PAS tammi-helmikuussa

Hei Miltsu77!

Kannattaa hypätä tuonne "PAS maalis-huhtikuussa" -pinoon, kun tämä tammi-helmipino on jo hiljentynyt mutta maalis-huhtikuisissa on jo mukavasti porukkaa koossa.

Tuohon kysymykseesi vastaisin, että menkkamaisia kipuja on ollut monella muutama päivä siirron jälkeen - ja osa heistä on jopa saanut kaivatun plussatuloksen. Älä siis vielä tässä vaiheessa masennu (tiedän, että helpommin sanottu kuin tehty). Mulla ainakin lugesteronit (keltarauhashormoni) teettävät turvotusta...joten sekään ei oikein kerro tuossa vaiheessa vielä mitään...Menkkamaiset juilinnat voivat parhaassa tapauksessa olla alkion kiinnittymisestä johtuvaa. Mulla tosin on aina ollut juilintoja juuri tuossa kohdin kuin sullakin - ilman toivottua tulosta, MUTTA tiedän monia täällä, joilla on ollut samoja juilintoja ja lopputulos on ollut plussa raskaustestissä. Tsemppiä piinailuun ja tosiaan hyppää tuonne naapuripinoon mukaan! =)
 
Miltsulle vielä, täällä piinaillut ja sitten plussannut Ellastiina kirjoittaa näin:

"Helmikuun alussa oli sitten PAS, jossa siirrettiin kaksi blastokystaksi viljeltyä alkiota. Blastothan ovat jo 100 soluisia ja kiinnittyvät jopa 1-2päivän päästä siirrosta. Kuukautismaista kipua mulla alkoi olemaan jo pp 3-4 alkaen."
 
Käympä sitten vielä entisestään synkistämäsä tätä meän listaa.. Tännään (6+2) lääkäri totes keskenmenon.. Ei ollu onnea meän listala, ei. Olo on aikastalaila turta.. Vielä ku kroppa ja pää suostuis uskomaan lääkärin sanomisia.. Ei sillä, että tähänkään asti raskautta olis ollu mitenkään heleppoa, nyt vuojan jo yheksättä päivää verta.. Elämä on perseestä..
 

Yhteistyössä