Huh heijakkaa mä oon ihan ulkona koko ketjusta... En ees muista mihin kohtin oon viimeks kirjottanu...Päivät menee hurinalla ja tuntuu että mitään ei jaksa ja silti on pakko jaksaa... Pari kauheeta siivouskärpästä on iskeny ja niihin olen sitten paneutunu ja sitten onkin pari päivää pelkkää lepoa sillä toi maha ottaa tosi koville toi siivoominen .......
Potkintaa ilmenee jokapäivä ja mä oon ollu jopa niin saamaton etten oo lapsille ees perheenlisäyksestä puhunu... HYI mikä äiti... jotenki sitä vaan oottelee ja oottelee sitä "oikeeta" kohtaa sanoa
Että sitä voi ihminen olla jokseenkin laiska
Niinku se nyt ois iso juttu kertoo, mut sit tulee nää kaikki "mistä vauvat tulee, miten ne sinne menee ja kuinka se oikeen tapahtuu jne" kysymykset ja jotenkin mä en jaksa oikeen perehtyy niihin... Mitään en kiellä,enkä myönnä siis
No niin mitään uuttakaan ei oo juurikaan tapahtunu...varsinainen supistelu on jääny vähemmälle ja muuten vaan jokapaikkaan sattuu ja kolottaa...
Ja joulukuussahan multa sitten poistuu kone eiku ton mä oon jo kertonu, mulla on vahva tunne siitä
Voi että tätä lahonuppia...
Että siis pääsen kyllä koneelle kun miehen kone on tuossa vieressä, mut omaa konetta mulla ei siis enää sen jälkeen ole...
Kun ei tänne mitään mahdu...
Käytiin uus sohva tilaamassa/maksamassa ja 8. päivä pitäis sen tulla... Meillä on siis noin parikytävuotta vanha rocky tossa joka on TÄYSIN räjähtäny malli...
Eli uus tulee enemmän ku tarpeeseen...
No niin, samalla sitte hommattiin neidin huoneeseen uus vaatekaappi.. tai siis ainoo vaatekaappi, ku neiti pitää vaatteitaan omassa huoneessa, ihan käytännöllisyys syistä... =)
Nyt ne on sitten aina levällään,kun ei niille ole paikkaa, mut sittempä on, se on sitten ihan toinen juttu miten ne siellä kaapissa pysyy
No kovaa tolkutusta ja äidin kättä siinä välillä tarvitaan tottakai.. (siis niiden vaatteiden kaappiin laitossa toki äidin kättä... )
öh...kaikilla oli jotain kauheen kivoja kertomisia ja mulla ei mitään tän ihmeempiä... eli siis olen hiljaa
Saapis ja tiitiäinen 26+0 (näemmä ainakin Jimenan kanssa samoissa mennään)