Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

Ihanan aurinkoista!!! Tän aamun vietän ulkona ja sitten siirryn sisälle siivoamaan,kun tänään on the day kun vanhemmat tulevat kylään... Saas nähä mikä on reaktio ;)

Vuotoa yhä edelleen :( En uskalla/viitsi aloittaa antibiootti kuuria ennen kun saan pissanäytteen annettua (ettei vääristä tulosta ja tietää sitten onko se se oikea lääke), eli joutuu maanantaihin odottamaan... No ainakin on kiinnitys- ja kasvukipuja, mutta tällähetkellä NAUTIN niistä
--> tietää kaiken olevan ok. No sitten vatsa... Ei sitä voi piilottaa,eikä olla huomaamatta ;) Tyttökin (7v) sanoi,kun kerroin meille vauvan tulevan: "Kyllä sulla onkin äiti jo tosi iso maha!"

Nyt hommiin että saa elukatkin aamupalaa :D

Mirka J. & AkuElma 14+3
 
  • Tykkää
Reactions: EevaN
Ihanan aurinkoista täälläkin! Kyllä kelpasi pojan kanssa ulkoilla nyt heti aamusta, kun ei ollut kovin kylmääkään enää. Toivottavasti kevät tulisi pian. :)

Tänään jännättäänkin huomista, kun hommat paikallisessa koulussa alkaa. Alkuu pääsen erityisluokille, ja olen äärettömän innoisani asiasta. Koulussa siis on kaikki luokat peruskoulusta, sekä erityisluokat vieressä. Silloin kun mä olin muksu, niin noi erityisluokat olivat vielä hallinnollisesti eri koulu, mutta nykyisin ovat kuulemma kaikki samaa puljua. Ihanaa, tämä mahdollistaa mulle laajempaa työkenttää, eikä varmasti tule kahta samanlaista päivää olemaan. :)

Tänään olen ollut huolissani, kun eilisestä asti on taas kipuillut alavatsaan. Mullahan se pissatulehdus jo hoidettiin, mutta olikohan toimiva antibiootti? Ainakin eri merkkiä oli kuin yleensä. Vähän huolissani olen, kun ei nää kivut oikein sitä pissatulehdustakaan ole. Tai kivut ovat erilaisia. Täytynee taas huomenna yrittää neuvolaan, vaikkei siitä mitään hyötyä olekaan. Täti ei kuitenkaan ole taaskaan paikalla, tai sitten ei ole mitään huolestumisenaihetta yms... Onko muilla ollut kipuja raskaudenaikana? Millaisia ja mistä johtuivat?

Emma-Ria 13+4
 
Emma-Ria: Mulla oli kahdessa aiemmassa alavatsa kipuja, jotka johtui vaan kohdun kasvusta eikä ollut mitään sen kummempaa, tosin jos tuntuu kipeältä enemmänkin niin tottakai soittoa neuvolaan ja kysyt sieltä.


Työssäoppimispaikassa on tullut koko viikon sellaisia katseita tuonne mahan seudulle, että eipä sitä tarvitse enää kauaa peitellä! Mietityttää hieman että miten käy viimeisen työssäoppiminen mutta se on sitten toukokuun ongelma :D

Metis 14+6
 
Viimeksi muokattu:
Mukavaa sunnuntaita kaikille, ihana lukee teidän kommentteja. Tuntuu vaan että ite on niin erilaisessa elämäntilanteessa kun kaikilla melkein on jo ennestään lapsia ja mullahan tää on vasta ensimmäinen. Ja kun on naimisissa ja työpaikka ja ikää 27 ei kukaan ole kyseenalaistanu tätä babya joille oon sanonu... Mut yks törkeimmistä kommenteista vois olla jos joku kelle vaan tulis tokasemaan: oliks vahinko. :attn:

Mulla löyty sykkeet neuvolasta, oli pakko käydä kun olin jo niin huolissani kun ei oikein oireita ollu ja yli viikko vielä nt-ultraan... Oli ja syke oli 160. Tässä vaiheessa siis normaalia ettei juuri mitään oireita ole! Eikä vatsakaan oikein vielä kasva eikä paino nouse...

