Nyt taas kun muistais mitä on lukenut...
Memelle onnittelut hyvistä np-ultra kuulumisista.
Miksa Easywalkerit on kyllä ihan nappivalinta
meillä oli ne kun kolmonen synty ja kakkonenkin nukku vielä päikkärit vaunuissa. Talvivauvoja kun meillä ollut niin tuli kokeiltua lumessa työntäminen ja oli helpommat työntää kuin meidän Brion yhdistelmät.
Me kokeiltiin aika monet tuplat ennenkuin ostettiin vaunut. Ite huomasin ja kaverin rattaita työntäessä totesin myös, että pitkälle tai ainakin itselleni sellaset päälleikkäin istuttavat oli huonot kun jalat potki joka askeleella sitä alempaa istuinta tai sitten työntöasento olis ollu todella erikoinen. Kannaattaa siis itse käydä ajelluttamassa niitä vaunuja, jotta tietää onko niitä hyvä työntää.
Meillä on esikoisen Brion yhdistelmät edelleen käytössä ja samoja vaunuja käytetään tällä viimeiselläkin. Tosin kankaat olen uusinut kun alkuperäinen kuomu meni rikki. Hyvät vaunut siis aikanaan ostettiin, ei oo mikään muu kuin tuo kuomu hajonnut ja sekin omaa tyhmyyttä. On ollu toosi kovalla käytöllä ja edelleen pelittää aivan kuin ennenkin. Reilu 7 vuotta ollu liki joka päiväsessä käytössä =) kauhee myyntipuhe
sorry.
Tiia mulla kävi ihan samalla tavalla kolmosen kanssa, silloinen kaveri tunnisti mut palstalta ja levitti meidän uutista ilman lupaa. Juoduin kanssa ite poistamaan tekstit netistä. Todella inhottava tilanne : /
Mahan kasvu tajuton pallo jo nyt, justiinsa hääkuvia katselin 2. odotuksen ajalta niin samankokoinen maha nyt kuin silloin rv20. En ymmärrä miten en oo vielä vanhemmille kärähtäny. Heillä nyt muita murheita niin "uskalla" heitä järkytttää tästä 4. muksusta. Toppatakkikaan ei enää piilota mitään :headwall: on mulla kyllä noi edellisetkin kaks raskautta näkynyt todella aikasin.
Painon nousu ei tietoa kun 2. neuvola vasta torstaina eikä kotona ole vaakaa... voin kyllä järkyttyä neuvolan vaa'alla sen verta tulee syötyä :ashamed:
Liikkeet on tuntunut jo muutamia viikkoja ja joka päivä tuo muistaa äitiä tökkiä. Eilen illalla sain vastauksenkin kun tökin massua potkujen jälkeen :heart: kauheita karuselleja olleet nuo muutkin ja eipä näytä tämä siinä kerhossa toiseksi jäävän =) Nytkin tökkii tuonne masuun, illalla on varsinkin tosi aktiivinen :heart:
Raskaudesta tietävät kummankaan vanhemmat ei edelleenkään tiedä, omilla vanhemmilla oon käyny useastikin mutta heidän tilanne huomioiden en nyt viiti "järkyttää" kuten aikasemmin kerroin. Miehen vanhemmilla ei olla käyty koko raskauden aikana vaikka tuossa naapuripitäjässä asuvat, puhelimessa ei olla koskaan raskautta paljastettu eikä kyllä paljasteta nytkään.
FBssä en siis todellakaan ole tästä huudellut enkä huutele :kieh: ilmotan sinne sitten kun vauva syntyy, en aio edes sukupuolta kertoa kun kaikki sitä tyttöä melle toivoo... |O sain siitä siis kuulla jo edellisen pojan jälkeen.
Sokerirasitus en joudu sinne nytkään, viime raskaudessa jo synnärillä ihmeteltiin, että taidat kyllä olla ainut kuntalainen joka ei tuossa iässä ole rasitukseen joutunut. Saan vapaaehtosesti siihen mennä jos haluan ja jotenkin olis kiva käydä kerrankin kattomassa omat arvot... jotkut pitää hulluna
Kirskis koskas teille tuloksia luvattiin? En huomannu tuolta tekstistä joten anteeksi jos olet sen kirjoittanut. Kiva, että punktio meni "kivuttomasti".
ON Kauhulla odotan kuinka selkä kestää tämän raskauden. Toisissakin raskauksissa on ollut selän kanssa ongelmia, mutta viime kesänä totaalisen selkälukon takia kun selkä kuvattiin löydettiin välilevyn pullistuma sekä spondyloosi (tms.) Nyt jo selkä välillä ilmoittelee itsestään ilkeästi, kun muistaa vaan ettei kumarru eteenpäin päivät menee hyvin. Mutta mitenkäs sitä kyykit kun maha rupee olemaan tiellä... noo onneks tulee kesä ja mies on sitten illat kotona, jätetään tavarat maahan saa nostaa ne kun tulee kotiin
katotaan miten mä tosiaan nauran muutaman kuukauden päästä : /
Selällään ei voi nukkua kun kädet puutuu kuten tais
sunshinekin kirjottaa. Mä sitten pyörin koko yön kun mikään asento ei oo selälle hyvä, tuttua puuhaa tosin en mä oo kokonaisia öitä nukkunu 5 vuoteen :|
Maha on siis valtava kohta ei mahdu mitkään vaatteet päälle, ja kaikki mammavaatteet kerkesin kolmosen jälkeen myydä kun ei pitänyt enää masua kasvaa. Kotona on päällä kesähousut mutta ulos ei viittis enää ostaa uusia housuja muutamalle viikolle.
Muuten olo on aika energinen huomaa, että alkuraskauden väsy on väistynyt ja nyt alkaa virtaa taas olemaan. Joinain aamuina tulee kyllä vielä etominen vastaan ja täytyy ihan töitä tehdä, että jotain saa mahaan ennenkuin menee oksun puolellle. Närästyskin on antanut ensi vihjeitä jälleen tulevasta, saa varustautua taas Rennie paketeilla. Maksimi annoksen edellisessä raskaudessa vedin päivittäin :$ on kyllä inha vaiva sekin.
Hmm, eiköhän tässä ollu taas romaania kerrakseen
opcorn: päivittäin käyn lukemassa mutta ei ehdi kirjottaa.
Mukavaa pääsiäisen aikaa kaikille syysmasuille
Orchid ja Taotao 14+?