Heipan! Saankos liittyä seuraanne, täällä oon taustalla lueskellu teidän juttujanne, ja tuntuu jo siltä että ootte mun porukkani
Mulla oli la menkkojen mukaan 25.9, mutta eilisen ultran jälkeen siirtyikin melki viikolla eteenpäin, eli olis vasta 1.10, tuon takia ei saanut ultraaja mitattua niskapoimua, joten uus aika on kahden viikon päästä, meitä ei toki haittaa, kun päästään uudestaan katsomaan pientä
. Mut luulen et vaihtuu taas tuo la tuolloin... Mutta jos ei haittaa ketään, että yks "lokakuinen" täällä roikkuu, niin mielelläni tänne kirjoittelisin, kun tunnutte jo tutuilta
Ja luulen että tämä tulokas ottaa kuitenkin varaslähdön
Vielä itsestäni sen verran että olen 33vuotias, tällä hetkellä meillä on kaksi poikaa (vm 06 ja 08). Naimisissa ollaan oltu kohta 12vuotta, et "vanha" pari jo ollaan
Kolmattamme on yritetty kolme vuotta ja viimeinen vuosi oltiin hoidoissakin, yksityisellä. Ja näin ollen nyt sitten napsahti! Mä oon niiin onellinen kun näyttää siltä, että saan olla kotona, kun esikko aloittaa koulun ensi syksynä! Jippii! Perheeseemme kuuluu vielä 9vuotias koiraneiti.
Asustamme täällä Kanta-Hämeessä, eli synnytyssairaalaksi tulee K-Hks. Kovin montaa odottajaa ei muistaakseni ollu täältä päin, mut haitanneeko tuo.
Oloni on ollut ihmeen hyvä, pientä ällötystä on ollu ja väsymys on ollu hurjaa, klo 21. on silmät vaan menny yksinkertaisesti kiinni. Oksentanut en oo kertaakaan, ainakaan vielä... Mut pari kertaa on ollu lähellä, töissä kun oon pessy kakkapyllyä (oon pk:ssa alle 3-vuotiailla töissä) ja kotona kun putsasin likakaivoa... Niin ja vaihteleva päänsärky...
Kertomisesta muille, muutama hyvä ystäväni tietää ja vanhempani. Veljelleni piti kertoa viikonloppuna, mut tulinkin itte kipeeks (ja flunssa ja kuume vaivaa vieläkin...) Mut jos tänä viikonloppuna kertois...
Pojillemme ei olla vielä kerrottu, jos senkin jättäis viikonlopulle, tai sit kerrotaan tänä iltana.
tiggeri ja ihme 11+1
elikkäs tässä olis vielä tuo päivitys, jos siis saan liittyä joukkoonne... 1.10/tiggeri/33/3.lapsi/K-Hks