Mites, missä vaiheessa ja millä tavoin ootte ruvennu treenaamaan lantionpohjalihaksia? Mikä olis tehokkain tapa, kuulat vai ihan perinteinen lihasten omatoiminen jännittäminen? En oikein saa semmosta tsemppiä tai rutiinia niiden harjoitteluun vaikka tiedän että tärkeää olis. Vinkkejä kiitos!! ;)

Mulla on myös sama kuin Tiialla, eli toi päänsärky. Sitä esiintyy 1-2 kertaa viikossa eikä edes Pandol auta. Yöunet sen vaan vie ja esim. eilen meni loppupäivä pilalle sen kanssa. Olin käyny hiihtämässä ja juonu paljon vettä mutta vaan paheni iltaa kohden. Että se niistä luonnollista hoitokeinoista... Ei kai se auta kuin kärsiä.

tiituli85+vaavi 12+2
 
Täällä meinaa olla vaikeeta iloita tällä hetkellä mistään.. Päätettiin poikaystävän kanssa erota, enkä nyt edes tiedä haluaako hän olla missään tekemisissä lapsen kanssa (kun ei sitä tiedä mies siis itsekään). Eli nyt täytyy suhtautua siihen, että "yksin" odottaa vauvaa, vaikka onkin perhettä tukemassa. Tästä huolimatta olen tosi iloinen tulevasta vauvasta, eikä sitä iloa mikään vie :)

Ainiin, ja mulle voi vaihtaa tämän nimimerkin käyttöön tuon *niinu*:n tilalle.

Eli niinaj /21v/1.lapsi/la 26.9/K-SKS

niinaj ja vauveli 11+3
 
Viimeksi muokattu:
Yksi uusi mukaan?! :)

4.9--Gildanen--20v--Ensimmäinen--Tyks

Tässä on mennyt lähinnä sulatellessa asiaa ja poikaystävän kanssa järjestellä asioitamme. On yllätys vauva ei siis ollut suunnitelmissa mutta totta kai pidän vauvan.
Poikaystävävä tai no miesystävän kanssa ei vakituisesti asuta yhdessä, jonkin verran vanhempi. En tiedä miten otti uutise ?! Ei ole kauheasti puhunut. No minä ainakin olen iha onnelinen murusta :)
Opiskelen yliopistolla ja olen viikonloput ja arki iltoja töissä.
Raskaus on ollut jotenkin jännittävää, testin tein rv 6, alku ajat meni jännittäessä mutta kun näku ultrassa pienen :heart: 14+4 menossa, masu muuttaa muotoaan pyöristöö tasaisesti viikottain. PAHOINVOINTI on ollut järkyttävää, oksentaminen on jatkunut sitte rv 10 lähtien, nyt on vaan n. Joka toinen päivä onneksi. Osa ruuista teke pahaa.
Asunto pitäisi vaihtaa, tähän 35 neliöiseen ei oikein vauva mahdu. Uusia vuokra-asuntoja oin katellu kunhan toi mies päättäisi jotain :mad:

Mutta tällänen täällä :)

Gilda ja Kika 14+4
 
Gildanen tervetuloa joukkoon! Täälläkin on pikku-kakkkonen ylläri, päätti saapua kierukasta huolimatta. Isompi shokkihan se taisi isälle olla, mutta joskus noi miehet vähän seuraa perässä. :)

Tiia- synnytätkin sitten samassa paikkaa! Saas nähdä jos osutaan samaan aikaan. :) PHKS on kyllä ihan hyvä paikka synnyttää, mulla ei ainakaan jäänyt huono maku suuhun, vaikkei ihan putkeen mennytkään esikon kanssa. :)

Täälläkin kärsitään päänsärystä, eikä säännölliset ruoka-ajat, nukkuminen, ulkoilu auttanut yhtään. Kärsin siis ihan migreenistä, mutta ärsyttää kun sitä pukkaa nykyisin joka toinen päivä. Panadol ei auta. Lääkäri tosiaan määräsi mulle jotain täsmälääkettä, mutten oo uskaltanut sitä vielä kokeilla. Akupunktio auttoi esikon aikana! Sitä kannattaisi kokeilla. :)

Emma-Ria 13+4
 
Ja niinaj, tosi ikävää että erositte! Aina ei parisuhteet valitettavasti kestä, mutta parempi se lapsen kannalta on syntyä tasapainoisen yksinhuoltajan perheeseen, kuin tasapainottomaan ydinperheeseen. :) Ja sulla on onneksi vielä aikaa saada asiat kuntoon ennen vauvan syntymää. :) Onko myös mahdollista ettei ero ole lopullinen? Meillä meni miehen kanssa sukset ristiin esikon raskauden aikana, ja silloin otettiin aikalisä parisuhteeseen. Miehen äiti oli juuri kuollut ja sitten nappasi vielä samaan aikaan kauan toivottu vauva, niin siinä sitä sitten oltiin. Pää pystyyn vaan!
 
