**Helmikuun Helmet** marraskuu

Alkuperäinen kirjoittaja nelHM:
Kaipa se esikoista odottaessa on voimakkaampaa. Muistan ite, ku esikon la oli 12.7, ni pinniski oli jo toukokuussa paikoillaa..vaunut tais olla helmi-maaliskuussa jne :D .
Mie ootan nelosta ja vaunut on ollu tuos jo kohta 3kk ja ainaki kuukauden ollu jo pinnis pedattuna :LOL: :LOL:
 
iltoja :wave:

yritämpä muistaa mitä piti kommentoida B)

evaellen: mulla myös jättipötsi, pienessä ajassa nyt kasvanu paljo.

hilarikos se kyseli niistä kaksostenrattaista? meillä on sellaset pienipyöräset emmaljungat ja meinasin että niillä pärjätään koska ennenku vauvan kanssa pääsee kunnolla ulos ja ennneku uskallan sen siihen laittaakkaan ni on jo kevät pitkällä. seisomalaudalla toi esikko tuskin pysyy :whistle:

babygirl: hyvä et selvisitte säikähdyksellä :hug: ite oon kerran meinannu kaatuu suoraan selälleen ja poika vielä sylissä, kyllä sillon säikäytti :| tosi liukasta on, muistakaa kaikki olla varovaisia :attn:

neukku tänään, ei mitään ihmeempiä. painoa oli tullu 925g/vko :ashamed: mut ei siitä oltu huolissaan kun vauva nyt kasvanu hurjasti, tasottuu kyllä. mulla on maailman ihanin neukkutäti :heart: paineet oli 116/76, pissa puhdas, hb 130 ilman lisärautaa. sykkeet 145-150. turvotusta löytyy myös mut onneks vaan jaloissa. raivotarjonnassa vauva niinku meinasinki. ja sitte sf-mittaan, oli noussu kuukaudessa 25:destä 32:teen :eek: tosin niin kävi pojanki kanssa ja ihan samaan aikaan mut en ois uskonu et tääki sen tekee. et ei ihme että ahistaa :kieh:
kiitos kaikille galluppiin vastanneille, vähän helpottaa kuulla et muillaki samaa =)
 
nelHM:
Kaipa se esikoista odottaessa on voimakkaampaa. Muistan ite, ku esikon la oli 12.7, ni pinniski oli jo toukokuussa paikoillaa..vaunut tais olla helmi-maaliskuussa jne .




Mie ootan nelosta ja vaunut on ollu tuos jo kohta 3kk ja ainaki kuukauden ollu jo pinnis pedattuna
LainaaIlmoita asiaton viesti
No joo.. Onhan nuo vaunut meilläkin ollu syyskuusta (vai elokuusta ) asti ja muutenki kaikki kamat hommattu..tän kuun alussa viimeset :ashamed: :ashamed: ..Paraskin puhumaan :headwall:
 
Iltoja.

Täällä kiukuttelu alkaa taas. Mies kun yrittää olla mieliksi ja silti se ärsyttää...

9 päivää koulua jäljellä ja se ihana loma alkaa siis joululoma äippäloma alkaa siitä sitten viikon tai kahden sisällä.

Kyl huomaa et on raskaana kävelen rumasti ja todella hitaasti. Joka paikkaa särkee ja hiukan ku kantaa jotain niin suppaa mukavasti.

inspiraatiota ei löydy noihin kouluhommiin enää yhtään. Jotenkin luovuttanut olo. :headwall:

Nään joka yö unta synnytyksestä ja siitä kuinka pääsemme kotiin osastolta. :heart:

Onkohan glögin suhteen jotain kieltoja. Voisin juoda sitä monta litraa viikossa.

taas tuli vali vali... :ashamed:

Niisku-neiti & rinsessa 30+1
 
Kiitos kaikille kannustavista sanoista :flower:

Pitää olla jatkossa varovaisempi. masu on vähän outo tuolta oikealta alhaalta, mutta johtunee siis siitä venähdyksestä. Typy vetää samanmoista jumppaa ku ennenkin :heart: Joten eiköhän tämä tästä.

Nyt telkun ääreen; viikon kohokohta Greyn anatomia! :D :whistle: ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nelHM:
nelHM:
Kaipa se esikoista odottaessa on voimakkaampaa. Muistan ite, ku esikon la oli 12.7, ni pinniski oli jo toukokuussa paikoillaa..vaunut tais olla helmi-maaliskuussa jne .




Mie ootan nelosta ja vaunut on ollu tuos jo kohta 3kk ja ainaki kuukauden ollu jo pinnis pedattuna
LainaaIlmoita asiaton viesti
No joo.. Onhan nuo vaunut meilläkin ollu syyskuusta (vai elokuusta ) asti ja muutenki kaikki kamat hommattu..tän kuun alussa viimeset :ashamed: :ashamed: ..Paraskin puhumaan :headwall:
:LOL: :LOL: Heh...

Mie oon tän nelosen kanssa nyt jotenki innostunu uudestaan, ihan kuin esikoinen...tuleehan tähän melkeen 5 vuotta väliä edelliseen =)
Kaikki oon joutunu nyt uutta hommaamaan, kun mitään ei ollu säästössä ja mikäs sen mukavampaa :D :LOL:

 
c81
Missä kohtaa teillä vaavi tuntuu? Mie luulen et se käänty pari päivää sitten pää alaspäin - ainakin liikkeistä päätellen, ja nyt illalla on liikkeettuntunu ihan mielettömän alhaalla.. niin alhaalla ettei kuvittelis olevan edes mahdollista. Voiko ne vaan 'säteillä' eli tuntua tavallaan väärässä paikassa?

C 81 rv27+2
 
c81: mulla vauva raivotarjonnassa ja liikkeet tuntuu ylhäällä ja keskellä eniten. jos kylellään oon ni sitte saattaa kaivella myös ihan tuolta sivusta, se tuntuu hassulta :D pää on ihan alhaalla ja se tuntuu välillä tosi epämiellyttävältä ja häpyluuta vihloo ja särkee tosi paljon :/
 
Vauvan tavarat;mä oon kans hankkinut jo paljon, mut pinnis on vielä ostamati.

Äitiyspakkauksen otin ja olen edelleen ihan tyytyväinen sen sisältöön. Toppapuku on taas ihan väärän kokoinen mut muuten ihan jees kamaa.

Peittojen heiluttelu on tosiaan jäänyt vähemmälle, kun oli toi haavakin. Muutenkin rajoittunutta kun en oikeen kestä saada kunnon orgasmia.:ashamed: Pitää pidätellä itteensä ja se ei ole yhtään kivaa se. Mut muuten olis ihan mukavaa. Mieskään ei enää niin pelkään satuttavansa.

Cruella:
ainiin, myös mulla maha toimii tarjottimena :whistle: :D
Jep, just tänään totesin et on pakko pitää ainakin olohuoneessa napostellessa vatsan päällä kun ei muuten oikeen ole hyvä syödä. :LOL:

Kaks viikkoa ja perjantai, niin olen rouva...hui.:heart:

Vanamo&Viltsu 29+0
 
babygirl: onneks selvisit enemmittä vammoitta! :hug: muistetaanhan kaikki olla ihan ylivarovaisia tuolla viipottaessa!

mitäköhän muuta mun piti kommentoida... unipussin aion hankkia minäkin. sen lisäks on vielä hankinnassa vanna, patja ja pari aluslakanaa. imetystyynyä olen myös ajatellut... :/

vaavin asennosta en osaa taas sanoa juuta enkä jaata... muksaukset on tuntunu tänään ylävatsassa, että oliskohan hää pää alaspäin... :/

että vi**tti tänään: haukottelin aamulla ja totesin pomolle, että "ai että kun väsyttää." niin tää älypää-pomo sanoi, että "pitäis varmaan nukkua enemmän." ARGHHHH!!! |O meinasin potkasta sitä! ikään kuin tää väsymys ois ihan itse aiheutettua... kun ei uni tule ennen puoltayötä ja yöllä joutuu heräilemään kerran-kaks vähintään ja pahimmassa tapauksessa sitä sit valvoskelee tunninkin ennen kuin uni tulee taas simmuun... olisin sanonu sille, et "saa nähä joutuuko sitä ottamaan ihan saikkua ja jäämään nukkumaan kotiin", mut siihen tuli yks työkaveri selittämään jotain just. ketuloitti kyllä pikkusen...

*muoks* siis onhan tää täysin itse aiheutettua kylläkin... :LOL:

pesää rakennellaan täälläkin, niinkuin aiemmin taisin kertoakin: jouluvalot on ikkunoissa (ennen inhosin) ja partsilla toiset, ja mietin, että leipoiskohan joulutorttuja :p joku päivä. minä, joka olen viimeksi leiponut kotsan tunnilla ysiluokalla, ja siitä taitaa sentään olla jo 12 vuotta aikaa... =)

jepsu: nuo sun tarjoomissuunnitelmat kuulostaa oikein namilta. :p itte tosin ehkä vaihtaisin kinkkupiirakan johonkin toiseen piirakkaan, jos kakkuun tulee kans kinkkua. mä täällä oon suunnitellu vähän jo pikkujoulutarjoomisia, kun ollaan semmoisia järkkäämässä... :p täällä vaan herkut mielessä, kun ruokavaliota noudatellaan... :ashamed:

:wave:

yrittäis tänään mennä aiemmin nukkumaan

eva & helmi 30+0 :heart: *tarjoilee kolmenkympin kahvia mammatovereille*
 
Terve

Vauvan hikasta:
mä en edes tiedä miltä se tuntuu. Ei ole tainnut vaavelia hikattaa. Eikö siitä ole jokin tutkimuskin et jos sikiöllä on usein hikka niin syntymän jälkeen kun vauveli on ruokaillut niin pulauttelee ja vatsa vaivaa enemmän kuin niillä vauvoilla joilla ei ole sikiö aikana ollut hikkaa. En ole varma asiasta mutta joskus jostain kuullut?!?!

Tarjotin: :LOL: Täällä myös... Todella kätevää :D

Nyt tarttis mennä kokeilee jos sais unta niin jaksaisi huomenna koulussa.

Kävin ostamassa tänään lökö housut joilla aion mennä loppuun asti! Mamma housuja mulla on yhteensä 4 + noi uudet ja yhet noista on lappuhaalarit. Ihanat päällä ei purista mistään mutta vessareissut yhtä tuskaa kun täytyy niiden henkseleiden kanssa pelata! Ja muut mamma housut ahdistaa niin kovin vatsasta että tuskaa on. Koko 46 on vain enää numeroita ja todella mahdotonta mahtua niihin. Voi että kuinka isoksi sitä oikein paisuu... Ja kun heinäkuussa 2008 pitäisi olla koossa 40 ni olisin iki onnellinen ja näyttäisin nätiltä hääpuvussa. Ja tietenkin muissakin vaatteissa. Ei kun lenkille vain heti synnäriltä!

Nyt hyvää yötä!

Toivottavasti tekin saatte nukuttua joilla viimeyö on mennyt valvoessa.

Niisku-neiti & rinsessa 30+1
 
Kiin ja Jepsu kiitos :flower:
Neukkulääkäriä näin tuossa käytävällä..meinas et arvot OK ja 3vk päästä kasvukontrolli. huokaus. Ei tarvi ihan niin tarkkana olla syömisen suhteen, vaik makeaa jne. aattelin alkaa säännösteleen ihan jo sen takia ettei tuo vaavi ihan mahottomasti kasvas. Painoa ei itelle ole onneksi tullu pahasti
 
Se olis 31 jo :attn: :wave:

Hiivatti...aamulla kun herättelin miestä töihin ja kuopusta tarhaan, niin niistin kun tuntu, et nokka on räkää täys, niin alko tulla verta nenästä aivan tolkuttomasta!!! |O Sit' tuli ja tuli ja tuli....ei meinannu millään loppua. Joskus penskana viimeks tolleen tullu :eek: Vieläki kamala raudanmaku suussa vaikka siitä on jo 3 tuntia aikaa :/

Väsymys on jotain aivan maksimaalista!!! Meinasin et käyn nukkuu, kun saan ysiin menijänkin koulutielle, mut ajatuksissani pistin sumpit tippumaan, niin tässä sitä ollaan, taas :LOL: No jos kohta ottas aamupäiväpäikkärit :whistle:
Jotenkin vaan tunnen syyllisyyttä siitä, et oon yksin kotona :whistle: Mutta jos tuo kuopus kotona olis, niin se vaan kitisis ja vinkuis, kun ei ole kaveria, no näin on parempi =)

cruella, kamala pomppaus sf-mitassa :eek: Mulla edelleen siellä 25cm kieppeillä pyörii...mutta esikoista lukuunottamatta (sf 38) mulla onkin aina ollu tosi matala maha =)

c81, mulla nuo luukkeel tuntuu IHAN joka paikassa...toi heittää varmaan kärrynpyörää tuolla, koska oikeesti noista liikkeistä en pysty sanoo yhtään mitään. Aamulla sängyssä tuntu isoimmat ihan ylhäällä, kylkiluissa, äsken tuolla alapäässä, sivuilla jne jne...ei voi päätellä niinku yhtään mitään =) Ja välillä tuntuu, et olis tuossa häpyluun PÄÄLLÄ, mut kun kokeilee, niin ei siinä mitään oo :LOL: :LOL: Ne liikkeet vaan säteilee kai =)

Mammahousuista mulla on oikeestaan ollu vaan noi yhet farkut mitä oon pitäny...kuluu varmaan ohta puhki :D Mut ne on ollu sika hyvät...sit on 3:t kotilököhousut, jois en todellakaan ulos oo lähteny :kieh: Nyt vein mummolleni viel kaapista lojumasta kahet mammahousut, että saa lyhentää, kun alkaa nuo farkut jäämää pieneksi :ashamed: Mies sillon kun ostin noi, niin sano, et otitpa isot, kun persuskin lökötti, mut eipä lökötä enää :ashamed: :snotty:

Vauvahankinnoista periaatteessa mulla alkas olla kaikki. Ostan lisää sitä mukaa, kun tuntuu että tarvii. Liivinsuojuksia pitäs viel pari pakettia ostaa, koska vanhasta muistista mulla sitä maitoa TULEE...ja paketti suojia kestää ehkä 2-3 päivää :ashamed: Alussa...
Siteitä pitäs kanssa ostaa...ne olen autuaallisesti tässä reilun puolen vuoden aikana unohtanu :D
Vaippoja vois laittaa varastoon myös,pari pakettia onkin...kaikki oikeestaan olis...vaatteista sen verran pitäs löytää, että jotain sellasta sisäpäälysvaatetta pitäs keksiä...siis college- tms asuja muutama, ei talvivauva pelkällä bodylla pärjää :/ kaupat vaan on pullollaan pelkkiä bodyja ja potkareita TAI sit ne vaatteet on 100% sukupuoliverrannollisia :/ Tai sit pitää luottaa siihen, että mummo kantaa kassilla niitä vaatteita, kun tää on syntyny :D

Peittojen heiluttelusta vielä sen verran, että eilen piiiitkästä aikaa moista kokeiltiin ja se sattu ihan törkeenä |O Ei mulla koskaan oo tolleen sattunu...ihan kun joku piikki olis hinkannu tonne emättimen reunaan |O Mistähän moinen... :/ Heh...

Jahvetti 31+0 32. viikko alkoi :attn:
 
Huomenta :D

Ihana ilta ja viel ihanempi yö ja ehkä ihanin tää aamu!

Mies rasvaili jalanpohdat hieroi niitä oikein antaumukselle! ;) Sitten hän halusi varoen heilutella peittoja :whistle: Ja tänne on satanu aamulla LUNTA!!! :D

Kaikki mitä toivoin!

Nyt pitäis kouluhommia paiskia hiukan ja sitten suunnata nokka kohti koulua. ;)

Tämän päivän jälkeen enää 8 koulupäivää! Joista yksi päivä menee itsenäisyyspäivän kemuihin joten ei ole kouluaineita vaan juhlaa. Ja toinen/ viimisen koulupäivän olen neuvolassa! JOten 6 päivää koulua! Ei paha ei paha.

Mun tarttis vauvalle löytää niitä mini vaatteitteita hiukan kun kaikki vaatteet tahtoo olla 60cm----> ylöspäin Noh olen itse ollut syntyessäni 56cm joten en viitsi ostaa kun ihan muutaman valmiiksi.

Niisku-neiti & rinsessa 30+2
 
Meillä kanssa vielä odotellaan äitiyspakkausta. Kelan päätös oli tehty torstaina, kotiin tieto tuli maanantaina. Huomenna menen siskonpojan vauvanvaatevarastoja inventoimaan, sieltä tullee vanhoja ä-pakkausvaatteita ja jotain muutakin. Esimerkiksi sellainen arjen helpottaja kuin toppapuku kokoa 62, väri tummansininen, joka meistä käy niin tytölle kuin pojallekin.

Peitot heiluvat meillä nyt taas ihan hyvin noin joka toinen päivä. Sairaslomalle jäätyäni en ole enää ollut niin tolkuttoman poikki, että on taas alkanut kiinnostamaan. Pientä tyynysotaahan se toki vaatii, että saan kroppani suunnilleen rennoksi, mutta on se kivaa, kun ei ainakaan kostukkeista ole pulaa... Välillä pitää vaan nauraa, kun vauva esittää vastalauseita koko touhulle ja maha myllertää puolelta toiselle. Mutta kuten mies sanoo, vauvalla ei ole tässä asiassa päätösvaltaa. Jos lääkäri antaa luvan ja touhu tuntuu meistä mielekkäälle, se jatkukoon synnärille saakka.
 
