Palstalla kyllä huomaa, että osalla on jo alkanut äitiysloma. Sen verran tiuhaan tahtiin tulee kirjoituksia, hyvä niin
Kummeista: olemme miehen kanssa miettineet etukäteen ketä tullaan kysymään. Yksi pari on vielä vähän epävarma, mutta melko varmat valinnat ollaan tehty. Toivottavasti suostuvat
Vatsalihakset tuntuvat siirtyneen täällä tuonne jonnekkin kylkiin. Ei ole mitään toivoa päästä nousemaan suoraan ylös sohvalta tai sängystä. Pitää tulla kyljen kautta ainakin jos makoilee.
Tays synnytysvalmennus on meillä ma 10. ja 17.12. Piti ottaa noinkin myöhäiset ajat, koska silloin oli vielä epävarmaa koska muutetaan Tampereelle.
Tyttönen ja
Cattie voivat varmasti tulla kertomaan millaista oli, kun ovat itse siellä ensin käyneet.
Shakki meillä on sama tilanne asunnon suhteen kuin teilläkin. Edelleen odotellaan sitä ostajaa. Pitää vain jaksaa toivoa, että joku haluaa ostaa asunnon itselleen joululahjaksi
. Toivotaan, että asuntomme menevät pikapuolin kaupaksi! Olisi varmasti meille molemmille paras joululahja
Nukkumisesta on ollut myös paljon puhetta. Itse olen jotenkin pystynyt nukkumaan tyynyjen avulla. Yöllä herään kyllä vessaan ainakin 2 kertaa ja uni on jotenkin katkonaista välillä. Itse en kyllä halua valitaa omista nukkumisistani ollenkaan, koska miehelläni on ollut noin 3 viikon ajan
todella pahat uniongelmat. On nukkunut vain 2-3 yönä normaali pituiset unet, muina öinä 0-5h. Unilääkkeetkin on käytössä (ihan kunnon annoksia välillä), mutta silti tulee välillä öitä ettei hän nuku lääkityksestä huolimatta. Kaikkea mahdollista on kokeiltu, rentoutumiskasetteja lukuunottamatta. Tekee tosi pahaa katsoa vierestä, kun ei voi tehdä oikeasti enempää nukkumisen suhteen.
Närästystä on aika ajoin täällä, muutama viikko sitten närästys oli pahimmillaan mutta onneksi Rennie auttaa. Liitoskivut ovat uusin vaiva, joka on alkanut vaivaamaan. Välillä tuntuu, että joutuu vaapumaan paikasta toiseen kun niin sattuu tuonne nivusiin :| . Asiaa ei kyllä ole helpottanut ollenkaan se, että olen viime päivinä pakkaillut tavaroita ahkerasti baanaanilaatikoihin. Alaselkä myös ihan jumissa, masuun alkaa ottamaan aina jossain vaiheessa. Yhtä laatikkoa olen välillä kantanut asunnon sisällä, mutta sekin on kyllä liikaa :| . Muuttopäivänä (niitä on kyllä yhteensä 3..) pitää sitten vain olla päättäväinen, ettei kanna ainuttakaan laatikkoa, toimia vain töiden johtajana
Nyt taas laatikoiden kimppuun. Huomenna lähtee ensimmäinen kuorma, joka puretaan kylläkin vasta lauantaina Tampereella.
Afu ja mini 32+0