PAS helmi/maaliskuu

Toivotaan kaikki parasta huomisen suhteen. Tänään ei enään niin positiivinen olo mutta hengissä kuitenkin. Mä soitin maanantaina polille ja pyysin veritestin niin ei ainakaan tartte jossitella. Mä en testaa ollenkaan enään kotona. Tulokset saan vasta iltapäivällä ja koska olen nettipimennossa töissä niin varmaan vasta alkuillasta saan lopullisen tuomion julki.
 
Elämäni ensimmäinen plussa tuli!! :heart: Viime viikon loppupuolella sain ekat haamut testiin, ja nyt plussa varmistu veritestistä. Täällä on kovin onnellinen tyttö, vaikkakin titenkin pelottaa miten kaikki sujuu, varsinkin kun on ollut välillä pientä vuotoa. Klinikalta kovasti vakuuteltiin sen olevan normaalia, toivottavasti näin.

Mitenkäs Kaitlin, toivon kovasti että olisi plussaksi muuttunut! Siisamin+Katin kuulumisia huhuilinkin jo toisessa ketjussa...
 
Siisami ja Kaitlin, suuren suuri :hug: teille molemmille! Ensi hoitokierrossa sitten vahinko takaisin, eikös juu? Kovasti positiivista mieltä ja katse kohti tulevaa!

Peesaan tässä Annulia eli elämäni ensimmäinen ihka oikea plussa tuli tänään raskaustestiin kotona aamulla. Pakkohan sitä oli vielä toinen mokoma testi tehdä, ettei vaan eka olisi viallinen. No, molemmat testit näytti selkeää plussaa, vaikka mulla ei tosiaan mitään sen kummempia oireita ole edes ollutkaan. Aamulla sitten Felicitakseen veritestiin, jonka tulokset sain ip:llä. Testi oli positiivinen ja hcg-arvo 200, mikä oli hyvä. Olen aivan pyörällä päästäni, enkä oikein vieläkään ymmärrä, mistä on kyse. Täytyy yrittää tässä huumassa kuitenkin pitää järki mukana ja jalat maassa ja mennä pikkuhiljaa vaan eteenpäin päivä kerrallaan - kaikkihan on aina mahdollista!

Kiitos tännekin pinoon kaikille tsemppaajille! Ilman teitä kaikkia ei tähän onnelliseen olotilaan olisi koskaan varmasti päässyt.
 
Kati, ihan mahtavaa! Ja Annulille myös onnittelut, ja toivotaan, että vuotoa ei enää tulisi vaan voisit nauttia raskaudesta täysillä! Nyt kaikki vinkit kehiin, miten te ton teitte?! Itselläni 1 IVF:n 1. PAS jo takana. Seuraavaan yritetään epätoivoisesti päästä, mutta luonnon kiertoon kun tehdään, niin kaiken maailman pääsiäiset ja nyt seuraavaksi sitten viikonloput sotkevat kuvioita :( .

Kati, sullako ei ollut mitään oireita?
 
Onnea tytöt ja kotiin onnittelut myös.
Me muut ei lannistuta vaan kohti uutta koitosta, kyllä se meillekkín joku päivä vielä koittaa. Hyvä että on positiivisia uutisia, niin tietää ja muistaa miksi mekin täällä ollaan.
Mulla oli viime hoidon loppupuolella ihan törkee masennus, kun aavistin ettei ollut mitään tapahtunut. Sitten kun täti vihdoin suvaitsi saapuvan oli niin ihanan puhdistunut olo.
Nukuin niin hyvin seuraavan yön.
 

Yhteistyössä