Moikka
Kauheesti tekstiä, kun ei reiluun vrk:een ole käynyt..voivoi, tää lahopää ei sit kommentoi kauheesti taaskaan, kun ei muista :ashamed: .
Tarppa kerrohan onnittelut minulta siskolles =) . Mä olin jotenki siinä uskossa, että toukokuussa ois ollu hänen la.. Kai se tuo herra M.P. valaisi hiukan pieleen. Mut hyvä ku siel asiat kunnossa.
Kiin mahoton oli toi sun tavaralista, ja päässä ku kuvittelee lastenhuoneen, ni nätti varmasti.
Mä en jaksa tota roinaa yhtää ylimäärästä. Just saan tungettuu pinniksen, hoitopöydän ja vaatteet johonki väliin..Mut eipä tää kolmas nii tarttekkaan, siis noiden vaunujen kaukaloiden ym tuollaisen lisäksi muuta..täältä kyllä löytyy |O .
Jahvetti voi teitä, kyllä on huonoa onnea teillä! Onneks ei sattunu pahemmin. Äitillä oli muute tuikkukipoissa niitä led-tuikkuja ja ne näyttää iha oikeilta!
(.) Neuvolakuulumisia:
- Paineet 117/77
- pissa puhdas
- painoa +719g/vko, ei kuulemma ole liikaa
- syke 136, rt:ssa ja pää kiinnittynyt alas. No eipä tuo ole tosiaan liikkunut, edes kylkeä vaihtanut, kuten taisin aikasemminkin sanoa
- sf-mitta 30, nätisti ja tasaisesti kuulemma käyrä menee
- turvotus +
Labroissa kävin, ottivat pilirubiinit, sappiarvot, maksaarvot ja mitä lie, maanantaina sano soittavansa muut paitsi sappiarvot.
Mua siis kutiaa käsiä, jalkoja ja mahaa, siks noi poissuljetaan..en kyl usko, että mitää on.
Viimenen lääkäri ois 19.12, taitaa olla sillo 32+6 viikot.. Ja joudun edelleen sille alkkistohtorille, vaikka kirjotti mun papereihin jo aikasemmin, ettei tartte sille mennä, ***kele :kieh: :kieh: .
Eikä muute antanu neuvolakäyntiä tähän väliin, vaik sano viimeks, että seurataan 1-2vkon välein neuvolassa
.. Eipähän tuo muutenkaa muistanu perhetaustoja tmv..ärsytti. Tytöt oli mukana, ni iha paras oli ku meni mun pissaa tarkistaa, ni taputti nuorimmaisen tytötn tukkaa ja sano, että
tämäkö se on se sun harakanperse . Mitä helvataaaaa???? Molemmat neidit ja mä kans, oltiin iha monttu auki, että mitä se siinä kiroilee ja sanoo tuollain!!!? Ku tää nuorempi on ollu aikasemmin mukana ja sen tukkaa on sanottu harakanpelätiks, sanoo itekki, ku on luonnonkihara..ai että mua suututti :kieh: .
Nyt on tytöt mummolassa ja vapaa vkl edessä. Isäntä juuruttaa persettään tuossa tietsikalla, ärsyttää |O . Ite katoin Ace Venturan ja sain hyvät naurut..teki kyl hyvää nauraa kunnolla
. Huomen toi isäntä menee töihin, onneks vaa 10-14.. Mä saatan saada vieraaks mun serkun ja hänen 3kk:n ikäsen pojun, ihanaaaaaa..ootan iha älysti, mut tulo viel epävarmaa. Ois meillä kahdenkeskistäkin "ohjelmaa" huomenna, mut palaan asiaan sit..
. Nyt ärsyttää toi juurruttaminen tuol..ysiltä oltii kotona, siitä asti istunu koneella..argh!
:heart: nelli&pulla 30+1