**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 14**

Heippa vaan kaikille!
olen maleksinut taustalla aika pitkään, ei vaan kiinnostanut käydä enää lukemassa eikä kommentoimassa muiden plussa-uutisia, kun tuntuu ettei itelle sitä plussaa saa ikinä enää |O
Menkkoja odotan tiistaille tai keskiviikolle viimeistään.
Välillä masentaa niin helv****ti, välillä ei jaksa edes masentua.
Kattellaan nyt vielä hetki...
Onneksi muuta ajateltavaa antaa mm. syksyllä koittava esikon koulun aloitus =)

T: antilo kp 25 yk 18 (repikää siitä huumoria...)
 
Hei Antilo, tsemppiä ihan kauheasti elämään! :flower: En osaa kuvitella miltä sinusta joka kerta tuntuu, kun menkat alkaa...Meillä menossa vasta oikeastaan vasta eka yk kun aloitettiin yritys viime kierron puolivälistä ihan ex tempore...Ja nyt jo jännittää tosi paljon, että kuinka tämän kierron kanssa käykään!

Tänään meillä alkaa parin viikon aktiivinen iltaelämä, ja toivon totta tosiaan, että siitä koituisi tuloksia! Töissä vaan on niin pirun stressaavaa, ja siihen kun lisää tämän yrityksen jännäämisen, niin pelottaa, ettei varmaan tällä yhtälöllä tule ikinä vauvaa :( Vaan eipä heitetä kirvestä vielä kaivoon, vastahan tässä ollaan alkuun päästy! Mä vaan aina murehdin asioita etukäteen ihan liikaa!
 
Tänään käväsin lääkärissä. ja se kysy haluaisinko aloittaa e-pillerit pariksi kuukaudeksi, olisi kuulemma helpompi tulla raskaaksi sen jälkeen? :eek: Laitto lähetteen gynelle :p Toivottavasti gynellä sitte selviäisi jotain :)
 
Heippa kaikille!
Ajattelin nyt rohkaistua ja osallistua minäkin tähän jännäämiseen teidän muiden kanssa. Esikoinen syntyi 2007 ja nyt ollaan ensimmäisellä yrityskerralla menossa kuopuksen toiveessa. Kp 14/28-?. Voi kun aika kiitäisi nopeaa...
Tsemppiä kaikille yrityksiin ja odotukseen!
 
Myh:lle ja antilolle :hug:

Nyt ois tilastollisesti hyvä mahdollisuus saada plussa, meijän pinossa ei vielä kovin montaa plussaa oo toukokuulle tullut.. Toivotaan parasta!!!

On: Ei oikein mitään oiretta mihinkään suuntaan, nyt ei ole oikein uskoa raskauteen tästä kierrosta..yleensä olen kyllä huippu optimistinen ja epäilen raskautta vielä pari päivää sen jälkeen kun menkat on jo alkaneet (kun kuvittelen että kuulun niihin joilla tulee menkat raskaudesta huolimatta :D ) Mutta nyt en usko että olen raskaana.. "Ovislimailu" oli tosi runasta mutta se alko vasta joskus kp 18-19 ja loppu eilen, joten en tosiaankaan tiedä missä vaiheessa se ovis on ollut jos edes on ollut.. Vika seksi on harrastettu jo kp14 joten jos ovis vasta viimepäivinä niin ei mitään mahkuja..

no ei muuta nyt, moi.

Ps, zeetah, oon kuullut tollasesta aikasemminkin, kukas se tässä ketjussa oli tullut raskaaksi e-pillereitä syödessä ja sitten läkäri oli ehdottanut sille että jos alkais taas syömään?


 
ina21 hmm.. aika jännä juttu :wave: mä en halunnut niitä pillereitä, kun ajattelin että kun taas lopetan ne niin menee aikaa että hormonit toimii kuten ennen pilsuja :D Elokuussahan mä ne pillerit lopetin, enkä silti jääny raskaaks :whistle:
 
tuli sitten nagatestitulos lauantaina.. olis vielä viikko pitäny odottaa testin tekemistä, mutta en vaa malttanu.. alavatsakipuilua ollu tässä jo 3-4 päivää, etovaa oloa... siis raskausoireita.. jopa kohtu on jännitellyt itteään.. eli menny sillee jännästi "kovaks"

ja testissä ei ollu ees haamua..

