Täälläkin sairaalakassi odottaa pakkaamista. Jos kävis joku päivä ostamassa jonkun kirjan (tiedä sitten kykeneekö sitä lukemaan
) ja muita tarvikkeita. Samalla pitäis kai ostaa ekat vaipatkin.
Kävin neuvolassa ja sain ajan äippäpolille. Sikiö on poikittain perätilassa.
Pitänee jatkaa siivoamista, inspiraatio vaan puuttuu. Nykyään ei tosin tarvitse tehdä muutenkaan mitään, hikoilee kuin pieni possu jo muutenkin. :ashamed:
Tikru 34+6
Kävin neuvolassa ja sain ajan äippäpolille. Sikiö on poikittain perätilassa.
Pitänee jatkaa siivoamista, inspiraatio vaan puuttuu. Nykyään ei tosin tarvitse tehdä muutenkaan mitään, hikoilee kuin pieni possu jo muutenkin. :ashamed:
Tikru 34+6