** Toukokuun Toiveet 2011 ** Huhtikuussa

Nelli on kyllä ollut apua! 2 yötä olen nyt käyttänyt eikä mitään oireita enää, ei edes sitä älytöntä valkkaria :)

Mutta asiaan: tänä aamuna bongasin limatulppaa :p Koko eilisen päivän ja vielä jatkuu semmonen ihme kirvely ja menkkajuilinta tuolla jossain kohdunsuulla ni mukava tietää että varmaan vähän kypsyttelee paikkoja ku tuota limaa rupes tulemaan. Semmonen reilu teelusikallinen oli aamun saalis :)

Esikoisesta tuli kans näillä viikoilla jotain klöntin tapaista ja meni silti pari päivää yli la:n että en silti usko että tässä oltas tänään synnyttämässä mutta ihanaa ku jotain tapahtuu :))))

Diipeli ja tyttönen 36+4 :heart:
 
hyvää vappua kaikille! saas nähä tuleeko vappuvauvoja;)

täällä..kaikki mahdolliset kipuilut.järki lähtee.olen kyllä niin valmis jakautumaan että,vaikka toki siis vauvalle on parempi mitä kauemmin tuolla pysyy :heart: on vaan niin loppu jo kun mua supistaa ihan kunnolla aamusta iltaan 10min välein,välillä useemminki mut ei niin kovia että sairaalaan lähtisin.ja tätä nyt jatkunut pari viikkoa.neuvolassa kävin torstaina,ja ei mitään ihmeellistä,vauva on kiinnittynyt,sf mitta oli 27 eli pysyny melki samas ko pari viikkoa sitte.ja viikko sitte vissiin tuli ainekii osa limatulpasta ja sen jälkeen sitä on tullut joka päivä vaik kuin paljon.kai sieltä nyt voi tulla mitä vaan kun on tosiaan paikat sen 3cm auki ja kanavaa ei enää yhtään.nooh yritetään jaksaa vielä nää muutamat viikot! :D

rusina+mama 36 POKS!(nyt ollaan jo pidemmällä kuin esikosta) :heart:
 
Hauskaa vappua kaikille!!

Joo mäkin täällä vähän kateudesta vihreänä ihailin tuota Luomuvaimon massua, itse kun kuulun kans näihin megamassuihin :D

Meillä on koko päivä napsittu erilaisia vappuherkkuja ja kohta alkaa olla jo ällö olo. No nyt saa mussuttaa luvan kanssa, onhan vappu!

Jadey ja vauva 38+6
 
Hyvää vappua kaikille! :)

Täällä välillä supistelee säännöllisesti, viime yö meni valvoessa mutta ne aina hiipuvat jossain vaiheessa eli tuskin tulee lähtöä vielä piiitkään aikaan.:whistle:
Kovasti odotan vauvaa syntyväksi, olo on tukala ja iso. Vatsa on suuri vaikkakin pienempi kuin esikon kanssa, sf mitta taisi olla jo 34cm. Ei ole vielä laskeutunut, tiedättekö voiko synnytys käynnistyä ilman laskeutumista?
Lilya ja murmeli 37+2
 
Lilya mun terkkari sanoi eilisessä neuvolassa ettei uudelleen synnyttäjällä välttämättä vauva kiinnity ollenkaan ennen synnytystä! Ja kaikilla ei välttämättä laskeudu vauva, vaikka tosin kai harvinaisempaa. Miten sun aikaisemmassa raskaudessa, oliko vauva laskeutunut vai ei? Tsemppiä siis supistusten parissa, kuitenkin säännöllisiä, niin luulis että ne jotain saavat aikaiseksi!

Muillekin supisteleville ja limatulppien bongaajille kovasti tsemppiä! Huomennahan se meidän kuu jo virallisestikin alkaa (Apuva! :D ) Joten alkaa ihan aikakin vauvojen syntyä!

Täällä nautittu simasta ja munkista, mieskin alkaa hieman jo piristyä.. Jännittää sattuuko vatsatauti kohta omalle kohdalle... :whistle: Pidän sormet ristissä ettei!

Ansukka ja Mimmi 36+2
 

Yhteistyössä