nooh, viikon päästä menkat varmaan alkaa.. :|
 
heipä hei!

mä oon tässä taustaillu jonku aikaa, täällä ku ei mitään vielä tapahdu.. tällä viikolla tulee 3 viikkoa tyhjennyksestä, vuoto on loppunut kokonaan ja ollaan kyllä ihan vain harjoitusmielessä touhut aloitettu, tosin kumia pitänyt käyttää, kun suositus oli että yhdet kuukautiset ennen varsinaista yrittämistä pitäis odotella.. :p
odottelen oikeestaan innolla jo noita menkkoja, joitten sanottiin tulevan n.4-5vkoo tyhjennyksestä, että pääsis sitte jo oikeisiin toimiin.. :) meinasin heti alusta asti ottaa sit ovistestit käyttöön ku niin selkeesti näyttivät tuostaki tärppikierrosta hyvin oviksen.. pystys sit paremmin ajottaan touhuja, mulla meinaa siitä jokatoinenpäivä-hommasta mennä maku heti alkuun..

plussapuhureita kovasti tänne kaikille!! + + + + + + + + + + :whistle:
 
Taustalta päivää :wave:

Kiva kuulla Kelliksestä, ihanaa että jaksatte luottaa tulevaisuuteen ja olette taas vauvapuuhissa :hug:

Himputti, meitä pitkänmatkalaisiakin täällä pyörii joten et ole yksin!!

Antilo, t77 ja Lumis - myös teille erityistsempit, seuraavaksi on teidän vuoro plussata :flower:

Täällä yk 12 lähestyy loppuaan, nega testattu 14 dpo, menkatkin varmaan pian alkaa. Vuosi tuli täyteen, ja pistoshoidot kokeilussa.

Plussaonnea ja aurinkoa kaikille
B)

-Stinkkeri :heart:
 


Helouuuuuu!!!! pitkästä aikaa!! tullu niiin paljon juttua ku en oo kuukateen? käyny... luen pari sivua ku oon tän kirjottanu jos pääsisin kärryille :p Ollu mieli nii piru maas et meinasin jo lääkäriin soittaa, ku itkettää itkettää ja itkettää, ja en tiä miks. kai mulla joku piilevä masennus? Enkä oikeen uskalla kellekää ystävällekkää purkaa ku tuntuu et kaikilla on niin paljon muutakin ku kuunnella mun murheita.. no mut mies saa senkin edestä kestää mua!

Pääsisiksmä takaisin listoille :wave: nyt ois kp 8/ 28 yk 18


 
Nemu,kellopeliappelsiini ja Tinkerbelle kiva kuulla teistäkin välillä! Tästä palstasta uupuu se jokin,kun Stinkkeri ei ole ollut viljelemässä omaa ihanaa huumoriaan =)

Tsemppiä kaikille ja terpat uusille!
 
Tervetuloa uusille!!!

:hug: kaikille joille täti on tullut kylään.

ON: Nyt menossa kp13/36( tai mistä sitä tietää mikä tämä kieto tällä kertaa on) ja juuri äsken tunsin ekan nipistyksen joka viittaa, että jotain äksöniä on taas tuolla masun suunnalla. Peittoa on jaksettu heilutella jopa kerran tässä kierrossa. Pitänee kai tänään kaataa mies, ellei sitten tytön nukahtaminen vie kaikkia mehuja. On ollut "vähän" ongelmaa sillä rintamalla...

Nemu jos tuntuu ettei ystävistä löydy sopivaa kuuntelijaa, kannattaa selvitellä löytyisikö kunnalta/kaupungilta apuja asiaan. Mulla muuten joskus sai mielen maahan ihan niinkin yksinkertainen juttu kun alhanen hemppa. Siksi itse menen nykyään nopeasti tutkituttamaan veriarvot jos tuntuu maailma muuttuvan synkäksi ja olo tosi itkuiseksi.

Ehkäpä kesäkuussa ropisee kaikille niille plussia joiden kohdalla täti ei ole tajunnut pysyä poissa toukokuussa... :D
 
Tervetuloa Floora ja Himputti, Nemulle tervetuloa takaisin! :heart: Laitanko teidät kaikki etusivulle ns. kiertoseurantaan tai miksikä tuota nyt sanoisi? Nemu: toki pääset! =)

:hug: ainakin myhille, nalatukselle ja Nemulle, ja tietysti kaikille sitä tarvitseville! Kyllä se plussa vielä tulee!

Tulin koneelle tähän aikaan, kun uni ei päättänyt tavalliseen tapaan tulla. Ei tietysti saisi miettiä ja murehtia varsinkaan toisten asioita, mutta: kyllä minun käy naapurin lapset sääliksi, kun kuulin että vanhempansa ovat tällä viikolla muuttaneet/muuttamassa eri osoitteisiin. Nuorin on vielä reilusti alle vuoden ikäinen. Taustoja en tiesti tiedä, mutta kumminkin.. Henk.koht olen kyllä sitä mieltä että JOSKUS erotaan liian helposti. (kenenkään ei syytä suuttua tästä, koska tiedän ja ymmärrän että on olemassa syitä joiden takia on varmasti parempi niiden häiritessä elämää erota, kuten päihdeongelmat, väkivaltaisuus, msutasukkaisuus muun muassa..) Ja kun naapurin tapauksessa päälle päin asiat ovat näyttäneet olleen ihan ok. Pistää vaan ajattelemaan asioita myös syntymättömien, toiveissa olevien lasten puolesta, että minkälaiseen maailmaan tulevat pääsemään, vaikka itse ajatteleekin parisuhteensa olevan kunnossa. Tämä yhdistettynä liikaan kahviin päivällä näkyy aiheuttavan unettomuutta.. Voi tätä meikäläisen päätä. :headwall: Liikaa ajateltavaa yhdellä kertaa. :$ parempi vissiin, jotta sulkee suunsa eikä puhu enää mitään ja unohtaa moiset asiat.

ON: ovis vissiin tuli ja meni.. Tädin tuloa jännitellessä menee reilu viikko ainakin =)

Pitäsiköhän meidän tehdä kesäkuusta oikea plussakuukausi? Jos pantais kukin tahollamme peitot ahkerasti heilumaan ja yritettäis tukkia kevättalvella synnärit? :LOL: Kannattaako kukaan ajatusta? Katsoin kun 40+ kuumeilijat (tai joku vastaava pino) näkyy pistävän tavoitteita aina silloin tällöin plussista, ja aika hyvin näkyivät saavan tavoitteita ryhmänä täyteen. Montako plussaa meillä yritetään, ehdotuksia kehiin?
 
Hei taas pitkästä aikaa!

Täällä ei ole tärpännyt useista yrityksistä huolimatta. Nyt taitaa olla vuorossa yrityskierto 17 ja tärppipäivät menossa. Täytyy vaan houkutella mies taas vällyjen väliin tai ei ole viime päivinä tarvinnut houkutella.

Voisin taas aktivoitua tälläkin palstalla. Ollut muuta kiireitä viime kuukausina niin ei ole ehtinyt kirjoittelemaan.

Kp 17/30-32 yk 17 Esikoinen siis tyttö 01/06.

 
Harmittavan vähän plussia kuulunut nyt viimeaikoina kun olen ketjua seurannut :(
Rutkasti parempaa onnea koko porukalle!

Itsellä ei edelleenkään ole kuulunut menkkoja. Kova menkkamainen alavatsakipu helppasi. En tosin tiedä, että onko se nyt sitten hyvä vai huono asia. Tiedeän olevani ihan liian hätäinen, mutta olis kauhean kiva että menkat alkaisi että saisi tietää koska kannattaa oikein toden teolla yrittää ja toisaalta taas tietäisi senkin jos ei ole tärpännyt :/
Vauveli siis vasta reilu 2 kk joten olen tosi hätäinen...

Uutena oireena mulle on ilmaanunut ihan sietämätön mielialan vaihtelu. Pääasiassa olo ihan OK ja usein tosi onnellinen, mutta yhtäkkiä iskee ihan hirveä kiukku niskaan :kieh:
Mulla ei ole koskaan ollut menkkojen aikana tai niitä ennen mitään tälläisiä oireita joten johtunee varmaan vielä synnytyksen jälkeisistä hormoonimuutoksista?
Miestä tekisi mieli paiskoa tuttipulloilla ja yöllä oli pakko antaa vauva miehelle ja rauhoittua itse kun pikkumiehelle ei kelvannut lähes koko yönä uni eikä ruoka...
Toivottavasti tämä helppaa pian tai mies ei pian uskalla edes yrittää uutta pikkuista kun minusta on tullut tälläinen raivopää :ashamed:
 
Voihan pyllypöllö, nega tuli.. :( Vaikka eihän mulla ole ollut raskautunut olokaan aikaisemmin, mutta eilen ja tänään on vähän toivo hiipinyt. ainoina "raskaus"oireina oon kuvitellut närästystä ja tosiaan lämmöt on olleet koholla.

t77: osannotto ja lämpimiä halauksia!

Äiskä80: Mulla tulee tollasta jos oon syönyt monena päivänä paljon leipää yms. hiilarimössöä.. sen jälkeen tuntuu että ois tullut joku "tukos"johonkin suolen osaan kun tuntuu että ei mikään maistu ja ettei mahaan voi tunkea enää mitään..

Basset: "Uutena oireena mulle on ilmaanunut ihan sietämätön mielialan vaihtelu. Pääasiassa olo ihan OK ja usein tosi onnellinen, mutta yhtäkkiä iskee ihan hirveä kiukku niskaan" -kuulostaa siltä että olet väsynyt! ainakin mulla huomaa heti että jos on huonosti nukuttu yö takana niin ei löydy minkäänlaista kärsivällisyyttä. Jos saa neuvoa niin yritä tehä vain kaikkein välttämättömin ja luoda päivään mahdollisimman tasaset rutiinit, ja tietty nukkua aina kun vaavi nukkuu..

Tuulilalle tsemppiä ja jaksamista yrittämiseen!!

Helmari: Mä kannatan ainakin kymmentä plussaa!:) Kaikille ja osalle kaksoset ja yhet kolmoset vähintään :heart: No ehkä 5 plussaa vois olla vielä realistinen?

Mä en oo vielä heittänyt hanskoja kehään enkä tietenkään usko tota nega testiä, hullu mikä hullu:)

Moi :wave:
 
Vai että oikein plussatalkoot olisi suunnitelmissa! Luulenpa että ainakin useimmissa kodeissa miehet olisivat tyytyväisiä peiton heiluttelutalkoista, varsinkin jos se tarkottaisi kp:stä riippumatonta päivittäistä puuhastelua. :LOL:

ON: Meillä jäi heiluttelut hoitamatta eilen. Taas nukahti äiti jo melkein ennen lasta, joten se siitä sitten. Tänään uusi yritys. ;) Meillä jälleen tiedossa useamman päivän reissu tytön kanssa juuri mahdollisen oviksen tietämissä. Hmm... Tässä vaiheessa kiertoa on vielä niin helppoa sanoa itselle, että se raskautuminen tapahtuu sitten kun oikea aika on, mutta kun täti kurvaa paikalle, väistämättä haikeaa oloa pukkaa päälle. Mutta silti ajattelen että tulee kun on tullakseen.

Helmari itsekin olen miettinyt eromisen "helppoutta", joidenkin ihmisten elämässä se tuntuu olevan toistuva teema. Pitkäjänteisyys puuttuu ratkaisuja tehdessä. Painavia syitä eroon on varmasti valtaosalla eronneista, mutta joukkoon mahtuu heitäkin, jotka luovuttavat heti kun ongelmia alkaa tulla ja niitähän tulee kaikille joskus. Tuttavaperheen lapsia on käynyt sääliksi moneen otteeseen; vanhemmat erosivat, uudet kumppanit löytyvät käden käänteessä, sitten taas erotaan, palataan jonkun eksän kanssa yhteen ja välissä saadaan lisää jälkikasvua aikaiseksi ja sama sähellys jatkuu uusien erojen muodossa...

t77 :hug:

Mikä tilanne emmy83 ja London calling? Kp:t huitelee jo 50 ja ylikin. Onko siis toukoplussia tulossa/tullut?
 

Yhteistyössä