Heippuli!
Olenpa minäkin viikon verran vaan seuraillut teitä sivusta, vaikka olis välillä tehnyt mieli kirjottaakin... On vaan ollu vähän murheita. Varokaa, nyt voi tulla todella omanapaista vuodatusta... Vaikka niinhän se on mulla aina...
Ollaan äidin kanssa vähän niinkun riidoissa, tai siis äiti on loukkaantunut mulle asiasta minkä otti AIVAN liian henkilökohtasesti. Järkyttävää tää on siks etten oo äitin kanssa ollut riidoissa, hetkinen... Ikinä! :'(
Siskon kanssa sillä on paljonkin ollut känää, mutta mun sisko onkin sellanen tuittupää etten ihmettele
On siis koko ajan sellanen alakuloinen olo ku äippä tulee mieleen. Toivottavasti edes jouluks tilanne olis rauhottunu, kyllä mä äitiä töissä nään joka päivä, mutta juttelu on aika vähäistä.
Ja kun se on lupautunut ne vaunutkin ostamaan ...
Oltiin muutes taas torstaina siellä perhevalmennuksessa, kyseessä vauvanhoito... Siellä oli sellanen kolmen kuukauden ikäinen "mallivauva"
Ja se vauvan isä varsinkin oli aika kiva tyyppi
Enpä tiedä saiko sieltä nyt mitään mullistavaa tietoo, tarinan opetus oli ehkä suurinpiirtein se että kaikkea pientä roinaa mitä myydään vauvanhoidon nimissä, ei välttämättä tarvi ostaa... Ja minähän tietty muistan tämän vielä parin kuukauden päästä kun ostohysteria iskee, vielä ei ole iskenyt :wave:
Nyt on pakko kysyä taas jotain ei niin vauvanpuhtoista asiaa, mutta älkää vetäkö mitään johtopäätöksiä, kysyn vaan
Eli onko peppuseksi kovastikin huono idea näin jo kohtalaisen raskaana ja tästä eteenpäin?
Ajattelin vaan kun siellä aikasemmassa perhevalmennuksessa sain ensimmäistä kertaa tietää, että jossain vaiheessa lapsen asentoo kokeillaan myös peräaukon kautta
Joten siitä sitten mieleen, että tökkiikö SE sitten rajustikin...
Noh, vastatkaa jos tiedätte ettekä vaipuneet myötähäpeään meikästä
Aini, se piti vielä mainita että kun siellä valmennuksessa kyselivät että ootteko paljonkin jo hankkinut lapselle tavaroita niin kaikki muut viittoili koko ajan, me oltiin siinä että joo no tuota, on meillä pinnasänky =) Pitäis varmaan kohta... Aika menee yllättävän nopeasti.
Tänään vasta aion saada aikaseks mennä käymään kelassakin, oon niin vetelys...