**Helmikuun Helmet** marraskuu

Miun lista :wave: :

-pinnasänky
-vaunut (+sadesuoja ja hyttyssuoja)
-lämpöpussi
-turvakaukalo
-sitteri +lelukaari
-hoitopöytä x2 +hoitoalustat (makkarissa ja saunalla)
-2 leikkimattoa
-mobile soittorasialla (sellanen ihana Nalle-Puh aiheinen sängyn yläpuolella)
-soittorasia
-vaatteita (hirveästi, kaikkia kokoja ad.90cm)
-lakanoita (pari-kolme settiä)
-leluja (pehmoja ja muovisia heliseviä)
-kirjoja (piti ostaa kirjahylly niille)
-kestovaippoja (3 koria)
-tavan vaippoja (1pkt)
-perusrasvaa (1)
-puhdistuspyyhkeitä (2pkt)
-kylpypyyhkeitä (3)
-cd, jossa lasta kehittävää klassista musiikkia
-tuttipulloja (5)
-tutteja (3) ja tuttiketjuja (2)
-ruokalappuja (5)
-puklurättejä (10?)
-liivinsuojia
-imetystyyny
-rintapumppu
-rintakumeja (5)
-maidonkerääjät (2)
-tuttipullotermos
-vauvakirja (osin jo täytetty)

Ja lastenhuone on sisustettu :D Ikkunassa on Aku Ankkaverhot (mies halusi, miusta ne on kauheet...), seinällä tauluja ja julisteita aiheina Harry Potter, Herra Hakkarainen, Nalle Puh..., kirjahyllyssä lastenkirjoja (My on jo jäsenenä Lasten Oma Kirjakerhossa :p ), perintöklaffipöydällä on valokuvia Myn serkuista ja tädin Wanhojenkuva, nelilokeroinen korurasia nimiäislahjoja varten, Ihaa- minitaulu, 2 sisustusnallea...
Että siis miullahan ei ole minkäänlaisia pesimisoireita :whistle:

Oho, kello on jo noin paljon! :eek: Pitää lähteä kirjastolle lukemaan näyttöön :wave:

Kiin ja My 30+3
 
Voi teillä on jo noin paljon kaikkea :eek: mä en jaksa kyllä muistaa mitä kaikkea meillä on, mutta ainakin se turvakaukalo ja pinnis puuttuu edelleen. Niin ja itkuhälyttimen aattelin kanssa ostaa kun meillä on tää hankala 3-kerroksinen talo.. ja sitterin haluan ehdottomasti, mut sillä nyt ei niin kiire oo. Kiin näyttäis siltä että sulla on homma hallussa, hitsi oon kade! Ois vielä niin paljon tehtävää ja laitettavaa ja tuntuu että aika loppuu kesken! Toki tässä on vielä sekin että meidän budjetti on niin rajallinen kun vaan voi olla, joten tosi hankala on mitään edes laittaa.. jonkulaisen lipaston kun sais niin vois alkaa vaatteita laittelemaan. Huoh, tää on taas näitä päiviä kun tuntuu että mistään ei tuu mitään.
 
Minkä kokosia lapsosia teillä on sitten syntynyt, kun useimmat teistä on sitä mieltä, että pakkauksen vaatteet liian isoja?
Meillä ne on jäänyt melkein heti pieneksi, joten uskon, että jos tämä tuleva vauva on yhtä iso kuin muut sisaruksensa, niin pakkauksen vaatteet tulee käytettyä aika äkkiä.
Haalarikin on varmaan suht sopiva, vaikka on meillä tuo pienempikin haalari odottamassa.
Tämmöttii pohdin :D :wave:
Niin ja kysyn vielä, että miten tarpeellisena pidätte sitterin hommaamista, kun on tuo turvaistuinkin mikä keinuu.
Nyt 30+3
 
no mullahan ei ole vielä yhtään lasta, mut hirmu paljon siinä mun mielestä oli niitä 80cm vaatteita ja muita. Että on ne aika reiluja vastasyntyneelle?! Kummipojan pikkuveikka on nyt puolivuotias ja näkyy pitävän pakkauksen vaatteita.
 
vauvan tavaroista: 56cm ulkoilupuku, kaukaloon lämpöpussi, muutamat alulakanat, harsoja ja vaippoja olen ommellu. Pari potkaria jne. olen huutiksesta huutanu.
Vaunut+kaukalo odottavat vielä liikkeessä. Pinnis ostetaan vasta sit ku vauva on isompi, saadaan rottinkisänky siskolta lainaan. Siinä ne taitaa olla :ashamed: pitäsköhän alkaa jo vähän terästäytymään :snotty:
Kuulostaa et muut on jo liki kaiken tarpeellisen hankkineet. Mä en edes tiedä vielä et mihin sijoittaa vauvan hoitopöytä
 
Moikka

Voihan vi**u!!! Alko tuo talotyhtiön ovenvaihto, 4vkoa myöhässä, ja melu on iha kauheeeee :kieh: :kieh: . Yli puol tuntii kesti, että sain neidon nukkuu, n arvaa vaa, kohta herää..eihä tääl kuule ees ajatuksiaan :kieh: |O .

Mulla nasahti sit selkäkin tosta lapaluiden välistä, great! Eile illalla alko sattumaan iha törkeesti, hengittäminenki vaikeeta. Oon nyt menossa 14.45 lääkäriin, kai se joku lukko on ja yrttää niksauttaa kuntoon :/ . Ei riitä puolivartalo-rampaus, tarttee iha ylhäältä asti rampautua meikäläisen :kieh: :snotty: .

Mä en nyt taas muista mitää juttuja täält..omanapaseks veti, sori. Palaan paremmalla tuulella.

:heart: nelli&pulla 30+0 :eek: :eek: :eek:
 
c81 sairaslomasta on turha potea huonoa omaatuntoa, nimim. 3kk saikulla ennen ä.lomaa :D

Kiin sulla on valtavasti tavaraa =) Samaa luokkaa oli mullakin ekalle, mut nyt aion pysyä kohtuudessa :D

kevytmelankolia meillä nuo on ollu ihan normikokosia (3610g/51cm, 2590g/47cm, 3220g/51cm), mutta suurin osa pakkauksen vaatteista on ollut käytössä n. 5-6kk alkaen...ja se toppapukukin käytössä sitten vasta seuraavana talvena (vajaa 1veenä)...mutta toisilla ei ole niin väliä, vaikka olis vaatteet vähän isoja =)

(.) kävelin 400m tuonne koululle välimallia vastaan...HUHHUH...jalka ei enää nouse!!!! :eek: Mummotkin meni ohi :snotty:
 
haluattako hyvän vinkin isännän kiusaamiseksi... :D
Työkaveri oli kokeillu. Kun isäntä lähtee kauppaan, ni toisella autolla perään ja auton vara-avaimet mukaan. Sillä aikaa kun on kaupassa vaihtaa auton paikkaa ihan toiseen reunaan parkkialuetta. Ajattelin et tätä vois testata omaan isään :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
haluattako hyvän vinkin isännän kiusaamiseksi... :D
Työkaveri oli kokeillu. Kun isäntä lähtee kauppaan, ni toisella autolla perään ja auton vara-avaimet mukaan. Sillä aikaa kun on kaupassa vaihtaa auton paikkaa ihan toiseen reunaan parkkialuetta. Ajattelin et tätä vois testata omaan isään :LOL:


Aika paha :LOL: :LOL:
Varmaan muuten kokeilisin, mut A. mies ei käy yksin kaupassa (en anna sen käydä,ehe) ja B. meillä on vaan yks auto :LOL:
 
Moikka,

voi miten täydellisiä tarvikelistoja täältä jo löytyy! Tulee ihan huono omatunto, kun niin paljon on vielä hankkimatta ja vauvanhuone on tällä hetkellä vielä vaan epämääräinen kasa tarvikkeita :)

Meillä hankittuna:

- vaunut + sadesuoja + hyttysverkko
- pinnasänky + patja
- hoitopöytä
- muutamia 56-62cm vaatekertoja
- raapimisenestotumppuja
- toppahaalari 56cm + pipo
- 2 puklurättiä
- helistin
- turvakaukalo
- ilmaisnäytteitä vauvamessuilta: matkahoitoalusta, kertakäyttöisiä ruokalappuja, pari tuttia (ilm. yli 6kk ikäisille)
- äitiyspakkauksen tavarat

Eli paaaaljon on vielä hankittavaa. Mä esim. kuvittelin, että ne pakkauksen rätit + pari mun hankkimaa riittää, mut taisin olla vähän väärässä :whistle: Mut onhan tässä onneks aikaa vielä hankkia!

c81: mulla on kans vähän huono omatunto, kun tänään ilmoitin töihin alustavasti, etten enää tuu takas, kun maanantaina on neuvolalääkäri... Mut 8 tuntia koneen ääressä ja klo 6.30 ylösnousut näiden lonkkasärkyöiden jälkeen ei tunnu mahdolliselta enää ja piste. Joten emme siis pode enää huonoa omaatuntoa, eihän? :hug:
 
Tyttiliini
Just niin Jahvetti, refluksi, kiitos ;) Mun serkun lapsella oli sama ku teillä, kamalan vaikeeta oli syöminen ekan vuoden refluksitaudin takia, mutta sitäkään ei sitte jouduttu leikkaamaan vaan meni kuiteski itsestään ohi.

Ihan tosi Kiin, mä olin lentää pyrstölleni kun luin sun listaa!!! Meillä ei ikinä ollu noin paljon kaikkea, saati sitte ennen esikoisen syntymää. Ihanasti oot laittanu kaiken, voi vitsi.

Mutta on se varmaan niin ku joku sano, oliko se Jahvetti, että ekan lapsen kohdalla sitä intoutuu eniten. Kyllä mua nytkin kiinnostaa ja liikuttaa noi varusteet ja on ihan kiva niitä miettiä, mutta onhan se nyt jotenki... no, proosallisempaa ehkä?

Ja toisaalta mä olen yhä vähän taikauskoinen. Mehän ollaan kaikki niin pitkällä, että luultavasti kaikki menee hyvin. Mutta silti, mullahan oli tänään taas verenvuotoa ja siitä tuli jotenkin sellainen olo, ettei saa uhmata kohtaloa liikaa. Että ei olis pitäny kohkata niin kauheasti kaikista varusteista vielä tässä vaiheessa. Tää on ihan tyhmää älkääkä missään tapauksessa ottako oppia, mä olen vähän taikauskoinen ja se on ihan mun oma ongelma. On mahtavaa, jos on saanu kaiken laitettua ja hoidettua ennen lapsen syntymää. Mä en vaan ihan uskalla uskoa että kaikki menee hyvin ennen ku on laps sylissä.

Mut siis tosiaan mitä luultavimmin kaikilla menee kaikki hienosti, älkää ollenkaan välittäkö näistä mun horinoista. Muille ihmisille voi sanoa puolustukseksi että älkää välittäkö, raskaus tekee vähän pöpiksi, mutta tässä seurassa moinen puolustus ei taida oikein mennä läpi :LOL:

Ja C81, et saa potea huonoa omaatuntoa!!! Mulle yks lääkäri sano, että kyllä töissä pitää olla työkykyinen, jos on vaikea olla niin ei ole mitään järkeä kärvistellä. Se oli ihan totta ja tuli hyvä mieli. Mä päätinkin, että tässä raskaudessa en töissä huhki jos oma olo sanoo, ettei se ole hyvä. Esikoista odottaessa olin liiaksi sankari, siitä ei seurannu mitään hyvää. Lepäät ihan niin paljon kun tuntuu tarpeelliselta, ei tätä raskautta ikuisuutta kestä ja ollaanhan me meidän lapsille se velkaa että kuunnellaan omaa jaksamista.
 
