**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 14**

heips!

maaliskuulle ison iso halaus! teilleki kyl takapakkien sijaan ois jo sen vauvan suonu.. :(

onnittelut plussanneille! :heart:

omia kuulumisia: tää km:n jälkeinen tyhjennys eiliseen asti on menny ihan ok.. eilen sit yhtäkkiä mulla alko tuntuun aamupäivästä sellasta kuumekolotusta lihaksissa harteissa ja selässä, illalla nous korkea kuume ja ristiselkäkipu/polte oli aivan kamala.. :( tänään sit gynepolille näytille ja siellähän oli jotain roinaa kohdunsuulla jumissa, jonka lääkäri kaivo pihdeillä pois ja ultrassa näky et kohtu ei oo viel tyhjä, näinhän mä pelkäsinki alusta asti.. :/

ei muuta ku uudet cytotecit ränniin ja kotiin kärsimään.. että tämmöstä tällä.. hemoglobiini huitelee jossain 100 hujakoilla ja verenpaine 115/52, tosi alhainen, pyörryttää, väsyttää ja päätä särkee jatkuvasti.. hyvin menee.. :p saikkua ens viikon ke asti, sit pitäs vissiin jo pystyä töihin.. ei huvittas kyl tippaakaan.. :/

lääkäri puhu kyl lohduttelevaan sävyyn et meillä nyt on ollu vaan äärettömän huono tuuri et tääki raskaus sykkeistä huolimatta meni kesken..:( sanoi että on tosi harvinaista että sykkeitten toteamisen jälkeen enää menee kesken.. mut tosiaan vasta kolmannen km:n jälkeen alkavat selvittään mahdollisia syitä..

puhuttiin mun kierrosta ja muusta, sano et tosi hyvät mahdollisuudet raskautua nyt nopeemmin ku ei oo tehty kaavintaa, vaan elimistö hoitaa tän tyhjennyksen lääkkeitten avulla, mut silti mua pelottaa kyl jatko.. :/

että tämmöstä täällä.. just niin mun tuuria.. :'( mies sano eilen ku tihrustelin taas jälleen et kyllä tää meidänki onni vielä kääntyy, mut multa kyllä alkaa usko jo loppua.. :ashamed:
 
Heips!

Sopiiko tänne vielä mukaan?
Meillä on maaliskuussa syntynyt poika ja kovasti jo toiveissa uusi pikkuinen. Yritystä on siis kestänyt periaatteessa 1,5 kk. Menkkoja ei tosin vielä ole kuulunut, mutta niitä odotellessa...
 
Heips! Ilmoittaisin vaan että mun kp:t on jääneet jälkijunaan, Lumiksen kanssa samoissa mennään eli tänään pitäisi olla kp 27!
Käväisin eilen apteekissa muissa asioissa ja sit piti helkkari sentään tarttua testi mukaan.
Ja ostaessa ajattelin että se on sitten varalla jos tarvii testata...
Kävin koko eilisen illan äkkiä - äkkiä pissalla ettei vaan tulisi kiusausta testata.
No niin se testi vaan kaapissa poltteli että tänään aamulla pissin siihen hohtavan negan!
Että vähänkös turha testi taas... :headwall:
Eiköhän tästä uusi yk ala taas minä päivänä hyvänsä...
DPmiehen-kertakellistys 15 tänään. Ovis oli joskus sitten sen jälkeen kai, jos oli ollenkaan...
 
maaliskuu ja kellis :hug:

Tervetuloa uusille!

Täti tuli kylään joten tänään menossa kp1. Mulle saa päivittää kierroksi 36. Kiitos jo etukäteen! En oikeastaan ole pettynyt uuden kierron alkamisesta. Tällä on syynsä.

Toivottavasti muille tulee plussia ja pikkuiset pysyvät kyydissä ja kasvavat hyvin!!!
 
maaliskuu :hug: :hug:

On: Meillä on kiva kuukausi menossa, pyyhää yhteyttä on harrastettu jo neljä kertaa mikä on suurinpiirtein samanverran kuin koko viime puolena vuotena yhteensä, ellei enemmänkin:) Kai se on tää kevät mikä saa halut hyrräämään.. Ihanaa päästä pitkästä aikaa jännäämään miten käy! (Vaikka tiedän että se on myös ihan kauheeta se jännääminen:) ) Kummempiea ovis oireita ei tässä kierrossa ole ollut, eilen ihan vähän limaa mutta ei juurikaan.. no kattellaan..

Moikka :wave:
 
Taustalta minäkin morjenstelen!

maaliskuulle osanotot menetyksessä - nää on niin sietämättömän epäreiluja juttuja.. Paljon jaksamista teille ja uskoa tulevaisuuteen!

Minis kiva kuulla sustakin! Pahoittelut negasta, minä olen ihan ammattilainen jo negatesteissä joten tiedän että pettymys tuntuu kauhean kovalta jo tuossa vaiheessa :eek:

Täällä pregnylin + lugejen voimalla edetään, ensi viikolla testaan. Nyt olis yk 12 eli vuosi tulee täyteen jos ei tärppää...Melkein sitä jo pitää itsestään selvänä tuota negaa vaikka toivo aina herääkin.

Kesäisiä tunnelmia kaikille!
B)
-Stinkkeri
 
Kiitos kaikille palautteesta. Saa heti sanoa, jos päivitän jotaki vahingos väärin =) nytkin neiti sylissä yhdellä kädellä (=modernia tapakasvatusta :LOL: ) tiedä minkälaisia sammakoita tänne tulee.
Kiva kuulla että yritystä on monella suunnalla. Meillä taitaa sen puolesta mennä tämä kierto täysin ohi, kun mies on päivät töissä ja sit illat pellolla.. Meinasi eilen että jos juhannuksena sitten jaksaisi taas :( no, kaikella on tarkoituksensa. Muille parempaa onnea! :wave:

Bassets tervetuloa! Laitoin jo sinut tuonne mukaan.. =)
 
Yllätyksiä...

Mulla alkoi tänään naisten päivät, kp 25 vasta menossa! Edellisten väli oli 33 pvää ja sitä edeltävä väli 31 pvää...Odotin niiden alkavan aikaisintaan sunnuntaina kp 28, mutta näin sitten tällä kertaa. Ei harmita. Vastahan me aloitettiin ilman ehkäisyä, vieläpä kesken kierron, ovis siis oli jo mennyt menojaan kun päätös tehtiin!

Meinasin tänään jo eksyä apteekkiin ostamaan ovistikkuja, mutta ajattelin, että jos nyt ainakin yksi kokonainen kierto kokeillaan ilman mitään "vippaskonsteja". Miehelle kerroin jo katsoneeni valmiiksi meille panoviikot ja sitten vaan juhannuksen tienoilla toivotaan ettei menkat alkaisi =)

Jotenkin pelottaa, että nyt kun oikein toivomalla toivoo ja yrittämällä yrittää, niin vauvaa ei alakaan kuulua. Esikoinen kun vaan tuli ihan tekemättä mitään :) Voin kertoa, että meillä oli tosiaan e-pillerit käytössä kun tulin raskaaksi edellisen kerran!! Jouduin virtsatientulehduksen takia popsimaan kaksi antibioottikuuria ja e-pilsujen teho hieman laski.
 
mitäs mieltä ootte likat.. jos on syöny ensin vajaa 8vuotta pillereitä, sitten lopettaa, tulee raskaaksi ja synnytyksen jälkeen alottaa taas (ekojen menkkojen jälkee tottakai) ja syö niitä vajaat 2,5vuotta ja lopettaa.. niin kauan se ehkäisytaso pysyy? kun mulla on sellainen käsitys, että noi mun pillerit (mercilon) pitää yllä sitä tasoa 3 kuukautta lopettamisesta? jätin pillerit pois helmi-maaliskuun vaihteen tienoolla.. että koska sitä vois OIKEASTI alkaa toivomaan raskautuvansa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tandem:
Nalatus:
Pidä lippu korkealla :)
juu, yritetään.. tuli suutuspäissään eilen päästettyä sellainen sammakko suusta, että katotaan vieläkö avo haluaa yrittää..

:ashamed:

huudahdin meinaan, että unohdan kokonaan vauvahaaveet, sillä onhan mulla jo lapsi.. avo tais oikeesti loukkaantuu, kun se ei ole pojan isä.. :headwall:
 
Viikonloppuja! Pieni tauko koneelle pääsyssä vaihteeksi, nyt taas on uudet tiedot toivottavasti päivitetty =) Toissapäiväiseen voisin tokaista että" meinasinpas" eilen saada! B) Jos nyt sitten ennen juhannusta kumminkin sopivaan aikaan kierrosta tärppäisi. Pitää varmaan keksiä jotain silmänruokaa isännälle, niin jospa sitten..

Onnea kaikille oviksen metsästykseen, miehen kellistykseen ja plussien jännäämiseen! :flower:
 
Tää on tosi outoa, mulla pari päivää sitte yöllä ihan sietämättömät alavatsa kivut, molempiin munasarjojen kohtiin koski(repivää ja vihlovaa kipua) ---->päivystykseen, eivät osaneet mitään sanoa, antoivat kipulääkkeettä ja käski mennä gynelle mahd.nopee. :eek: :/ huoh.. osaako kukaa sanoa, mitä tää vois olla, ei menkkoja mut kauheita alavatsa kipuja? :'(
 
Paljon onnea kaikille plussanneille, jos en ole muistanut onnitella. :flower:

maaliskuu ja Kellis :hug: ja jaksuja. Nämä ei ole mukavia asioita. :(

).( Täti on ilmeiseti kurvaamassa taas muutaman päivän sisällä kylään. Tänään tuli vähän ruskeeta vuotoa. Raskautumiseen en jaksa uskoa, koska luulen että oviksen aikaan ei tullut touhutua. Nyt on kyllä menny jo pari viikkoa ettei ole jaksanu oikein mitään muuta kun töitä ja kotitöitä. Jäämme siis odottelemaan. :)
 
Minis :hug: ensi kierrossa sitten!

Unohdin taas nimet, mutta kolmella (zeetahin lisäksi) on kierto paukkunut jo pitkästi yli. Mitä teille kuuluu? =) Onko testaamisen tarvetta vielä?

Zeetah olipa tosiaan erikoista etteivät päivystyksessä ultranneet! Erittäin kummallista. Heti gynelle, kun vaan pääset. Viikon päästä lääkäriaikasi menee turhan kauas (toki minun mielestäni) tuossa tapauksessa. Älä kumminkaan panikoi, vaikka sanoinkin. :hug: Voihan se tietysti olla, että menkatkin ovat tulossa erittäin rytinällä, tiedä häntä sitten.
 

Yhteistyössä