miss_piggy :hug: sanattomaksi vetää :'(
uusia odottajia onki tullut paljon mukaan =)
lämpimästi tervetuloa kaikille myös mun puolesta!
Ihanaa, kun tänne tulee lisää porukkaa.
Onpas paljon neuvolakuulumisia tullut
kiva lukea niitä. Ja sydänääniäkin jo moni kuullut :heart: maltan tuskin odottaa, kun pääsen itse kuulemaan ne äänet. Neuvolalääkäri parin viikon päästä. Sitä odotellessa.
Joku tais ihmetellä nt-ultran myöhäistä ajankohtaa.....eikös se pitäis tehdä 13+6 viikolla viimeistään. Mulla se on vasta 14+0 tasan, mut tuskin väliä, kun en halunnut sitä down-verikoetta eikä multa sitten mitata niskaturvotustakaan ollenkaan. Oon ne edellisissä raskauksissa ottanut kyllä aina, lähinnä rutiininomaisesti, mutta nyt halusin skipata niiden testien yli, koska ne testitulokset ei vaikuttais millään lailla siihen, että haluan tämän lapsen :heart: ja kun oon niin h*mmetin kova stressaamaan ja murehtimaan, niin senkin puolesta en halua mitään ylimääräistä tietoa etukäteen
Ällötys on hieman helpottanut, mutta väsymys on KAUHEA |O väsyttää ja masentaa ihan kympillä, kun huoli miten jaksaa töissä ja kotona lasten kans ym. ym. Kotityöt kasaantuu ja kaikki on rempallaan, kun en jaksa töiden jälkee muutaku nukkua. Lapsillekkaan tää ei oo kivaa. Sekin yks syy miksi oon niille kertonut raskaudesta, on edes pieni perustelu tälle äidin laiskuudelle :ashamed:
Turvotusta myös täälä! Juu ja niinku joku sanoi, heti syönnin päälle maha turpoo ja paisuu. Aamulla suht kevyt olo ja maha ei näy, mut heti lounaan jälkee jo pömpöttää ja iltaa kohen on ähky olo. Miten sitä jaksaa sitku on viikkoja 30+ ja maha oikeesti iso????
Housut kiristää...huomasin tos ku yritin farkkuja päälle....eipä huvita pitää niitä. Täytyy siirtyä sporttimalliin ja josko ostaa sit mammahousuja jonku ajan päästä. Yhdet mammafarkut mulla on ja ne on ollu hyvät käytössä jo nyt, reilut, mutta ihana kun ei kiristä
Delila 11+2 :heart: