*** Toukokuun Toiveet 2011 *** Helmikuussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nöösi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nepula: Mulla on myös sokerit koholla vaikka hyväkarppaan ja nyt mittailen sokereita jonkun aikaa. Tosi korkea on aina paastoarvo aamuisin vaikka ruoavalio kohdallaan. Mullakin oli vähän pehennyt kohdunkaula mutta luulen ettei yhtä paljon kuin sulla, toivotaan että kaikki hyvin siellä!

Tiudeliini Tsemppiä migreenin kanssa, täällä toinen :( Mulla myös paha aurallinen migreeni johon raskaudenkin aikana esto- ja kohtauslääke vauvan voinnin takia, mulla syke ja verenpaine aina kohtauksien aikana liian korkea niin siksi hoidetaan ne aina äkkiä pois. Kohtauslääkkeistä sumatriptan soveltuu myös raskausaikana vaikka tietty ensisijainen on parasetamoli.

Supistuksia On kipeinä ja säännöllisinä aina välillä, usein 8 min välein 2h ajan. Neuvolassa ei tähän juuri ole reagoitu, sanottu vaan että ok? :confused:

Isyysloma pidetään täällä heti putkeen synnytyksestä, viimeksi olin niin kipeä kuukauden verran etten olisi pärjännyt päivääkään ilman apua joten tällä kertaa kun todennäköisesti synnytystapana sektio, on parempi pitää putkeen lomaa kun en tiedä miten äkkiä toivun siitä.

Mites muut sektion kokeneet, miten pitkä on ollut paraneminen?

Lilya ja murmeli 28+ jotain :)

Yhteistyössä