Painajaiset tulleet tännekin kuvioon mukaan. kääk. Aamulla inhottava tunne kun herää. :/

vauvan tarvikkeet mites paljon te ootte jo hankkinu tarvikkeita? Tuttipulloja tutteja vaippoja? Tekis niin kovasti mieli ostaa mutta joku pistää vastaan jotenkin ettei vielä tarvii..

Nyt me lähetään pimun kanssa ulos kärräileen. Se vakio joka aamuinen kärrylenkki.

Jepsu ja Martti 29+2 :heart:
 
Laitettasko kaikki vähän listaa, mitä ootte hommannu jo vauvalle ja mitä aiotte hommaa, niin saa muut vähän ideoita, jos ei itelle tuu mieleen...mulla ainakin varmasti joku oleellinen unohtuu :wave: :LOL:

Mulla on hankittuna vauvalle:

-vaatteita, niitä en ala erittelemään kummemmin, mutta kaikkea löytyy vähän, lisää sitten kun tietää kumpi on =)
-2 isoa tuttipulloa, yksi pieni
-2 tuttia+tuttiketju
-3 pakettia vaippoja +äp:ssä olleet
-7kpl puklurättejä ostin pakkauksen omien lisäksi

Meen tässä välissä kurkkaamaan kaappiin, muisti alkoi pätkiä* :kieh:

-sinkkivoidetta
-bebanthenia (löytyy kyllä muutenkin vanhastaan)
-kosteusvoiteita
-vanulappuja ja -puikkoja
-kosteuspyyhkeitä
-yhdet vaihto lakanat
-hoitoalusta khh:n pöydälle
-liivinsuojia ja siteitä itelle...hmm, olikohan ne siinä...sit isommista tavaroista
-jumppalelu
-sitteri
-vaunut+ pehmeä ja kova kantokoppa
-kaukalo
-sänky

Kyllä ne siinä tais olla =)

Ennen on ollu kaaaamalat röykkiöt kaikkee, turhaakin, mutta nyt oon aatellu pärjätä ihan vaan välttämättömimmillä...ellen sitten viel ehdi seota :LOL: :LOL:

Jahvetti 31+0
 
Huomenta =)

Babygirl, onneksi selvisitte vähällä ja toivotaan että venähdyskin paranisi pian :hug:

Unipussista, mulla odottaa tulokasta tuolla Nalle Puh unipussi mutta luulen että perinteinen peitto on enenmmän aluksi käytössä.

Niisku-Neiti, mä en ole koskaan kuullutkaan moista että hikka olisi yhteydessä vauvan pulautteluun. Mulla esikko ei hikotellut juuri lainkaan ja pulautteli vauvana useasti ja reilusti. Kummityttö oli masussa kova hikottelemaan useasti päivittäin ja pulauttelut taasen laskettavissa yhden käden sormilla. Nyt tämä kolmonen hikkailee myös useasti päivässä mutta ei ole käynyt mielessäkään että se toisi mukanaan pulauttelua eli nautiskellaan huoletta pikkuisten hikotteluista =)

Jepsu kyseli vauvan tarvikkeista, meillä on siis hankittuna isommat jutut eli sänky ostettiin tulokkaalle, vaunut olivat jo ennestään mutta tuplat hommattiin, vaatteita on luultavasti ihan tarpeeksi, osa uusia ja osa vanhemmilta lapsilta perittyjä. Tuttipulloja on myös ennestään, toki muutaman uuden tutin joutuu varuiksi ostamaan vaikka aikaisemmin pullot on olle erittäin vähäisellä käytöllä. Vaippoja ei ole muuta kuin äitiyspakkauksen mukana tulleet, vanulappuja ja puikkoja, liivinsuojuksia, tutteja ym perusjuttuja täytyy vielä hommata. Isommista jutuista puuttuu kantokoppa tupliin ja sitteri.

