**PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

Tässä olen taustalla lueskellut teidän pinoa ja rohkaistun nyt itekkin kirjoittamaan =) Oikein paljon onnea kaikille plussanneille!!!! :heart: Ja tsemppiä teille kaikille kanssasisarille :) . Mulla on sillai aikas kinkkinen tilanne kun normaali kierron pituus on aina sen 29 päivää. Viimeksi menkat alko 13.6 jolloin kokeilin myös alottaa pillerit joita ehdin syödä viitisen päivää kunnes lopetin sivuoireen vuoksi ja pari päivää tuli rusehtavaa vuotoa. Pillereitä oli tarkoitus syödä siksi että sais vauvakuumeen rauhoittumaan ja ehkä opiskeltua vielä vähän lisää mutta koska mä en kertakaikkiaan pysty käyttämään hormonaalista ehkäisyä ni miehen kans sitten yksissä tuumin päätettiin ettei enää käytetä :D Ja voi tätä vauvakuumeen määrää :heart: :heart: :heart:

Tässä nyt siis mietin että koska mulla kannattais ootella menkkoja, paljonkohan tuo 5 päivän pillerisatsi vois siirtää niitä? Jos ajatellaan että se siirtäis sen viitisen päivää, niin nyt ois päivän myöhässä mutta eilen kun testasin apteekin omalla niin puhdas nega tuli :ashamed:

Olishan se ihme jos heti olisin pärähtänyt mutta jänskättää ihan hulluna ja oireita ei ole kyllä muuta kuin älytön väsymys! Toissa yönäkin posotin 13h :eek:

Mutta siis plussatuulia kaikille ja mä en tiedä pitääkö mun lisätä ite itteni tuonne listalle vai miten toimii? Tänään mulla siis pillereiden lopettamispäivästä kierron pituus 30/29 ja vissiin sitten yk1 :saint:
 
Tervetuloa uusille! =)

Brianna tuuletin on kans ollut käytössä alkuhelteistä lähtien, mut ei poikaa tunnu auttavan. En sitte tiedä itkeekö öisin esim. hampaita tms, mut monta yötä on jo vähän itkeskelly.

Tosta alamahan turvotuksesta, mul oli siis edellisessäkin kierrossa, jossa tuhrutti viikko ennen menkkoja. Ja nyt on sitten taas. Katotaan mitä tää meinaa :| Ihmeen onnellinen olo helteistä huolimatta, pms oireita odotellessa.

Minskulle tuhannesti onnea!! =) :hug:

Kierron harakoille menosta, et oltiin tässä kierrossa kanssa mun äidillä kylässä ja oviksen aikaan oli myös yhdet häät. No lopputuloksena kaks keskeytynyttä hommailua ettei varmaan kauheesti ilmoja pitele sillä suunnalla, pöh!
 
Meillä oli Juhannuksena sama tilanne. Samassa mökissä nukkui 4 muutakin ihmistä (mm. anoppi ja meidän esikko meidän vieressä ). Saunassa yritettiin viritellä lemmenhommia, mutta oli pikkasen liian kuuma miehelle. Lisäksi koko ajan hieman ahdisti, kun siinä saunan ovessa ei ole lukkoa. Eipäs sitten napannut tuosta kierrosta. Tässä kierrossa täytyy pysytellä tiukasti kotirintamalla![/quote]

Ihan sama juttu. Sauna on peni ja kuuma ni meni vaan nauramiseks :LOL: No jospa ei olis liaan myöhästä viikon päästä kun mennään käymään kotona, muuten odotetaan ens kiertoon.
 
