**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 14**

Kellis, en osaa sanoa muuta kuin että elämä on sietämättömän epäreilua. Olen hirveän pahoillani teidän perheen puolesta. Olen ajatellut sinua ja Unista aina kun epätoivo iskee, te olette molemmat tuoneet toivoa tähän loputtomalta tuntuvaan yritykseen.

Voin vain kuvitella kuinka vaikeaa on ajatella raskausasioita eteenpäin, mutta totuus lienee kuitenkin se että sä tulit raskaaksi ja se tulee tapahtumaan uudelleenkin. Varhaisissa keskenmenoissa on useimmiten kaiketi kyse epäonnesta ja sattumasta, joten teillä on ihan kaikki edellytykset raskautua pian ja saada terve vauva.

En kuitenkaan vähättele yhtään sitä pelkoa ja epätoivoa mitä varmasti koet. Paljon jaksamista ja voimia teidän perheelle, uskon että voitte kuitenkin pian taas luottaa tulevaisuuteen.

Terveisin Stinkkis, joka palasi juuri klinikalta hoitosuunnitelma taskussa.
 
kelloappelsiini :hug: Voimia sinulle ja perheellesi!
Minulle on tehty yksi tyhjennys lääkkeillä ja se meni fyysisestä näkökulmasta katsottuna hyvin, vaikka kamalaahan se henkisesti oli. Kohdallani kyse oli kohdun ulkopuolisesta raskaudesta ja alkuun näytti, että menettäisin myös toisen munanjohtimen sen vuoksi, se kun repesi osittain. Henkisessä toipumisessa meni aikaa, varsinkin kun se oli jo toinen epäonnistunut raskaus. Ensimmäinen päättyi keskenmenoon. Tytärtäni odottaessa olin ensimmäisen kolmanneksen huolissani, jokainen vatsakipu sai pelkäämään uutta keskenmenoa ja todella aikaisin alkaneet harjoitussupparit toivat oman jännityksensä odotukseen. Jälkensä nämä pettymykset ja surut jättävät, mutta onneksi niiden kanssa oppii elämään ajan kanssa...
 
kiitos teille kaikki ihanat! :heart:

pakkohan se vaan on jaksaa jatkaa eteenpäin, vaikka pirun pahalta tuntuukin..
onneks on tuo yks pikku ilopilleri päiviä piristämässä.. :heart: :)

mieskin on ollut hyvin tukena ja turvana, vaikkei mikään kovin syvällisten pohdiskelija olekaan, mutta on ollut olkapäänä heikoilla hetkillä..

oon tänään yrittäny touhuta yhtä sun toista, käytiin iltasella kirjastossa koko perheen voimin ja tuossa päivemmällä haravoitiin pihaa..

saa nähdä millainen on huominen..

nyt iso olut ja lätkämatsi odottaa.. :)
 
Tigrulle onnitttelut! :heart:
zeetah sama täällä, tein aamulla uuden testin kun ei tätiä näy. Negahan täälläkin. Ihmettelen vaan missä täti viipyy vai onko tämä joku hormoonihäiriö?!? :p ikään ollut vastaavaa... *ihmettelee kovasti*

Pakko mennä kans kattomaan tuota matsia, kun kuulettaa olevan kivat paikat alakerrassa. =) Plussailkaahan kovasti, tulen perjantaina katsomaan miltä näyttää. Käväisen huomenna toista mummua katsomassa likan kanssa enkä varmasti jaksa illalla kivuta koneelle enää..

:wave:
 
mä tyhmä kaivoin sen testin myöhemmin eilen vielä esiin, ja "selvä" roskishaamu :ashamed: en tiedä mitä pitäs ajatella, ku eihän niihin roskishaamuihin ole luottamista :/ Tigru87 onnea tooooosi paljon, toivottavasti me muut tulemme kohta perässä :flower: =) :wave:
 
Kiitos uudesta pinosta.

Kellopeliappelsiini :hug: kurjalta tuntuu ja viela pitkaan. Itsella takana kans yks keskenmeno ja ajatuksissa pyorii tosi pitkaan. Jaksuja

Tigru
Onnea ja tarrasukkia

Taalla kans kierto pitkana eli ny ollaan kp 34, ovis oli myohemmin kuin laskin 30 paivan kierrolla. En oo ostanut viela testia kun harmittaa sit se nega, joten tatia odotellaan.
Onneksi on salmiakkia kaapissa kun epatoivo iskee taas

Tervetuloa uudet!

 
london: kokemusta löytyy kyllä minultakin, viime keväänä tm, joten tiedän kyllä mitä edessä on.. esikoinen 10/06 ja nyt yritystä yli 1,5v takana, saldona yk3 tm ja yk11 km :/

ON: oon tääl kipuillu koko päivän tän tyhjennyksen kans.. ällöä.. :x aamu oli aivan kamala.. kamalat kivut, maha meni ripulille ja oksetti.. yäh.. onneks tää on helpottanu päivän mittaan.. alkuillasta kävin jopa haravoimassa pihaakin.. pakko saada väliin jotain muuta ajateltavaaki..

mua huolettaa vaan et tuleeko/tuliko tuolta kaikki ulos, ku mitään kontrolliultraakaan ei määrätty.. kai yritän saada vkon-parin päähän ultra-ajan polille, että sais varmistuksen.. mua niin kyl v*tuttaa jos tää kuitenki johtaa kaavintaan.. monen viikon odotus ja tää tän päivänen kipuilu ja vuotaminen.. :/ no, ei kai se auta ku yrittää jaksaa päivä kerrallaan..
 
Sympatiat kaikille jännääjille!! :)

Ja Kellopeliappelsiinille myös ajatukset, en vaan voi millään tietää miltä susta tuntuu juuri nyt...Mutta siitäkin huolimatta :hug:

En tiedä mitä mussa on tapahtumassa, liekö mitään, mutta nyt kun kp on 19/26-34 (viimeisin oli 32) niin tänä aamuna tuntui alavatsassa vihlontaa ja pientä kipuilua. Tuntuu ehkä vieläkin TOD. vähän alavatsassa oikealla. Voinen laittaa ne eilen illalla syötyjen karkkien piikkiin (joo joo, karkkilakossapa hyvinkin...), mutta toiveena on se toinen syy =) nimittäin kiinnittyminen. Voisiko se olla juuri nyt? Viisi päivää on siitä kun miehen kanssa harrastettiin läheisyyttä.

En kuule omaa kroppaani kovinkaan hyvin, en ole yhtään herkkä tai kipuilija mitä naistenvaivoihin yleensä tulee. Siksi tuntuu melkein neulan etsimiseltä heinäsuovasta tämä tällainen oireiden etsiminen =)
 
Kellopeliappelsiini :hug: :hug: :hug: Paljon toivoa ja jaksamista!

Mulle voi päivittää kp 10, menkat alkoi viimeviikon keskiviikkona. Meillä on ollut vauvakuume taka-alalla, mutta nyt se nostaa taas päätään ja pari kertaa ollaan hommailtukin tässä kierrossa jo (mikä on siis meille tosi paljon, varsinkin kun on ollut kivoja panoja:) ei mitään pakkopullaa )

Tää on nyt ns. 4 kierto mutta ensimmäistä kiertoa lukuunottamatta ei olla harrastettu seksiä joten vasta toinen varsinainen yrityskierto.

Paljon ihania plussa uutisia on sadellut, onnittelut heille! :heart:

Koitan olla aktiivisempi taas!

MOikka!
 
Tuli reissu tehtyä! Tätikin kurvasi kylään samalla sekunnilla kun leijonat hävisi viimeisen pelinsä.. Kyllä oli surkeat viisi minuuttia toissa yönä täällä! Mutta, mutta.. en ota paineita tästä (vielä), yritän nauttia nykyisestä vauvelista ja hampaiden puhkeamisen riemusta :p

inalle tervetuloa joukkoomme "takaisin"

Kellikselle jaksamisia! :hug:

..Nyt odotellen, että isäntä toisi kokouksesta tullessaan jotain hyvää ruokaa laitettavaksi =) Neiti simahti tuntia aiemmin reissusta väsähtäneenä..
 
helmarille kiitokset uudesta pinosta ja lilylle kiitos vanhasta :) ja paljon onnea odotukseen!

plussille onnnnnnnnnnnnea :heart:

kellikselle suuuuuren suuri hali :hug:


(.) ei mitään ihmeellistä, en ole tyksiin jaksellut soittaa tästä viidennestä keskenmenosta.. ei vaan jaksa selitellä sinne mitään.. :
ei mitään hajua mikä kp mutta ei kait sen niin väliä

plussatuulia kaikille!!! :wave:
 
Kellis Naa on ikavia juttuja kaiken kaikkiaan... :hug: Toivottavasti kivut on alkanut hellittaan jasaat sen ajan ultraan tarkastukseen.

Tein sit tanaan sen testin ja arvakkaas mita ei ees testi ikkunaan tullut viivaa :eek: , no huomenna uudestaan jos menkat ei oo alkaneet, en todellakaan usko et oon raskaana :| . Odotellaan rauhassa.

Nemulle kans jaksuja :hug:

Huomenna esikon 1v synttarit :heart:
 
Nemu :hug:

Helmari uskotaan että uudessa kierrossa tärppää!!!

Omaa napaa:
Täällä aivan hillittömät mielialavaihtelut menossa. Välillä v..ttaa ihan hillittömästi ja välillä vaan itkettää ja aivan ilman mitään syytä... Nämä hormoniheilhtelut tuntuu jotenkin tosi oudoilta kahden vuoden kuukautistauon jälkeen. Olen ihan pihalla oman kehon toiminnasta. :whistle: Tietysti sitä toivoo, että näihin heilahteluihin olisi selityksenä pieni toukka, mutta kyllä näitä heilahteluja on menneissä kierroissa muistaakseni ollut. Mies meinaa jo töistä tullessaan hakea testin, epäilee raskautta kovasti, mutta turha tässä vaiheessa kiertoa on rahojansa hukkaan heittää. Vaikka oikeastaan eihän tässä ole mitään käsitystä siitä millaiseksi kierto asettuu. Tuo viimeisin 42 päivää on kyllä hurjasti pidempi kun mitä ennen esikoista kierto oli.
 

Yhteistyössä