Finttu : Tää alkaa nyt vähän epäilyttävästi mutta vitsi mä ilahduin kun sä kerroit tosta peräsuoli-verestä! Mä nimittäin eilen dellasin sen lauseen täältä, vaikka aluksi kirjoitin...Säälittävää - ja tavallaan herttaista. Nimimerkin takana sitä on tullut kirjoiteltua tänne vaikka mitä (kuten sen legendaarisen lugesteronin työnnön haitariin) mutta jotenkin en pystynyt kirjoittamaan sitä, että joskus on tullut pieni tippa verta sieltäkin menkkoja ennen/menkkojen alussa. Ja sit ajattelin, että voi ei, mulla on siellä varmaan joku kuolemankysta tai vähintään erittäin agressiivinen endo. Noniin. Ehkäpä rauhoitun toistaiseksi tästä aiheesta ja juttelen sitten Niklaksen kanssa kun seuraavan kerran tapaan...Luonnollisesti tuli lähetettyä eilen piiiiitkä paniikinomainen sähköposti sinne suuntaan...Yleensä se suhtautuu mun paniikki/itse-diagnoosi-viesteihin aika lailla rauhallisesti (=vastaa äärimmäisen lyhyesti, että "tuskin mitään hätää").
Siisami: Mä olen oikeesti niin iloinen kun sulla on nyt kyytiläinen! Siellä se kasvaa ja kotiutuu. Usko ja luota siihen!
marli : Rohkeasti kohti seuraavaa vaan. Mähän tein ihan samalla tavalla, heti vaan jatkoin. Toki, tulokset eivät ole vielä puhuneet puolestaan mutta yritän ajatella, että tuskin ne huurulaiset olisivat selvinneet paremmin jos olisin odottanut yhden kierron lisää. Sitähän nyt sitten ei saa tietää.
Nyt kahvia, palaillaan!
Siisami: Mä olen oikeesti niin iloinen kun sulla on nyt kyytiläinen! Siellä se kasvaa ja kotiutuu. Usko ja luota siihen!
marli : Rohkeasti kohti seuraavaa vaan. Mähän tein ihan samalla tavalla, heti vaan jatkoin. Toki, tulokset eivät ole vielä puhuneet puolestaan mutta yritän ajatella, että tuskin ne huurulaiset olisivat selvinneet paremmin jos olisin odottanut yhden kierron lisää. Sitähän nyt sitten ei saa tietää.
Nyt kahvia, palaillaan!