+++TAMMI-HUHTIKUUSSA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

Voi Millis :) Onnea pienokaisesta :flower: :heart: :flower:

Jep, mä oon saanut oksennustaudin... :$ Aamuyöstä lähtien on saanut kirmata vessassa ison luurin ääressä... NOT NICE!!! Toivottavasti menee pian ohi!

Riio ja nattunen 40+2 :heart:
 
Hellurei!

Vieläkö Riio on tällä puolella?!? Toivottavasti olet jo parantunut. Eipä ois herkkua lähteä synnärille oksennustaudissa... kaiken muun jännittämisen lisäksi sitten huolehtia että saa nesteitä tarpeeksi.

Täällä odotellaan... supistuksia tulee aika harvakseltaan, osa kipuilee ja osan menee lähes huomaamatta. Onneksi välissä tulee kuitenkin menkkakipujakin että toivottavasti paikat vähän aukenevat. Mutta saas nähä kauan sitä vielä :whistle: Vauva liikkuu normaalisti ja se tekee jo aika kipeää kun puskee päätänsä lantioon. Joku hermo siellä on jo jumissa kun vasen jalka kipuilee koko ajan. Eilen neuvolassa kuitenkin sanottiin että vauvan pää liikkuu enää tosi pienesti että lähtökuopissa ollaan. Turvostusta on AIVAN HULLUNA. ja painoakin on tullut nyt jo 24 kg. Nilkat ei erotu sääristä ja vihkisormus ei mene edes pikkurilliin. JEEE :LOL: Muuten olo ihan ok. Ei vielä liian tukala.

Sairaalakassi on kuitenkin pakattu.

Odottelemisiin.
 
Moikka perhone!
Täällä edelleen ihan "yhdes koos"...
Ei ole pienellä kiire, ei!
Sulla on ihan lupaavasti tuota "oirehdintaa"! Mä en ole saanut osakseni kuin pari
selkävihlaisua kahtena eri päivänä ja epeli ahtaa jalkojaan kylkiluihin. Uloskäynti raasulla hukassa... :D
Pääsin eroon vatsataudista suht nopeasti, eli nyt olen jo ihan kunnossa. Jeeeeee!!!
Kävin neuvolassa eilen ja kaikki arvot kohdillaan; paino taas mennyt alaspäin, mutta turvotuksen väheneminen varmasti vaikuttaa tuohon. Menen vielä ensi maanantaina neuvolantätin pakeille ja sit alkaiskin yliaikakontrollit sairaalassa. Toivottavasti H-hetki koittais ennen tuota...
Toivottavasti perhone sun turvotus hellittää pian! Mulla tuli jalkaterät tosi kipeiksi turvotuksesta, että muutamana iltana piti ottaa särkylääke, että pysty nukahtaan...

Pikaista synnytyksen alkua meille toivottelen ja ihanaa viikonloppua kaikille!

t. Riio ja kylkikumauttelija 40+6
 
Riio: Hyvä, että vatsatauti meni jo ohi! :)

Kauheasti tsemppiä teille molemmille vielä! Ei voi puhua enää viikoista, kyllä se on vaan päivistä kiinni, kun vauvat putkahtavat maailmaan! :) Kovasti jo odotellaan teitä tuolla vauvapuolella. :heart:
 
Nostellaampa tätä vielä jos Riio on langoilla?!? Toivottavasti olisit jo tositoimissa :whistle:

Täällä vieläkin yhdessä koossa. Vauva liikkuu tosi paljon ja sitä myötä lantiossa on kyllä niin kipeitä tuntemuksia. Supistuksia tulee kyllä -mutta kivuttomasti ja harvakseltaan. Iltaisin enemmän. Olo on muutoin ihan jees. Perjantaina neuvola ja tiistaina oys:iin yliaikaiskontrolliin!



 
Heipparallaa!

Tulin ilmottautumaan ja ilmoittamaan, että meidän pieni "Ruuneperi"-poju syntyi 5.2. aamuyöstä. Nyt ollaan kolmatta päivää kotona tutustumassa toisiimme.
Kaikki meni suht hyvin ja olemme ihan onnesta pöllämystyneitä :) :) :)
... ja ajantaju hieman kateissa...

Perhone? Ehditkö yliaikakontrolliin? Mun ei sit tarvinnutkaan vaan sain perua samana aamuna ;)

Ja vauvapuolelle siis... :heart:

Riio ja poika 5 vrk
 
JEE... olin viimeinen ;)

Tyttö syntyi käynnistyksen jälkeen 9.2. illalla kymmenen aikaa. Tytöllä on pituutta 52,5cm ja painoakin reilu 3,7kg. Ihana paketti.

Synnytystä käynnisteltiin pillerillä klo 12 ja klo 16. Supistukset alkoi säännöllisesti 4 min väleillä ja kipeinä klo 16 jälkeen. Osastolta siirryin synnytyssaliin klo 20:40 ja tunnin päästä oli vauva sylissä. Salissa sain kohdunkaulapuudutteen ja se toimi. Muuta en tarvinut, enkä pyytänyt! aquarakkulat testasin mutta ei toimineet mulla, mutta samapa se kun puudute toi helpotuksen. Mukava synnytyskokemus!

Nyt pitää lähtee vähän leppäileen! tulen vauvapuolelle kun tässä joudan.
 

Yhteistyössä