Huomenta |O *haukotus* Piti nousta ylös syömään, kun tänään on neuvola ja sokerimittaus. Mie olen ruvennu nukkumaan älyttömän huonosti
Kokoajan herään ja pissillä pitää ravata parhaimmillaan 3 kertaa yössä. Ja nään kummallisia unia, viimeyönä unohdin lähteä sinne Ruotsiin, mihin ollaan menossa ens viikolla :| Katoin unessa kelloa, että sepäs onkin jo seittemän, laiva lähti jo.
Petihommista Mie olen jo sanonu miehelle, että seuraavan kerran saat ehkä joskus maaliskuussa
Homma ei kertakaikkiaan enää suju tän mahan kanssa ja tuntuu epämukavalta. Myö ollaan sitten hoidettu hommat niin, että mie "avustan" miestä ja sen jälkeen mennään suihkuun "avustamaan" minnuu
Ei rakasteluun yhdyntää tarvita :heart: sanoi meiän kouluterveydenhoitaja
Cruella 2v. on niin pieni vielä, etten mie raaskisi sitä omaan huoneeseen laittaa. Ikävähän siinä äidillä tulisi :heart: Järkevintä tietysti olisi, että se menis omaan huoneeseen, omaan sänkyyn, että vauva ei herätä sitä joka imetyskerralla yöllä. Siirto menee varmaan kivasti leikin varjolla sillon, kun tyypin sisarpuolet on käymässä niin saavat nukkua keskenään ja pikkusella on turva toisista.
Ai kauheeta, siskonpoika on nyt 2,5v. ja miusta se on niin hirmusen pieni vielä :heart: Vauva vasta ...
Se on niin ihana, kun sen sanat on vielä epäselviä ja se kutsuu minnuu "putteeksi"
Mie olen poitsun moster eli äidinsisko, ollaan suomenruotsalaisia, moster on siis "puttee" :heart: Miulla tulee vaan joku porsas mieleen tuosta sanasta
Nyt kaivamaan puhtaita vaatteita jostain, se on pyykkipäivä meinaan :/ *plääh* Eilen en taas muistanu, että ollaan illalla menossa appiukolle syömään ja tempasin puhtaan paidan päälle. Kaikki vaatteet on pakko heittää pyykkiin, kun sieltä tulee, kun ukko polttaa sisällä :x Aina se kärryyttää miun vieressäki, vaikka mie karjun sille pää punasena, että ei tarvii siinä poltella, vauva myrkyttyy!! |O Se ei kuulemma "muista" ikinä, että miun vieressä ei saa polttaa!
Mie oon vaan sitä mieltä, ettei se välitä :/ Se ei millään usko, että passiivinen tupakointi on vauvalle vaarallisempaa kuin varsinainen tupakointi. Eikä se usko sitäkään, että sen jalkojen valtimotukokset johtuu sen elämäntavoista... Ei vaikka sille on tehty pallolaajennus ja laitettu keinosuonta niihin kapisiin kinttuihin
Ihan vaan esimerkiksi, että sen lempiruokaa on läskisoosi ja perunat sekä käristetty pekoni ja suolasärki :x Polttanut on viimeset 40 vuotta ja vihaa vihanneksia. Liikunta on kirosana ja urheilu ihan tyhjänpäivästä vouhottamista. Töitä pitää vaan painaa kun hullu.
Oho, tulipa vuodatus
Nyt pukemaan. Tuun sit illemmalla laittamaan neuvolakuulumiset :wave:
Kiin ja My 30+4