************Lauantai 17.7.[/b] **************



MUKANA:

waaka...................esikoinen 09/08................kp 71/72 *yk 4
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 55/28-39* yk 8
sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 38/33-57* yk 4
sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 35/31 *yk 2
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 36/35 *yk 9
kukkaiskeiju..........tyttö 07/09.......................kp 35/? *yk1
Diipeli....................esikoinen..........................kp 30/29 *yk1
Kuukai...................esikoinen..........................kp 26/28 ja * yk1
Niiskunenä-78.......poika 01/09......................kp 25/28 *yk2
Nöösi.....................poika 07/09......................kp 24/30 *yk1
Jopatu...................esikoinen 12/09................kp 21/ 28-32 * yk 3
snowball...............tyttö 05/09........................kp 21/34-35* yk 6
Pössi.....................esikoinen 12/08................kp 15/25-31 *yk 2
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 13/29 *yk 2
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 11/28*yk 2
Heidi-80................esikoinen 08/08.................kp 11/? *yk 1
juuri......................tyttö 04/08........................kp 11/28-32 *yk ?
Colatin..................poika 02/2005...................kp 7/ 24-30 *yk 2
Auneli....................tyttö 12/08.......................kp ? * yk 1

* pinoa raivattu, toivottavasti pitkään hiljaiseloa pitäneet ovat plussanneet :heart: *

TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
dada

PLUSSANNEET :



2010

Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Minsku82 (yk 31)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)




 
Alkuperäinen kirjoittaja Nöösi:
************Lauantai 17.7.[/b] **************



MUKANA:

waaka...................esikoinen 09/08................kp 71/72 *yk 4
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 55/28-39* yk 8
sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 38/33-57* yk 4
sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 35/31 *yk 2
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 36/35 *yk 9
kukkaiskeiju..........tyttö 07/09.......................kp 35/? *yk1
Diipeli....................esikoinen..........................kp 30/29 *yk1
Kuukai...................esikoinen..........................kp 26/28 ja * yk1
Niiskunenä-78.......poika 01/09......................kp 25/28 *yk2
Nöösi.....................poika 07/09......................kp 24/30 *yk1
Jopatu...................esikoinen 12/09................kp 21/ 28-32 * yk 3
snowball...............tyttö 05/09........................kp 21/34-35* yk 6
Pössi.....................esikoinen 12/08................kp 15/25-31 *yk 2
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 13/29 *yk 2
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 11/28*yk 2
Heidi-80................esikoinen 08/08.................kp 11/? *yk 1
juuri......................tyttö 04/08........................kp 11/28-32 *yk ?
Colatin..................poika 02/2005...................kp 7/ 24-30 *yk 2
Auneli....................tyttö 12/08.......................kp ? * yk 1
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 4/? yk 1

* pinoa raivattu, toivottavasti pitkään hiljaiseloa pitäneet ovat plussanneet :heart: *

TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
dada

PLUSSANNEET :



2010

Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Minsku82 (yk 31)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
************Lauantai 17.7.[/b] **************



MUKANA:

waaka...................esikoinen 09/08................kp 71/72 *yk 4
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 55/28-39* yk 8
sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 38/33-57* yk 4
sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 35/31 *yk 2
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 36/35 *yk 9
kukkaiskeiju..........tyttö 07/09.......................kp 35/? *yk1
Diipeli....................poika 10/07..........................kp 30/29 *yk1
Kuukai...................esikoinen..........................kp 26/28 ja * yk1
Niiskunenä-78.......poika 01/09......................kp 25/28 *yk2
Nöösi.....................poika 07/09......................kp 24/30 *yk1
Jopatu...................esikoinen 12/09................kp 21/ 28-32 * yk 3
snowball...............tyttö 05/09........................kp 21/34-35* yk 6
Pössi.....................esikoinen 12/08................kp 15/25-31 *yk 2
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 13/29 *yk 2
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 11/28*yk 2
Heidi-80................esikoinen 08/08.................kp 11/? *yk 1
juuri......................tyttö 04/08........................kp 11/28-32 *yk ?
Colatin..................poika 02/2005...................kp 7/ 24-30 *yk 2
Auneli....................tyttö 12/08.......................kp ? * yk 1
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 4/? yk 1