kevytmelankolia: meillä esikoinen oli pieni "kinnas" syntyessään rv 37+4, kokoa oli 2400g / 44cm. Hänelle otin pakkauksen (vuoden 2000 pakkaus) ja tuo sattui olemaan joku kokeiluvuosi 50cm vaatteille. Niitä oli silloin mukana useampi. Sehän sopi meille, sillä poika käytti vielä 4kk iässä 56cm vaatetta :D Tytölle en pakkausta ottanut. Hän oli syntyessään rv 38+3 2950g / 46cm, joten pienehkö oli hänkin. Nyt tälle tulokkaalle taas otin pakkauksen ja minusta nuo vaatteet näyttävät ihan hurjan suurilta, varsinkin ne turkoosi/vaalearaidalliset potkarit.
Lapsethan ovat niiiiiin erikokoisia ja kaikki yksilöitä ja kasvavat omaa tahtiaan, mutta olisin kyllä toivonut nytkin pakkaukseen edes yhden pienemmän vaatteen.
Meillä lapset ovat olleet syntyessään pieniä ja ovat yhä ikätovereihin verrattuna pikkuruisia, taitaa olla sukurasite meillä. Poika oli 1v. 70,4cm pitkä ja tyttö 69,1cm, että näin.... :LOL:

babygirl rv 29+5
 
heipsan :wave:

mistä noita puklurättejä voi ostaa? :attn: meillähän on nyt kahen pakkauksen rätit + jotain saatuja mut tolla 2-veellä on vielä unirätti et kiistaa saattaa tulla :whistle:
mulla ei noita pieniä vaatteita pojalla hirveesti ollu, muutamat lainassa ja niitä käytin alussa. äpakkauksen vaatteita rupesin muistaakseni aika äkkiä käyttämään, käärin vaan hihoja ja potkareitten päälle sukat B) poika oli syntyessään 3765g ja 52cm.
noista vauvan tarvikkeista, mun mielestä meillä on jo kaikki ainakin suunnilleen. noita rasvoja meillä on ja vanulappuja oon ostanu. .isommat tarvikkeet meillä on jo paitsi ne vaunut mitkä vielä maksamatta :whistle: no eipä noita tänne vielä tarvikkaan tilaa viemään.
siitä hikottelusta, en mäkään oo kuullu et olis yhteydessä pulautteluun. poika hikkaili masussa tosi paljon eikä pulautellu oikeestaan yhtään vauvana eikä mahavaivoja oo ollu.
kuinka moni muuten luottaa siihen sukupuoliarvioon minkä saanu rakenneultrassa? täällähän aika moni kai kävi siinä 4D:ssä vielä varmistamassa. ois ollu kyllä kiva käydä mut ku ei ni ei :snotty:
 
Hei vaan. Tänään kun pitkästä aikaa kirjauduin, tulikin oikein mukavansävyinen viesti postilaatikkoon: "Sinut on erotettu kerhosta HELMIHIPUT *2008*!" En käynyt siellä viime aikoina, kun en muistanut salasanaa. Toivottavsti tuo on joku automaattitiedote, eikä jonkun itse laatima, on nimittäin vähän viestinnällistä puutetta tuossa viestissä. Muuta tekstiä siinä ei ollut, siis syytä tms.

Ajoimme peurakolarin lauantaina, minkä seurauksena makasin sairaalassa sen illan. Komee oli törmäys, mutta niin oli sydänäänetkin, joten pääsin säikähdyksellä kotiin muutaman tunnin jälkeen. Supistusten takia sitten jatkui sairausloma, niitä minulla onkin ollut jo parisen kuukautta, tosin nyt vasta viikon sairauslomalla.

