***Plussanneet Viilaajat 18***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkumyy28 ejk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikkumyy28 ejk

Vieras
Plussanneet viilaajat 18

Viilaajat:
Aikku 20.6.2007 Kätilöopisto - 10.6.2007 Tyttö; 2470g/46 cm
Monsku 26.7.2007 NKL - 28.7.2007 Tyttö; 3170g/50cm
Joanna 5.8.2007 Kätilöopisto - 2.8.2007 Poika; 2770g/47cm
Ewa 27.8.2007 Ruotsi - 20.8.2007 Tyttö; 3260g/51,5 cm
Entu LA 24.10.2007 KYS - 18.10.2007 Tyttö; 3230g/49cm
Ilona 27.10.2007 Tays - 19.10.2007 Tyttö; 3320g/50cm
Elviira 26.2.2008 Kätilöopisto - 20.2.2008 Poika; 3680g/51cm
Inkku78 28.03.2008 KYS
Prinressa 6.4.2008 NKL
Joppuli 13.4.2008 Jorvi
haikkis 22.4.08 koks
Pikkumyy 10.7.2008 Kaks
Aava 9.7.2008 Kätilöopisto
Pilvi 7.9.2008
niinuska 22

Onnea Elviiralle!!! Meidän pirpana on kohta jo 9kk, aika lentää... Viime viikolla 8kk lääkärineuvolassa mitat 6,4kg ja 67cm, pikkunen mutta pippurinen tyttö, oppi konttaamaan jouluna ja tukea vasten nousee myös kovasti, katotaan millon oppii kävelemään. Kaksi hammasta tuli alas joulun tienoilla, kavereita ylös odotellaan. Eipäs ehdi enempiä, yritän ehtiä jossain vaiheessa käydä kirjottamassa vähän enemmän.

Aikku ja Kiira

Heips,

Toivottavasti ONNITTELUT ELVIIRALLE löytävät perillä täältä uudesta ketjusta :)

Ihanaa saada Viilaajiin vihdoin toinen poika! Nyt on jo niin monta synnyttänyttä, että jos porukkaa kiinnostaa, voidaan perustaa vauvanhoitopuolellekin ketju?!
Tosi kiva oli @ikusta kuulla myös!

Monsku & Villi 7kk tasan :)

Kiva kuullu välillä Aikusta ja Monskustakin. Perustakaa vaan vauvanhoitopuolelle viilaajat niin me sitten liitytään sinne sitten aikanaan.

Taas nukuin tosi hyvin viime yön. On nää nukkumiset kyllä kummallisia nykyään. Viikonloppuisin kun mieskin on kotona niin herään jo tosi aikaisin pirteänä vaikka vois nukkua pidempään ja sitte yritän olla hissukseen täällä ettei se heräis. Noh kohta on herätyskello niin ei mieskään saa nukkua pitkään :)

Taidan mennä aamupalalle ja pötköttämään vielä vähäx aikaa jos vaikka tulis telkusta jotain katottavaa

Prinressa ja Nöpö rv 34+5

love.gif

Hirmuisen paljon Onnea Elviiralle ! ! ! ! !

Nella

Aurinkoista perjantaita!

Mä en taaskaan saanu nukuttua...oli niin levottomat jalat...

Oon huomannu et kirppu tykkkää potkia ja pyöriä eniten aina aamulla ja illalla kun makaan sängyssä. Päivälläkin liikkeitä tuntuu satunnaisesti mut tuolloin on aina vilkkaampaa :)

Mukavaa viikonloppua!

pikkumyy ja kirppu 21+1

Moii...
Neuvolakuulumiset nopsasti ennen kuin lähden kaalilaatikolle...

Painoa tullut huimat 67g/viikko
verenpaine ok
Pissa ok
EI edes hemoglobiinia mitannut
sf 32cm
vauvelin syke 130

Oli aikamoinen ylläri toi paino... Ihan mukavaa toisaalta kun ei ollut sitä mitenkään paljoa tullut. Vaikka olo on kuin valaalla...

Nyt hyvillä mielin viikonlopun viettoon.... taidan poiketa makuunin karkkialtaalla =)

Joppuli 34+0

Järkky päivä! Väsymys vaan pahenee ja pahenee. Palaverissa tiputin täyden teemukin keskelle pöytää, en vaan jaksanut pitää sitä kädessä. Ja muuttaa pitäisi illalla ja huomenna... Mutta se on positiivista, että vauva potkiskelee taas ahkerasti. Ilman niitä pikku tönimisiä olisi kyllä itku tullut jo moneen kertaan tämän työpäivän aikana.

Viikonloppuja kaikille!

-Aava 21+0

Viikonlopun alkuja! :)

Tajusin just että maaliskuu alkaa huomenna!! hui"! :) siellä sitten inkku seuraavana listalla, hurjaa miten tämä aika menee.. <3
Mitens odottajat; millaiset unet teillä pyörii? :) tai siis minä näen ihmeellisiä unia, joskus pelottavia, joskus hyvin eroottisia ja ylipäänsä hurjan ihmeellisiä.. meneeköhän raskauden piikkiin? :) ainakin se on totta että raskaana varsinkin loppuraskaudessa unia näkee enemmän. Käyn jo iltaisin mielenkiinnolla nukkumaan että millaisiahan kuvia ensiyönä katselee. :D
Mä olen taas sokerivierotuksessa tämän viikonlopun kun alkoi taas näyttää että tämä herkuttelu lähtee lapasesta. :) Vietän viikendin ulkoillen ja terveellisesti syöden. Mulla olis vielä vauvaa varten hankintalistalla rintapumppu ja itkuhälytin.. itkuhälytintä ajattelin kokeilla jospa huuto.netistä onnistuis huutamaan.

Ihanaa viikonloppua kaikille ja voikaa paksusti! :)

Mä ostin itkuhälyttimeksi radiopuhelimen, suosittelen semmoista, kun ovat jopa halvempia, kanavia on enemmän ja kantama paljon suurempi. Jostain keskustelupalstalta sen vinkin hokasin. Pitää tietty kattoo, et ko. puhelimessa on itkuhälytintoiminto. Minun puhelimessa on 5km kantama ja taatusti ei kärähdä ulkonakaan kun on siihen tarkoitettu (vertaa se uutinen jostain itkuhäläristä, mikä kärähti vaunuissa kun oli muka vaan sisäkäyttöön...), eikä maksanutkaan itseasiassa kuin 49e. :)

Mun pitää aloittaa varmaan totaalisuolaton dieetti, mä oon kauttaaltaan niin turvoksissa, että ei oo tottakaan. Naurettiin just kun jalkaterätkin on niin turvoksissa, että näyttävät ihan menninkäisen tai hobitin jaloille. :D Mahtaa vaaka taas yllättää ens viikolla neuvolassa. Viimeisen neljän viikon aikana on tää turvotus alkanut tulemaan, ja sitä on jo ihan kamalasti tosiaan. Hirvittää ajatella, että voi olla vielä kuus viikkoa jäljellä, ja jos se tätä vauhtia kasvaa niin oon varmaan keuhkopöhössä siihen mennessä. Vihkisormus menee just ja just ekan nivelen yli...

-Inkku, tasan 36

Voi tota Inkun turvotusta, mulle neuvolan täti totes et ei taida turvottaa kun ei oo painoakaan tullut =).... Nyt vaan paljon nestettä ja ananasta.

Mä nukuin niin sikeesti viime yönä, etten huomannut kun mies oli tullut viereen ja poistunut sieltä, olin aamulla ihan ihmeissäni et mihin se on mennyt vai oliko se ollenkaan täällä.... mielestäni olen sen yöllä sen siinä nähnyt. Olin ihan pölmästynyt. Ja nyt on virtaa taas.

Oottelen et koira tuodaan hoitoon niin pääsen lähtemään uimaan. Jotenkin tekee mieli altaaseen kun toi ilma on taas ihan harmaa. Keskiviikkona mennään ostamaan Kaalepille syöttis jo valmiiksi kun saa kodin ykkösestä -300% alennusta yhdellä kupongilla niin tulee vähän edullisemmaksi se tripptrappi. Sen kyllä suosiolla raijaan tonne kellariin odottamaan.

Aamulla raivasin vessan kaappiin tilaa Kaalepin hygienia tarvikkeille et on sit lähellä kun pitää mennä pylly pyykille. Ihanaa kun se kohta syntyy.. muhun iskenyt vauvan kaipuu, onneksi on noita korvike vauvoja töissä, mutta niitäkään ei ole enää kun 4 päivää, toisaalta niin ihanaa mutta toisaalta hyvinkin haikeeta... Mä varmaan tuun siellä pyörimään paljon.

Monsku ja Entu perustakaa ihmeessä se vauvan hoito ketju... sitä olisi nyt jo kiva lueskella... ja me hypätään mukaan kun saadaan puserrettua nämä asukit pihalle.

Unohdinkohan sanoa et me ollaan edelleen perätilassa. Eli ihmetellään....

Joppuli 34+1

Voi Inkkua.. Mulle ei oo tullut vielä turvotusta yhtään, sormukset mahtuu hyvin sormiin. Ei kyllä jaloissakaan oo ainakaan sellasta turvotusta että huomais, oon innokas kokeilemaan jääkö kuoppia yms. heh.

Saatiin tänään vihdoin hoitopöytäkin kasaan ja nyt oon järjestelly tavaroita sinne.

Pitäisköhän vihdoinkin se sairaalakassikin pakata ettei oo pakkaamatta kun lähtö tulee. Jos sitä menis vaikka sitä pakkailemaan ajankuluksi.

Prinressa rv 34+6

Mä sain tänään siivottua keittiön oikein juurtajaksaen! Kaikki tavarat järjestelin ja pyyhin hyllyt ja viskelin pois vanhentuneet ruoat. Niitä olikin kamalasti, ihan hävettää. :( Siis kaikkia jauhoja yms. Neljä tuntia putkeen touhusin, mutta nyt alkaa jo näyttää hyvälle. Muille huoneille meinasin tehdä saman homman joskus, vaikkapa huone päivässä -projektina. Kohta saunaan ihailemaan turvonneita koipia... :P

Joppulipas halvalla TrippTrappinsa hommasi, minä sain vaan 30% alennusta, heh. ;)

-Inkku, rv 36+1

Mähän kirjoittelen ihan mitä sattuu... Mulla olisi myös toi keittiön puunaus edessä, mutta kun ei tiedä et koska ne sitä remonttia aloittaa niin voi olla et saa jäädä... katsellaan kun toi äippäloma alkaa ja rupee kyllästyttämään pelkkä oleilu...

Mä en kyllä tehnyt tänään niin mitään, maannut sohvalla kun täs koneella toi tenavan pää ahistaa niin kovaa ettei pysty kauaa istua.

Hihii... mä nään teistä jo unta, ainakin prinsessa oli viime yönä mun unessa, olit kirpparilla myyjänä... luultavimmin myös Inkku oli siellä. Vähän huvitti kun aamulla heräsi, että oonko teistä riippuvainen.

Tänään kestovaippahulinoille ja nyt aamupalalle... aattelin ton koiruuden viedä pitkälle lenkille kun tänne on tullut talvi yöllä =)

Joppuli

Hih, kiva päästä toisten uniin, mä näen vaan levottomia unia.

Mun kaveri oli saanut eilen pojan, laskettu aika ois ollu vasta loppu kuusta. Hui, rupeaa jännittämään kun nyt viikon välein näitä vauva uutisia tupsahtelee. Kohtahan se on munkin vuoro.

Prinressa rv 35

Hyvää sunnuntai-iltaa! :)

Mitenkäs täällä voidaan? mulla on mennyt koko päivä lorvimiseksi ja löhöilyksi. Onneksi sentään olen pysynyt herkuista erossa :) odotan jo että 24-sarja alkaa.. saunankin pistin kuumaksi jospa vielä siellä rentoutuisi. Minulla on serkun rippijuhlat viikon päästä ja etsin onnittelurunoa korttiin. Silmiini osui hyvät kummiksi pyytämis runot, joten laitampa ne myös teille jos innostutte kummeja runon muodossa pyytämään. :) eli:

Pieni ystävä
odottaa syliä,
lämmintä mieltä.
Suostuisitko
kummiksi,
pitämään pienokaisen
poissa huonolta tieltä?

Kummia odottaa nyt
perheemme vastasyntynyt.
Vaippaa ei ole
ihan pakko vaihtaa,
mutta lapsellisuuksia
et saisi kaihtaa.
Lopulta muksu kun teininä
luokses kurvaa, olisi hienoa,
jos hän yhä sinulta saisi
tukea ja turvaa.

Kävi mielessä juttu
jo aamulla varhain.
Sinusta tulisi
kummeista parhain.
Jos päätät pikkuihmisestä
huolta kantaa,
ehtisitkö tänään
vastauksesi antaa?
Hyvät ystävät ovat kuin lyhtyjä tiellä
- ne eivät suinkaan lyhennä matkaa,
mutta tekevät sen valoisammaksi kulkea.

Lähtisitkö pienokaisemme kummiksi valaisemaan hänen matkaansa?

Ihania värssyjä Haikkis olit laittanut... harmi kun olen jo kummeja pyytänyt=)

Nyt on hulinat nähty ja koettu, olipa paljon porukkaa ja tungosta, hienoa että kestovaipat kiinnostavat, mutta jäi anti vähän suppeeksi kun oli hankalaa liikkua. Sain muutamat kuoret ostettua ja villahousujen pesuaineen, niin saadaan niihin kosteussuoja pysymään. Nelosen uutisissakin oli äsken juttu ja YLEN väkeä siellä näin. Hienoa että ovat kiinnostuneita. Viime vuonna kävin keväällä turun vastaavila hulinoilla, siellä oli kyllä hieman rauhallisempaa ja mahtui jopa kulkemaan. Silloin Kaaleppi oli haave vain, hassua. Nyt itsellä pursuaa kaapit vaipoista ja oon ihan innostunut kestoilusta =).

Nyt varmaan lähden jäätelöä syömään... nää mun viikonlopun syömiset on taas ihan mitä sattuu, laitoin miehen tänään ruokavastuuseen ja meillä syötiin pakaste pizzaa =).

Kaverit sai tänään pikkuisen chihuahuan ja oli niin suloinen otus että. Oli vanha chihu ihan ihmeissään kun sitä tultiin meiltä hakemaan uuden pikkuisen kanssa. Mä haluan kanssa vauvan =). Olin tolle ukolle sanonu, että jos ei vauvaa kuulu niin meille tulee chihu vauva, mutta nyt voisin sen chihunkin vielä ottaa.

Hyvää alkavaa viikkoa, mulla se on viimeinen työviikko, ettäs tiedätte =)

On Haikkis löytänyt ihania runoja, meilläkin jo kummit pyydetty.

Silmät ristissä täällä oon kun kissa herätti ennen viittä jo, enkä saanut nukuttua sen jälkeen. Oli päättänyt ruveta tonkimaan roskista, saa ite kaapit auki. Sen ruuatkin on jouduttu laatikkoon siirtämään kun muuten sillä ois itsepalvelu ruokakaapille. Nyt se ite nukkuu tuolla tyytyväisenä :(

Nyt taidan yrittää jotain saada tänään aikasex ettei menis ihan hukkaan koko päivä.

Prinressa ja Nöpö rv 35+1

Aurinkoista maanantaita! Täällä on vaihteeksi taas ihanan aurinkoinen pakkaskeli...

Paljonko sulla Joppuli on noita vaippoja valmiina? Ootko tehny ueempaa kokoo ja minkälaisia? Mä ootan nyt et saisin kavereilta kassillisen heidän käytettyjä kestojaan, että voisin sit sen jälkeen itekin vähän ommella.En vaan oikeen vielä tiiä minkälaisia ym...

Iltapäivällä aattelin kävellä uimahallille, saa mies sit poimia mut sieltä kyytiin kotimatkallaan...

Reipasta viikkoa kaikille!

pikkumyy ja kirppu 21+4