**PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

Kotona taas!
Nyt on jo neljä r-testiä tullut tehtyä , ja viiva vahvistuu koko ajan. Alku on siis lupaava.

Kiitos kaikille onnitteluista. Enpä tosiaan kauaa ehtinytkään tässä pinossa olla mukana. Selvästi hyvä pino siis! Plussatuulia teille kaikille!

Kiukuttelua on meilläkin päivittäin vastassa. Poika tykkää esim. heitellä kaikkia mahdollisia esineitä, mukaanlukien ruokaa ja juomamukia. Ja kävellä (eli juosta) pitää aina eri suuntaan kuin mihin oltais menossa. Lisäksi lempipuhaa on naamasta puristaminen ja välillä läpsiminen. Yritetään vaan kieltää sellaset ilkeimmät puuhat tiukkaan sävyyn. Joskus menee hermot mulla, ainakin jos tuo napero pyytää ensin jotain syötävää, mutta sitten se ei kelpaakaan vaan aletaan heitellä ruokaa. :kieh:
 
Onnea vielä Novelle

MT79 noo, eiköhän niit neppejä kestä kun ne on kyl niin paljon kätevämmät ko tarrat. Toivotaan et sulla nyt tilanne tasaantuis ja kierto joko loppuis (9+) tai normalisoituis toi pituus.

Meilläkin tyttö tykkää pulikoida, mutta toisin kuin koiramammalla meillä on tyydyttävä paljun, omaa rantaa ei ole. Oliski.

Kiertopäivät oli ihan ok. Vois nää menkat kohta loppua kun keskiviikkona tulee tasan viikko täytee. Ennen vuotoa tuli 5pvä ja nyt tuhruttaa koko ajan. Typerää.
Missäs välissä sitä pitäis sit pupsia jos meinaa vauvan saada? Pitääkö nyt ostaa niitä ovistestejä vai kokeilisko vaan tjottailla?

Hyvä muuten et tuli selväks toikin et jokainen päivittää koko listan, toki järkevää nii, mut en sit uskaltanu muiden päiviä lisäillä kun en ollut varma käytännöstä.

nyt nukkumaan!
 
************* Tiistai 13.7 **************



MUKANA:

waaka...................esikoinen 09/08...............kp 67/72 *yk 4
MT79...................esikoinen 10/08................kp 51/28-39* yk 8
sirpaleina..............tyttö 07/09.................... kp 34/33-57* yk 4
Kamomilla -81........tyttö 12/08.....................kp 32/42 *yk 9
empompii...............poika 07/08....................kp 31/28 *yk 3
kukkaiskeiju............tyttö 07/09....................kp 31/? *yk1
sofku....................tyttö 04/08......................kp 31/31 *yk 2
Minsku82...............poika 09/04....................kp 27/29 *yk 31
Kuukai....................esikoinen.......................kp 22/28 ja * yk1
Niiskunenä-78........poika 01/09.....................kp 21/28 *yk2
Nöösi.....................poika 07/09.....................kp 20/30 *yk1
snowball................tyttö 05/09....................kp 17/34-35* yk 6
Pössi.....................esikoinen 12/08.................kp 11/25-31 *yk 2
Koiramamma..........poika 09/08....................kp 9/29 *yk 2
Brianna.................tyttö 06/09....................kp 7/? *yk 1
Auneli....................tyttö 12/08....................kp ? * yk 1
Heidi-80.................esikoinen 08/08............kp 7/? *yk 1
juuri.....................tyttö 04/08....................kp 7/28-32 *yk ?
Colatin....................poika 02/2005.............kp 3/ 24-30 *yk 2

* pinoa raivattu, toivottavasti pitkään hiljaiseloa pitäneet ovat plussanneet :heart: *

TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
dada

PLUSSANNEET :



2010

Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina (yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)



 
Brianna: Oletettavasti (28 päivän kierrolla ) ovulaatio on keskimäärin kp14. Eli puolivälissä. Mutta yksilöllisiä erojahan tuossa on aika paljon. Ovulaatiosta menee kutakuinkin kaikilla 12-14 päivää menkkojen alkamiseen, eli jos kierto on vaikka 34 päivänen, niin ovulaatio olis n. kp 20. Itse tunnistan limoista oviksen ilman tikkuja (ekaa toivoessa tarkastin tikuilla), mutta jos ei halua tjottailla eikä muuten tunnista niin sitten tikut on ihan hyvät :) Tosin jos ei onnistu bongaamaan ovista, niin ne voi vaam lisätä stressiä... :whistle:

Mä nyt täällä pyörin jatkuvasti...toiveet on toisaalta niin korkealla ja toisaalta en odota mitään ja osaan pitäytyä siinä ajatuksessa että ne menkat kuitenkin alkaa :ashamed: Ennen synnytystä alko aina dpo9-14, huomenna tulee tuo 14 täyteen, mutta onhan tässä vielä tämä ja huominen ennen sitä, eikä se tietty niin sanottua ole, etteikö vois olla vaan pidempikin kierto kun kuitenkin eka kierto synnytyksen jälkeen. Mitenkäs muut loppukiertolaiset?! Oireita, testejä kehiin?
 
helteistä tiistaita kaikille!! pääkään ei toimi enää näiden helteiden takia. vettä on viimeks satanu joskus toukokuussa eli täällä on erittäin kuumaa... viime viikko on ollu erittäin ahdistava tääl ens ammuttiin mäkissä 3ihmistä ja lauantaina hukku nuoruuden kaveri :( :'( :ashamed:

ite odottelen "tätiä" tulevaksi parin päivän päästä niin kun olen jo sanonukkin että mies oli oviksen aikaa reisussa joten.. tietty jos on niin sitkeitä siittiöitä että olisivat eläneet jopa sen viis vuorokautta :whistle: ;)

Pojalla 6v alkaa olee mitta myös täys helteitä ja lomailua odottaa innolla eskaria.
onneks parin viikon pääst päästään käymää naantalis mökillä vuokrattiin sielt sellanen käydään muumimaailmas tai sit siin väskin vai mikä seikkaulusaari se olikaan. Kumpaa te suosittelisitte..

sori muuten jos tulee paljon virheitä mut pää ei jaksa pelittää :(

minna ja toivonkipinä.. ( joskus muuttuu viel kipinäks ) :)
 
Hihii, tulihan se PLUSSA tännekin :heart: Olo on kyllä ihan epätodellinen, ei oikein vielä tajua että tuolla masussa joku on. Niin onnellinen oon, mutta tietysti sitä tietää elämän reaaliteetitkin... Toivottavasti kaikki kuitenkin menee hyvin.

Mahtokohan se greippikuuri sitten auttaa? Luulempa että se ajoitus kuitenkin oli vaan niin hyvä, että tärppäsi. Päivää ennen ovista pupuiltiin ja sitten seuraavana päivänä tuntui kipua munasarjoissa, joten vielä illalla varmisteltiin. Seuraavana aamuna olikin sitten limantuotanto loppunu, joten varmaan tuli ovis bongattua ihan oikein =)

Toivon, että te kaikki muut seuraatte pian perässä tuonne odotuspuolelle! Plussatuulia kaikille :whistle:
 
Vautsi empompii!! :flower: Ihan hirmuisesti onnea sinnekin plussasta :heart: Täällä on kyllä kohtalaisen hyvin noita plussia tullut, hyvä ketju selvästi :)

Minsku :hug: Onpa ollut rankkaa siellä :(

Mulla alkoi selvästi viiraamaan ja ostin jo parit mammapaidat :LOL: Et siis olis paree sen plussan tulla jossain vaiheessa! Jotenkin mulla on sellainen olo, että voisin olla raskaana, mutta voi olla vaan toiveajattelua :ashamed: Menis nyt viikko nopeasti, niin tietäisi vähän enemmän...

 
Onnea, empompii! :flower: Kohta tarvittaisiin jo täydennystä kuumeilijoihin, on niin kova plussatahti.

Olen testannut nyt kolme puhdasta ovisnegaa. Mitenkä nuo tikkutestit toimivat, vahvistuuko plussa pikkuhiljaa, vai voiko olla ensin negaa ja sitten kerralla plussa? Ovisoireitakaan ei ole ollut, joten saattaa tulla taas pidempi kierto. Ärsyttävän epäsäännöllístä. Limoistakaan en ole tajunnut toistaiseksi yhtään mitään. Vuotoa tulee, juu, ja siinäpä se.

Voimia, Minsku. :hug:

Toivotaan plussaa, niiskunenä.

Lapsi on kärttyinen tällä helteellä ja ja itselläkin välillä kiristyy pinna. Välillä se hermo sitten menee, mutta ei voi mitään. Tokihan sitä miettii, että miten sitten kahden kanssa jaksaa kun ei aina jaksa yhdenkään kanssa, mutta eiköhän se siitä. Erikoisempaa ehkä olisi, jos asiaa ei yhtään miettisi.

MT:lle vielä kiitokset mainiosta ravitsemuslinkistä.
 
Onnea empompiille plussasta. :heart: Toivottavasti tullaan pian muutkin perässä =) . Kiertopäivät oli listas oikein. Kuukautiskierto on mulla 28-30 pv. Ovista täälläkin odotellaan vaikka miehen kanssa päätettiin et joka toinen päivä harjoitellaan, niinkuin mies asian ilmaisee =) , niin jos onnistuis pian. Vauvakuume aika sietämätön, tänään kirpparilla kattelin pienten vaatteita. Ne on niin sulosia, samoin paria äitiyspaitaa jo sovitin :LOL: Että näin...
 
Nii, mitäs me loppukiertolaiset!?
ON OIREITA. Mahaa repii niin perhanasti, on repinyt jo useamman päivän. Ei tunnu lainkaan menkkakivuilta, tuntuu päinvastoin just semmosilta kannatin/liitoskivuilta mitä oli esikoisen odotuksessa.

Voin kertoo, jännittää.
Mutta oon pyhästi päättänyt etten testaa vielä tällä viikolla, sillä vaikka tuossa listassa on kierron pituutena 42, tää kierto ei missään nimessä veny yli 35:n. Eli mä odottelen menkkojen alkavan tässä viikonlopulla jos alkaakseen ovat.
Kuitenkin oon varovaisen toiveikas. Voihan se kuitenkin taas olla että seuraavan kerran joudun tulemaan ilmoittamaan uuden kierron alkamisesta.
 
Onnea empompii! Ihanaa, että plussia tulee nyt oikein ropisemalla (ja ulkona alkoi ropista vettä, vähän helpottaa tätä kuumuutta). =)

Tuo lista oli mun osilta oikein. Joku oli hypännyt siellä mun tekemän päivityksen yli. Siksi siellä oli niin monen päivän takaa kp:t. :wave:
 
Onnea Empompii!!!

Ihanaa plussi tulee koko ajan!

Kuuma on täälläkin, mut ite vielä kestää, muksulla vähän kurjempaa, varsinki päiväunet ja yöt. Jos uskaltais ni jättäis takaovea yöksi auki, mut ei tada uskaltaa kun noita hulluja on näköjään niin paljon liikkeellä. Mäkkiinkään ei uskalla enää mennä. Uskaltaako mitää enää tehdä?

Hauskaa et joku muukin ostelee mamma/vauvavaatteita. Ite ostan aina kirpparilta jos löytyy ihana retropotkari tai muu ihanuus. Noihi frotee potkareihin oon ihan koukussa, ne on niin suloisia! Alkuun päätin et ostan vaan unisex juttuja, mut vähän oon lipsunu tost päätöksestä...

Toi turkoosi on musta ihan superihku. :heart:

Kukkaiskeijulle kiitos ovisselvityksestä, tähtään tuohon kp14 paikkeille, sillä tavalla tuo esikkokin tehtiin. Koko kierrossa yks laaki ja se osu. Tokko nyt on yhtä helppoa....

Nyt nukkumaan...
 
************* Keskiviikko 14.7. **************



MUKANA:

waaka...................esikoinen 09/08...............kp 68/72 *yk 4
MT79...................esikoinen 10/08................kp 52/28-39* yk 8
sirpaleina..............tyttö 07/09.................... kp 35/33-57* yk 4
sofku....................tyttö 04/08......................kp 32/31 *yk 2
Kamomilla -81........tyttö 12/08.....................kp 33/35 *yk 9
kukkaiskeiju............tyttö 07/09....................kp 32/? *yk1
Minsku82...............poika 09/04....................kp 28/29 *yk 31
Kuukai....................esikoinen.......................kp 23/28 ja * yk1
Niiskunenä-78........poika 01/09.....................kp 22/28 *yk2
Nöösi.....................poika 07/09.....................kp 21/30 *yk1
snowball................tyttö 05/09....................kp 18/34-35* yk 6
Pössi.....................esikoinen 12/08.................kp 12/25-31 *yk 2
Koiramamma..........poika 09/08....................kp 10/29 *yk 2
Brianna.................tyttö 06/09....................kp8/? *yk 2
Heidi-80.................esikoinen 08/08............kp 8/? *yk 1
juuri.....................tyttö 04/08....................kp 8/28-32 *yk ?
Colatin....................poika 02/2005.............kp 4/ 24-30 *yk 2
Auneli....................tyttö 12/08....................kp ? * yk 1

* pinoa raivattu, toivottavasti pitkään hiljaiseloa pitäneet ovat plussanneet :heart: *

TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
dada

PLUSSANNEET :



2010

Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)


 
Niinhän mie nyt olin käsittänyt että kuka vaan ensimmäisenä kerkeää, laittaa tuon päivän pinon päivittäen sen kaikkien osalta. Korjatkaa jos olen väärässä ja astun jonkin varpaille. Empompii on nyt kuitenkin siirretty plussanneiden listalle.
 
Hiljaiseloa olen viettänyt hetken mutta mukana edelleen roikun. Elikkäs yk 3 ja kp 19 menossa ja kierron pituus on 28-32.
Tässä taas jännäillään ensi viikkoon. Eilen oli pieniä nippailuja kuten esikoisestakin alavatsalla, mutta tänään ei ole tuntunut mitään.

Kovasti onnea kaikille plussaneille! Perässä yritetään tulla :)
 
Rasittavaa tää tädin odottelu :kieh:

Onko muilla muuten sellasta, että oviksen jälkeen alkaa turvotus alavatsalla? Mul on tullut nyt synnytyksen jälkeen, välillä näyttää siltä kun ois 4-5 kuulla raskaana! Järkkyä.. Ennen oli paria päivää ennen sellanen koko turvonnu olo, mut nyt tollanen. PMS oireetkin alkoi viime kierrossa jo viikkoja ennen ja samoin tuhruttelut. Saas nähdä miten nyt käy.. eikös toi pitkä tuhruttelu liittyny jotenkin huonoihin limakalvoihin tms., että ilmankos oli poitsua ennen pari kemiallista raskautta.

Onnea empompii! Tarrasukkia =)

Meillä poika itki pari tuntia viime yönä, kun niin kuuma :( No aamulla käytiin vilposella rannalla, niin vähän helpotti. Plussatuulia muille!
 
Aika vaikeaselkoisia nuo liuskaovistestit. Eilen illalla alkoi ovisoireet ja testiin tuli haalea viiva. Tänään keskipäivällä myös. Ei ole ahjuakaan, oliko tämä uusi nyt sitten tummempi kuin eilinen, kun ei ole eilistä tallella. Eikös ne mene pilalla 30 minuutin jälkeen, joten turha säästää?

Sama sen väliä sinänsä, onko ovis eilen vai tänään. Päätavoite oli kartoittaa ovulaation ja kp 1:n väli ja se on 9-12 päivää. Tämä ei taida olla hyvä juttu.

Listassa on minun tietoni oikein, paitsi ehkä keirron pituus, kun se näyttää olevan koko ajan vain lyhyempi enkä tiedä oikein itsekään, mikä lähinnä totuutta. Onkohan listassa kaikilla oikeat yrityskerrat? Eikös Briannalla ollut kemiallinen ja nyt lukee kuitenkin yk1.
 
Onnea Empompii!!!

Mä olin meinannu testata huomenna aamulla, mutta nyt huomasin, että olin kuvitellut olevani päivää edempänä kuin olen...äsh..lista on siis ihan oikein. huomenna vasta on se dpo 14... ostin kyllä tänään apteekin raskaustestin, onko siitä kellään kokemuksia, näyttääkö samana päivänä kun menkkojen pitäs jäädä pois?

oireita...no niitä on :D ei ihan hirveästi, mutta mua heikottaa (voi tietty johtua myös kuumuudesta, mutta kun esikoisesta tein testin dpo 14 just siks kun mulla oli niin huono olo ja näytti haalean haamun silloin.) Ja edelleen semmonen jännä paineen tunne tuolla alavatsalla, on ollut oviksesta asti, senkin mä tietty voin kuvitella toiveissani. Ei mulla oikeastaan muuta ole... Katotaan nyt teenkö sen testin huomenna, vai malttasinko odottaa vielä ylihuomiseen, ne negat on niiiiiiiiiin raastavia, alkais sit mieluummin menkat. äääh...

mä oon myös vähän nettipimennossa nyt kun muutettiin... nytkin änkesin siskon koneelle äkkiä kirjottelemaan ja lukemaan muiden juttuja :)

Plussatuulia!!!
 
Pössi mä taisin ite ilmottaa ton yk 1 kun nyt vasta ne menkat alkoi, onhan tässä oltu vuosi ilman ehkäsyä ja annettu vauvalle mahdollisuus tulla. Mut en koe et toi yk 13 olis myöskään oikea. Mut ehkä yk2 olis hyvä?
Ihanaa kun te muistatte noin hyvin muitten jutut, tulee oikeesti olo et teitä kiinnostaa muukin kuin se omanapa. Toivon että itsestäni saa yhtähyvän kuvan.

Ovistesteistä ei oo kokemusta, mut kyllä mä oon säilytellyt kaikki plussat(kuten sen haamunkin) ja ne näkyy edelleen ihan samanlaisina kuin testihetkellä. Ainoastaan acon plussa(esikosta) on kuivuessaan tummentunut. Ja monella on niitä kuvia ollut missä viivat päivä päivältä on vahvistunut, joten ehkä ne kannattais kuitenki säästää. Tai kuvata aina heti testin teon jälkeen ni vois vaikka kuvista verrata onko viiva tummentunut?

Kamomilla toi sun kirjottama tapa on järkevä, en vaan ite vissiin ymmärtänyt miten toi päivitys tapahtuu...*nolo* seuraava joka aamusti päivittää niin mulle voi sit laittaa sen kierron pituudeks 28 ja vaikka yk2.

Kukkaiskeiju kyllä jännittää sun puolesta! Toivotaan et plussa pärähtää :D

Nöösi mä en tiedä mistä johtuu, mut must tuntuu et toi maha on vähän väliä turvonneen oloinen, varsinkin iltaisin, toisinaan. Pitääki laittaa merkille et liittyyk se menkkoihi. Ja yöunia helpottamassa on meillä tuuletin. Koko yön se puhaltaa pienimmällä vaihteella ja oikeesti helpottaa tosi paljon, muksu nukkuu pelkäs vaipas lakana peittona ja me kaikki nukutaan paljon paremmin kuin ennen tota tuuletinta.
 
************* Torstai 15.7. **************



MUKANA:

waaka...................esikoinen 09/08...............kp 69/72 *yk 4
MT79...................esikoinen 10/08................kp 53/28-39* yk 8
sirpaleina..............tyttö 07/09.................... kp 36/33-57* yk 4
sofku....................tyttö 04/08......................kp 33/31 *yk 2
Kamomilla -81........tyttö 12/08.....................kp 34/35 *yk 9
kukkaiskeiju............tyttö 07/09....................kp 33/? *yk1
Minsku82...............poika 09/04....................kp 29/29 *yk 31
Kuukai....................esikoinen.......................kp 24/28 ja * yk1
Niiskunenä-78........poika 01/09.....................kp 23/28 *yk2
Nöösi.....................poika 07/09.....................kp 22/30 *yk1
snowball................tyttö 05/09....................kp 19/34-35* yk 6
Pössi.....................esikoinen 12/08.................kp 13/25-31 *yk 2
Koiramamma..........poika 09/08....................kp 11/29 *yk 2
Brianna.................tyttö 06/09....................kp9/28*yk 2
Heidi-80.................esikoinen 08/08............kp 9/? *yk 1
juuri.....................tyttö 04/08....................kp 9/28-32 *yk ?
Colatin....................poika 02/2005.............kp 5/ 24-30 *yk 2
Auneli....................tyttö 12/08....................kp ? * yk 1

* pinoa raivattu, toivottavasti pitkään hiljaiseloa pitäneet ovat plussanneet :heart: *

TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
dada

PLUSSANNEET :



2010

Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)


 
kukkaiskeiju Mulla silloin esikoisesta apteekinoma rt näytti plussan sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa.

[ON] En voinut olla ostamatta Prismasta halpisliuskaraskaustestejä, Pregcheck tjsp. En myös voinut olla tekemättä semmoista eilen ja ihan neganeganega sieltä tuli. No mutta, olihan toi toki myös liian aikaista mitään testiä tehdä *voi tätä toivioajattelun määrää*.
Eli jäihän mulle vielä yksi testi tonne odottamaan, jonka ajattelin tehdä ehkä maanantaina, jollei siihen mennessä ole tuhruvuoto alkanut. Oireita on edelleen, mutta voihan nää todellakin viitata myös tuleviin kuukautisiin. Ainoa takuuvarma kuukautisoire on puuttunut, yhtään ei ole v*tuttanut! :D
 
Pössi Mä en kanssa oikein ota noista luiskaovistesteistä selkoa. Mä olenkin alkanut tekemään niin, että kun ne luiskat alkaa vahvistumaan, niin sitten olen testannut Clearbluen digitaalisella. Sillä tavalla ainakin tässä kierrossa bongasin plussan.

Hyvät hermot sulla kukkaiskeiju :D Mä olisin jo testannut sun tilanteessa :snotty: Mut toivottavasti se plussa sieltä sitten pärähtää!

Täällä taas kuvitellut raskausoireet jatkuu :LOL: Itse asiassa toissa päivänä tuli oikein jättioksu, kun oli niin paha olo :x Ja lisäks mua itkettää ihan kaikki, eilen olin entisen työkaverin luona kyläilemässä päivän ja kun olin lähdössä sieltä pois, niin itkin ihan kunnolla :eek: Ihan omitusta!
 

Yhteistyössä