Kiitokset vastaajille, kun kyselin siitä B-mitasta:)

Tänne iski ihana yrjötauti:O Viime yö meni melkein kokonaan vessassa, hyi että! Onneksi alkaa helpottamaan pikkuhiljaa..Kamalat kouristukset mahassa oksun lisäksi, nyt ootetaan milloin mies aloittaa saman rallin..Luokanope kun olen, niin sitä näköjään napsii kaikki taudit mitä luokassa jyllää. Katotaan oonko huomenna vielä työkunnossa. Aion kyllä jäädä kotiin, jos vähänkin heikottaa! Ennen sitä meni töihin vaikka pää kainalossa, mutta tän raskauden myötä oon vaihtanu ajattelutapaa..Tää on nyt ykkösasia, kyllä ne työt hoituu siellä ilman minuakin!
 
Minut saa poistaa listoilta. Pe oli ylimääräinen neuvolakäynti, koska keskenmenon pelko niin suuri(kkm 6/12). Sykettä ei löytynyt, jonka jälkeen lääkäri ultrasi ja totesi että pikkuinen oli kuollut. Koko vastasi viikkoja 11 ja sinä päivänä mulla alkoi 11 viikko, joten aika vasta asia oli tapahtunut. Huomenna sitten sairalaan ja aloitetaan lääkkeellinen tyhjennys. =( Toivottavasti teillä muilla kaikki sujuu hyvin! =)
 
Voi kun mua surettaa menetyksen kohdanneiden puolesta... Se tunne, se vaan on ihan kauhea :(

Omaa napaa Mun äiti se vaan on ihan paras! Oli ihan innoissaan vauvauutisista :) Sano, että on mukava taas päästä vauvaa hoitamaan kun noi ekat on jo niin isoja (11 ja 7). Tuli tuo reaktio jo kyllä ihan puskista :O
Vuoto taitaa olla lopuillaan, jippii!
Nyt ansaittu päivälepo ;)
 
Pahoittelut melin :hug:

Mirka J. Hyvä, että vuoto alkaa loppumaan ja pikkuisella oli kaikki hyvin ultrassa :heart:

Ja tervetuloa uusille! :flower:

Äh eikö tää paha olo vois jo hiipua. Aamuisin laatta lentää, vaikka syökin jo heti jotain pientä ennenkuin nousee sängystä... Mulla on ollut muutamana päivänä ylävatsa kipeänä. Yleensä alkaa iltapäivästä ja jatkuu iltaan/yöhön asti. Kipu ei ole pahaa, mutta ilkeän tuntuista. Mutta nyt saunan lämmitykseen.

Sunshine ja pirpanat 14+1
 
Pahoittelut melin :( :(

Täällä myös päänsärkyä ja niska-hartiaseutu AIVAN jumissa ja kipeä,pää ei käänny mihinkään suuntaan..jatkunut jo reippaan viikon, mies on hieronut ja venyttänyt hartiat ja niskat, mutta ei tunnu auttavan. Seuraavaksi kokeilen pitkää,kuumaa suihkua ja suuntaan suihkun hartioille ja niskaan.
Huomenna np-ultra, ihanaa päästä kurkkimaan pikkuista, kumpa kaikki olisi hyvin. Onneksi mies tulee mukaan.

Piupiuu 12+0
 
niinaj jopas :/ oliko yhteine npäätös vai ? ymmärrän tok ijos et halua kertoa, halit.

mirkaj hyvä juttu :)

kaverin pojan 4v synttärit juhlittu :) kaikkia ihania herkkuja syöty ja mutusteltu, nams! lashjaksi vein maasto trikoo puseron ja pipon, tykäs kovasti. oottelen vanhempa poika kotia. oli minun vanhempien kans jyväskylässä. oli päässy kattoon jokerit-tps pelin :D iha ninnoissaan reissusta.
 
Nyt teen lupauksen. Aion lukea tänään koko tän kuun ketjun läpi ja käyn JOKA ILTA lukemassa päivän kirjottelut. Nimittäin mua ärsyttää nyt ihan liikaa, kun en oo yhtään perillä mitä tänne kellekin kuuluu.

Eli kunhan tänään jossain vaiheessa saan koko ketjun luettua, niin kirjottelen sitten lisää :)

Suan ja Pikku-Pulla 14+2
 
Moi kaikki!! täällä yksi onnellinen odottaja lisää. La on lopulta tarkentunut 9.9., odotan esikoistani, ikää jo 33v mutta odottanut tätä kuin kuuta nousevaa sillä jouluna 2000 mulle sanottiin etten koskaan ikinä milloinkaan saisi lapsia.. Hähää, olivatpahan väärässä ;) Ensin oli tooosi vahva tyttöolo mut vaihtui poikaoloksi, vahvistusta saataneen 25.3. varhaisrakenneultrassa.. :) jännitystä ilmassa ja huomenna 14+0. Jaiks!

Eli: henttonen/ 33v. / ensimmäinen lapsi (km 10/12) / KYS
 
Viimeksi muokattu:
plääh, hieman paskan maku jäi ku tuossa porukassa oliki muualtaki, ehkäpä siksi tuntu niin ouvolle sielä kirjottaminen. ehkä ois pitäny jättää liittymättä :headwall: hmmp, kiva ryhmä muuten joo ei siinä mutta en tiä
 
melin osaotot! Sitä myötäeletään täälläkin teidän menetystä. :(

Mirka j, ihanaa että vuodot ovat loppumassa! Jos nyt sitten seuraisi se ihana odotus? :)

Tiia- ei mitään huolta! Muakin jännitti ihan hirveästi mennä sinne huonojen palautteiden vuoksi, mutta kun menin synnyttämään, niin oli todella lämmin vastaanotto. Tuli heti tunne, että kaikki menee hyvin ja on turvassa. :) Kätilö joka meitä avusti, oli aivan upea tapaus ja varmaan muistan hänen nimensä aina. Yritti aivan kaikkea mahdollista synnytyksen avuksi ja oli juur sopivasti mukana. Eli sen verran kuin koin tarvitsevani. Lopuksihan se synnytys sit meni ikävästi, kun poika autettiin ulos imukupilla ja muuta pientä mukavaa, mutta kätilöä ei ainakaan voinut syyttää yhtään mistään! Ainoa mikä päksissä on ikävää, on ne lääkärit... Yhtään mukavaa lääkäriä en oo vielä siellä tavannut! Osastollaoleminen oli ihan ok ja hienosti autettiin kun olin aika heikossa kunnossa. Ruoat tuotiin alkuun ja autettiin vesssaan kun en itse päässyt. Imetkyseen sai loistavaa tukea ja pojankin sai hetkeksi kansliaan, kun oli alusta asti heikkouninen ja itkuinen. Hyvillä mielin menen taas syyskuussa. :) ja ihan Lahdessa asustellaan, missäs te?

Emma-Ria 13+4
 
tintta iita: mulla tuli kyllä vähän samanlainen olo. Olisi kyllä ollut kiva tietää asiasta jo sillon liittyessä. Enkä nyt oikein tiedä mitä tekisin tuon ryhmän kanssa, että jäänkö vai poistunko.

Olisiko mahdollista jonkun perustaa meille kaksplussalaisille ihan oma ryhmä, siis tälle meidän ketjulle (tämän kautta yv.tä ja sillä omalla nimimerkillä)? Olisiko täältä kuinka paljon halukkaita tulemaan fb.ryhmään?

Mä nyt olen tällainen rajoittunut yksilö, enkä tosiaan mitään henk.koht asioita tykkää kirjoitella nettiin...ja jos porukassa on 100+ ihmistä ja vielä monelta eri foorumilta ja tuon kokoisessa porukassa ei varmasti kaikki kirjoittele (eli porukassa on niitä jotka käy vaan lukemassa ja silloin myös ne ihmiset on ihan täysin vieraita) niin miten voi luottaa siihen, että ne jutut ei leviä muualle ( ja kun ei itse niillä muilla foorumeilla ole koskaan edes käynyt) niin noh...

Noh, tulipa nyt soppa. (Tuli itselle vaan vähän kurja olo)

Jiina ja rv13+
 
Iltaa.

Mirka J: Ihana juttu et kaikki oli kumminki hyvin.
Tintta iita: Mä oon kyllä etääntyny siitä fb ryhmästä ihan täysin, tuntuu et sinne hukkuu sekaan.. Mut nyt en ihmettele jos siellä on kaikkialta muualtaki porukkaa.

Mulla on takki vähän tyhjä tällä kertaa enkä osaa oikeen kirjottaa mitään järkevää. Saatettiin äitin mummu hautaan eilen ja muistotilaisuudessa tunsin ensi kertaa vauvan liikkeet, monta kertaa ja ihan selvästi. Tunne oli epätodellinen siinä tilanteessa kun samaan aikaan oli suru mutta uusi elämä muistutti itsestään itkun lomassa.. Ja jälleen aikaisemmilla viikoilla kun kolmas. Liikkeitä on tuntunu tänäänkin. <3

Nyt lähen nukkumaan, tää oli vaan pikanen kirjotus vaikka luin kaikkien kirjotukset kyllä. Hyviä vointeja kaikille :)

RockMama + tiitiäinen 11+5
 
Iltaa arvon naiset, piiiitkästä aikaa taasen!

Olipas tänne tullut paljon kuulumisia, täytyy vielä jatkaa lukemista.
Täällä väsymys helpottanut paljon mutta pahoinvointi jatkuu, oksentamaan joutuu joka toinen päivä ja luulenpa kokemuksesta että tätä jatkuuu sit ihan loppuun asti et välillä täytyy käydä heittämäs pienet ökät pönttöön.

Tarkkana saa olla et mitä suuhun laittaa ja kun nyt on sellanen kausi ettei oikein mikään maistu. Ruuanlaitto ei vois vähempää kiinnostaa.

Niskat ja hartiat täälläkin ihan jumissa, hierojalla kävin torstaina ja keskiviikkona uusiks. Mulla on aina näin keväisin kauheet migreenit kun aurinko paistaa niin kirkkaasti ja heijastaa lumesta, ni ilman aurinkolaseja se on menoa ja koko ajan siitäkin sellanen pikkusen etova olo.

Liikkeitä tuntuu myös jo kovasti, torstaina piiiitkästä aikaa neuvolaan ja saa kuulla sydänäänetkin <3

Me asutaan omakotitalossa ja kerrankin on tilaa kun saatiin yläkerta valmiiksi ja sinne molemmille lapsille omat huoneet. Me nukutaan yläkerran aulassa ja nyt sitten alakerran makuuhuone on ihana ylimääräinen huone, toistaseks. Isompien lasten pikkulapsiaika vietettiin ahtaasti keittiö-olohuone-makkari-eteinen- kommuunissa mutta hyvin silloinkin mahduttiin.

Jaaha, ja taas alkaa huono olo vellomaan joten poistun täältä mutta jospa jaksaisi taas vähän aktivoitua tännekin suuntaan. FB:n ryhmässä olen myös mutta siellä se kommentointi on erilaista ja nopeempaa ni ei jaksa siellä kaikkia pitkiä ketjuja aina lukea, täältä tulee luettua kuulumiset tarkemmin ja tietää missä oikeesti kukakin menee.

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille!

Hannis ja mansikka 14+2

p.s. keksin hyvän muistisäännön missä pysyn kärryillä et millä viikolla menen, eli kuluva viikko nyt 10 + 4 = 14 :D merkonomimatikkaa
Nyt on kätevä tarkistella vaikka kesästä et kuinka pitkällä silloin jo onkaan ;)
 
Uusi "oire" havaittu: iltaisin ei hirveästi yhdeksää pidempään jaksa pysyä hereillä ja tosin ei aamullakaan pysty nukkua kahdeksaa pidempään ;)
En siis muutenkaan aamusin yleensä pitkään nuku, mut oon yrittäny edes yhtenä päivänä viikossa nukkua ysiin tai jopa kymppiin...

Eipä kai muuta kun nyt jo nukkumaan ;)

Mirka ja AkuElma 14+4 (huomenna)
 
FB- ryhmästä Mun mielestä vois perustaa kaksplussalaisille vielä oman ryhmän? Voihan tuollakin pysyä, mutta mielelläni kirjoittelisin myös tiiviimmässä porukassa ja se olis tosi kivaa, jos se olis sellanen missä on vaan kaksplussalaisia. Tuntuu että tuo ryhmä ei tule koskaan yhtä tiiviiksi kuin mun aiemmat kokemukset noista ryhmistä, koska siellä on niin paljon liikaa ihmisiä.. Aion tuolla pysyä, mutta olen myös halukas liittymään kaksplussalaisten omaan suljettuun ryhmään mikäli sellanen perustetaan. :)

Uusille tervetuloa!

