Tervehdys kaikille!
Nikunakulle synttäri onnittelut!
Kauheasti olikin tullut tekstiä..
Mutta näitä on kyllä aina niin mukava lukea. Jos muistaisin ees jotain mihin piti vastailla..
Mulla myös tuo nälkä pääsee aina yllättämään, ja ruokaa on saatava hyvin pian siitä kun se nälkä iskee(vartin sisään saatava), muuten tulee sairaan huono olo... Toisinaan maistuu enemmän, toisinaan ei oikein mikään. Nyt alkanut tuleen iltaisin huono olo jos syö reilummin, olis vaan tyydyttävä, ja maltettava olla mussuttamatta, ja jätettävä se iltaruoka väliin, tai hyvin pieneksi.. tuntuu vaan et sito illan nälän tunne, tai mielitekoja kokoajan.. on tääkin
Joku puhui niistä kivuista alaselässä ja häpyluun tienoolla ja pidemmistä harppauksistakin kyseltiin.. johtuvat S-I -nivelestä. Se löystyy ja aiheutaa kipua. Näin mulle sanottiin moneltakin taholta kun oon tutkimuksissa vaivojeni vuoksi ravannut jos jossain. Niihin voi apua saada tksta lainattavasta tai itse ostettavasta S-I-tukivyöstä. eli nää on just niitä mulle tuttuja vaivoja.. +tuntuu pahimmoillaan myös kun yrittään kenkää saada jalkaan, niin ei kärsi työntää sitä kenkää jalkaan asti, kun se kummasti tuikkaan jonnekkin tuonne alaselkään.. ja sängystä on toisinaan silkkaa tuskaa nousta, ja kyljen kääntäminen..kävely, ja raput.
viime yönä siis nukuttu taas tosi loistokkaasti, nukkumaan pääsin suunnilleen puolilta öin (ei meinaa uni tulla ku koko pv.n joutuu makaamaan, vaikkei nukkuiskaan pv.l) ja heräsin neljältä... se jälkeen oon nukkunut 8-9välin torkkuen..muuta en ookkaan tän vrk puolella nukkunut. en tiedä miten nukkuisin, kun aina sattuu johonkin(mm.selkään mahaan, lonkkiin, häpyluuhun) tai supistaa... prkl. Anteeks.
G: nlassa menee yleensä tunti
Tuommoinen jalallinen hoitopöytä amme systeemi meillekkin kantautui, mä en olis halunnut hoitopöytää laisinkaan, kun ei sitä mun tuu käytettyä.. Esikoltakin vaihdoin useimminten sängyllä tai lattialle alustan päällä vaipat... Tos ammees on se kohouma pohjassa, kaiketi siihen saa lapsen paremmin tuettua. Se ideana että ammeessa on jalat, ja saa paremmassa asennossa kylvetettyä houkuttaa kyllä, mutta pysyykö se pystyssä?
Se kohtu amme houkuttais kyllä. menis pieneen tilaankin.. minkähän hintainen se mahtais olla?
Äippäx3: Olenkin koko päivän jännännyt, miten sulla on mennyt tänään.. Onneksi hyviä uutisia! :hug: Nyt vasta koneelle pääsin.
Mua jännittää huominen kanssa aikalailla.. harmi kun sitä ei voi koti konstein tietää, mikä on kohdunsuun tilanne..
toki paljon luotettavampaa näin mennä srlaan, jos vakavasti puhutaan. Mut kun siis käskettiin täks vkoa vuodelepoon, on kyllä tuskaa! (selän takia liikkuminen ollut rajallista muutenkin, ja nuo supparit alkoi jo kauan sitten, ja niiden tullessa rauhoituin aina lepäämään, eli pedissä olen toki paaaaljon kauemmin kuin tuon viikon joutunut olemaan. Aina pikku jutun tehnyt, ja taas ol mentävä maaten tai ees istuun. Tekis niiiin mieli ulos, edes postia hakemaan, tai lähikaupalle.. Ja uimaan.. Mutta kyllä mä kestän, onhan tuolla sellainen rakkauspakkaus mahassa, että omat toiveet ja halut saa nyt väistyä.. Jos nyt kuitenkin joudun sinne sairaalaan, saakohan sinne ottaa läppärin mukaan??
olis jotain tekemistä... Olikos muuten sulla Äx3: vuodelepoa, ja millaiset ne supparit? ja sulla oli se kohdunsuu jo vähän auki? ja nyt sait uinti luvan? (anteeksi en muista oliko kaikki nää liittyen sinuun, meita supistelijoita kun oli usempikin, ja muisti tuppaa tätä nykyä olemaan aika hatara.. edelleen
) ja sinne uimaan miunkin mieli tekis, ja se huomisen tuomio jännittää...
miimaamuu ja masukki 26+2
Nikunaku oli saanut ihanan synttäriyllätyksen!! Ja haaveita on hyvä olla, ne kantaa =)