Pikasesti tässä ennenku lähetään koiran kanssa ja neidin muskariin.
Neuvolaterkkuja: Jotenkin meni kauheen vauhdilla tänään, oli vähän myöhässä j a mulla oli kiire töihin (pyysivät menemään aikasemmin mutta en pystyny ton neuvolan takia) niin tuntuu että jäi iteltä kysymättä/puhumatta osa mitä ois pitäny :/ No, ei onneks mitään vakavia juttuja, lähinnä tosta synnytyksestä että kuinka herkästi pääsen johki kokoarvioon kun neiti jäi jumiin niin se vähän pelottaa. Mutta ehtiihän tuon varmaan ensikerrallakin.
Nii, kaikki oli ok. syke oli 158 ja painoa oli tullu 544g/vko. Eli vajaa 5kg ekasta neuvolasta. Nyt sitten mitattiin toi sf-mittakin ja sano siinä kun mittas että 24cm. Nyt sitten kun neuvolakorttia katoin niin siinä lukeekin 22,5cm
Että en sit tiiä kumpi oli oikein. Vertasin sitten neidin aikaseen ja sillon mulla oli pieni maha (sen on kaikki nyt sanonu että nyt on kyllä paljon suurempi kun sillon) niin kuitenkin sf ollu tässä vaiheessa 25.
Ens kerralla katotaankin sitten ne vasta-aineet verestä (-verinen kun oon) ja on lääkärineuvola.
Nyt sain sen kelan lapunkin, täytyy vaan kelasta hakea se mikä pitää työnantajalle viedä kun sitä tossa ei ollu. Täytyyki laskea paljonko on tulot noussu vuodesta 2005 jos ne sen sitte sen mukaan kattoo, paljon oon kyllä korotuksia saanu mutta näinköhän on 20%... Tuskin.
Mutta kaipa sitä pitäis mennä valmistautumaan tuonne ulos pimeään, ei kyllä yhtään kiinnostais!