**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 14**

Moikka!!

Piitkän palstatauon ( omasta mielestäni ) jälkeen palailin ilmoittamaan,että taas kerran on plussa plakkarissa....itse odottelin kyllä tätiä.... No mutta oireita ei oo, ei minkäänlaisia, ja se huolestuttaa, en siirry odottajien puolelle, vaan vietän hiljaiseloa, ristin käteni ja TOIVON, että tällä kertaa ois kyytiläinen mukana, ja se syliin asti saataisin! Ilo, ei ole tällä hetkellä päällimäisenä, vaan huoli....niin kova huoli !
KIITOS teille kaikille, olette ihania! Hyvää kevättä ja plussa tuulia!!

maaliskuu ja oireeton
 
maaliskuu onnea sinulle plussasta. Pidetään kädet kyynärpäitä myöten ristissä, jotta teillä menisi kaikki hyvin ja talvella pikkuinen sylissä! :hug: :heart:

Kiitos kannustuksesta, itsellä kuume hieman väheni tädin tultua, mutta ei nyt yrittämästä lakata. Varmasti tärppää, jos isännästä on kiinni :LOL: tuumasi, jotta kun vuoto loppuu niin sitten aletaan peittojen heiluttaminen ahkerasti.. Kummallako korkeampi kuume sitten onkaan? :LOL:


Hyvää Äitienpäivää kaikille!
 
Hyvää äitien päivää teille kaikille :flower: :flower:

dogtorille tulin vain sanailemaan, että varhaisultrissa nuo viikko heitot on tosi tavallisia, ei ole outoa, jos varhaisultrassa kokoarvio heittää jopa 2viikkoa taaksepäin, mutta np-ultrassa vastaakin jo tosi hyvin viikkoja...joten koeta olla rauhallisin mielin =)

Ja Tigrulle onnea tännekin plussasta =)

Ja kaikille odotuksen odottajille hirmu suuret tsemitykset...kyllä ensivuosi on varmasti teille kaikille se vauva vuosi :hug:

paapelo+poju+Tiuhti 19+1
 
Ilmottaudun tänne..

Minä ja avoni yritetään pikkuista.. (mulle toinen, miehelle ensimmäinen) :wave:

Itse olen niiiin tyhmänläntä tapaus, etten toista kiertohässäköistä mitn tiedä, enkä laske jne jne..

En odota plussaavani kovin nopeaan, sillä esikoista tehtiin 2 vuotta tuloksetta aikoinaan ja sitten odottamatta se plussa tuli.. (kun luovutettiin exän kanssa)

Eli esikoinen on syntynyt 08/06 (ja 11vk ikäisestä ollaan kahdestaan oltu pojan kanssa ennen kuin avoni tuli kuvioihin..)
 
Voi Zeetah, kun sua odotuttaa, mulla oli sentäs vaan 5 päivää myöhässä ja sekin meinas olla jo välillä ymmärryksen ylittävää. pitäs tietysti muistaa että naisen kroppa ja hormonit eivät aina toimi kuin ajatus.. :LOL:

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille, plussia odotellessa!
 
Moikka kaikille,

taalla on vietetty ihana pitka viikonloppu ystavan seurassa ja samalla vahan palstailutaukoa, ihan hyva etta on piinapaiville muuta miettimista kuin kaikki kropan tuntemukset :D

Ihan ekaksi Kellikselle iso :hug: ja kovasti voimia, ihan sanattomaksi vetaa :ashamed:
Tigrulle puolestaan onnea plussasta ja Nalatukselle ja muille uusille tervetuloa mukaan!

ON: Nyt on kp35 ja dpo12-13. Ehdin jo lauantaina testaamaan negan (oltiin menossa baariin ja ajattelin varmistella), ja olin jo paattanyt etta nyt loppui testaaminen, negatestien tuijottelu on niin masentavaa, menkkojenkin pitaisi alkaa vasta tanaan... Vaan lammot olivat aamulla viela niin selvasti koholla (yleensa putoaa selvasti kp1), etta muutin mieleni ja testasin kuitenkin ja kylla siihen selvasti vaaleanpunainen testiviiva piirtyi muutaman minuutin sisalla, eli plussa, mutta varsin haalea sellainen.

Nyt on kylla aika epauskoisen-holmistyneen-onnellinen tunnelma. Viela eilen miehellekin sanoin ettei tainnut onnistaa viela tassa kierrossa, koska olo on ollut lahes oireeton. Viime raskaudessa oli alussa vatsan viiltelyja, palelua ja menkkakipuja, nanneihin sattui ja pahoinvointiakin ennen plussaa, nyt ei ole mitaan noista. Rintoja vahan aristaa, mutta se on mulle ihan tavallinen PMS oire muutenkin, etta kylla ne oireet voi nakojaan todellakin vaihdella saman ihmisen raskaudesta toiseen.

huhhuh, pitaa menna vahan sulattelemaan tata uutista viela, palataan :wave:

MUOKS. apua mita hormonihuuruisia lauserakennelmia, toivottavasti edes jotenkuten ymmarrettavaa :D
 
Onnea tasapuolisesti kaikille plussanneille!

Piti käydä kp:t tarkastamassa täältä ja oikeinhan se minun kroppani ilmoitteli oviksesta..siis pitäs jälleen kerran jaksaa petiin kellistyä...alkaa jo pikkuhiljaa turhauttamaan koko yritys,prkle! :headwall:
 
Onnea plussanneille!!!!

Mä sain viikonloppuna tosi selviä haamuja mutta tänä aamuna selvä nega ja tänään otettu veritesti nega.
Olisko joku taas kerran hipaissut kohdun seinämää mutta jokun sitten mennyt pieleen..en tiedä.

Menkkoja ei näy,tänään kp 33 ja ei koskaan näin pitkää kiertoa ollut.Ovis oli kp 17.

Itkettää ja raivostuttaa.Ei taida meille koskaan sitä kakkosta tulla...kait se on vaan uskottava.
 
vademillalle onnea ja :hug: toivottavasti plussa on ja pysyy ja on tammivauvan enne :heart:

t77 ja shenda älkää heittäkö kirvestä vielä kaivoon ystävät hyvät. Tsemppiä teille ja ennen kaikkea iloista yrittämistä oviksen aikaan, t 77!
 
Mulla just loppu menkat (tänää vielä viimeset tiputtelut prkl)

Joten parin viikon päästä olis se otollinen hetki..

Te kokeneemmat, kertokaahan tyhmälle...
Eihän heti menkkojen jälkee voi paukkua paksuksi, eli siis onnata? Kun avon kanssa tästä puhuttiin eilen illalla, nii menin itekki aikas hämilleni, kun hän oletti, että tiedän varmana..

Siksi kysyn, kun naikkarilla mulle sanottiin, että joka toinen päivä muutaman kuukauden ajan ja oviksen tuntumassa vajaa viikko joka päivä vaakamamboa, nii tärppää...

Ollaa molemmat oltu tässä iltaisin tosi väsyneitä (kiitos kesän valoisat yöt), joten ei oo ihan ensimmäisenä illalla tullu mamboilut mieleen, kummallakaan...

Mistä inspis tähän yrittämiseen takaisin? *huokaus*
 
Täällä olisi taas yksi joukkoonne jolla haaveena toinen lapsi. Meillä ennestään poika 02/05.
Pillerit ollut pois siis maaliskuusta asti ja kuukautisten piti alkaa jo perjantaina, muttei ainakaan vielä ole kuulunut. Huomen aamulla olisi sitten testin paikka =)
 
t77: ei sitä aina jaksa, varsinkaan jos on univelkaa jne. Mutta jospa, jospa jonakin kauniina iltana =)

Tervetuloa Äiskä! huomiselle peukkuja =)

nalatus : suurin todennäköisyys on raskautua ennen ovista n. 5 vrk ja jälkeen noin 24 h suoritetulla peittojen heilutuksella.. mutta kun naisen kroppa on niin ihmeellinen niin joskus munasolu voi irrota muulloinkin (kai harvinaista mutta tapahtuu kaiken aikaa) Ennen noin pitkä aika (joskus pitempikin) koska siittiöt säilyvät yksilöllisesti hengissä munanjohtimissa odottamassa seuralaistaan. Ihmeellistä, mutta jonkun tiedon mukaan munasolu on hedelmöittymiskykyinen vain 12-24 tuntia.. En muista mistä luin, mutta sen perusteella ajattelisi kellontarkkaa olevan :LOL: huh, huh. Inspiraatiota, no mieleen tulisi joku kiva piristys: laittaa itse jotain hyvää ruokaa, tai käy ulkona syömässä, saunassa ja kotona syötäessä vaikka joku kynttilä pöytään (vaikka onkin näin valoisaa). Joskus lasi viiniäkin (tai olutta) maistuu ja sopii tilanteeseen.. meillä isäntään toimi yleensä tuollainen ja esikoinenkin sai alkunsa, kun laitoin isännälle yllätykseksi näyttötutkintoni valmistumisen kunniaksi viini-illallisen kaikilla herkuilla =) =) sattui olemaan ovispäivä silloin tietämättäni.. =) =) jälkkäriksi tietysti jotain makuuhuoneen puolella, ettei vatsa tule liika täyteen :LOL: Tsemiä!
 
Tuosta 12-24 h tuli mieleen, että JOS kehtaisi, niin voisin meidän isäntää kiusata, kun viime ovikselta myöhästyi ANOPIN takia että turhaan harmitteli kun ei tärpännyt eka kierrosta.. Taisin hieman asiasta mainita, kun kuulin että likan unet jäi tosiaan anopin takia hyödyntämättä (oli pojalle jotain kyläisten turhanpäiväisiä asioita kerrottavana). Voitte uskoa että meinasin kiehahtaa kun asiasta kuulin .. :kieh: mutta se siitä, uutta odotellessa
 
Onnittelut plussanneille :flower:

Ja :hug: Kellopeliappelsiinille!

Minulla on nyt masennuskausi meneillään, oma keskenmeno muistui mieleen, kun kuulin, että pojallemme tulee pikkuserrku marraskuussa. En osaa yhtään iloita serkkuni puolesta, kun mielessä on vain se, että meillekin piti tulla marrasvauva :'( No toivotaan, että tulis sitten toinen helmivauva.

Sain perjantaina tiedon, että mut on hyväksytty syksyllä alkavaan lähihoitajakoulutukseen. Nyt on sitten viimeiset kotiäidinkuukaudet menossa, toivottavasti vielä joskus pääsisin tätä hommaa jatkamaan uuden vauvan kanssa.

Plussaonnea meille kaikille :wave:
 
vadelmilla onnittelut plussasta!!!

Km:n jälkeen toisten vauvauutiset tuntuivat minusta aivan kamalilta. Ja sitten tietysti myös kaikki raskaana olevat naiset pistivät erityisesti silmään kaupassa jne. Tuntui siltä kun kaikki muut olisivat onnellisesti raskaana paitsi minä. Olen tietoisesti yrittänyt olla muistamatta la:t olisivat olleet, mutta joskus huomaan ajattelevani, että minkä ikäisiä lapset nyt olisivat jos tilanteet olisivat menneet toisin...

zalmiakille onnittelut opiskelupaikasta!

Omaa napaa sen verran, että nyt menossa kp 36/42 ja tuossa kun katselin kalenteria milloin olettaisin oviksen suurin pirtein olleen, pitäisi kyllä kuukautisten alkaa jo ennen kp42... Vähitellen alkaa kyllä kutkuttaa ajatus aiemmasta testaamisesta. :whistle: Mitäs sitä onkaan tullut päätettyä sen testaamisen suhteen jonkin aikaa sitten...? Niin se mieli muuttuu! B)
 
Heippa taas!!! Minun matkani onnellisena odottajana päättyi kovin nopeasti, eli mut voi taas poistaa plussanneista, vuoto alkoi aamulla hyytymien kera, kipuja ei ole, mutta kyllähän sen vanhasta tottumuksesta jo tietää, että tämä oli nyt tässä :'( Km 10/08, tm 01/09 ja nyt taas, olikohan kemiallinen vai alkuraskauden km, sitä en koskaan saa tietää, mutta näillä mennään! Neuvolasta olis laittanut tyks:iin vielä ultralle, mutta en halua, tyhjä kohtuhan sielä näkyis, lupasin mennä jos kovat kivut tai vuoto jatkuu! Pääsisimme nyt myös jatkotutkimuksiin, kun 3 km, mutta uskomme vielä että meille se pieni, terve vauva joskus suotaisiin, olemmehan jo yhden saaneet, emme siis halua tutkimuksiin!!! Liityn taustailijoihin, ja käyn teitä välillä moikkaamassa, nyt vaan tuntuu ylivoimaiselta aloittaa kuumeilu!!

Kiitos vielä kaikille!!!

maaliskuu ja tyhjä sydän
:(
 

Yhteistyössä