Pikkukakkosta toivovat

Tiistai 14.08

hannamamma.....tyttö 06/05...kp 1/31-35.....yk.5
eräs äiti 79.....Tyttö 06/02.....Kp 2/21-28.....yk.3
weiss.....08/01...................... kp 7/27-30.....yk.3
sinuhe.....poika 05/06............kp 11/27.....yk.2
Jonsku79.....Poika 12/04........kp 11/30-35.....yk.1
fosfori.....Poika 04/05.............kp 14/29-35.....yk.4?
sonja R.....08/05.....................kp 14/28-30.....yk.2
Iintiltu.....Poika 03/06.............Kp 18/30-35.....yk.1
buffo.....tyttö 06/06................kp 20/30.....yk 9.
Höpöli.....Tyttö 06/05 .............kp 21/28-30.....yk?
Venla-05.....01/05...................kp 23/30.....yk.2
Hilbert.....05/05.......................kp 23/??.....yk.1
Äippä2006.....Poika 08/06.......Kp 26/??.....Yk.1
juu.....tyttö 03/06....................kp 29/24.....yk.5
mantana.....tyttö ??/??............kp 31/28-40.....yk.13
LUOMUNEITO.....06/05.............kp 48/??.....yk.2
Hoona82.....Poika 07/05..........Kp 67/??.....yk.14


Muumimamma75.....
Nasuliini-84.....

hannamamma Jätin tuohon kierron pituudeksi 31-35.
Ja pahoittelut tädistä :hug:
 
Vitamiineista itse käyttänyt tuota Multitabs+ raskautta yrittävälle, raskaana oleville ja imettäville mammoille. Greippimehua kausittain ja Valion mehu on paras, sekä suosituin! Aloitan, kun eka vuotopäivä ja juon melkein koko kierron ajan. Paremmat ovislimat ainakin olleet, joten kait jotain apua näistä keinoista. Välillä sitten jätän mehut kierrosta pois, jotta ei ihan säännöllistä käyttöä.
Nyt kovasti painonpudotusta minulla, jotta sekin auttaisi vauvanteossa ja lähetettä odottelen, jotta lääkärille pääsen jälleen. Helmikuussa 2007 kävin ja ainakin siellä vielä toisessa munasarjassa toimintaa oli!! Munasolu oli silloin irtoamassa, mutta ei napannut.
Ikä on myös mikä haittaa tätä vauvantekoa, mutta enempi mielestäni, kun yhdellä munasarjalla mennään. Täytin kesäkuussa 39v! =)
Jeps ja meidän neiti on syntynyt marraskuussa 2004! :heart:

Tsemppiä teille kaikille ja :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: plussakimppuja lentelee!!! Aurinkoista päivänjatkoa! B) :wave:
 
Keskiviikko 15.08

hannamamma.....tyttö 06/05...kp 2/31-35.....yk.5
eräs äiti 79.....Tyttö 06/02.....Kp 3/21-28.....yk.3
weiss.....08/01...................... kp 8/27-30.....yk.3
sinuhe.....poika 05/06............kp 12/27.....yk.2
Jonsku79.....Poika 12/04........kp 12/30-35.....yk.1
fosfori.....Poika 04/05.............kp 15/29-35.....yk.4?
sonja R.....08/05.....................kp 15/28-30.....yk.2
Iintiltu.....Poika 03/06.............Kp 19/30-35.....yk.1
buffo.....tyttö 06/06................kp 21/30.....yk 9.
Höpöli.....Tyttö 06/05 .............kp 22/28-30.....yk?
Venla-05.....01/05...................kp 24/30.....yk.2
Hilbert.....05/05.......................kp 24/??.....yk.1
Äippä2006.....Poika 08/06.......Kp 27/??.....Yk.1
juu.....tyttö 03/06....................kp 30/24.....yk.5
Aamu81 ??/07.........................kp 31/32-39
mantana.....tyttö ??/??............kp 32/28-40.....yk.13
LUOMUNEITO.....06/05.............kp 49/??.....yk.2
Hoona82.....Poika 07/05...........Kp 68/??.....yk.14
mantana.....tyttö 11/04...........kp

Muumimamma75.....
Nasuliini-84.....
 
juu
Huomenta päivää, meitähän täällä jo iso porukka. Mantana, täällä kanssa ikää jo sen verran (37) että ei auta hirveesti ootella..

Ja jospa se pikkukakkosen alku nyt olis aluillaan koska menkoista ei edelleen merkkiäkään, mutta masua nippailee lupaavasti... Odottelen vielä pari päivää ja testaan sitten uudestaan, jos ei menkkoja kuulu sitä ennen.
 
