PAS helmi/maaliskuu

:wave: Meillä pohditaan pitempää taukoa hoidossa.
Mies ehdotti et jos jatkettaiskin vasta syksyllä hoitoja. Keskityttäis ny painon pudottamiseen. Se kun olis meillä tärkeetä. Molemmilla ihan liikaa kiloja.
Olin ajatellu et oltais koitettu viel nyt kevääl. Mut mies taitaa saada mut ylipuhuttuu.
Vaikka vähän oon erimieltä. Mut toisaalta taitais olla kaikille parempi et laihduttais reippaasti. Vähän vielä mietin. Ennen kuin teen päätöstä suuntaan tai toiseen , ja soitan klinikalle. Vois vaan olla viisaampaa laihtua välillä ennen kun jatketaan hoitoja. :ashamed:
Vois plussatakin paremmin kun likot on tippuneet alespäin. Eli tuo huhtikuun siirtokin on vielä ehkä poistumassa ohjelmasta. Ajateltiin et ehkä sitten elokuussa aikasintaan jatkettais. Samalla pohdittiin et jos ei sitten ens vuonnakaan viel tärppää suunnataan adoptioon.
 
Sadepilvi: Mä kanssa päätin keskittyä painon pudotukseen jos nyt ei tärppää. Onnea urakkaan.

Tänään nippailut mahassa rauhoittuneet mutta onkin koko päivä ollut semmoista lentoa, että tuskin olisin huomannut vaikka siellä jotain olis tapahtunutkin.

Noista oireista vielä, että mulla luget tekee noi tissit kipeiks ja turvonneiks eli mulla ei voi siitä mitään päätellä. Tissine turvotus alkaa siis jo ennen siirtoa.

Voi Risto :hug: Mäkin olin tänään Ikeassa ja se on ilmeisesti kanssa joku raskautuneitten kokoontumispaikka. Pari minuuttia seisoin paikallani ja jo kolme käveli ohi maha pystyssä.
 
Samoilla linjoilla olen miekii Siisamin ja Sadepilven kanssa,että jos nyt ei onnistu niin sitten aloitan laihiksen.Niin, että projektista toiseen :LOL:

Kävin tänään ultrassa ja nyt selvisi siirto päivä.Se on ens viikon maanantaina eli 7.4.Mukavaa päästä taas eteenpäin hoidoissa.Vähän lugejen napsiminen hirvittää kun on kuullut niistä kaikenlaista juttua,mutta eiköhän se siitä.

Miten kun oon lukenu täältä että siirron jälkeen on pissikielto vai miten se on?Miulle ei tänää puhuttu mitää siitä.Sanottii vaa että elele normaalisti.Mikä homma toi pissi juttu on? nim.merk.taas tietämätön
 
Sadepilvi, onnea mahdolliseen painonpudotusurakkaan! Eikös sitä sanotakin, että monessa tapauksessa on hyvät mahikset plussata, kun paino laskee sopivasti?

Risto, peesaan myös Kaitlinia. Rakko täynnä siirtoon. Meillä Felicitaksessa sain ohjeeksi, että noin 2 h ennen siirtoa täytyy olla pissaamatta. Siellä on jopa wc:n ovessa muistutus siirtoon menijöille, että rakko tulee olla täynnä.

Kaitlin, joo tosiaan mennään jo pp6 ja mulla ei oo enää juuri mitään oireita. Tänään on ihan pari kertaa nippaillut alavatsalla keskellä, muttei mitään sen kummempaa. Lugeista varmaan toikin johtuu. Rinnat ei oo yhtään kipeinä toisin kuin edellisessä IVF:ssä.
 
Hauskaa aprillipäivää!

Tiistai 1.4.2008

Nimimerkki.............hoito.........siirtopvä...........testipvä

kati231..................1.PAS.........26.3.................9.4.
Siisami...................1.PAS.........26.3.................9.4
Kaitlin....................5.PAS?.......26.3..................9.4
Annuli81................1.PAS.........27.3. ...............10.4.

marli......................2.PAS.........15.4.
risto.......................1.PAS.........7.4.
Saana79................1.PAS.........huhtikuu
Pullasorsa..............2.PAS.........huhtikuu
Finttu.....................1.PAS.........huhtikuu
sadepilvi74............2.PAS.........huhtikuu
ronttuli08...............1.PAS.........???
 
Mä jo tonne toiseen pinoon avauduinkin mun ja kuumemittarin huonosta suhteesta. Ikinä en saa siihen toivottuja lukuja eli tänään sorrruin lämpöjä mittaamaan ja ei ne ollut kuin 36,6 eli ei tippaakaan kohollaan :headwall: Mä olis jo niin tosi positiivisesti latautunut tästä kierrosta mutta nyt kyllä romahti.

Miksi sitä ihminen kyttää näitä oireita näin hulluna kun se on moneen kertaan todistettu, että niillä oireilla ei ole mitään tekoa sen lopullisen tuloksen kanssa eli älä säkään Kaitlin vielä huolestu.

 
Tiistai 2.4.2008

Nimimerkki.............hoito.........siirtopvä...........testipvä

kati231..................1.PAS.........26.3.................9.4.
Siisami...................1.PAS.........26.3.................9.4
Kaitlin....................5.PAS?.......26.3..................9.4
Annuli81................1.PAS.........27.3. ...............10.4.

marli......................2.PAS.........15.4.
risto.......................1.PAS.........7.4.
Saana79................1.PAS.........huhtikuu
Pullasorsa..............2.PAS.........huhtikuu
Finttu.....................1.PAS.........huhtikuu
ronttuli08...............1.PAS.........???

Sadepilven tipautin listalta pois. Onnea painonpudotukseen ja tule sitten syksyllä monta kiloa kevyempänä moikkaamaan meitä tonne odotus puolelle :D

Mä olen ollut täällä jo ihan epätoivoinen välillä ja valitin tonne toiseen pinoon kuinka vaan munasarjoja juilii mutta muuten ei tunnut mittään, paitsi tissit kipeytyy mut se voi johtua lugeista.

Nyt sit kun täs koneella istun niin ensin rupes nippailemaan ihan selvästi tosta keskeltä, sitten tuntui semmoinen reisivihihlaisu mitä mulla oli edellisessä km päättyneessä raskaudessa ja sen jälkeen alkoi tykyttämään tosta keskeltä, ihan kuin oma pulssi tuntuis. Mua melkein rupes itkettään kun noin positiivisia tuntemuksia iski.

Tänään siis paljon postiivisempi

Siisu ja Sulo pp 7

 
Siisami, ihanaa, että sulla on ollut tuollaisia tuntemuksia. Olisipa mullakin... :/ Tuntuu, että kaikki pienimmätkin oireet ovat kadonneet jonnekin, eikä alavatsalla ole enää juuri mitään nippailuja/tykytyksiä/kuumotuksia tms. Harmittaa. Mies ajattelee, että mä oon ihan sekopäinen, kun kaikki oireita tuolla tavalla kuulostelen. Toivoisin vaan, että olisi edes jotakin, josta voisi "päätellä" olevansa raskaana.
 
Kaitlin, ihanaa, että olet noin toiveikas ja positiivisella mielellä tulevan suhteen. Eikö ne menkkamaiset kivut olekin yksi oire raskautumisesta. Siihen ainakin uskotaan.

Mulla oireettomuus jatkuu. Aikaisemmat oireet (jos niitä nyt sellaiseksi voi edes sanoa) ovat häipyneet, eikä muutenkaan ole fyysisesti sellainen olo, että tärppi olisi käynyt. Mites voisi olla raskautunut, jos ei oo yhtään mitään tuntemuksia? Vaikea täällä uskoa onnistumisen puolesta. Vähän masentaa nyt jo, vaikka ei saisi.
 
Täällä olis oppikirja-oireita, painon tunnetta alavatsassa, menkkakipuja, nippailuja, tissit isot ja kipeät. Mun huoleni on siinä, että noi oireet kuulostavat liian hyviltä ollakseen totta :| . On näitä oireita ennenkin nähty ja tulos on ollut nega.

Ja edelleen Kati, sä voit olla raskaana ilman oireen oiretta.

Kaitlinin oireet kanssa kuulostavat hyviltä. Maltatko odottaa keskiviikkoon asti testiä? Mä varmaan testaan jo tiistai iltana kun ukko lähtee keskiviikko aamuna reissuun.
 
Voi ei, Siisami ja Kaitlin! Jaksamista teille molemmille. Mutta muistakaa hei, että nyt on vasta pp11. Moni on voinut saada tässä vaiheessa negan, mutta veritestissä myöhemmin tai vasta joskus pp18 paikkeilla on saattanut tulla plussa. Ei siis pidä vielä luovuttaa! Helppoa sanoa, mutta koittakaa jaksaa vielä. :hug:
 
Maanantai 7.4.2008

Nimimerkki.............hoito.........siirtopvä...........testipvä

kati231..................1.PAS.........26.3.................9.4.
Siisami...................1.PAS.........26.3.................9.4
Kaitlin....................5.PAS?.......26.3..................9.4
Annuli81................1.PAS.........27.3. ...............10.4.

risto.......................1.PAS.........7.4.
marli......................2.PAS.........15.4.
Saana79................1.PAS.........huhtikuu
Pullasorsa..............2.PAS.........huhtikuu
Finttu.....................1.PAS.........huhtikuu
ronttuli08...............1.PAS.........???

Oma (.) piinapäivät senkun lähenee loppujaan. Nyt pp12 alavatsassa on ollut erilaisia tuntemuksia koko päivän ajan. Toivotaan, etteivät ne kuitenkaan enteile tädin kylään tuloa. Testailen varmaan ke eli samana aamuna, kun olen menossa veritestiin.
 

Yhteistyössä