pikkuGreippi juu minä siitä puhelin siitä kaakaovoi puikosta ja sen siis itselle homamsin.. on ollu khyl tosi riittoisa,tuntuu ettei ole kulunu yhtää vielä vaikka muutamia viikkoja jo ollu ahkerassa käytössä.. ite laittelen sitä aina puhtaalle iholle suihkun/saunan jälkee.. ja 14? maksoi et ei ole kyl kallis, mulle ei kans ensimmäistäkää arpea ole tullut..
katja87 meillä kans poitsu on tuolla tosi alhaalla.. ei ole sieltä tulossa mut on alhaalla rt:ssä,kai siellä on hyvä olla tai jotain..
jennis kyseli pitäskö olla huolissaa ku vauva painaa tuonne alas, ni mulla painaa kans koko ajan ni ko jo mainitsin yllä, on vaan alhaalla kuulemma,et ei huolta.. ite kävin asiaa tarkistuttaa siks ku oli lisänä noita supisteluja.. ikävältähän se tuntuu ku työntelee itteensä vielä alas päin, tuntuu et alapää repiää just kahtie.. :ashamed: jos kovin tuntuu kurjalle ja huolestuttaa ni voithan varailla neuvolan lääkärille aikaa tai mennä polille käymää et katsovat paikkojen olevan kiinni..
kovasti on kaikilla täällä supisteluja.. taitaa ruveta olee ne viikot ite kullakin et rupee kohtu harjoittelee, ku näyttäs ni monella olevan tätä supistus toimintaa..
(.) tänne ie ihmeempää,kävin tänää taas neuvolan kallonkutistajalla juttelee,uusiks sit taas ööh 2vaiko3viikon päästä.. ei muista taas..
maanantaina meen sinne pelkopolille sit.. viime yönä tuli sit otettua 12h yö unet menin vaan illalla 10jälkee sänkyy et köllöttelen hetken ni nukahdin sit.. 1kerran heräsin 7aikaa vessaa ja jatkoin unia vielä puol11 asti
silti vaan tuntuu et väsyttäis koko aika.. :/ kävin just hakee ellos pakettia postista,matto tuli ja muutamat verhot jne.. olkkarin sisustusta ajattelin laittaa vähän uusiks.. mies jo lupautu mulle verhoja mallaa ikkunaan, ei tarvii ite lähtee taiteilee tuon kiipeämisen kans, ja kuulemma ylöspäin nuo venytykset ei tee hyvääkää..
tässäpä tältä erää..
peikko ja poitsu 28+6 :heart: