Heippa!
Täällä tämä yökyöpeli valvoo..
Mulla oli torstaina se neukku, kaikki ok, hb pudonnu 136->120 mutta se oli odotettavissakin, meinas että sillon tällön vois popsia rautaa jos siltä tuntuu. Se virallinen raja on 110,esikoisesta tippu 93 ja olikin sitten tosi hankala saada nostettua
Ois varannu ylimääräsen lekuriajan tän pyörtyilyn takia mutta ei ollu yhtään aikaa ni en sitten menekkään. Neukkutäti ite ehotti että ottaisin käyttöön tukivyön jos se estäis pyörtyilyn, joopajoo
:stick: sitäpaitsi mä en voi edes käyttää mammahousuja vaan normi legginsseillä mennään ku supistelee herkästi jos tulee jotain kireää masun päälle ni vielä nyt sitten se tukivyö mistä ei oo ku harmia. Välillä tuntuu että missä neki on koulut käyny ku niin uupeloita aina välillä...
Täällä sf-mitta 19cm, sitäki ku mittaili ni sano että oota mä katon ensin koneelta osuuko käyrille vai tarviiko mitata uudestaan :headwall: Siis mitä järkeä noissa mittauksissa on jos ne sitten väkisillä väännetään rajojen sisälle! No keskikäyrällä mennään. Swe myös mittaa aina mun rr:n niin monta kertaa että alapaine on n.80, yleensä ekoilla kerroille huitelee melkeen 90. Pieni avaus tähän väliin..
Poika on tällä hetkellä kuumeessa, ihan yhtäkkiä illalla nousi raju kuume, tuolla nyt posket helottaa punasena ku nukkuu, kaikista kamalin tunne kun lapsi sairaana :'(
Käytiin eilen jo hakemassa ne vaunut kotia :b aika hintavathan nuo oli mutta onhan ne koriat, tuo valkonen koppa on tosi ihana!
Mutta nyt nukkumaan...
Diipeli ja kultapieni 22+5:heart: