Cruella, on Kotkassa Lindexi, pasaatissa =)
SEE, minä pääsin Koksissa siihen 4D:hen yllättäin, mutten tiedä onko ko laite enää siellä tms. Mulla meni aikaa n. 1h15min, kun "koekaniini" olin, mutta yleinen käytäntö rakenneultrassa on n. 45min. Ja mitään romppuja ei kyllä kannata mukana raahata, tuskin ne osais sellasta siel ees käyttää :kieh:
Jepsu lle onnea talokaupoista =) Me on nyt pidetty ihan hiljalleen vaan. Ei esittelyjä tms...jatketaan sitten keväällä, koska minä en enää muuttoa tässä ennen joulua/la:ta ala tekemään =) Mut kyllä tää saa välittäjällä roikkua, mutta vapautuminen vasta keväällä =)
Mutta auto me saatiin myytyä eilen

Jippii...nyt pitäs joku hyrysysy itselle sitten löytää pikapuolin

Laina-autojen varassa nyt mennään...
Painonnoususta mulla on nyt tullut n. 4kg... ihan ok mielestäni. Edellisissä raskauksissa olen kyllä komea potin kerännyt (20kg, 16kg ja 30kg), nyt toivon pääseväni vähemmällä
Yleisesti taitaa olla niin, että pienikokoisilla/pienipainoisilla tulee suhteessa paljon enemmän painoa, kuin jo valmiiksi hieman ylipainoisilla

Näin on käynyt mm. mulle...siksi kai tokassakin raskaudessa VAIN 16kg
civindal äippäloman voit alottaa 30-50 päivää ennen la.ta, ihan miten itse haluat =) Toki jos on mahdollisuus esim sairaslomaan ennen loman alkua, niin sekin kannattaa käyttää

koska mitä aiemmin ä.loman aloittaa, sitä aiemmin se myös loppuu...
Nyt pitäs jatkaa siivoiluja, koko aamupäivän oon huhkinu
Huomenna koittaa töihin meno. Pelottaa jo valmiiksi kuinka kipeä tulen olemaan...mutta "pakko" se on mennä kokeilemaan, niin ei tarvii sitten arvailla, että onnistuisiko se
Jahvetti 22+3