Huomenta =)
Viikonloppu meni niin vauhdikkaasti että eipä koneelle ennättänyt ja heti tuntuu jäävän jälkeen kaikista jutuista ja nyt yritän parhaani mukaan päästä niistä perille.
SEElle ja muille jota flunssa vaivaa, paranemista :hug: Meille se taitaa olla tuloillaan, ainakin junnu oli eile illalla kuumeessa ja aamulla yski :/ Tsemppiä myös
Seelle ultraan tälle päivälle!!
Äippä70 on ollut juhlapäiviä urakalla viikonloppuna, onnittelut kihlapäivän johdosta myöhästyneenä :flower:
Kiin, onnittelut tyttötiedosta :heart: Kauniin nimen olette keksineet tytölle!
Pessille samaa vastaisin kuin monet muutkin että kyse taitaa tosiaan olla kivuttomista harjoitussuppareista jotka tosiaan kovettaa masun. Vaarattomiahan nuo ovat kun kivuttomina pysyvät =)
Jahvetti kysyi sf-mitoista ja mulla se oli viime neuvolassa rv 19+2 17cm. Mä luulen että siinä mittaajan käsissä tulee yhtäkkiä sentti tai pari joko liikaa tai liaan vähän hyvin helposti.
Zukulle myös onnittelut kihlapäivän johdosta :flower:
Nauroin
Tyttiliinin jutuille istukka-aivosta ja lapsiveden ja maidon päähännoususta
Kuvaavia sanontoja
Vakuutuksista tähän väliin, meillä ei ole yhdelläkään lapsella ollut eikä oteta tälle tulevallekkaan. Vaikka ihan hyviähän nuo tietyissä tilanteissa olisi mutta mä en jaksa ainakaan sairastumistapauksessa alkaa taistella vakuutusyhtiän kanssa ja siksi meillä ei niitä ole ollut.
Puolukoista, mä pakasta ne kokonaisina ja sitten survon kun otan käyttöön. Tapoja on siis monia mutta onneksi lopputulos on maultaan aina yhtä hyvä =)
Onnittelut
Jepsulle talokaupoista ja toivottavasti löydätte sopivan asunnon =)
Painonnoususta, mulle tullut nyt kolme kiloa puoliväliin mennessä. Lähtömittoina 156 cm ja 54 kg eli ihan ok nousu. Jokohan tämän raskauden jälkeen pääsisi entisiin mittoihin eli alle 50 kiloon
Närästyksestä, täällä toistaiseksi satunnainen vaiva mutta pian muuttuu jokailtaiseksi korventamiseksi mikäli sama kaava toistuu kuin aikaisemmissa raskauksissa :/ Rennie auttaa mulla jotenkin mutta jos pahemmaksi muuttuu niin täytyy kokeilla jotain muuta apukeinoa.
Liikkeet tuntuu istuessa ja seisoessakin, pieni urheilee tosi ahkerasti joka päivä ja useatikkin :heart: Keskiviikkona kauan odotettu rakenneultra, jännittääkin jo. Mies edelleen vakaasti sitä mieltä että sukupuoli kysytään ja mä toisaalta haluaisin pitää tiedon salassa loppuun saakka, saas nähdä...
Haettiin viikonloppuna sitten tuplarattaat. Päädyttiin Hartaneihin koska niihin mahtuu hyvin istumaan isompikin lapsi ja olivat muutenkin mieluiset. Sattuipa vielä käydä tuuri että löysin huutiksesta vajaa puoli vuotta vanhat, suomesta ostetut, 1,5 vuotta takuuta jäljellä ja uudenveroisessa kunnossa olevat tuplat. Uudet maksaa suomessa 699e ja me saatiin nämä 360e
Eikä tarvinnut alkaa tilailla saksasta kun noi takuuasiat mietitytti siinä melkoisesti.
Nyt on mentävä taas aamupalalle kun masu kurnii :wave:
äitsy ja pieni 20+2, puoliväli ylitetty, jes :heart: