**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 14**

zeetah: en mäkään haluaisi pelotella mutta jos noin kipeitä kipuja on ollut että olet päivystykseen mennyt niin kyllä minkin yrittäisin päästä ultraan ja äkkiä.. tulee kuitenkin mieleen ettei vain ole esim. kohdunulkoinen raskaus tms. jos menkatkin ovat oudosti myöhässä.. Mutta jos kivut on jo kadonneet eikä ole olossa mitään valittamista niin onhan se saattanut olla vaan iso ilmavaiva :)

On: ei oiretta kummempaa, kipeänä olen ollut...
 
ina21 hmm.. se kipu tuntui munasarjoissa ihan alhaalla, joten en usko että se oli ilmavaivoja :LOL: mutta juu, vatsakipuja on ollut koko aika, mutta lievempinä. =) olisi kiva vaan saada joku tolkku tähän hommaan :headwall:
 
Zeetah minkälainen vointi sinulla, vieläkö jatkuu samanlaisena?
Nalatus oletko saanut avosi kanssa selvitettyä sen "lapsihaave"-tokaisun, vai tyssäsikö yrittämishalut siihen?
ON: ovista odotellessa ennen vkl. Peittoja KUMMINKIN heiluteltu melkein joka päivä perjantaista isännän tuumailuista huolimatta. Taisi vaan huudattaa minua viime viikolla omaksi ilokseen =) =) =)

Hei, hyvät mammat! :wave: Olisiko kellään mestariajatusta synttärilahjaksi isännälle, kun rahaa ei kotiäidillä mahdottomasti ole. Vaatteita en kehtaisi joka vuosi ostaa :LOL: Pari päivää aikaa vielä toimia. Olen tosi surkea lahjojen ostaja, ISI-sukat tuumasin tikuta isäinpäiväksi vasta.
 
t77 kyllä varmaan pahemmalta tuntuis jos vasta ensimmäistä kuumeilisin. Nyt kun on yritystä jo yli vuosi takana niin ei se enää masenna. Aattelin kyllä että olisin raskautunut sen vuoden aikana ja joka kuukausi masensi kun ei sitä plussaa tullutkaan, muttei enää. Kyllä se sieltä vielä tulee. :) Aikomus on nauttia kesästä ja tuon nelivuotiaan kekseliäisistä touhuista ilman paineita tai stressiä. :)

Zeetah toivottavasti vointi paranee ja kipujenkin syy selviää.

Mulla myös tuntunut lievää jomotusta oikealla puolella, ei varsinaista kipua mutta jomotusta. Aattelin että jos siellä olis munis kasvamassa. Jäämme odottelemaan että se tätsy taas kaikkoaa . Hyvää alkavaa kesää!
 
Hei!
Ajattelin pistää tämmöisen teille, kun liittyy teidän ihanaisten tilanteeseen.
Tämä on lainaus eräältä jo pitkään yrittääneeltä kanssasisareltanne toiselta palstalta. Hän ottaa paljon asioista selvää ja on tosi kriittinen kaiken hölynpölyn suhteen.
Käyn heidän ketjuaan pälyilemässä tuon tuosta, kun heillekkin niin kovin toivoisin jo vihdoin plussaa, kuten teillekkin =)

"Ja luin tuossa just viime vuonna tehtyä artikkelia siitä, kuinka tutkimuksissa oli selvinnyt, että päivittäinen seksi pitää simpat kunnossa. Siemennesteen määrä alenee, mutta siittiöiden määrä ei, ainakaan merkittävästi. Ja siittiöissä on jopa 12% vähemmän epämuodostuneita yksilöitä, kuin jos harrastaisi seksiä 2-3pv välein!"

Tämä oli uutta minulle, sillä olin kuvitellut asiain laidan olevan täysin päinvastainen tuon siittiömäärän suhteen ja uutta oli myös tuo siittiöiden kuntoisuus =)

Puuhailun täyteistä kevättä toivottelee

paapelo+poju+Tiuhti 20+3
 
Lumikuningatar tuo on aivan totta et ei oo enää semmosta painetta,kun on jo yksi lapsi.
Meilläkin tuota 1.5-vuotiasta typyä duunattiin 1.5 vuotta ja sillon ärsytti ja itketytti tuon tuostakin. Enää ei itketytä,eikä ole semmosta painetta. Alan jo pikkuhiljaa sopeutua siihenkin ajatukseen et meille ei enempää lapsia tulekaan. Onneksi on yksi! :heart:

Tsemppiä kaikille!
 
Hei,

Paapelo:Olipas mielenkiintoinen lainaus!! Jospa tolla sais ittellekin lisä motivaatiota, ettei ainakaan ajattele että ei sais harrastaa seksiä joka päivä (ihan kuin meillä ois pelkoakaan jokapäiväisestä seksistä:) ).

Helmari: Mulle tulee vaan mieleen jotain tosi tylsää mutta mistä meijän mies oli innoissaan kuten joku uus leffa, tietysti joku "blow job" (en tiä miten se kirjoitetaan) lupaus ois kanssa jos sellasta ei yleensä saa, ihan vaan erityisen hyvä ateria..

Zeetah: Toivottavasti sun tilanne on jo selvinnyt ja tietysti toivottavasti kipuilujen syynä on kaikista paras syy eli plussa:)!!!

ON: Pieniä nippailuja on alavatsalla ollut mutta tosi tosi vähän eli ei voi vielä edes kuvitelluksi oireeksi laskea..
 
Tänään alkoi "kovat" menkkakivut, eli olisikohan nyt sitten alkamassa? toivon ainakin niin, kun ei sitä plussaakaan tullut :| muuten vointi on ihan hyvä, esikonkaa ollaa oltu paljon pihalla kun niin kauniita ilmoja pidellyt B) niin kolmessa testissä on ollut haamu, mutta vasta testiajan jälkeen ja muutenki ne viivat on tooooooooosi vaaleita ja tässä vaihees olis pitän jo kunnolla näkyä, jos olis "oikee" plussa :( miten teillä muilla menee?
 
Ina: ajattelin tuossa, että teen itse lahjakortin koneella. Voisin joulukuussa viedä isännän katsomaan lätkämatsia, loppukuusta olisi tappara-ilves tampereella. Isot (nykytuloihin verrattuna) veronpalautukset tulossa, niin silloin olisi varaakin sellaiseen. Nyt taidan vain tehdä suklaakakun ja jotain tosi hyvää ruokaa grillissä =) leffa voisi olla ensi vuonna sitten, sitä en olisi osannut ajatellakaan, kiitos vinkistä! :flower:
 
Helmari tuo lahjakortti-idea on aivan loistava! Taidan hyödyntää ideaa kun oman miehen synttärit ovat ovella. Rahaa ei tosiaan juurikaan lahjoihin ole näin kotiäitinä, mutta voisinkin antaa lahjakortin, joka sisältäisi jotain hemmottelua ukolle ja parisuhteen piristämistä jossain muodossa. ;)

ON: Kuukautiset on nyt kärsitty ja sitten kai pitäisi ruveta peittoa heiluttelemaan ahkerasti. Jotenkin on vaan vielä fiilikset ihan hukassa. Juu, onhan siihen ovulaatioon vielä aikaa, mutta luulenpa ettei tuo ukko kovin tyytyväinen ole pitemmän päälle jos vaan oviksen tietämissä pääsee lempeä harjoittamaan. No, ehkäpä se motivaatio löytyy lähipäivinä. :whistle:
 
Donu: eiköhän se motivaatio löydy, toivotaan ainakin. Väkisin ei kannata yrittää! :LOL:
Noita lahjakortteja likan serkuille annettu usein.. esim. luvattu viedä leffaan, uimaan, syömään mäkkäriin tms ja lapset tykänneet kovasti! Luulisi aikuisellekin toimivan.
 
Zeetah: mikä on tilanne?

Mulla on saman kaltaisia kipuja, mutta ei niin kovia että olis pitänyt lähteä päivystykseen, mutta kuiteskin sen verran kovia ettei burana vie niitä pois. Ite olen ajatellut mennä yksityiselle gynelle jos menkat ei ala tässä lähipäivinä. Mullahan siis tilanne, että menkkoja ei ole vielä tullut synnytyksen jälkeen. Kovaa saman kaltaista kipua kuin kuukautisissa alavatsassa ollut nyt reilun viikon päivät. Jälkitarkastuksessa tiistaina terveyskeskuslääkäri totesi vaan, että siistiltä näyttää.
 
Bassets ei mitään uutta, tänään vähän aikaa sitten tuntui "ovulaatiokipuja" tai lähestulkoon samoja. Voisiko ovis olla nyt vasta tai jotain? tikutin muistaakseni kp:t 13-20, eikä löytyn silloin :/ Maanataina lääkäri, toivottavasti selviää jotain.
 
Moikka!

On: Pelkästään: Mulla tulee vieläkin ovislimoja? Miksiköhän, vaikka kp:t jo 24.. ja kohdun suu tuntuu pehmeältä ja isolta sen aukko (Siis todellakin liikaa informaatiota, mutta sulkekaa silmät jos ahistaa:) ) Onko kukaan ovislima ja kohdunsuun tarkkailija mestari? :) Taidan ostaa ovistikkuja ens kiertoon..
 
Toivottavasti te, jotka käytte tänään vielä tsiikaamassa, ette hirtä mua :snotty: Päivitin jo huomiselle kun meillä yövieras, enkä ole tänään ehtinyt enkä tod.näk ennen sunnuntaita..

Ina: en ole ikään hoksannu, että kohdunsuutakin voi tarkkailla. ehkä pitäisi opetella, ovislimat olen bongannut tässä kierrossa, mutta itse ovis meni tällä kertaa poikkeuksellisesti tunnottomasti ohi. Voisi vastaisuudessa auttaa tuokin tarkkailu.

Viikonloppuja kaikille! Nyt grillaamaan, nam! :) B) :)
 
moikka. mulle saa laittaa kp8 yk 8. pikkasen kiukuttaa kun ei mitää plussaa tuu :kieh: Me ollaan oltu nyt mökillä ja ollaan siellä koko kesä, sanottiin kämppä irti kun me muutetaan kesän jälkeen toiselle paikkakunnalle, saa hyvin säästettyä rahaa uusiin sohviin :) onnea kaikille plussanneille.
 
neuvoton olo...

vihlovaa alavatsakipuilua ollu täs toista päivää, viime yönäkää en saanu unta juuri lainkaan... kattelin just, et tänne kirjottelin 12.5.et menkat loppumas, joten uudet ei voi vielä tulla... pitäisköhän ostaa testi????
lakanoita on heiluteltu iha tiheään.... ei perkskeles... :whistle:
 
myh
Olen ollut nettipimennossa jonkun aikaa. Olo on kuin olisi menkat alkamassa, ei ollenkaan sellainen olo, että olisi tärpännyt :'( Niinkuin viime kierrossa.
Mutta eihän tässä toivoaan voi vielä menettää.
Mies on ollut viikot poissa, mutta viikonloppuisin on peitto heilunut tiheään. Nyt rupean lukemaan teidän viestejä, että pysyn ajantasalla.
 

Yhteistyössä