Olette laatineet hyvää listaa tuonne, kiitos :) Pitänee olla aktiivisempi itsekin. Mitä teillä ovat painoarviot olleet viikolla 28? Minulla oli vain kilo, vaikka vaukirjaa lupaili jo 1200... no, en ole huolissani, sen verran tuo tuolla mahassa velloo, että tunne kasvamisesta on todellisempi kuin lääkärin tekemä arvio sen hetkisestä painosta.

Kipsu 29+3
 
zukun kepposvinkkaus oli aivan llloistava! En vaan tiedä uskaltaisko sitä tohon meidän miekkoseen kokeilla, se kyllä tekee mulle mielellään jekkuja, välillä todella pahojakin, joten se ois sille kyllä oikein :kieh:

Nonni, neuvolalääkäri oli sitten tänään ja kaikki oli hienosti, mitä nyt se kriittisempi neuvolatäti oli paikalla ja ihmetteli mun huikeeta painonnousua... Siis viittä kiloa koko aikana. Toinen neuvolatäti ihmettelee että miten saan painon pidettyä noin kurissa... että tuota vähän tulee ristiriitasia fiiliksiä...

TOSIN! Voin sanoa puolustuksekseni että kotona olin kaks kiloa kevyempi mutta join ennen neuvolaa ehkä litran vettä kun pelkäsin ettei tuu pissiä... Mutta siltikään ei tullut juuri kun purkin pohja täyteen ja siellä ne vedet paino mahassa... Kyllä sitten heti poistuivat kun kotiin pääsin :p

Aamulla ajattelin jo että voih, ehkä oon ihan pehmee alapäästäni ja multa kielletään työnteko... Kohdunsuu oli kuitenkin kiinteä ja kiinni ja muita hyviä asioita. Saipa mieskin näpäytyksen, kun tuntuu että se syyllistää mua siitä että teen vieläkin rankkoja hommia ja siten aiheutan meidän lapselle ties mitä...

Sielläpä meidän mokkula kellui sitten... pää alaspäin!! =)
Painoa oli kertynyt 1443g. Oli kuulemma hoikanlainen vauva painosta huolimatta, en saanut käsitystä että onko se paha asia...
Lääkäri arveli syntymäpainoks 3800g, mutta sanoi äkkiä perään että sitä katellaan sitten tarkemmin 36.viikon ultrassa.

Aini, heh.. hb oli noussut neljän päivän pikarautakuurin ansiosta 111--->117... Terkka sanoi vaan että jatka niiden syömistä jos oot tähänkin asti syönyt :saint:

Kuulin myös jotain aivan järkyttävää tänään. Oon aina luullut että olin pikkanen vauva, kun mut on leikattu ulos kuitenkin melkein kuukausi ennen laskettua... Oon siis syntyny 20.10. ja laskettu oli 15.11....
Painoin kuulemma jotain 3100g! Mikähän tankkeri musta ois ehtiny kasvaa la:n mennessä :ashamed: Tosin olen ottanut asian aika hyvin haltuun isona tyttönä :whistle:
Mun sisko oli syntynyt kaks viikkoa ennen la:aa ja paino vaan 2800g, taas yks syy sisarkateuteen... |O

Tulipa jauhettua...
 
Ja vielä tuli tosta sukupuoli-jutusta mieleen... Siinä ultralla kun sihtailtiin vaavaa niin lääkäri sano että tässä nyt näkyis sukupuolikin jos sen haluaa tietää... Sanoin että se ei oo tällä hetkellä nyt tärkeetä ja lääkäri sano että no kiva että joku haluaa pitää arvotuksena =)
En edes äitille uskaltanut sanoo että sen ois nähnyt, mutta me ei haluttu, sehän ois nostanu kauheen haloon :p

