mulla on ollut rauhallista oloa 30.12 saakka ja 8.1 määrättiin vuodelepoon. Mulla ollut aika paljonkin suppareita ja päivittäin ihan kivuliaita. Tuntuu puristavana mahassa ja sitten siirtyy selkään ja ihan alavatsaan. Liitoskivut tuli kunnolla mukaan sairaalassa ja sen huomaa vaikuttavan kävelyyn yms. Välillä pistää ja kovaa tosta häpyluun paikkeilta.
Nyt lääkäri sanoi, ettei kieltäisi mtn, mutta oman olon mukaan kokeillaan ja tehdään. Mies komentaa aika moniin asioihin hetisuoraan että ei tod! Mut ilm on ihan lääkäristä kiinni. Ajattelin kuitenkin nyt oman olon mukaan tehdä asioita (nohdan kyllä esim nostelut kokonaan) ja katsotaan tapahtuuko jotain muutoksia siihen 19.2 käyntiin. Sit on tietty taas eri lekuri ja eri ohjeet. Lääkkeitä pitää kyllä ed syödä.
Infoile heti mitä sulle sanotaan. Vertaillaan niiden sanoja :LOL: Mun serkku oli diabetesseurannassa ja sillä ainakin sai olla sairaalassa läppäri!
P.s pistin sulle privaa!

Mutta jospa alkaisi viikonlopun ja nauttisi kun pojatkin lähtevät isälleen!
Olipa taas tosi omaa napaa! SORRY!!!

Äippä ja masukki 25+2
 
:wawe: kaikille, pika visiitilla ennen kontrolliin menoa.

äx3, kiitos yv, sulla paluuu postia:)

Niiksu: paljon onnea :flower:

Kiitos kovasti eilisestä tummy tub vinkistä.. googletin, ja löytyi ihania you tube pätkiä -jopa mainnos pätkä kuin sitä käytetään, ja vastasyntyneistä sinne 12kk asti pätkiä, kuin siinä kylpevät, näki todella kuin toimii:9 suosittelen ks, jos yhtään kiinnostaa.. suloisia pikku nyyttejä sielä oli..

yellow, mukava kuulla et asunto asiat alkaa helpottaa:)

Auroralla ihanan näköistä, täällä toinen sisustus hullu:) ei tosin ole päässyt läheskään noin pitkälle, mistähän lie johtuu :p mutta kuvastot syynätty, ja miusta sen sisustus homman paras puoli onkin se suuunnittelu ja haaveilu..
Kiva muutenkin kun laitatte kuvia, massuista ja vaatteista =)

nyt en muista mitä muuta mun piti kirj,..
ääh, nyt pantava töpinäksi, että keritään sinne kontrolliin. pitäkäähän peukkuja! Hyviä vointejä kaikille :wave:

miimaamuu 26+3
 
anuaanua En nyt muista, niin pakko kysyä :whistle: Onko sulle tulossa suunniteltu sektio? Kun kyselit leikkaushaavasta.

Euromarketissa kattelin tutan vanupukua, mikä ei mun mielestä ollut ihan älyttömän paksu. Mutta kun se on ainoa vanupuku, mitä olen katsellut, niin en oikein osaa verrata, että onko se paksu vai ohut :whistle: Ja tuttaahan myydään monessa liikkeessä ja marketissa.
 
Niiksu: Synttärionnittelut :flower:

Voi miten kauniin huoneen Aurora72 oli laittanut :heart:
Se seinäteksti on ihana! Ja mukava imetystuolikin löytyi :)
Tuo eläin on vauvasta varmasti huippujuttu viimeistään sitten kun hän lähtee liikkeelle, pääsee ihan itse vetelemään korvista ja pörröttämään häntää :D

Kiitos kun laitoit kuvia, niitä on aina mukava katsella :)


anuaanua: Mä luulen että Lindexiin ainakin, ehkä H&M:llekin, tulee niitä ohuita vanupukuja vähän ajan päästä. Oon nähnyt niitä Lindexillä joka kevät, mutta ainakaan tuolla missä minä käyn useimmiten ei vielä juuri kevätvaatteita näkynyt. Jotain takkeja ym. oli isommille lapsille, mutta vauvoille ei vielä mitään ulkovaatteita.

Itsekin olen ajatellut sellaisen hankkia. Ne on niin suloisiakin :heart:

Eilen juuri katselin esikoisen vauva-kuvia koneelta niissä näkyy 3-4kk ikäisenä olevan päällä esim. äp:n 60cm vaatteita. Jotkut 56cm:kin vielä meni, esim. Tutan housut kun ne on niin reiluja. 4kk ikäisenä bodyt piti olla jo vähintään 62cm.
Ulkopukuina oli 62cm ja 68cm (4kk-> ) puvut.
Mutta tuo kuitenkin vaihtelee niin paljon eri vauvojen välillä kun on niin suuria kokoeroja.


Oho, sain äsken puhelun kera onnitteluiden, että olen voittanut Tokmannin arvonnassa sellaisen Serla orava-nojatuolin :eek: Mä en yleensä edes osallistu mihinkään tuollaisiin kauppojen arvontoihin, kun en koskaan mitään voita, mutta nyt jostain ihme mielijohteesta täytin lapun ja tulikin voitto kotiin. Tiedä sitten millainen se tuoli on, käviskö tuonne lastenhuoneeseen.


Siksakkia & KultaPieni 27 <<<POKS!>>>

Nyt alkaa tuntua että viikkoja jo aika paljon B) Eikä tässä siihen äitiysloman alkuunkaan enää niin kovin pitkä aika ole...
 

Yhteistyössä