Juu, huomenta kaikille pikkukakkosta toivoville! Enpä ole ehtinyt kirjoitella vaikkakin olen käynyt lukemassa mitä tänne kuuluu. Mulla on myös tuota ikää jo "kivasti" kertynyt eli 38 vuotta tuli kesällä täyteen. Aloin myös syömään kesällä foolihappoa ja sinkkiä, grapemehua olen litkinyt vaihtelevasti..... aika epätoivoista! :D Nyt aloin syömään nuita jättihelokkikapseleita ja mun mielestä vaikuttivat kivasti ovislimoihin! Kaikkea täytyy kokeilla! :wave:
 
juu nyt kiiruulla ostamaan testiä ja testaamaan!!! Täällä jännitän puolestasi ja pidän peukkuja :wave: !!!
Itsellä aika ei tunnu etenevän sitten millään...
Aamulla sain kuulla ihan uutisen, kun yksi parhaimmista ystävistäni on raskaana!!
 
Päiviä!!!

Ehdottomasti munki mielstä kaikki keinot sallittuja :LOL:
Hannamamma älä masennu,uutta yritystä peliin ja positiivisia ajatuksia ilmoille :hug:

Taas olis lenkki heitetty tälle päivälle..toivottavasti säät jatkuis yhtä ihanina vielä pitkään!! B) Toisaalta ootan niitä ihania pimeitä syksyn iltoja,oon nääs ihan hervottoman kova polttamaan kynttilöitä...Isännys sano viime joulun aikoihin,et jos yhdenki vielä sytytät niin meillä piippaa palovarottimet :whistle: :ashamed: saapahan vähän tunnelmaa ku niitä lakanoitakin "pitää" nyt säännöllisesti pöllyytellä!!! :LOL:
nii joo ja Mantana mun tutulla myös yks munasarja ja kolme lasta ,et toivoa on!!! :)
Mä en mitään vitamiinia popsi,mut ku täälä on ollu puhetta niin aattelin myös jotain hakea...

Juups,ei muuta tähän väliin,siivoamaan vaan :headwall:
 
Olispas aikamoinen arsenaali purnukoita, jos ottas kaikki kikat käyttöön. Eli mitäs niitä nyt on kerrottu; fooli, sinkki, punaviiniä lasillinen, greipimehut, jättihelokkikapselit, multitabs + raskautta yrittäville...Saattaahan se epätoivon hetki koittaa, et sitä lähetään tyhjentämään kukkaroa ja tulee hankittua kaikki mahdollinen avuksi!

Ovulaatio tais olla, tällä kertaa hieman epävarmana asiasta...pitää tänään vielä varmistaa, mut hirmu huonot ovislimat oli, jos oli siis ovista ollenkaan. Eikä pahemmin edes nippaillu mahasta, pientä vääntöä vaan. Voi harmi, mikäli haave siirtyy taas kuukauden eteenpäin
 
Teitä on jo aika iso porukka myöskin mutta mahtuuko mukaan? Täällä tuntuu joka ketjussa olevan hirmu määrä immeisiä että pysyyköhän täällä ajantasalla :) Mutta kuitenkin, meilläkin kakkosen yritystä pukkais ja tjotilla ollaan menty nyt.Esikko täyttää 6kk ja vauvakuume on kova.. Elikkä mie oon 26v ja mies31v ja naimisissa ollaan.Toivon vaan että kakkosen yritykseen ei mene niin kauaa kun tuon esikon kanssa meni,eli 5v... :( kierto ollu hiukan hakusessa mutta jospa se siitä.Kp:t oli sellaset kun 31/32-39. Eli ovis on ollu ja menny mutta en usko että tästä kierrosta tärppäs kuitenkaan.
 
Mäkin voisin laittaa oman greippimehu kokemuksen.Join kanssa sitä valion greippimehua siinä kierrossa mistä tärppäs.Plus käytin niitä multitabsin raskausvitamiineja,ennen en ollu kumpiakaan käyttänyt kun vasta tärppikierrossa että oliskohan niistä sitten ollut apua :) voihan se olla kyl sattumaakin... seuraavaan kiertoon taas samat aseet käyttöön! =)
 
se on kyllä ihan pirun pahaa mutta kyllä sen irvistellen juo =) ite otin aamuin illoin sellasen parin desin mukillisen. jotkuthan sekottaa sen kuulemma jonkun muun mehun sekaan mut ite ajattelin et laimeneekohan sen teho siinä samalla sit.joten irvistelin sit ;)
 
hätähousuna testasin päivällä ja negahan sieltä tuli, niin ku arvelinki. Menkkamaista tunnetta alamasulla taas ollu.
Kp kylläkin "vasta" 27. ja kierron pituudesta ei tietoa.

Joten täti tulee tän viikon aikana tai sitten testasin liian aikasten.
 
äippä2006 sopii tuo kierto noinkin. yleensä ollut 28-31 mut kylläjän se heittelee..

juu jännäilen jo sun puolesta.

ja jos vielä oli uusia niin terveppätulloo!! täällähän on ihan kivasti sakkia.
mie en oo greippimehua juonut mutta kohtahan tässä pitää alkaa jotain keinoja käyttään kun alkaa noi yk:t oleen jo enemmän ja vähemmän.. :whistle: no mutta joo, laitan nyt sanunan päälle ja alan tädin häätö suunnitelmiin. hirveet menkat mulla ollut nyt. niin rusaat että ihan ihmetyttää. ja kaarmeita klimppejä tulee kokoajan :$ sori nää jutut..
 
Helokkiöljykapseleitakin siis popsitte! Kannattaisi ilmeisesti kokeilla ja onhan ne muutenkin hyväksi todettuja, vaikka olen parille puhelinmyyjälle ärsyyntynyt niiden kauppaamisesta! :headwall:

Ovis on ollut aina greippikuurissa tosi hyvä, mutta sitten menkatkin ovat runsaat+kivuliaat! Ovislimoja olen seurannut nyt reilun vuoden ja oikeastaan 5 edellisen kierron aikana olen havainnut oikean ajankohdan. Ovistikut myös välillä käytössä, paitsi tässä kuluvassa kierrossa mentiin tuuri pelillä eli ans kattoo nyt. Ja pessimisti luuraa täällä eli seuraavaan kiertoon jo hankin ovistikkuja valmiiksi! :ashamed: :headwall:

Kiitos Nasuliini-84 kannustuksesta :wave: Keväällä, kun kävin gynellä, niin olin aivan riemuissani jo pelkästään siitä, kun munasolu oli irtoamassa eli kroppa toimii vanhalla!!!! :LOL:

juu :wave: Meitä on yli 35-v kuumeilijat joukko myös tuolla omassa ketjussaan, sinnekin tervetuloa! =) Sinulle peukut pystyssä! :wave:

Ihanaa huomenna on perjantai!!! Plussaisia tuulia kaikille :flower: :flower: :flower: + + + + + + :whistle: puhaltelen! :wave:

Tädin piinaamille :hug: :hug: :hug:
 
Äippä2006 Äläpä vielä hätäile, kp:t vasta sen verran, että kokeile myöhemmin uudelleen, jos ei tätiä näy (siis kun ei näy). Puhaltelen täällä plussatuulia sinnepäin +++ :whistle: +++

On sitä toisaalta hullu, kun haluaa kokea uudelleen synnytyksen sun muut. Tosin se ihana tuhiseva käärö on sitten niin ihana, että kyllä sen eteen vähän kärsiikin. Esikoisen syntymän jälkeen sain 3 rintatulehdusta, joten ne on kyllä ainakin sellaisia, mitä en TODELLAKAAN kaipaa...
 
hannamamma.....tyttö 06/05...kp 3/31-35.....yk.5
eräs äiti 79.....Tyttö 06/02.....Kp 4/21-28.....yk.3
weiss.....08/01...................... kp 9/27-30.....yk.3
sinuhe.....poika 05/06............kp 13/27.....yk.2
Jonsku79.....Poika 12/04........kp 13/30-35.....yk.1
fosfori.....Poika 04/05.............kp 16/29-35.....yk.4?
sonja R.....08/05.....................kp 16/28-30.....yk.2
Iintiltu.....Poika 03/06.............Kp 21/30-35.....yk.1
buffo.....tyttö 06/06................kp 22/30.....yk 9.
Höpöli.....Tyttö 06/05 .............kp 23/28-30.....yk?
Venla-05.....01/05...................kp 25/30.....yk.2
Hilbert.....05/05.......................kp 25/??.....yk.1
Äippä2006.....Poika 08/06.......Kp 28/??.....Yk.1
juu.....tyttö 03/06....................kp 31/24.....yk.5
Aamu81 ??/07.........................kp 32/32-39
mantana.....tyttö ??/??............kp 33/28-40.....yk.13
LUOMUNEITO.....06/05.............kp 50/??.....yk.2
Hoona82.....Poika 07/05...........Kp 69/??.....yk.14
mantana.....tyttö 11/04...........kp

Muumimamma75.....
Nasuliini-84.....

Toivottavasti meni oikein...
 
Nyt oon vähän huolissani :/ Näihin aikoihin on ne ovislimat ollu huipussaan..mutta nyt tuntuu että niitä ei olis ollenkaan?? Sen greippimehun tosin alotin vasta n.viikko sitten. Ilman mehujakin on ollu limaa, nyt ei mitään |O |O Tänään meen hakeen niitä multitabseja. Oon kyllä ajatellu että koskaan en niitä ovistestejä ala käyttään.. :snotty: Aika näyttää.. :D
Eli huomenta uudet ja vanhat =)
 
juu
Huomenta, pidän hullua jännityksessä enkä ole vielä testannut ja tilanne edelleen sama - huomenna meinasin testata kun on viikon myöhässä. Ilmoitan teille ihanat tukijat heti mikä on tulos!
 

Yhteistyössä