Sen vielä unohdin mainita että edelleen ollaan miehen kanssa mykkäkoulussa, vaikka siellä lääkärilläkin käytiin yhessä... Lääkärille kyllä puheltiin muttei toisillemme, oltiin ehkä vähän ankeen olonen pari... :/
 
kipsu: kerho on lopetettu ja kaikki jäsenet erotettu, ei siis mitään henk.koht. ;)
hyvä että selvisitte säikähdyksellä kolarista, ois voinu käydä huonostikki :/ mulla on painoarvio tehty viimeksi rakenneultrassa ja siihen ne arviot sitte jääkin, normi neukkukäynnit vaan enää. vähän hölmöä :| mut eipä noista painoista kannata huolestua, vaavit on jo masussa niin erikokosia =)
 
Tyttiliini
Meidän poika oli muistaakseni 4080 g ja 52 senttiä. Olihan ne 60-senttiset vaatteet ihan liian isoja. Mut toisaalta taas 56-senttisten käyttöaika oli tosi lyhkänen. Silti mä meinaan hankkia niitä pieniä lisää ainaki vähän, on vauvalleki hankalaa kun molemmat jalat on samassa lahkeessa ja muutenki vaatteet vinksallaan :D

Niitä rättejä saa ainaki Kodin Anttilasta, varmaan muualtaki!
 
siruko, Jahvetti, Tyttiliini Joo, mie olen vähän innostunu hankkimaan kaikenlaista ja sit oon saanu osan kälyltä ja siskolta :ashamed: Mies on jo sanonu, että yhtään mitään ei enää osteta. Käytettyjä noi on suurin osa, jotain vaatetta on uutta ja tutit, 1 tuttipullo ja tietysti noi kertakäyttöset vaipat ja liivinsuojat ym. :D Ei meilläkään sentään raha puissa kasva, että olis ostettu kaikki uutena! :eek: Huutiksesta oon ostanu mm. vaunut, rintapumpun, vaippoja, leikkimatot... Kirppikseltä on imetystyyny, vaatteita, tuttipulloja... Pinnis ja vanna on perintökalleuksia :heart: Meiän mummo on vauvana nukkunu tuossa pinniksessa 20- luvulla ja mie olen polskinu 80- luvun sinapinkeltaisessa vannassa B)

Kipsu Kauheeta kun mie säikähdin tuota peurakolari- sanaa!! :eek: :hug: Onneks teillä onkin kaikki hyvin.
Nyt emännät varovasti siellä liikenteessä! :kieh: Mie hyvällä omallatunnolla vedän pitkiä letkoja perässäni, kun tuolla ajelen maanteillä 70-80km/h. Pelkään niin kauheesti, että auto lähtee liukkaalla käsistä ja Myhyn sattuu pahasti :( Kauhee kammo on jääny viimetalvisesta, kun liukkaalla rysäytin auton katolleen ojaan :'(

Cruella Netistä saa tilattua kaikenlaisia harsoja. Ihanimmat on värillisiä ja söpöillä kuvioilla. Tässä yks sivusto http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=98 (noi nyt ei ole niin nättejä, mutta esimerkiksi)
 
mie tilasin normaali harsoja 10kpl paketin net anttilan sivuilta 9.90e pak....hohhoi ku väsyttää!!!mies iltavuoros ja ensviikon kans :( yksin illat muksujen kaa muutenki väsyneenä ei oikein nappaa,,,iltarallit niiiiin mukavat!en oo laittanu mitää viel vauvalle,pinnasänky vasta edelliseltä purettin pois =) kohta saa kasata uudelleen,,,en tiiä miten saan tuon 2v nukkuun siskon huoneeseen että vaava mahtuu meijän huoneeseen jne,,,,vähä jännittää koko vauvan tulo,miten se lähtee arki sujumaan kaikkien kanssa,,,,sitteristä oon ite enempi tykänny kuin kaukalossa pitämisestä,,,,itse aion sitterin hommata,,,ja kaukalo tuleee varmaan aikalail autos olemaan paikallaan vöisssä.en sitä eestaas retuuta...neki on niin maku asioita,miten kukanenki tykkää...oon kahelta heränny viimeyönä ja samoilla silmillä vieläki! |O |O |O
 
cruella mie tilasin kuviollisia harsoja Anselmiinan nettipuodista =) 7 harsoa tuli maksamaan postilaatikkoon kannettuna vajaa 20e, onhan se hieman kallis, mut on noi kivempia, kun ihan valkoset :D :ashamed:

Kiin voikun oliskin vielä oma vanha vanna tallessa..mulla oli sellanen iiiihana ihan tumman punanen :D :kieh: Malliltaan ihan sama kun nä nykysetkin Orthexit =) Olis vuodelta -79, mut en tiä mihi on hukkunu, joku vuosi sitten sen näin jossain porukoillani...

Sukupuoliarviosta, niin meillehän sanottiin rakenteessa, et 99% varmuudella olis tyttö, mut en YHTÄÄN ole siihen luottanut. Ainootakaan tyttöjen väristä juttua tms EN OO ostanu, enkä osta...ehtii niitä sitten, jos on...kuten en pojankaan värisiä...kaikki on oikeestaan unisexiä =)

(.) saunassa käytiin ja aika mukavasti tän iltaa supistellu :| Huomenna piti lähtä Kouvolaan, mutta sekin nyt peruuntui, kun meidän esikko on taas kipeenä |O |O |O 37,9 oli just kuumetta kun mittasin...me ollaan kohta kuukausi oltu kipeen lähes yhtäsoittoa!!! Noh, menihän tässä viikko, et oltiin terveenä kaikki... :/

Jahvetti 31+0
 
Pakkauksen vaatteet näytti isoilta munkin mielestä. Esikoinen myös sai tuon 2000 vuoden pakkauksen ja sieltä jäi 60 cm kokoiset käyttämättä, mut pienemmät ja isommat käytössä oli kyllä. Tossa näytti olevan aika paljon myös 60 cm joten meillä ei varmaan kauheesti käytetä. Vaatteita mun pitäis Viltsulle viellä ostaa, mut muita tavaroita ehtii sitten kyllä. Kunhan on paikka missä nukkua ja vaunut sekä turvakaukalo. Rasvoja sekä muita hygienia kamoja ostan vaatteiden kera etukäteen. Sitterin sitten kun on isompi, jos sitä tuntuu tarvitsevan. Ihan kiva ettei kaikki ole valmiina niin saa ostella vielä vauvan synnyttyäkin ja lähtee hyvällä syyllä kauppoihin.. :) Harsoja en osta enempää kuin mitä pakkaukses ja esikoiselta on jäänyt. Niitä ei tarvi niin paljon jos kertakäyttövaipoilla on. Pinnis on tosiaan se mikä vielä puuttuu. ;)
 
C81
Kävin kokeilemassa työn tekoa, ja lopulta vain siivosin pöydän, vastailin asiakkaisn spostihin, ja jätin ilmoituksen että jään 'äippälomalle' (eli sairaslomalle ja siitä äippälomalle).. Ongelma on se, etten saa lääkärinaikaa neuvolasta kun keskiviikoksi, ja nyt pitää huomenna työterveydestä saada jotenki aika. Harmittaa kun en suosiolla ottanu viime ke sitä 2kk saikkua mikä luvattiin.. No, ei voi minkään. Tuli jotenkin sluiba olo, kun pari työkaveria oli niin naamaväärällään kun lähdin menemään - onneksi pomo kannusti nimenomaan jäämään pois ja lähtemään kotiin!!! Mutta mitenkäs sitä konttoritöitä menee kun ei kykene istumaan koneella..??
Eli nytkin poistun tästä taas.
Kuulostaapa tutulta. Ajattelin tehdä saman huomenna.. ;)
 

Yhteistyössä