Hirveän huono-olo jo monta päivää. Ihan kuin pahoinvointi ois tullu takas :x
Mistähän vois johtua?
Mistähän vois johtua?
Et kai ole napannut mistään mahatautia? On kuulemma ainakin täälläpäin liikkeellä :S. :hug: Paranemisia :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Hirveän huono-olo jo monta päivää. Ihan kuin pahoinvointi ois tullu takas :x
Mistähän vois johtua?
Mie oon käyttäny jo jonkin aikaa lentosukkia, ne auttaa tosi hyvin! Mutta on vain polvisukkapituiset. Silti paljon vähemmän turvotusta, eikä pakota jalkoja melkein yhtään iltaisin, kun aiemmin ihan hirveesti. Onko nuo stay up sukat arvokkaat.. on budjetti vähän tiukilla, mutta tekisi mieli kokeilla.. nuo lentosukat kun oli vaan kympin..Alkuperäinen kirjoittaja Tuttemui:Hommasin muuten itselle sellaiset instrun tukisukat, stay uppina. En siis niitä mittojen mukaan tehtyjä? Oletteko muut joutuneet turvautumaan tukisukkahousuihin? Mulla sellainen orastava suonikohju "räjähti" ja sain mojovan mustelman. Ajattelin, joskos tukisukista ois apua...
Ihana maha! Kade siitäAlkuperäinen kirjoittaja Jepsu:Nyt olis uusi masukuva laitettu profiiliin. Juuri otettu
Kade oon Tuttemuille... meillä lähestyy hääpäivä ja sit mun synttäritkin mut oon miehelle sanonu jo et mitään ei tarvii alkaa hommaamaan kun alkaa noi rakennuspuuhat niin tarvii rahaa niihin ihan mukavasti muutenki.
Jepsu ja martti 24+6
Jossain oon jopa kuullu tän!!! Pitääki ihan kattoo löytyykö peräti omalta koneelta, jos ei niin veljellä on varmaan ainakin *jope-fani*Alkuperäinen kirjoittaja zuku:jahvetti ois makia ku löytäs tuon jostain cd:ltä ja vois sit vaik "nauhottaa" isännälle cd:llisen isällistä musiikkia