*** Toukokuun Toiveet 2011 *** Tammikuussa

Heipparallaa. Ei ole juuri jaksanut kirjoitella, on ollut kovin kova opiskelu-urakka meneillään ja edelleen jatkuu. Sain räätälöityä opinnot itselleni niin, että valmistun maaliskuun lopulla, kun muut valmistuvat toukokuussa. Se onkin sitten pitänyt kiirettä.

Pikaisesti kommentoin keskusteluita joita muistan tosta äkkisältään lukeneeni... me saadaan siskoltani Emmaljungan vaunut... en muista oliko ne nyt city crossit vai mitkä, enkä mä ole niin noiden juttujen perään että haluaisin uusinta ja kalleinta ;) Mutta ovat vissiin 2009 tai 2010 vuoden vaunut, hienossa kunnossa, sellaisella vaaleanharmaalla maastokuosilla. Ja jos ja kun se tyttö tulee, niin ripustan vaaleanpunaisen lelun roikkumaan kuomuun :D

Kaukaloksi ostin juuri käytetyn, mutta todella hyvässä kunnossa olevan Gracon kaukalon telakalla. Kankaat ovat ihan kuin uudet, jos jostain näkee että se on käytössä ollut, on nuo muoviosat missä oli pikkasen jotain kolausta käynyt.

Siskolta tulee myös Babybjörnin rintareppu, pinnasänky tummaa puuta ja siihen patja jne, sit sellanen leikkicentteri.... ja sellasta. Tän viikon torstaina tulee äitiysavustus jolla lähden sit shoppailemaan sellasta pikku tykötarvetta kuten vaippoja, liivinsuojuksia joita tiedän tarvitsevani jumalattoman paljon, maidonkerääjää ja rintapumppua sun muuta mitä keksin :)

Oma napa: Aih, aih, voih... sängyssä tosi hankala kääntyä, liitoskivut sun muut vaivaa, ja alkaapa mulla tulla samanlaisia oireita kun oli viime raskaudessakin, että joko häpyluussa tai sitten jossain ihme istuinluussa joku rusahtaa kun vaihdan asentoa kyljeltä selälle, ja se SATTUU. Neukkutäti lupas jo ekalla käyntikerralla kun niistä vaivoista mainitsin mitä joskus oli ollut, että sit laitetaan lähete fysioterapeutille. Mut katsotaan. Kumartuminen vihloo häpyluuta, jalan nostaminen, kävely, jne. Supistaa usein... kaikkea tällasta. Valivali, uliuli.

Nyt ei jaksa muuta kirjottaa, sori jos on kirjoitusvirheitä tai hassua tekstiä, mua niiiiin väsyttää.

Haidih ja tyllerö 24+0 poks!
 

Yhteistyössä