Hellou taas toooosi pitkästä aikaa... Sentään oon tän kuun aikana viimeks kirjotellu :ashamed:
Mulla sitte kans nää ihanat vaivat on tullu jäädäkseen ja mua ei vois yhtään vähempää innostaa nää... |O
Närästää... TOSI pahasti, välillä oikeen tuntuu että tekis mieli ennemmin oksentaa ku syödä...ja silti väenvängällä jotain pitää syödä...
Suonenvetoihin auttaa magnesium... Mulla ei oo vielä ollu (koppoti koppoti... *hakkaa hulluna kaikkia puisia pintoja, rystysiä säälimättä*)
Ja ahistaa.. siis oikeen PERUSTEELLISESTI... maha tuntuu olevan kurkussa saakka ja mihinkään ei voi taipua, eikä mitään voi tehdä... *vali vali vali vali*
Selkeesti syy on siinä että neljäs raskaus menossa...
Kolmosesta mulla oli järjettömän kauheet liitoskivut ja tässäkin ne oli alkamassa ja hups keikkaa ne katos jonnekkin ku maha nousi tänne kurkkuun
Ja sitten oikeelle puolelle mahaa pistää ja polttaa ja kakkaaminen on yhtä juhlaa... Siis miten ihmeessä voi vaihdella saman päivän aikanakin että on ummetus taikka ripuli... Siis aivan KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!!! En ees muista että muista ois ollu tämmöstä,että liekkö tää nyt ees kauheen normaalia??
Siivoominen ei suju, eikä minkään lattialta keräily... voitte kuitenkin kuvitella että kun kotona on sotkemassa tommonen kolme vee, ni sitä romua on jokapuolella ja PALJON!!! päivän siivoomisesta saa kärsii pari päivää aivan loputtoman väsynyttä oloa ja kolotusta.
Ja toi väsymys on kyllä mulle yövirkulle jotain aivan uutta.. yhdentoista aikaan illalla alkaa silmät lupsahtelemaan uhkaavasti ja jos makaamaan menee ni uni tulee justiinsa... ja aamulla ei sitten MILLÄÄN ylös..Parhaimmillani olen kuitenkin ollut pirteenä aamulla kun menin yhdeltä nukkumaan ja kello soi seittemältä... Eli nukun yleensä aivan liian paljon mutta kun mua NUKUTTAA!!!
Käveleminen,kuten monelle muullekkin on yhtä tuskaa.. Tai oikeastaan sekin on jännä... Mulla kun on matkaa tonne pienten kerholle semmonen 1½ kilometrii ni menomatka on tuskaa ja tulomatka ei oo tuskaa mut pissahätä on jotain aivan kamalaa.. ja kun hetken joudut pidättämään, ni sitte vaan sattuu ja sattuu se pissaaminen.. siis rakkoon.
Ai joo, minäkin oon ollu juu siellä sokerirasituksessa, mutta ilmeisen huonona ihmisenä en oo tuloksia tullu soittaneeks mistään... tiistaina on neuvola ja sitten kysäsen... AJattelin että kai ne sieltä sitten jos kauheen vakavat lukemat ois ollu, ni oisivat ilmottaneet suoraan... ?!?
En siis tiiä.. mut näin ajattelin... mä oon näitä hyvin saamattomia ihmisiä ja kun neuvolan soittoaika on päivisin puol tuntii ni mä en sitten IKINÄ muista sitä sillon tai sitte on itellä niin kauhee hoppu tehä jotain,ettei EHDI!!
Supistelee joo kävellessä ja jos joutuu jotain enemmän tekemään... Muutoin mahassa käy kamala vilinä päivästä toiseen, nukkuuko se IKINÄ??? Ei ainakaan siltä tunnu...
No niin, säästetään teidät enemmiltä valituksilta...
Ihana oli lukea kaikkien kuulumisia ja että jotain samoja vaivojakin on
Saapasjalkakissa ja tiitiäinen 30+1 (hui hirvee)