Nyt mulla on sellainen tunne, että tulee pitkä kirjoitus. Yhtäkkiä on niin paljon asiaa ja tuntuu että monella teistä on samat jutut meneillään, siks pitää avautua, kun tällainen palsta kerran on
Ensinnäkin, mä lensin eilen selälleni. Mä ihan tavallisesti kävellessäni sain kiedottua laturin piuhan varpaisiini, ja siitä alkoi ilmalento. Lasku oli kuitenkin pehmeä, sillä lasten jäljiltä olkkarin lattialla sattui lojumaan meidän isoin jättisohvatyyny. Ei siis sattunut yhtään vatsan alueelle, ei tärähtänyt missään pahemmin, ainoastaan varpaisiin sattui kun johto oli niissä solmussa. Meidän kuopuksen ilme oli järkyttävä kun mä vilkaisin sitä tapahtumasarjan keskeltä, silmät oli lautasen kokoiset, varmaan tajus että toi näytti vaaralliselta. Enkä tajua miten mä selälleni päädyin, vaikka lähdin kaatumaan eteenpäin, jotenkin käsilläni käänsin itteni vaistomaisesti varoessani vatsaa, pieni kiertoliikehän siinä tuli. Tän jälkeen menin suihkuun, enkä voinut kuin nauraa koko puolituntisen, en tajua naurattiko mua mun hyvä tuuri vai kuopuksen ilme vai se, että miten voi ihminen onnistua saada kävellessään kiedottua piuhan varpaisiin.
Tosta
painon tunteesta mistä mainitsi esim. Haaveilija, mä olen pannut merkille saman, tai en tiedä onko samaa mutta kävellessä tuntuu takapuolessa asti nyt välillä paine. Istuessa tuntuu kuin "istuisin vauvan päällä" tossa nivusten kohdalla. Ja sit tähän liittyy jotenkin myös se, että kun nousen ylös, vatsaa kiristää ja se hieman kovettuukin, enkä mä voi sanoa että se olis supistus, tai en tiiä, on tosi vinkeä tunne. Asento missä helpottaa on kontillaan, kiristys lakkaa.
Kaipailisin lisää
limatulppakokemuksia jos jollain on jostain aijemmista raskauksista? Tuliko pikkuhiljaa vai kerralla, oliko verta, milloin alkoi synnytys jne. Mä en tiedä miksi, mutta mulla on sellainen tunne että tää raskaus ei tule menemään ainakaan LA:n yli, mut voinhan olla väärässäkin.
Eilen oli
seksiä. Jippii. Mua ei paljon innosta, en taivu mihinkään ja vauva potkii samaan aikaan. Eilenkin parin minuutin välein tokaisin kirosanan kun vauva vaan potki ja potki, ja lopuks heitin että ihan varmaan se ihmettelee että mikä siellä nyt vatkaa, ja potkii takaisin, johon mies hörähti niin hirveeseen nauruun ettei meinannu onnistua homman jatkuminen.
Miehellä oli eilen synttärit, ja annoin sille selkähieronnan ja seksiä (nimenomaan annoin, näin hyvin menee myös täällä) jonka jälkeen se sit nukahti parissa minuutissa
Läheisyyttä on ihan ok, lisää haluisin silti kun on kauhee halipula. Mies silittää mahaa ja mua ja auttaa nousemaan ja kantaa kauppakassit, siis se ei anna mulle kauppakasseja vaikka otan esim. kevyimmän jos niitä on paljon kaupasta tullessa.
Olen huomannut mulle ilmestyneen pieniä ihottumaläiskiä noin 6kpl, joista isoin on kolikon kokoinen. Sellaisia kuivia tummahkon punaisia läiskiä. Onks muilla?
Jennilen kertomaa jännitystä mulla on kanssa, ihan liikaakin. Varsinkin sen jälkeen kun alkoi tulla tota limaa tuolta alakerrasta. Mä tarkkailen jatkuvasti mitä vatsassa tapahtuu, supistaako, miltä se näyttää jne, samoin alkkarit on kovassa tutkinnassa. En muuta teekkään kuin mietin synnytystä ja kaikkea siihen liittyvää. Pelottaa. Sit jos tulee kova ennakoiva supistus niin kyllä se vaan palauttaa mieleen tälleen 7 vuoden jälkeen sen kärsimyksen, ja sen kun silloin mietin että ollessani vasta muutaman sentin auki kipujen ollessa tooosi kovat, niin mietin että miten jaksan vielä virua siinä pahassa tapauksessa monta tuntia kipujen vain voimistuessa....
Haidih rv 34+3