Jäipä sitten eiliseltä leipomukset tekemättä kun mentiin vaan muksujen kanssa pihalle nauttimaan pakkassäästä. Tänäänkin mentiin ulkoilemaan jo kahdeksän jälkeen ja kyllä teki hyvää =)

Vauva vaihtelee täälläkin kovasti asentoa, yöllä heitteli voltteja mutta aamulla oli taasen rt kun potkutti kovasti kylkiin ja pää panoi ikävästi alakertaan. Mutta vielä kovasti on aikaa vauvalla pyöriä :heart:

Nyt on mentävä tekemään esikon kerhoeväät :wave:

Äitsy ja pieni 28+5 :heart:
 
Tyttiliini
Meillä sama ku Äitsyllä, esikoinen ei nikotellu mahassa ollenkaan niin että olisin huomannu, mutta pulautteli kyllä kovasti. Sen sijaan mahavaivoja sillä ei ollu juuri lainkaan. Kun pulautteluhan ei välttämättä mahavaivoihin liity, en nyt muista sitä termiä mutta se johtuu kait sen ruokatorven portin kehittymättömyydestä tai jotain sellasta. Vitsi mä oon hyvä näissä anatomiajutuissa :LOL:

Jahvetti, eiköhän sun lista ollu aika kattava. Sinkkivoiteen mä olin unohtanu! Ja ilmeisesti olin unohtanu myös puklurättien tarpeen. Sanoin mun siskolle, että eiks toi pakkauksen paketti riitäkin alkuun. Se katto mua ku hullua ja sano ettei todellakaan riitä, ostat lisää. Ja kun vähän muistelin niin ei tietenkään riitä! Ainaki mä käytän niitä kans vaipanvaihdossa, joten eihän ne muutamat hassut rätit riitä mihinkään.

Tänä aamuna tuli vähän verta paperiin pitkästä aikaa. Meinasin saada sydänkohtauksen, mutta onneks satuin olemaan just neuvolassa. Terkkari oli sitä mieltä, että luultavasti veri tuli limakalvoilta. Eiköhän se ollu oikeassa, kun enempää ei sit oo näkynytkään. Mutta vähän jäi kaivelemaan. Kun mä en ymmärrä sitä, miten esikoista odottaessa verta ei tullu tippaakaan kertaakaan ja nyt sitä vuotaa joka käänteessä. Hm. No neuvolassa oli kuiteski kaikki kunnossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttiliini:
Kun pulautteluhan ei välttämättä mahavaivoihin liity, en nyt muista sitä termiä mutta se johtuu kait sen ruokatorven portin kehittymättömyydestä tai jotain sellasta.
Refluksi ;) Toki se mahaportti voi olla löysä myös ilman refluksi-tautia =)
Meidän kuopuksella diagnosoitiin ihan refluksi-tauti vajaa 2kk ikäsenä. Se ei muuta tehnykään kun pulautteli ja ne lenti kaaressa. Kaikki. Kiinteet alotettiin 1kk iässä lääkärin kehotuksesta, että hillittis, ei, hyvä ettei tukehtunu, kun ne mössöt pyrki ulos. Lääkkeitä kokeiltiin useempaa sorttia, mistään ei apua...pelkästään kuopuksen vaatteita, lakanoita, pukluliinoja yms pestiin ekat 6kk 2 koneellista (!!!!!) päivässä, ihan joka päivä!!!! Kiva oli olla "yh:na", kun just samaan aikaan rakennettiin :whistle: ;) Tarkotus oli, etä se läppä korjataan 1-vuotiaana, jos ei tokene, mutta loppuihan se pulauttelu sitten..9kk ikäisenä =)

Että joo...kuopuksella oli 3 pakkauksen puklurätit (18kpl) sekä 6 itsetehtyä ja ne riitti n. päivän... :whistle: Nyt saa nuo riittää, hommaan sit viel lisää, jos tuntuu että tarvii :kieh:

Tulipas romaani tästäkin aiheesta :kieh:
 
c81
(.) kävin kokeilemassa työn tekoa, ja lopulta vain siivosin pöydän, vastailin asiakkaisn spostihin, ja jätin ilmoituksen että jään 'äippälomalle' (eli sairaslomalle ja siitä äippälomalle).. Ongelma on se, etten saa lääkärinaikaa neuvolasta kun keskiviikoksi, ja nyt pitää huomenna työterveydestä saada jotenki aika. Harmittaa kun en suosiolla ottanu viime ke sitä 2kk saikkua mikä luvattiin.. No, ei voi minkään. Tuli jotenkin sluiba olo, kun pari työkaveria oli niin naamaväärällään kun lähdin menemään - onneksi pomo kannusti nimenomaan jäämään pois ja lähtemään kotiin!!! Mutta mitenkäs sitä konttoritöitä menee kun ei kykene istumaan koneella..??
Eli nytkin poistun tästä taas.

Sori tuli taas tosi omanapaista.. on vaan niin väsy :( Yritän jaksaa kommentoida muitakin ensi kerralla :)
 

Yhteistyössä