Se olis 31 jo :attn: :wave:
Hiivatti...aamulla kun herättelin miestä töihin ja kuopusta tarhaan, niin niistin kun tuntu, et nokka on räkää täys, niin alko tulla verta nenästä aivan tolkuttomasta!!! |O Sit' tuli ja tuli ja tuli....ei meinannu millään loppua. Joskus penskana viimeks tolleen tullu
Vieläki kamala raudanmaku suussa vaikka siitä on jo 3 tuntia aikaa :/
Väsymys on jotain aivan maksimaalista!!! Meinasin et käyn nukkuu, kun saan ysiin menijänkin koulutielle, mut ajatuksissani pistin sumpit tippumaan, niin tässä sitä ollaan, taas
No jos kohta ottas aamupäiväpäikkärit
Jotenkin vaan tunnen syyllisyyttä siitä, et oon yksin kotona
Mutta jos tuo kuopus kotona olis, niin se vaan kitisis ja vinkuis, kun ei ole kaveria, no näin on parempi =)
cruella, kamala pomppaus sf-mitassa
Mulla edelleen siellä 25cm kieppeillä pyörii...mutta esikoista lukuunottamatta (sf 38) mulla onkin aina ollu tosi matala maha =)
c81, mulla nuo luukkeel tuntuu IHAN joka paikassa...toi heittää varmaan kärrynpyörää tuolla, koska oikeesti noista liikkeistä en pysty sanoo yhtään mitään. Aamulla sängyssä tuntu isoimmat ihan ylhäällä, kylkiluissa, äsken tuolla alapäässä, sivuilla jne jne...ei voi päätellä niinku yhtään mitään =) Ja välillä tuntuu, et olis tuossa häpyluun PÄÄLLÄ, mut kun kokeilee, niin ei siinä mitään oo
Ne liikkeet vaan säteilee kai =)
Mammahousuista mulla on oikeestaan ollu vaan noi yhet farkut mitä oon pitäny...kuluu varmaan ohta puhki
Mut ne on ollu sika hyvät...sit on 3:t kotilököhousut, jois en todellakaan ulos oo lähteny :kieh: Nyt vein mummolleni viel kaapista lojumasta kahet mammahousut, että saa lyhentää, kun alkaa nuo farkut jäämää pieneksi :ashamed: Mies sillon kun ostin noi, niin sano, et otitpa isot, kun persuskin lökötti, mut eipä lökötä enää :ashamed: :snotty:
Vauvahankinnoista periaatteessa mulla alkas olla kaikki. Ostan lisää sitä mukaa, kun tuntuu että tarvii. Liivinsuojuksia pitäs viel pari pakettia ostaa, koska vanhasta muistista mulla sitä maitoa TULEE...ja paketti suojia kestää ehkä 2-3 päivää :ashamed: Alussa...
Siteitä pitäs kanssa ostaa...ne olen autuaallisesti tässä reilun puolen vuoden aikana unohtanu
Vaippoja vois laittaa varastoon myös,pari pakettia onkin...kaikki oikeestaan olis...
vaatteista sen verran pitäs löytää, että jotain sellasta sisäpäälysvaatetta pitäs keksiä...siis college- tms asuja muutama, ei talvivauva pelkällä bodylla pärjää :/ kaupat vaan on pullollaan pelkkiä bodyja ja potkareita TAI sit ne vaatteet on 100% sukupuoliverrannollisia :/ Tai sit pitää luottaa siihen, että mummo kantaa kassilla niitä vaatteita, kun tää on syntyny
Peittojen heiluttelusta vielä sen verran, että eilen piiiitkästä aikaa moista kokeiltiin ja se sattu ihan törkeenä |O Ei mulla koskaan oo tolleen sattunu...ihan kun joku piikki olis hinkannu tonne emättimen reunaan |O Mistähän moinen... :/ Heh...
Jahvetti 31+0 32. viikko alkoi :attn: