Kirskis ota mut pois tuosta etusivulta koskien tuota fb-ryhmää. Kun tosiaan se yks ryhmä on nyt suljettu ja sit tuo toinen ryhmä, niin oliko se nyt Suan vai kuka joka sinne lisäilee porukkaa
Täällä ollut parin viikon tauko täällä kirjottelemisessa ja hui, sivuja tullut älytön määrä!
Pitäs joku ilta ottaa ja lukee kaikki läpi, nyt ei jaksa.
Väsymys on jotain niin suurta.
Pahoinvointi on onneks osittain helpottanut, tämä ei tarkota sitä ettenkö oksentelis kuitenkin.. Niin ja
itkuherkkyyttä tullut: Yks päivä itkin, kun mies toi väärän värisen keksipaketin!
Ei voi olla enää todellista!
Viikonloppuna tuli sit päähänpisto ja oli aivan pakko käydä hakemassa akva parin tunnin ajomatkan päästä (en oo kestänyt olla auton kyydissä nyt yhtään parin kuukauden aikana), mutta yllättävän hyvinhän tuo sujui
Onko täällä muita akvaarioharratajia? Itelle on ensmäinen tuo, vaikka koko ikäni oon tuosta haaveillu, niin saattasin kaivata välillä jotain apuja sen kanssa
Mä ehkä myös kyllä olisin sen kannalla, että kaikki tässä ryhmässä halukkaat pääsis tuohon uuteen ryhmään mukaan ja sitten pidettäs vaikka kuukausittain nimenhuutoja ja karsittas taka-alalla olevat.. En tiiä. Pitää laittaa ehotus tuonne ja kahtoo saanko tyrmäyksen heti kättelyssä
Niin ja
np-ultrassa kävin viime torstaina, kaikki hyvin <3 Saatiin aivan ihana kasvokuvakin 4d:nä <3 Itellä tyttöolo on ollut ihan sata varma, mutta nyt tuossa kasvokuvassa lapsukainen näyttää niin pojalta
Mukana oli mies ja 2-vuotias esikoinen.. Pikkusisko sitten jäi odotushuoneeseen, niin ultraaja hihkas, että tule nyt tänne toiselle puolen, kaikki kiva tapahtuu täällä tms
D Oli aivan mahtava ultraaja ja kokemus ja kaikkee. Oon niin rakastunut jo tuohon pikkuseen tuolla sisällä! Mitenkä siitä on voinutkaan tulla nyt jo näin tärkeä?! Ai niin ja koko mittakin saatiin melkein, n.10cm. Aika iso jo