**Helmikuun Helmet** lokakuu

MÄ EN ALA!!! Niin monta kertaa oon tänää kirjottanu :attn: :attn: Kaikki lentää bittiavaruudessa...laitoin ylläpidolle viestiä...laittakaa muutkin :attn: :attn:

Te ketkä ostitte Elloksen 56cm toppahaalarin, niin viitittekö mitata selkäpuolelta haarasaumasta siihen saimaan, mistä alkaa hupun reuna? Sekä kainalosaumasta kainalosaumaan? :D Kiitos
Minä tosiaan otin 62cm puvun, mutta tuo näyttää aika paljon pidemmältä, kuin se mikä meillä on joskus ollut ja taas vastaavasti paljon kapeemmalle :whistle: on siis vähän omituisen muotoinen ;)

Mulla nyt viikko 26+2 ja mietin tuossa et milläs viikolla sitä maitoa nyt sit vois alkaa tulemaan? Maha painaa jo jonkun verran ja ala vatsa ollut kipeä tuosta yhdestä kohtaan. ei kärsi edes koskea. Huomenna olisi neuvola ja lääkäri niin voin sit ihmetellä siellä lisää...

OHHOH...se tuli läpi...no koitan jatkaa...

zuku, ihan näpsäkän näköset menopelit...tosin itsellä se kaatuisi tuohon, ettei siinä ole kunnon ritilätavarakoria :D Se on mulla ihan ehdoton! :kieh: Tuommonen pussukka kun tuntuu keräävän kaiken hiekan ja kivet ja talvella lumen...mutta jos ei haittaa, niin hyvät on :D
ja tollasta lämpöpussia mietin pitkään vaihtoehtona toppapuvulle, mutta päädyin kuitenkin pukuun. Onhan tuolla pussilla kuitenkin pidempi käyttöikä, kun melkeen 1v asti menee...ja tosi kätevä kyllä ihan pienelle =)

Muuta en muistakaan mitä piti kommentoida :whistle: :/

Jahvetti 26+6 huomenna alkaa jo 28. viikko!!! Huhhuh :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nalle-Puh:
Mulla nyt viikko 26+2 ja mietin tuossa et milläs viikolla sitä maitoa nyt sit vois alkaa tulemaan?
Ekaa odottaessa mulla sitä alko tulemaan vasta 2 päivää synnytyksen jälkeen =) Odotusaikana siis ei tullut tipan tippaa vaikka kuinka puristeli :kieh:
Muista on sitten puristaessa tullut tippoja ihan alusta, jopa ei raskaana ollessa :x
Nyt tässä raskaudessa huomasin saunassa ollessa rv 24, että rinnan päässä oli maitotippa, kun rinta oli hieman puristuksissa =)

Joillain tulee, joillain ei =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
OHHOH...se tuli läpi...no koitan jatkaa...

zuku, ihan näpsäkän näköset menopelit...tosin itsellä se kaatuisi tuohon, ettei siinä ole kunnon ritilätavarakoria :D Se on mulla ihan ehdoton! :kieh: Tuommonen pussukka kun tuntuu keräävän kaiken hiekan ja kivet ja talvella lumen...mutta jos ei haittaa, niin hyvät on :D
ja tollasta lämpöpussia mietin pitkään vaihtoehtona toppapuvulle, mutta päädyin kuitenkin pukuun. Onhan tuolla pussilla kuitenkin pidempi käyttöikä, kun melkeen 1v asti menee...ja tosi kätevä kyllä ihan pienelle =)

Muuta en muistakaan mitä piti kommentoida :whistle: :/

Jahvetti 26+6 huomenna alkaa jo 28. viikko!!! Huhhuh :D
Tuo on kyllä totta..mut aattelin kattoa saako tuota pussukkaa irrotettua, ku mä en sitä välttämättä tartte! En ainakaan norm.käytössä. Et jos saa irrotettua ni sit vois laittaa ku lähtee käymään esim. kaupungilla. mikä tod.näk tulee rattaitten kans olemaan harvinaista.

Mä aattelin et otan kummatki sekä pussukan et toppapuvun. Tilasinki jo sen elloksen 56cm puvun. Pitänee vielä ostaa ihan pieni fliisipuku, ku tuo pakkauksen puku on aluksi aika iso. Ei tarvi niin autoon tupata vaatetta. ja otetaan istuimeksi sellanen jossa on se "teline". Autossa niin lyhyet turvavyöt takana, et turha menettää hermojaan :D

Mistä voi lähettää ylläpidolle palautetta??? Mä oon niin vittuuntunut tähän sivustoon, että voisin vaihtaa puljua vaikka heti, jos saisin teidät mukaan :kieh: :kieh: :kieh: . Sata kertaa yritän avata sivua, ei aukee..ja JOS pääset aukasee ja lukee, ni johan pe***le, kun yrität lähettää sen. Ei mun hermoille. Sit ku näköjään mä täällä kuiteski paljon pyörin, niin tää on tapa jo ja ärsyttää, jos ei saa haluamaansa.
Sori voimasanat..tämäkin viesti varmaa häviää jonnekin hevon... :kieh:

Mä kävin ton tyttöjen anopin kaa syömässä =) . Saatiin ilmaset ruoat, kun oli vähä kökkö palvelu viimeks ja reklamoitiin. Toki otettii molemmat pihvit kalliimasta päästä..ja saatiin jälkkäritkin :D . NAMS! On vaa tuo syöminen, tai sen jälkeinen elämä, hankalaa, jos ei syö pientä annosta..maha nii ylhäällä että tilaa ei ole enää ku sivuille levitä.

Muute mulle sano neuvolantäti, että sf mittaan mulla vaikuttaa lyhyt väli tossa edessä. Siis nostaa mahan pystyyn, kun ei mahdu kasvamaan ja sit lopulta kasvaa sivuille, kun ei pystyynkään mahdu. Siksi niin yläkäyrillä mennään täällä. Joten kyllä se ruumiinrakenteesta vissiin kiinni hyvin pitkälti on. Mäkin kantanu aina normaalia tai pienehköä vauvaa kokonsa puolesta.

Mut nyt tarttee nukkumaan, öitä!

tere,

onnea piipille tyttökuulumisista! loistavaa tuo nykytekniikka! :flower: :) ja kaikille muiilekkin hyviä neuvolakuulumisia saaneille! :flower: :flower: :flower:

pessi: en mäkään lukenut noita synnytyssaagoja, silmäsin, et missä on synnytystä ja hypin yli. sori kaikille, mutta haluan synnyttää ilman kovin suuria ennakko-odotuksia tai pelkoja. :)

sf-mitasta: mulla oli viikko sitten eli rv 25 tasan 25cm eli ihan yläkäyrällä. on sanottu mullekkin, niin neuvolassa kuin cacciatorella, ettei kohdunpohjan korkeus korreloi vauvan syntymäpainon kanssa. mullakin esim. istukka edessä, joten nostaa vatsaa.

4d-tekniikasta joku (vanamo?) kyseli: mulla profiilissa meidän tytsyn kuva, joten voit huomata, että kasvonpiirteet erottuvat kyllä aikasta selvästi. :) suosittelen!

ommoo napukkaa vielä: täällä pääosin kaikki ok; närkkiminen vaivaa ja selkä jumittelee välillä. renniet, piimä ja jumppa on kovia sanoja tällä hetkellä...

eva & helmi 26+1 :heart:

jospa tää nyt näin aamutuimaan toimisi :kieh:

nelli: ylläpidolle voit laittaa viestiä etusivulta, siellä on vasemmassa reunassa osio missä lukee ANNA PALAUTETTA.

jahvetti: mun terveiset yklläpidolle on lähteny jo muutama päivä sitte :kieh: vastaus tuli että palautteesi on vastaanotettu, no hienoa... :kieh:

mulla oli siis eilen neuvolalääkäri ja siellä kaikki ok. vauva perätilassa aika tiiviisti mikä vähän huolettaa että mitä jos ei käänny :/ no turha sitä vielä on murehtia kun aikaa on kuiteski vielä. paineet oli 110/70, pissa puhdas. sf-mitta oli 25 mut mulla tuo maha häviää maatessa aika hyvin tonne lantioon. aika tasasesti on nyt menny tota yläkäyrää. hb oli noussu hiukka vaikken oo rautaa syöny aikoihin joten sen passaan nyt kokonaan. en haluu ummetusta, on sen verran karseeta :x sit jos lähtee laskuun ni sitte pitää kokeilla taas jotain muuta. sykkeet oli 135-145 joten se niistä tyttösykkeistä :whistle: tiesinki kyllä sen että sykkeet saattaa laskea vauvan kasvaessa. saa nähä mitä ne on jatkossa sitte. rasituksen terkat meinas unohtaa kokonaan kun mulla oli sijainen ennen sitä lääkärikäyntiä. eli nyt pitää sit soitella labraan ja varata se rasitusaika. yök :x ja sitte pelottaa mitä noi sokerit oikeen on. kiva kiva jos joutuu sille ruokavaliolle ni jouluhan se menee sitte rattosasti :snotty:

Hei se on MARRASKUU jo! :D Enää kolmekuukautta jäljellä... :whistle: Vauvan painoa mietiskelin tuossa ja jos mun logiikka eli vauvanpainohan nousee noin 200g/vko pitää paikkaansa niin tää meidän tyttönen painaisi täys aikaisena n.4000g! :eek: Herranjee kuka sen pungertaa ulos???????? |O (painoarvio oli vko25 n.980g)

Tarppa ja toukka 26+2

c81
Huomenia! Onnea neuvolakuulumisista Cruella! Ja Piipille tyttökuulumisista.. ja öö.. varmaan unohdan taas monen monta. Sallikaa se miulle, raskaus dementia on pahimmillaan taas :S
Flunssakin on iskemässä taas päälle.. voi kökkö. Ei vielä näin vähästä kehtaa jäädä pois töistäkään, mutta ei kyllä täällä jaksaisi ollakaan. Äsh. Kaipa tää ja huominen menee, onhan sitten viikonloppu! :)
If hylkäsi meien vauvavakuutuksen.. ja nyt sitten kilpailutetaan kaikki vakuutukset ja siirretään ko. puulaakista pois. Just ja just ehditään vielä hakea uutta. If ei sitten nimittäin informoinut meitä mitenkään ennenkuin itse aloin kyselemään. :kieh: No, ei olla oltu muutenkaan tyytyväisiä palveluun, niin vaihdetaan pois kaikki sieltä.

alottaako joku uuden ketjun :attn:

tyttiliini: meillä on sama homma, tolla pojalla ei oo kun muutamia sanoja mut tekee eleillä sitte tiettäväksi mitä tahtoo. oliko teillä tätä? oon kuullu paljon tosta että eka ei oo ku muutama sana tai ei sanoja ollenkaan ja yhtäkkiä alkaa puhetta tulemaan. arvelen että meillä voi käydä niinkun teilläkin. ja varasin meille myös ton ylimääräsen neuvolan sinne kun poika on 2,5 et kattoovat vähän sitä puheenkehitystä. ajottuu toi 2,5-vuotisaika just siihen ku vauvalla on eka neuvola niin saadaan 2 kärpästä yhdellä iskulla :)

Yhteistyössä