Menetyksen kohdanneille todella, todella paljon voimia!

Lapsille ei olla vielä kerrottu raskaudesta. Meillä lapset 5v ja kohta 4v, kerrotaan heille varmaan sitten kun on rakenneultra takana päin :) Meillä on hyllyssä tuo "vallaton vauva valtaa vatsan"- kirja ja siitä lapset on tykänneet paljon. Ollaan sitä lueskeltu muuten vaan jo piiiiitkään :)

Mies tulee mukaan seuraavaan neuvolaan, koska ei päässyt lastenhoitosyistä ekaan ultraan mukaan ja haluan että pääsee kuulemaan edes sykkeen :) Ja sitten tietysti tulee rakenneultraan. Muille käynneille ei tarvii tulla, kun on jo "tuttua juttua" :)

Liitoskivut on tulleet mun kiusaksi. Esikoisesta ei ollu mitään vaivoja missään vaiheessa, toisesta nää alko n. viikolta 20. Nyt sitten kolmannesta näköjään jo rv14. Huomenna täytyy soittaa neuvolaan ja varata seuraava aika muutaman viikon päähän ja samalla sitten mainita tästä. En pysty oikeesti tekemään oikein mitään, tänäänkin siivoilin vähän enemmän kuin normaalisti niin jo on niin järkkykivut ettei oo tosikaan :/ Täytyy pyytää lappu lääkäriltä, että saan laitettua salijäsenyyden tauolle, kun ei sinne nyt auta mennä :( Ärsyttää! Paino on jo nyt noussut ja varmaan nousee taas entisestään kun ei pääse edes liikkumaan... :/

Np-ulta tehtiin täällä ensin alakautta, mutta koska vauva oli hankalassa asennossa eikä ultraaja saanu kunnolla päätä mitattua eikä aivolohkoja katsottua niin sitten katsoi vielä vatsan päältä :)

Liikkeitä olen tuntenut nyt muutamana päivänä. Tänään ei ole tuntunu vielä mitään, mutta eilen tuntui kun sohvalla istuskelin.. :) :heart:

Sukupuolta ei aiota selvittää. Esikoisesta ei tiedetty, toisesta tiedettiin. Nyt päätettiin että jännitetään loppuun saakka. Hankintojakaan ei tule tehtyä sukupuolen mukaan, joten sillä asialla ei ole kiirettä meille :) Ehditään selvittää se sitten kun vauva on sylissa :)

Nimet saatiin eilen vihdoin päätettyä lopullisesti molemmille. Tähän asti tytölle on ollu varmat kolme nimeä, pojalta on puuttunu toinen ja kolmas nimi. Tai toiseen nimeen oli kaksi vaihtoehtoa ja kolmas nimi puuttui. Nyt sitten päätettiin nekin. Ihanan helpottavaa :D Otin siitäkin ihan ihmeellisen stressin. :)

Ruokajuttuja. Olen yrittäny välttää "kiellettyjä", mutta esim. fetaa olen syönyt (kunhan on ollut pastöroitua). Aurajuustoa söin alkuraskaudessa, kun en raskaudestani tiennyt. Vakuumikalat ym on helppo jättää pois ja maksaa ja muuta en edes vois syödä kun ällöttää :D BATTERYA himoitsen niin että huhhuh! Sairaalaan otan kyllä yhden mukaan ja juon heti kun vauva on ulkona :D Niin paljon himottaa se!

Kouluasiaa... Mulla siis jää nyt AMK kesken. Viimeinen vuosi jää vaiheeseen. Jännitin sitä, miten ihmiset reagoivat ja pelkäsin, että moni pitää tätä lasta vahinkona, kun näin tapahtui. Tämä on kuitenkin tunteella tehty päätös, koska järjellä ei aina voi tällasia asioita päättää. Ehdin ihan hyvin käydä kouluni loppuun vielä vuosien päästä :) Ja olen enemmän kuin tyytyväinen tähän ratkaisuun :) Nyt tuntuu siltä, että näin elämän kuuluu mennä :)

Nyt täytyy taas jatkaa hommia :) Parannan tapani tästä lähtien ja aion joka ilta lukea kuulumisia ja kommentoida vähän useammin kuin tähän asti :)

Edelleenkin,
Suan ja Pulla 14+2
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä