Meikku, Onnittelut tytöstä!!! :heart: :flower:
Tää palsta alkaa kohta piakkoin lopahtaa, kun viimeisetkin odottajat alkaa siirtyä tuonne lapsellisiin lapsettomiin
Täytyykin ihan kurkata ketä täällä vielä on...
Finttu, ronttuli, soraya, kiba, kamilla, ulpu, hobelix ja muita onhan täällä vielä odottajia.
Monet taitaakin kirjoittaa jo tuonne pömppömahaisista plussanneisiin ja syksyn lapsettomuushoidoista plussanneisiin, jossa on enemmän porukkaa.
Kyllähän tännekin voi vielä kirjoittaa ja mä päivittelen ton listan loppuun.
Ja varmaan kaikki me mammat nyytit kainaloissa käydään aina välillä kurkkimassa ketkä on poksahtaneet
Mä olen täällä ihan nostalgisissa tunnelmissa...tämä on kuukausi kun tuo meidän vauva tehtiin ja odotan haikeana ystävänpäivää. Viime ystävänpäivänä meidän poika tarkalleen sai alkunsa, kun silloin oli meillä punktio. Ystävänpäivä on saanut mulla ihan uuden merkityksensä ja se tulee meidän perheessä olemaan aina tärkeä merkkipäivä :heart:
Ajatella vuosi jo on mennyt siitä...ja se tuntuu vielä kuin eilen olisi ollut.
Tossa tein just sellasseen projektin, et luin sen meidän tammi /helmikuun lapsettomuushoitopalstan läpi ja elin uudestaan ne kaikki tunteet . Sitten kopsasin kaikki omat tekstit päiväkirjaan, tästä raskausajastakin. Pelkästään raskausajan juttuja olen kirjoittanut yhteensä 60 sivuu
Siinä on raskausajan päiväkirjaa kerrakseen.
Haikeella mielellä sitä muistelee kaikkea.
Olette olleet kyllä tosi tärkeä tuki rakkaat ystävät!Ollaan tässä pitkällä taipaleella jaettu yhdessä sekä ilot että surut ja todistetusti voin sanoa, että kyllä te nettiystävät olette jopa parempia ystäviä kuin monet oikeat ystävät :heart: Teille on tullut kerrottua hyvinkin intiimejä asioita öllölimoista sun muista
Hyvää ystävänpäivää kaikille!Ja olisi kiva pysyä vielä yhteyksissä jatkossakin, kun kaikilla on sama lapsettomuustausta. Tuolla lapsellisissa lapsettomissa jatketaan kirjoitusta ja facebookissa myös.
Jaksamista kaikille odottajille ja vauvan jo saaneille! :wave:
T:Kuunkulta ja poika 3 kk 1 viikko 1 pvä