* pinoa raivattu, toivottavasti pitkään hiljaiseloa pitäneet ovat plussanneet :heart: *

TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
dada

PLUSSANNEET :



2010

Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Minsku82 (yk 31)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)




[/quote]

[/quote]

Muokkasin vähän tuota listaa koska mulla on siis ennestään ihana 2v9kk poika :)
 
mä en tajuu tästä listatouhusta ja lyhenteistä mitään... koska olen unohtanut kaikki vauvahömpötykset ja testailut koska päätin, että haluan vain yhden... nyt poika 1v.8kk ja yks ovistesti plussaus ja peiton heilutusta :LOL: usein B)
 
ei oo vieläkään alkanu...ja kuvottaa edelleen...teen huomenna jonkun herkemmän tstin niin ei tarvi miettiä. Löysin tosi paljon keskusteluja, missa just sanottiin ettei toi apteekin oma oikein näytä kun vasta tosi myöhään. Tietäis vaan mitä odottaa...
 
Huoh. Olipa touhupäivä siskon häitä juhliessa. Ajoissa kuitenkin tultiin kotiin kun töitäkin tiedossa huomenna, enkä tietenkää ottanut sitä yhtäkään.
Ja huomenna testaan. Meinasin testata jo tänä aamuna, mutta mies sitten sanoi, ettei se ehkä ole kovin hyvä idea, sillä tässä päivässä oli kyse mun siskostani, hänen juhlastaan. Olisi ollut naiivia väittää että olisin voinut pitää suuni kiinni jos plussan olisin saanut, enkä halunnut "viedä siskoni spottia". Ja sitten meinasin tehdä sen äsken, mutta passasin taas.

Pelottaa että sieltä tuleekin vaan nega. Ei niitä jaksa kerta toisensa jälkeen.
 
Tervetuloa uusille! :wave:

Kukkaiskeijulle
testionnea, toivotaan että herkempi testi noukkii esiin kaksi viivaa. ;)

Kamomillalla fiksu mies ja uskomattoman hyvät hermot, mä olisin jo testannut itsekkäänä, kivasti sulla jo kierto yli eikä menkkoja näy.... Toivotaan parasta!

Nöösi Meillä alkoi likka kans itkuttaa öisin ja kovasti änkes tissille, edellisyönä tajusin et jos sen on jano ja vettä kun tyttö sai kävi se taas unille ja nukku pitkään. Viime yönä sama homma, herää 4 aikaa juomaan ja jatkaa sitten uniaan. Nokkamuki on nyt koko ajan pinniksessä, jos hän herääkin yöllä. Kannattaa teenkin kokeilla.

ON: tässä kierrossa ajattelin vältellä sitä raskautumista niin ehtis olla töissä sen 6kk ennen seuraavaa mammista, kun en tiedä miten ne laskee ton äippärahan kun olen hoitovapaalla tehnyt viikonlopputöitä. Mut kattoo nyt kui käy....

Plussatuulia :whistle: :whistle: :whistle:
 
tänään ois kp 22/29, mä kuolen tähän tädin odotteluun tai siis poissapysymiseen....
edellisestä testasin menkkojen poisjäännin jälkee negan eka ja siit joku päivä nii pärähti selvä plussa heti ku kastoin liuskan pissaan :heart: miten mä kestän tän odottelun?????

Mut vois lisää listaan... eli tatskattu..........poika 11/08........kp22/29..........*yk1
 
Tervetulloo uusille! :wave:

Kukkaiskeiju Toivotaan, että se plussa sieltä vielä tulisi. Jos jollain herkällä testillä testaisit, niin jos siinä näkyisi? Niin kauan on toivoa, kunnes menkat tulee...

Kamomilla No jokos testasit? :)

Pikaisesti tulin katsomaan kuulumiset, näin viikonloppuna ei oikein tahdo olla aikaa nettailla :D Mä en kestä, kun mun pitää olla näin riippuvainen noista testeistä, mut jotenkin ajattelin ottaa kaiken irti tästä yrityksestä, kun tää olis meille viimeinen raskaus. Eli testasin tänään, dpo 11 jonkinlaisen haamuviivan tai viivanpaikan. En tiiä, siihen ihan testiajan puitteissa ilmestyi juuri havaittavissa oleva viiva. Vielä ei tosiaankaan tuuletella tilannetta, mutta mielenkiintoiseksi tää menee. Ja siis en mä halua tuota oikein edes haamuksikaan tulkita. Lisäks eilen kun laitoin yhdet paljon käytössä olleet rintsikat päälle, niin ne vaikuttivat pieniltä :LOL: :LOL: Heikotuksetkin on jatkuneet ja vatsannippailut, mutta voi toki olla lähestyviä menkkoja ja tätä hellettäkin :) Eli täällä empiirinen koe jatkukoot, huomenna teen taas tuollaisen halppistestin, kun niitä tuolla kaapissa on.
 
Jo, negan.
Taitaa vaan taas kierto venyä 42:een ja täti tulla...
Ja jos ei näy eikä kuulu niin perjantaina testaan seuraavan kerran, ja varmaan jonkin muun sorttisella testillä kuin Pregchekillä, joka taisi olla tosi halpisliuskarimpula.
 
Nyt on sitten loma vietetty ja palattu takaisin kotiin. Oltiin pari viikkoa mökillä jyväskylässä ja nyt sitten olen ihan ulalla teidän kaikkien kuulumisista, mutta eiköhän se taas tästä :) Omatkin kp:t ovat yllättävän pitkällä ja ovista yritettiin hyödyntää. Oman jännityksensä toi mökillä ollut vieras, joka nukkui kanssani makkarissa poikansa ja meidän tytön kanssa miehen pötköttäessä olkkarissa. Yöllä sitten hiippailtiin aina jonnekin päin tonttia :LOL:

Onnea kaikille plussanneille :heart: Ja Niiskunenälle pidän täällä peukut pystyssä :)
 
Millä tikulla ollette tikuttanut oviksen, jos olette tikutelleet ja minkä kohdalla havaitsitte parhaiten ovulation ja millä tikulla sitte se ovis löyty ja tärppäs?

Mä kun en ekasta kerenny ku aattelee vauvaa :LOL: mutta nyt oon miettiny, että jos tässä ekassa tikutuksessa ei onnaa niin mitä testejä käyttäisin... nyt jouduin käyttämään ensin jotain kasettimallista, missä laitetaan pissaa pipetillä, noh, ei siihen mitää viivaa tullu, sit jouduin jatkaa toisella merkillä, ku mentii landelle ja siel oli vaa yhtä laatuu... noh sillä sitte bongasin, mut merkkiä en muista.
 
heips. oon ollu pitkään taustalla kyyläilemässä.

Ja semmonen tilanne että kierto on heittäny häränpyllyä oikein viimosen päälle.

Täti kurvaa kylään nykyään tismalleen tarkalleen joka toinen kuukausi!! Mikä ihmetyttää..
kai se hakee paikkaansa,en vaan tiedä miksi.

gyne ajasta ei oo kuulunut yhtään mitään. Sitäpä ootellessa!! Aion kyllä pyytää jonkin sortin apua sieltä.

millonkans kannattaisi tikutella ovista jos menkat loppuivat perjantaina??
Kun kierto on sekaisin,mutta jämähtänyt tuohon joka toinen kuukausi tyyliinsä..
jossain englannin kielisessä vauvanteko kirjassa manittiin että rakastella kuukautisten loppumispäivästä n.2 vk eteenpäin jonka jälkeen ei ollenkaan.?! :eek: :heart:

kokeilua kokeilua..

mitinpä tässä vain että mites jos kun asutaan luhtitalossa tai oikeestaan pien kerrostalo
jossa niin kapea portaikko ala ovelta suoraan meidän kämpän ovelle että ei mahdu kaks ihmistä vierekkäin nouseen portaita, niin miten sitten jos tulis toinen muksu niin se vaunujen kuletus??
Pihalla on varasto jossa on pyöriä yms romua, mietin että jos siellä säilyttää kehikkoa
ja kantaa aina vauvan kopassa sisään? Siis irroittaa koko koppa systeemin. tiä sitten se menis kumminki hankalaksi kun laps kasvaa.. voi voi näitä mietteitä,mutta onhan se hyvä miettiä valmiiksi.
Toinen juttu on se että meitä odottaa vanha rintamamiestalo toisella paikkakunnalla miehen kotitalon pihapiirissä. . taloon pitäisi tehdä melkoinen remontti jotta siellä voisi asua/ sinne sopisi asumaan koska vintti ei ole asuttava.. ompahan suunnitelmia ainaski tulevalle.. |O
 
negan tein herkälläkin. Eli nyt sitten todella vaan odotellaan menkkoja, tohon testiin nimittäin luotan ihan kympillä kun esikoisen näytti ihan selkeästi jo menkkapäivänä. :( Tosin kymmenen tuntia tekemisen jälkeen katoin roskikseen ja ei kyllä ollut edes roskishaamua, mutta kyllä siinä kai viivanpaikka oli, tosin kukaan muu ei nähnyt sitä kun mä :) . kjäh. nooo, odotellaan nyt sitä tätiä vaan...pläh!
 
Moikka! saakos liittyä seuraan?

Olen 9kuisen ilopilleripoitsun äippä ja meillä on mieheni kanssa haaveissa toinen lapsi pienellä ikäerolla. Noin kuukausi sitten imetys loppui pojan toimesta, mutta menkkoja ei vielä ole kuulunut synnytyksen jälkeen.

Esikosta plussasin vasta kp86. Silloin kuvittelin tuntevani ovulaation 14 päivää aikasemmin ja tästä johtuen uskalsin testata tuolloin kp86. Aikasemmin en ollut ollut raskaana, koska kävin jopa lääkärissä verikokeella tämän varmistamassa. Aikasemmat kiertoni pillereiden lopettamisen jälkeen olivat 38 ja 57 päivää.

Noh... Noista ihanan pitkistä kierroista johtuen päätin, että nyt toisella kertaa en aijo niistä kärsiä. (ihan kun sen noin vaan pystyisi päättämään... :LOL: ) Otin siis itseäni niskasta kiinni ja varasin gyneajan edelliselle viikolle (7.7.). Ja voitteko uskoa kuinka hyvä tuuri tuon gyneajankohdan kansssa kävi! Ultrassa näkyi 13,7mm follikkeli, joka gynen mukaan ovuloisi noin 3-4 päivän kuluttua. Ja siis haluan vielä muistuttaa teitä siitä, että synnytyksen jälkeiset menkat ei ole vielä alkaneet! :) Gynen sanoista innostuneena marssin apteekkiin ostamaan CB:n digitaalisen ovulaatiotesti paketin.

Elämäni ensimmäisen ovisplussan tai siis hymynaaman bongasin viikko sitten su 11.7.! =) Nyt tilanne on se, että meneillään on dpo5(6?). Eilen yhdellä ja tänään yhdellä vessakäynnillä paperiin jäi valkkarin lisäksi vähän vaalenpunaisia viiruja. Kiinnittymisvuotoako?!? :eek: Muitakin oireita olen ihan tosissani bongannut. Eli oviksen jälkeen on valkkari ollut runsasta, valkoista ja voidemaista. Tänään alkoi mukavat "menkkajomotukset" ja vessassa saa ravata tunnin välein! Eikä millään pikkulirulla.

Hitsi et alkaa hiukan jännittämään! Olishan se hurjaa, että tärppäis jo ennen kuin menkat on kerenny alkaa. :) Miten sitä nyt millää malttaa odottaa, että olis dpo12, tai jotain... :whistle:

Anteeksi pelkkä oma napa! Oli nyt ensimmäiseksi vaan päästävä huutamaan tämä maailmalle. Josko sitä saisi vähän jutuista kiinni, kun pääsee mukaan. :)

Jos joku viittis laittaa listalle, niin tässä olis näitä mun hiukan vajaita tietoja. :LOL:

poika 10/09.............kp?..............*yk0(ei menkkoja)

P.S. Pystyykö tätä ketjua jotenkin automaattisesti seuraamaan? Siis niin, että tulis sähköpostiin joku ilmotus uudesta viestistä?!?
 
Ärsyttää tämä touhu,alkais menkat kunnolla jos on alkaakseen. Eilen illalla oli ihan pikkiriikkisen tullu oikeen haaleen vaaleen ruskeeta valkkaria ja tänään sitten pyyhkiessä jääny paperiin samanmoista :headwall: Mulla yleensä menkat alkaa tuhrulla tosin se tuhruilu kestää muutaman tunnin. Tietty mielessäni ajattelen kaiken maailman alkuraskauden tuhnutteluja mutta tosiaan jos tää tuhnu ei huomisen aikana muutu veriseksi ni sitten testaan tiistai-aamuna :kieh: Nyt ois kummiski kohta jo 3 päivää myöhässä, selkää meinaa jomotella menkkamaisesti. Se on siskot jännät paikat =)
 
************Maanantai 19.7.[/b] **************



MUKANA:

waaka...................esikoinen 09/08................kp 73/72 *yk 4
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 57/28-39* yk 8
sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 40/33-57* yk 4
sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 37/31 *yk 2
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 38/35 *yk 9
kukkaiskeiju..........tyttö 07/09.......................kp 37/? *yk1
Diipeli....................poika 10/07..........................kp 32/29 *yk1
Kuukai...................esikoinen..........................kp 28/28 ja * yk1
Niiskunenä-78.......poika 01/09......................kp 27/28 *yk2
Nöösi.....................poika 07/09......................kp 26/30 *yk1
tatskattu................poika 11/08.....................kp22/29 *yk1
Jopatu...................esikoinen 12/09................kp 23/ 28-32 * yk 3
snowball...............tyttö 05/09........................kp 23/34-35* yk 6
Pössi.....................esikoinen 12/08................kp 17/25-31 *yk 2
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 15/29 *yk 2
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 13/28 *yk 2
Heidi-80................esikoinen 08/08.................kp 13/? *yk 1
juuri......................tyttö 04/08........................kp 13/28-32 *yk ?
Colatin..................poika 02/2005...................kp 9/ 24-30 *yk 2
Auneli....................tyttö 12/08.......................kp ? * yk 1
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 6/? yk 1
iines83..................poika 10/09......................kp? *yk0 (ei menkkoja)

* pinoa raivattu, toivottavasti pitkään hiljaiseloa pitäneet ovat plussanneet :heart: *

TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
dada

PLUSSANNEET :



2010

Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Minsku82 (yk 31)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)

 
Njäh... pari tuntia vielä töitä ja sitten lomailemaan miehen ja pojan kanssa viikoksi B) Toivon mukaan jaksaisi illalla ryhdistäytyä makuukammarin puolelle niin on edes jotain toiveita tässä kierrossa. Ovis aikaa siis eletään ja viimekerrasta on jo....ööö... (ihan liian kauan kun pitää oikein miettiä ) 5pv. Pitäkäähän peukkuja ettei vielä ole liian myöhäistä!

Laitoin listalle tatskatun ja iines83n, toivotaan että kaikkien kp:t meni oikein kun rupeaa tähän aikaan jo silmätkin harottamaan ties minne. :p
 

Yhteistyössä